-
Burza mózgów w działalności personalnej
... (w przypadku mniej doświadczonych członków). W zespole ważną rolę, oprócz osób zgłaszających pomysły i klienta definiującego problem, odgrywa przewodniczący, który kieruje procesem i tempem sesji ... tak trudne” Rolę wiodącą powinni przyjąć w tym zakresie kierownicy, którzy muszą zrozumieć, że „nowe myślenie może powstać tylko tam, gdzie jest miejsce ...
-
Zarządzanie pracownikami w organizacjach projakościowych
... koncepcjach zarządzania jakością zaleca się, aby zrozumieć obecne i przyszłe potrzeby klienta oraz podejmować starania mające na celu przekraczanie oczekiwań klienckich (por. ISO 9000: 2005, pkt 0.2.a). Identyfikacja potrzeb dokonuje się w różny sposób: poprzez badania satysfakcji klienta wewnętrznego, wzajemną komunikację (np. skrzynki pomysłów ...
-
Konsumenci a usługi ubezpieczeniowe
... swoich potrzeb i chcą przejmować inicjatywę przy zakupie produktu. Ubezpieczyciele będą musieli zrozumieć te potrzeby i odpowiednio dostosować swoją ofertę i informację o niej – dodaje ... wynika, że Polscy konsumenci ubezpieczeń czują, że ubezpieczyciele niewystarczająco dbają o stałego klienta. 52% badanych klientów TUŻ w naszym kraju (najwięcej na ...
-
Reklama online - trendy 2015
... pomocą realizować ideę one-to-one marketingu, czyli precyzyjnie dobierać przekaz reklamowy do konkretnego klienta. Nie będzie już potrzeby dzielenia ich na określone grupy, a reklama ... w internecie oraz w sklepach tradycyjnych, jest konieczne i bez tego nie da się zrozumieć zachowań klientów oraz zwiększać ich lojalności wobec firm i ich produktów. ...
-
Kredyty we frankach, czyli szwajcarska ruletka
... poziomie 3,5 zł, mimo to zadłużenie tysięcy „frankowiczów” nie maleje, a nawet rośnie. By zrozumieć, dlaczego tak się dzieje, trzeba wziąć pod uwagę nie tylko wysokość rat, ... w walucie obcej lub indeksowanego do waluty obcej dopiero po uzyskaniu od klienta banku pisemnego oświadczenia, potwierdzającego, że dokonał on wyboru oferty w walucie obcej ...
-
PKO BP: jak Jagiełło na wojnę z recesją się szykuje
... Czyli problem frankowiczów jest poważny? Nigdy nie twierdziłem inaczej. Ale, żeby dobrze zrozumieć skąd się ten problem wziął, warto się cofnąć w czasie o 10 lat. No to ... propozycja i do niej chcę przekonać Polaków. Ona jest stabilniejsza dla gospodarki, dla klienta i dla banku... Ale przecież banki żyją ze zmienności. Normalny bank uniwersalny nie ...
-
7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu
... Twoją stronę może zapewnić ogromną przewagę konkurencyjną. W końcu będziesz w stanie zrozumieć, jaki rodzaj treści ma najwyższą szansę na wywołanie zaangażowania wśród publiczności ... przekazu marketingowego dzięki funkcji personalizacji (czyli niejako przez bezpośredni zwrot do klienta, biorąc pod uwagę jego potrzeby oraz rynek, na którym funkcjonuje ...
-
Nowoczesny e-commerce nie istnieje bez Big Data
... procesu zakupowego, a więc wyświetlanie treści, które na podstawie analizy danych odwiedzającego klienta (segmentacji) są dla niego interesujące. System bierze pod uwagę ... , producenci oraz sprzedawcy handlujący w sieci mogą śledzić działania konkurencji, zrozumieć panujące trendy cenowe, poziom zapotrzebowania na dany produkt, dostępność produktów ...
-
Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy
... się podoba czy nie, Netflix wyznacza dziś nowy standard doświadczeń klienta i inne marki będą mierzone jego miarą – mówi Katarzyna Zalewska, Business Strategy Manager z ... klienta warto pielęgnować. Jednak nic nie przychodzi od razu. Budowanie dobrych relacji z konsumentami to długi proces, który nie zawsze jest dochodowy. Marki muszą zrozumieć ...
