-
Co czeka firmy szkoleniowe?
... . Z całą pewnością zaostrzy się walka konkurencyjna. Firmy szkoleniowe będą walczyć o klienta albo jakością rozwiązań, albo niską ceną. Biorąc pod uwagę liczbę ... wiekowych do otwartego komunikowania się z sobą. Przed menedżerami stoi wyzwanie, aby zrozumieć i dostrzec te możliwości. W tym celu należy przełamać stereotypy, zmienić sposób myślenia o ...
-
Firmy stawiają na technologie mobilne
... dotrzymać kroku rozwojowi mobilności). Najważniejsze fakty Aby lepiej zrozumieć wyzwania związane z opracowywaniem i wdrażaniem aplikacji mobilnych w przedsiębiorstwach zarówno ... jest poświęcane na opracowywanie aplikacji mobilnych związanych z obsługą klienta, ponad 70% czasu pochłaniają integracja, zabezpieczenia, testowanie jakości i prace ...
-
Handel zagraniczny online mocno do przodu
... czy akcesoriów. „Uruchomiliśmy międzynarodową sprzedaż online ponieważ chcemy docierać do każdego klienta zarówno lokalnego, jak i globalnego. Ważna jest dla nas również ... rzeczy, które trzeba robić niezależnie od tego, gdzie się sprzedaje”. Zrozumieć zagranicznych konsumentów Konsumenci, którzy kupują od polskich sprzedawców online, wolą korzystać ...
-
Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?
... od sklepu. Brian Girouard podsumowuje: „Ponieważ opracowanie profilu klienta stało się bardziej złożone, sprzedawcom i firmom produkującym towary konsumpcyjne ... Relevancy Report) mogą pomóc sprzedawcom i firmom produkującym towary konsumpcyjne lepiej zrozumieć zachowania kupujących oraz dostosować się do ich oczekiwań dotyczących sprzedaży ...
-
Zakupy świąteczne: o jakich prezentach huczą social media?
... , publikowanych w mediach oraz zaangażowanie w komunikację, co pozwala lepiej zrozumieć internautów i ułatwia im znalezienie swojego wymarzonego prezentu pod choinką. Za sprawą narzędzi do monitoringu mediów działy marketingu i sprzedaży są w stanie w precyzyjny sposób dotrzeć do klienta. Na potrzeby tego badania IMM nie tylko porównał ...
-
8 zastosowań Big Data, które cię zaskoczą
... Bazując na profilu zachowań (zwanym również profilem behawioralnym) naszego najlepszego klienta, firma wykorzystująca Big Data może taki profil „sklonować” i wyszukać wśród pozostałych ... szerzej: „Big Data for social good”. Anonimowe dane behawioralne pozwalają zrozumieć wzorce zachowań większych grup ludzi, a następnie wykorzystać je do uzyskania ...
-
Transformacja cyfrowa nieunikniona. Polskie firmy nieprzygotowane?
... – tłumaczy Daniel Martyniuk. Zdaniem ekspertów Deloitte Digital polskie firmy muszą zrozumieć, że transformacja cyfrowa przestała być sposobem na utrzymanie przewagi konkurencyjnej, ... społecznych, w centrum których znajduje się zaspokojenie szybko zmieniających się potrzeb klienta. Informacje o badaniu W badaniu Deloitte Digital wzięło udział ponad ...
-
Praca w IT szuka człowieka
... bardzo dokładnie przyjrzeć się pracom przy tworzeniu oprogramowania dla klienta biznesowego. W tym celu z prowadzonych dla naszych klientów projektów wydzielamy część zadań, które realizują studenci pod nadzorem doświadczonego pracownika. To najlepszy sposób, aby zrozumieć, jak wygląda w praktyce praca programisty – mówi Krzysztof Flak, koordynator ...
-
Ustalanie ceny produktu, czyli pricing i jego zalety
... wdrażanie innowacji, atrakcyjne pakietyzowanie czy dostarczanie najlepszych doświadczeń w sferze obsługi klienta – wskazuje Jan Karasek, partner w dziale usług doradczych w KPMG w Polsce ... wyzwaniem. Nieuniknione będzie wykorzystanie zaawansowanej analityki pozwalającej zrozumieć i wykorzystać dane klientów oraz transakcyjne w celu optymalizacji ...
-
Digital marketing: trendy 2016/2017
... się z problemem – jak to robić. Badania marketingowe orientują się bardzo mocno na stronę jakościową, starając się zrozumieć konsumenta, a nieco rzadziej – dostarczają analityki do integracji danych klienta. Wielu badaczy przechodzi na stronę UX , to profesjonalizuje i poszerza projekty lean design Wchodzą kolejne platformy analityczne ...
-
Aplikacje mobilne. Jak będzie wyglądać ich przyszłość?
