-
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
10:04 16.11.2011
Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2011
00:12 31.10.2011
Według najnowszego rankingu Instytutu Monitowania Mediów Gazeta Wyborcza była najbardziej opiniotwórczym medium września. Jednocześnie gazeta.pl wygrała w gronie najczęściej przywoływanych portali internetowych, wyprzedzając onet.pl i tvn24.pl.
-
Wyniki wyborów w social media
13:05 19.10.2011
W mediach społecznościowych tematy polityczne często wywołują burzliwe dyskusje. Tym razem nie było inaczej. 15 tysięcy komentarzy w pierwsze trzy dni po wyborach - Kompas Social Media zbadał zainteresowanie internautów sytuacją tuż po ogłoszeniu wyników głosowania. Internauci ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2011
12:28 28.09.2011
W sierpniu 2011 roku za najbardziej opiniotwórcze media w Polsce można było uznać Rzeczpospolitą (704) i Gazetę Wyborczą (520). Na kolejnym miejscu wśród najczęściej cytowanych znalazła się TVN24 (281) - informuje Instytut Monitorowania Mediów. Domniemania w sprawie śmierci Andrzeja ...