-
Usługi finansowe mają być innowacyjne
... wyłącznie przez instytucje z sektora finansów. Banki detaliczne muszą zatem zrozumieć, że funkcjonują dziś w realiach wzmożonej konkurencji. Czytaj także: - ... zmniejszenia swoich udziałów w rynku, muszą postawić na innowacyjność i walkę o klienta, zwłaszcza w obszarach, które zaczęły obsługiwać fintechy. Klient wybiera bezpieczeństwo i zaufanie ...
-
Trendy HR: nowe technologie i pracownik jak klient
... działom HR zrozumieć i wzbogacić doświadczenie zatrudnionych w firmie osób. Pracownicy stają się dla firm tak samo cenni jak klienci i pracodawcom powinno zależeć, by umieć sprostać ich potrzebom. „Wzorem specjalistów od marketingu i rozwoju produktów, którzy nie skupiają się już jedynie na satysfakcji klienta i patrzą ...
-
Influencer i jego siła w afiliacji
... Influencer to przykład wydawcy, odgrywającego ważną rolę na ścieżce zakupowej klienta, ale zwykle nie generującego sprzedaży bezpośrednio. Wydawcy contentowi, a takimi są ... blogi kreują sklepom klientów, którzy mają potencjał, dlatego reklamodawcy powinni zrozumieć, że każdy kontakt klienta z ich produktem jest ważny, nie tylko ten, który kończy się ...
-
Czy automatyzacja to jedyna droga do cyfrowej transformacji?
... fazie rozwoju, by rozpocząć proces automatyzacji. - Sprawdzanie obecnego stanu firmy pomoże zrozumieć, kiedy warto podchodzić do transformacji cyfrowej, a kiedy nie. Taka analiza ... pracownika, który mógł skupić się na bardziej kreatywnych aspektach swojej pracy oraz klienta, który zawsze otrzymuje dobrze przygotowany raport na czas. Nawet jeśli ...
-
Jakie pułapki kryje retargeting?
... zrozumieć zachowań zakupowych swoich klientów. Ale jeśli dostawca usługi ma wąską specjalizację może przegapić większe możliwości. Musi z jego strony istnieć silna chęć zrozumienia wymagań i wyzwań klienta ... wówczas dostawca usługi nas opuszcza i przechodzi do następnego klienta. W większości przypadków jesteśmy zdani na samych siebie jeśli chodzi o ...
-
Nie produkty, tylko doświadczenia. Nie ma sukcesu bez User Experience?
... wiele wskazuje na to, że była to pierwsza i ostatnia styczność klienta z firmą. Znajduje to odzwierciedlenie w wynikach ankiety zrealizowanej przez Design Resources, ... należytą starannością. – Aby zaprojektować coś naprawdę dobrze, musisz to najpierw zrozumieć. Musisz poważnie się zastanawiać, o co w tym wszystkim chodzi. Namiętne zaangażowanie ...
-
Jak pandemia wpłynęła na rynek mody i dóbr luksusowych?
... decyzji zakupowych. Konsumenci cenią sobie zdrowie i well-being. Marki muszą zrozumieć i odzwierciedlać potrzeby klientów – w czasie pandemii kluczowe jest dla konsumentów ... swobodzie przemieszczania się. Ważne jest dopasowywanie kanałów sprzedaży do konkretnego klienta tak, aby zwiększać interakcje i budować długotrwałe relacje. Może się to ...
-
Zrównoważony rozwój w e-commerce: jak duże ma znaczenie?
... handlu elektronicznego budowanie solidnych podstaw pozwalającej zrozumieć wpływ na gospodarkę̨, społeczeństwo i środowisko oraz wytyczających zasady działalności stanowią niezbędną bazę do jego zrównoważonego rozwoju. Jakub Czerwiński, VP CEE Adyen Odpowiedzialny e-commerce kluczem do serca Klienta Analizując krok po kroku drogę e-konsumenta ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce: voiceboty lepsze niż reklama?