... około połowy (49 proc.) ankietowanych konsumentów oczekuje usług, które pomogą im zrozumieć przyszłe skutki ich zwyczajów żywieniowych. W przypadku generacji Y ten odsetek ... aplikacji współgra z rosnącym apetytem na rozwiązania typu peer-to-peer (p2p, klient do klienta), pobudzanym przez brak zaufania do instytucji i chęć do dążenia do lepszej ...
-
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... , której celem było znalezienie odpowiedzi na następujące pytania: Jak lepiej zrozumieć współczesnego konsumenta? Co wpływa na decyzje konsumentów o wyborze stacjonarnego punku ... sklepie obecny jest odpowiednio dobrany repertuar. Pozytywne odczucia to między innymi poczucie klienta, że jest się mile widzianym, odprężenie oraz inspiracja. Kraje, ...
-
Lean Management, czyli jak dogonić zachód?
... dokumentów między oddziałami firmy czy często występujące w branży usługowej wprowadzenie klienta w błąd. Wdrożenie koncepcji Lean Management zakłada maksymalnie ograniczenie bądź wyeliminowanie ... największą przeszkodę w umiejętnej transformacji firmy. Stąd, warto najpierw zrozumieć dlaczego zmiana zazwyczaj się nie udaje i uwzględnić tą wiedzę ...
-
2018 rok, czyli sztuczna inteligencja i data lakes
... wniosków czy opracowywaniu symulacji zmian oraz trendów. Wpływa na jakość obsługi klienta oraz usprawnia proces sprzedaży. W tym świetle nie jest chyba żadnym zaskoczeniem, że ... zrozumieniu mechanizmów z zakresu analityki wielkich zbiorów danych, udało im się lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów i skuteczniej reagować na nie ofertowo. To jednak ...
-
Sztuczna inteligencja nie rozumie ludzkich emocji
... Sztuczna inteligencja może być wykorzystywana właściwie w każdej branży: od obsługi klienta, przez ubezpieczenia i medycynę, po przemysł. Płynące z niej korzyści ... boisku. Wkrótce wszystkie branże ulegną zmianie pod wpływem sztucznej inteligencji, jednak musimy zrozumieć, jaki jest jej zakres. Podstawowym ograniczeniem jest fakt, że czerpie ona ...
-
Jak Polacy robią zakupy pierwszej potrzeby?
... . – Dobrze dobrane promocje i dopasowana oferta, bazująca na oczekiwaniach klientów, stają się kluczowe w walce o klienta. Program lojalnościowy pozwala sieciom handlowym z jednej strony poznać i zrozumieć preferencje konsumentów, z drugiej zaś umożliwia dotarcie ze zindywidualizowaną i atrakcyjną ofertą do poszczególnych klientów. Coraz więcej ...
-
Outsourcing usług IT: 12 wskazówek
... jaki firma radzi sobie ze sprawami organizacyjnymi i czy ma kontakt z użytkownikiem końcowym, żeby zrozumieć jego potrzeby i oczekiwania. Wartością dodaną jest gwarancja, że partner ma możliwość identyfikacji problemu klienta poprzez np. organizację warsztatów. 4. Kultura organizacyjna Fundamentem kultury organizacyjnej są wartości wyznawane przez ...
Tematy: usługi IT, outsourcing oprogramowania -
Handel detaliczny, czyli chatboty i hiperpersonalizacja
... sprzedawcy detaliczni będą wykorzystywać dane behawioralne w czasie rzeczywistym, aby zrozumieć konsumentów na poziomie emocjonalnym i przenieść technologie analityczne na wyższy ... jednym sklepie. Wywiera to presję na marki, aby zapewnić, że doświadczenia klienta są zoptymalizowane dla każdego kanału. Tradycyjna ścieżka zakupowa uległa zmianie i ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 23/2019
... szybciej adaptować do zmieniających się warunków konkurencji. Stanowią też platformę, dzięki której potrafimy lepiej zrozumieć ewoluujące potrzeby naszych klientów – mówi Mariusz Chochołek, prezes T-Systems Polska. – Dobrym przykładem jest branża ... my planujemy robić, zarówno w zakresie telekomunikacyjnym, informatycznym, jak i całej podróży klienta ...
-
Najbardziej inteligentne przedsiębiorstwa bazują na IoT
... i działając w warunkach silnej presji na coraz to wyższą jakość obsługi klienta - zdołał awansować z samego końca rankingu niemal na jego szczyt, ... trzy lata temu wprowadziliśmy wskaźnik inteligentnego przedsiębiorstwa, wiele firm próbowało dopiero zrozumieć, jak najlepiej wdrożyć rozwiązania IoT i osadzić je w kontekście posiadanej infrastruktury – ...
