eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacje
  • Polscy agenci ubezpieczeniowi w Unii Europejskiej

    Polscy agenci ubezpieczeniowi w Unii Europejskiej

    09:20 06.05.2003

    15 stycznia 2003r. weszła w życie dyrektywa Unii Europejskiej w sprawie pośrednictwa ubezpieczeniowego. Polska jak i kraje członkowskie Unii Europejskiej będzie miała 2 lata na dostosowanie prawa wewnętrznego do warunków dyrektywy.

    Tematy: printpol
  • CRM - czy to się opłaca?

    CRM - czy to się opłaca?

    00:04 05.05.2003

    CRM stał się modnym terminem, pojawiającym się często w prasie teleinformatycznej lub ekonomicznej. Reklamy w prasie obiecują "złote góry" firmom, które wdrożą system CRM. Co to tak naprawdę jest? Na to pytanie spróbuje odpowiedzieć ten artykuł.

  • Obsługa klienta - część 3

    Obsługa klienta - część 3

    11:32 03.05.2003

    Często nie mamy ochoty czytać o technikach zadawania pytań otwartych i zamkniętych, uważamy bowiem, że wiemy na ten temat dostatecznie dużo. Później jednak jesteśmy zdziwieni, że nie potrafimy w czasie rozmowy z klientem zebrać wszystkich potrzebnych informacji.

  • Telekomunikacja górą - Raport o operatorach telefonicznych

    Telekomunikacja górą - Raport o operatorach telefonicznych

    01:13 01.05.2003

    Niewielu Polaków korzysta z usług niezależnych operatorów telefonicznych. Dlaczego? Z najnowszych badań ARC Rynek i Opinia wynika, że respondenci nie wiedzą jak z nich korzystać, bądź nie chcą wiązać się dodatkowymi umowami.

  • Co przegapił duży e-biznes?

    Co przegapił duży e-biznes?

    09:37 30.04.2003

    Przez ponad dwa lata obserwowałem rozwój elektronicznych publikacji w anglojęzycznej części internetu i aktualnie widzę wręcz niesamowita eksplozję w tym temacie. Ponieważ w Polsce na dobrą sprawę dziedzina ta jeszcze nawet się on nie zaczęła, postanowiłem przeszczepić ją na nasz ...

  • Kto kupuje wycieczki w sieci?

    Kto kupuje wycieczki w sieci?

    00:12 29.04.2003

    Travelplanet.pl wspólnie z Wirtualną Polską przeprowadziły badanie klientów dokonujących zakupu wyjazdów urlopowo-wakacyjnych za pośrednictwem internetu. Analizą objęto 1972 osoby, które za pośrednictwem powyższych serwisów zarezerwowały wycieczkę w okresie 01.06.2001-31.21.2002.

  • Oblicza Wi-Fi

    Oblicza Wi-Fi

    00:10 28.04.2003

    Wi-Fi to standard komunikacji bezprzewodowej bazujący na sieci radiowej, służący do tworzenia bezprzewodowych sieci lokalnych (WLAN), autonomicznych bądź jako uzupełnienie istniejącego już intranetu (LAN). Działa w paśmie ISM (2,4GHz), przy zakładanej prędkości transmisji 10Mb\s i ...

  • Promocja strony w sieci

    Promocja strony w sieci

    00:17 27.04.2003

    Artykuł opisuje i przedstawia najlepsze metody wypromowania strony WWW w Interecie. Autor wziął pod uwagę wyszukiwarki, katalogi, konkursy czt nawet wspomniał o współpracy z konkurencją...

  • Czy Polacy korzystają z infolinii? - wyniki badania konsumentów

    Czy Polacy korzystają z infolinii? - wyniki badania konsumentów

    00:05 26.04.2003

    ContactPoint - firma świadcząca usługi call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła cykl badań dotyczących nastawienia konsumentów do komunikacji telefonicznej firm z rynkiem. Pierwsze badanie dotyczyło infolinii.

  • Edukacja informacyjna (informatyczna) - czy to "rzecz pospolita"?

    Edukacja informacyjna (informatyczna) - czy to "rzecz pospolita"?

    00:04 26.04.2003

    Na liście dyskusyjnej Polskiego Towarzystwa Informatycznego (http://www.pti.org.pl/listapti.php) co jakiś czas dokonywana jest wymiana poglądów na temat edukacji informatycznej. Najczęściej wywołuje to gorące emocje i zagorzałe spory. Również w marcu bieżącego roku dysputa na temat ...

  • Jak stworzyć biznesplan - część 1

    Jak stworzyć biznesplan - część 1

    00:56 25.04.2003

    Biznesplan przedstawia szczegółowo zarys planowanej działalności, lub biznesu. Niejako podsumowuje warunki gospodarcze i rynkowe. Mówi o wyznaczonych celach i środkach potrzebnych do ich realizacji. Zmusza do ciągłego myślenia, analizy własnych koncepcji.