... i ofertami. Ponadto, unikalne, behawioralne badania pomogły im zrozumieć indywidualne preferencje klientów i zoptymalizować doświadczenia zakupowe dzięki ... , zachowania w sklepie internetowym, dnia urodzin, etc. personalizują wiadomość i ofertę dla każdego klienta. Zatem voicebot wspiera firmy w realizacji oczekiwań i potrzeb prospektów. Dodając do ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... zmuszona do odpowiedniego dostosowania asortymentu produktów i obsługi klienta. Nastroje europejskich konsumentów Zaufanie konsumentów jest jednym z głównych czynników napędzających ... i/lub oprogramowanie bazujące na Big Data, aby spróbować wykryć i lepiej zrozumieć potrzeby klientów. Konsument jest bardziej cyfrowy, ale nie bardziej odpowiedzialny ...
-
AI a bezrobocie technologiczne jako wyzwanie etyczne
... wysokiej analizy czy przewidywania. Pracownicy i pracownice sektora finansowego, logistyki, obsługi klienta czy produkcji znajdują się w grupie szczególnie narażonej na automatyzację. ... , jest możliwość wyjaśnialności rezultatów prac AI. Człowiek powinien móc zrozumieć wynik procesu, przeprowadzonego przez narzędzia AI, a w razie konieczności ...
-
Jak napisać ofertę?
... musisz ją wypracować? 2. Jak możesz pokazać, że potrafisz zaspokoić potrzeby klienta? Przed Tobą trudne zadanie pokonania naturalnego podejrzenia, że dbasz przede ... , danych technicznych i szczegółowych analiz. Lubi wykresy. Joanna z kolei chce najpierw zrozumieć koncepcję. Wierzy swojej intuicji. Lekturę zacznie od przeczytania streszczenia oferty ...
Tematy: -
25 rad jak unikać konfliktów
... czego zmierzasz. Łatwiej wtedy jest słuchać i dostosować się do sytuacji. Bez celu trudno zrozumieć sytuację i jej kontekst i wtedy szybciej o pochopne decyzje i nierozsądne reakcje. 2. Zacznij od wykazania dobrej woli. Kiedy przeszywasz klienta wzrokiem i cedzisz słowa z zaciśniętymi zębami tylko zwiększasz stężenie negatywnych fluidów w powietrzu ...
-
Kreatywność w marketingu
... cenę zrozumieć taką komunikację marketingową – idą swoją drogą i nie zawsze mają czas, energię i ochotę, żeby bawić się w grę intelektualną z twórcami wysublimowanych przekazów. Naturalnie komunikacja marketingowa to tylko element marketingu. Również i w innych jego obszarach – programach lojalnościowych, schematach dystrybucji i akwizycji klienta ...
-
Budowa wartości firmy: które działy kluczowe?
... sprzedaż czy może marketing. Aby odpowiedzieć na to pytanie należy najpierw zrozumieć specyfikę rynku, na którym działa dana spółka. W przypadku różnych rynków ... przypadkach, kiedy sprawność i szybkość realizacji dostaw jest elementem decydującym o poziomie satysfakcji klienta i jego nastawieniu do kosztu usługi lub produktu, dział ten może stać ...
-
Wielozmysłowość w marketingu
... Nowy klient - nie miał i… nie chciał. Akceptowanie naturalnych tendencji Oczywiście możemy uczyć klienta, jak ma się zachowywać i kupować, ale czy aby nie jest ... warunków naraz: musimy być czujni, żeby spostrzec, otwarci, żeby zobaczyć, dociekliwi, żeby zrozumieć i mieć zaufanie, że rzeczy się zmieniają, a ludzie są różni. Do tego człowiek jest ...
-
Historia działań marketingowych: ucz się na błędach
... także naszych klientów. Te ostatnie należą do najbardziej wartościowych. „Pokaż mi swego klienta, a powiem ci, kim jesteś” - chciałoby się powiedzieć. W niektórych branżach dane uzyskiwane o ... to, by tym lepiej im dogadzać, lecz także po to, by lepiej zrozumieć, „na jakim świecie się żyje”, czyli do jakiego miejsca struktury społecznej przywiązana ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... Firmy, by osiągnąć dominację rynkową muszą nauczyć się nowych narzędzi i zrozumieć, że marketing internetowy nie jest odpowiednikiem tradycyjnego marketingu, tyle że w ... jego narzędzi, które stwarzają firmom nieograniczone wręcz możliwości dotarcia z komunikatem do klienta. Na ile wykorzystywane w firmach z sektora MSP? Otóż prawie wcale lub ...