-
Centra handlowe w 2020 r.: 28% spadek odwiedzin, obroty niższe o 26%
... wyższym paragonem, dzięki czemu rośnie konwersja. Zmienił się też profil klienta galerii handlowych – w czasach pandemii zakupy robią pojedyncze osoby, a nie ... konsumenci zostali pozbawieni możliwości spokojnego i bezpiecznego zrobienia zakupów. Trudno jest zrozumieć i przewidzieć kolejne decyzje rządu, od których zależy przyszłość ponad 400 tysięcy ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... , ekonomiczne, społeczno-kulturowe, technologiczne, naturalne i demograficzne (analiza PEST), aby lepiej zrozumieć środowisko, w którym działa Twoja firma. Posiadanie konkretnych celów ... warto utworzyć persony. Persona kupującego to fikcyjna postać reprezentująca idealnego klienta. Przypisujesz jej szczegóły, takie jak wiek, dochody, zainteresowania, ...
-
Mastercard SpendingPulse pokazuje wysokie wzrosty w sprzedaży detalicznej w całej Europie
... unikalne dane dotyczące sprzedaży detalicznej, jesteśmy w stanie w czasie rzeczywistym oceniać kondycję klientów i panujące wśród nich trendy. To pomaga rządom i biznesowi zrozumieć potrzeby i zwyczaje współczesnego klienta by dostosować się do jego ciągle zmieniających się oczekiwań, na różnych rynkach i w różnych obszarach.
-
Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje
... Polska. Właściciele firm i managerzy e-commerce dobrze wiedzą, jak trudno jest pozyskać klienta. Wkładają wiele wysiłku w zarządzanie płatnym ruchem czy kampaniami reklamowymi. ... panelu filtrowania) – dzięki temu użytkownik może uniknąć pomyłek oraz łatwiej zrozumieć prezentowane treści. Klienci chcą szybkich witryn internetowych - TOP 5 rekomendacji ...
-
Gry komputerowe: gdzie podąża rynek i co go napędza?
... szybsze procesory, coraz lepsza grafika i nieustanna poprawa jakości doświadczeń klienta korzystającego z gier komputerowych. Postępujące upowszechnienie internetu stymuluje rozwój gier ... ich klienci? Będą musiały zbierać coraz więcej danych, aby lepiej zrozumieć, co robią ich klienci w świecie gier komputerowych i w świecie rzeczywistym. Użytkownicy ...
-
Handel w Metarverse. Czy to ma przyszłość?
... rozszerzony. Dla firm, które chcą zacząć działać w Metarverseie, ważne jest, aby dobrze zrozumieć swoją grupę docelową i dostosować swoją strategię marketingową do potrzeb i oczekiwań ... Metarverse może w rewolucyjnym stopniu wpłynąć na projektowanie architektury doświadczeń klienta (customer experience) w handlu detalicznym. Oto kilka przykładów: ...
-
Internetowe oszustwa płatnicze: komu i jak zagrażają najbardziej?
... biometryczne z ulepszoną ścieżką użytkownika, gdzie autentykacja nie wymaga wielu działań od klienta. Rozwiązanie godzi dwa aspekty: klient czuje się bezpiecznie, a sam ... poddanych analizie w niewielkim przedziale czasowym. Firmy mogą stworzyć profile kupujących, aby zrozumieć ich regularne zachowania i to, jak różnią się one po przejęciu konta ...
-
Banki i ubezpieczyciele: pod nadzorem i przed wyzwaniami
... zarządzania i współpracy z klientami. Ubezpieczyciele muszą rozważyć działania, które pomogą ich klientom zrozumieć ten rodzaj ryzyka oraz radzenia sobie nim. Powinni również wziąć pod ... – zauważa Marcin Warszewski, lider praktyki ubezpieczeniowej oraz strategii klienta, Deloitte. Z kolei otoczenie gospodarcze i regulacyjne może w 2024 r. stworzyć ...
-
Jak skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem?
... finalizacji transakcji. W marketingu warto monitorować CTR (Click-Through Rate), koszt pozyskania klienta (CAC) czy współczynnik odrzuceń na stronie. Dzięki temu wiesz, które działania ... analityczne, takie jak Hotjar, HubSpot czy Google Analytics, pozwalają dokładnie zrozumieć, jak Twoi klienci reagują na działania sprzedażowe i marketingowe. ...
-
5 kroków do zwiększenia widoczności sklepu w Google
... czas działać! 1. Opisy produktów i kategorii – podstawa dobrej widoczności w Google Wyobraź sobie klienta, który wpisuje w Google dokładnie to, co sprzedajesz – a mimo to Twój ... . Zadbaj o przejrzyste kategorie i dodaj linki wewnętrzne, które pomogą Google zrozumieć strukturę Twojego sklepu. 3. Słowa kluczowe – jak znaleźć te, które naprawdę działają ...
-
Kluczowe wyzwania CIO: nie tylko cyberbezpieczeństwo
... biznesowym, stają się kluczowi dla realizacji strategii rozwoju firm. Najlepsze oferty trafiają dziś do inżynierów, którzy poza wiedzą techniczną potrafią zrozumieć potrzeby klienta, budować relacje i myśleć projektowo – zorientowani na rezultat, a nie tylko na kod. Dla kandydatów oznacza to ogromną szansę – organizacje oferują ...