-
Cele i zarządzanie przez cele
... niedookreślone. Na przykład sformułowanie “naszym celem jest podniesienie jakości obsługi klienta” należy zastąpić choćby takim zdaniem: “naszym celem jest zmniejszenie czasu ... , na każdym szczeblu zarządzania. Bezpośrednie uczestnictwo w tym procesie pomaga pracownikowi zrozumieć, czego dokładnie oczekuje się od niego, a także określić najlepszy ...
-
Europa a globalny rynek fuzji i przejęć 2012
... granicą, na rynkach wschodzących – „Można sporo przegapić, jeśli się dobrze nie poszpera albo analizuje wyłącznie dane udostępnione przez klienta w data room. Istotne jest, aby zrozumieć, co dzieje się w firmie". „Ponieważ rynki nadal są niestabilne, decydenci szukają perspektyw zdecydowanie dalej: priorytetami dla odnoszących ...
-
Kryzys osłabia innowacyjność przedsiębiorstw
... marketingu GE. „Rozumiemy te wynik, w pewnym sensie, jako okrzyk bojowy dla liderów biznesu, aby zrozumieć, gdzie i jak ich strategie innowacji są kwestionowane i aby dążyć do nowych ... i zewnętrznych, którą można szybko dostosować do potrzeb konkretnego rynku i klienta” – powiedziała Comstock. „Na szczęście, jak wykazały tegoroczne badania, ...
-
Polscy pracownicy cenieni za pracowitość
... zakupem dostępu do danego programu sprawdzić, czy odpowiada on potrzebom klienta. Program do zarządzania czasem w firmie będzie pomocny przy badaniu efektywności ... lepszej komunikacji w zespole i na szybszą realizację założonych przedsięwzięć. Pracownicy w Polsce muszą zrozumieć, że czas trwoniony przez nich na wykonywanie całkowicie zbędnych zadań, ...
-
Sektor MSP utrzyma zatrudnienie i podwyższy płace
... doradcze i kompetencje pracowników są istotnym elementem ich sukcesu. Trudniej zrozumieć tak relatywnie wysoką akceptację dla rotacji pracowników w sektorze produkcyjnym. ... związane z jakością kapitału ludzkiego (jakość produktów, cena, jakość obsługi klienta). Kompetentni i dobrze zmotywowani pracownicy stanowią bezpośredni klucz do sukcesu jedynie ...
-
Trend BYOD ma znaczący wpływ na firmy
... sterownikowi obsługiwać 30 000 urządzeń oraz obsługują protokół IPv6 urządzeń klienta. Te uaktualnienia mogą pomóc w zwiększeniu jakości współpracy takich programów jak ... Prime Assurance Manager oraz Prime Infrastructure pomaga specjalistom IT zrozumieć działanie aplikacji z perspektywy użytkownika, przyśpieszyć usuwanie błędów z programu oraz ...
-
Nowy szkodliwy program miniFlame
... serwerów centrum kontroli Flame'a. Analiza wykazała, że kod C&C może zrozumieć kilka protokołów komunikacyjnych i porozumiewać się z różnymi „klientami” lub innym ... to, że autor nazwał swoje szkodliwe oprogramowanie „SP4.2”, jednak w języku kodu C&C używa klienta typu “SPE”. Bardzo możliwe jest, że „SP” to po prostu wcześniejsza wersja miniFlame'a / ...
-
Ataki hakerskie: zagrożeni dostawcy usług finansowych i medycznych
... dane uwierzytelniające i dane dotyczące kont bankowych klientów. Zdobycie dużego klienta stanowi kamień milowy dla każdej rozwijającej się firmy. W ... firmy wszelkiego rodzaju, a szczególnie dostawcy usług finansowych i związanych z ochroną zdrowia, muszą zrozumieć, że przechowywane przez nie dane mogą pozwolić na zidentyfikowanie tożsamości ich ...