  • Obsługa klienta - część 2

    Obsługa klienta - część 2

    00:06 24.04.2003

    Satysfakcja klienta zależy w większym stopniu od pracownika niż od charakteru działalności organizacji, a nawet jakości jej produktów i usług. W bezpośrednich kontaktach z klientem podstawowe znaczenie ma bowiem osoba pracownika.

  • Raport "Ubezpieczenia przez Internet"

    Raport "Ubezpieczenia przez Internet"

    13:17 22.04.2003

    Powstał pierwszy w Polsce raport dotyczący ubezpieczeń zawieranych z wykorzystaniem Internetu. Celem badania było określenie zainteresowania Internautów zawieraniem ubezpieczeń on-line jak również ustalenie czynników, które wpływają na chęć lub niechęć do tego typu transakcji.

  • A. Silberschatz, P. B. Galvin: "Podstawy systemów operacyjnych" - recenzja książki

    A. Silberschatz, P. B. Galvin: "Podstawy systemów operacyjnych" - recenzja książki

    20:47 21.04.2003

    System operacyjny to coś, z czym każdy użytkownik komputera - chcąc nie chcąc - styka się na co dzień. Co za tym idzie, problemy związane z działaniem i budową systemów operacyjnych dotyczą wszystkich - szczególnie zaś osób, tworzących oprogramowanie. Właśnie książka 'Podstawy ...

  • Obsługa klienta - część 1

    Obsługa klienta - część 1

    00:22 19.04.2003

    Z punktu widzenia klienta znaczenie doskonałej obsługi jest oczywiste. Klienci są dobrze obsługiwani nawet wtedy, gdy na to nie zasługują! Natomiast z perspektywy pracownika korzyści płynące z takiego działania nie zawsze są oczywiste. Istnieją jednak sposoby, aby praca osób ...

  • Czym jest marketing wirusowy?

    Czym jest marketing wirusowy?

    11:07 17.04.2003

    Określenie marketing wirusowy pochodzi od angielskiej nazwy viral marketing. W ostatnich latach marketing wirusowy staje się jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingowych internetu. Ale pewnie zapytasz: "na czym to w ogóle polega?!" Pozwól że Ci to wytłumaczę.

  • Czy porażka może przynieść korzyść?

    Czy porażka może przynieść korzyść?

    00:16 16.04.2003

    Może to śmiała wypowiedź, lecz tak naprawdę to nasze sukcesy są uzależnione od tego jak odbieramy porażki. Czytałem gdzieś stwierdzenie, że tak naprawdę to nigdy nie ponosimy porażek, przynajmniej do chwili aż nie zaczniemy obwiniać o to innych. W jaki sposób je odbieramy i jakie ...

  • Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?

    Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?

    01:05 14.04.2003

    CRM - hasło pojawiające się w prasie informatycznej, marketingowej i portalach o tematyce biznesowej. Autorzy przytaczają dziesiątki definicji i trudno zarzucić, że są one ze sobą sprzeczne. Idea CRM - czyli jak przenieść mały sklepik warzywny do dużej firmy. Na poziomie strategicznym ...

  • Mapa Rynku Pracy - Marzec 2003

    Mapa Rynku Pracy - Marzec 2003

    14:12 13.04.2003

    Wojna w Iraku nie poprawiła nastrojów w gospodarce. W marcu niewielkie ożywienie zanotował rynek amerykański, ale na zmiany na rynkach europejskich trzeba jeszcze poczekać. Z komunikatu GUS–u wynika, że w marcu stopa bezrobocia w Polsce spadła do 18,7 % z 18,8% w lutym. Ten niewielki ...

  • Nieodpowiednia technologia

    Nieodpowiednia technologia

    11:57 10.04.2003

    Instytut Biznesu, Technologii i Etyki promuje hasło: "dobry biznes poprzez odpowiednią technologię i solidną etykę." W jaki sposób technologia może być nieodpowiednia? Myślę o technologii jako "nieodpowiedniej", jeśli prowadzi ona do słabych rozwiązań biznesowych (powoduje pojawienie ...

  • Jak napisać dobrą ofertę reklamową?

    Jak napisać dobrą ofertę reklamową?

    00:13 09.04.2003

    A więc Twoja reklama okazała się skuteczna i Internauta wszedł na Twoją stronę. Wiedz że to dopiero początek sukcesu. Teraz tylko od Ciebie zależy, jak przedstawisz czytelnikowi swoją ofertę i jak on ją odbierze. Pisanie dłuższych ofert reklamowych nie jest najprostszą rzeczą, ale ...

  • Ubezpieczenie firmy

    Ubezpieczenie firmy

    00:01 07.04.2003

    Wielu przedsiębiorców zapomina lub nie chce pamiętać jaką ważną rzeczą jest ubezpieczenie firmy. Czasem jednak może przytrafić się nam jakieś nieszczęście, które w bezpośredni lub pośredni sposób może doprowadzić do bankructwa firmy. Samo ubezpieczenia to nie wszystko. Dlatego ...

  • Polacy w sieci - wyniki badania "Korzystanie z Internetu w Polsce"

    Polacy w sieci - wyniki badania "Korzystanie z Internetu w Polsce"

    22:41 03.04.2003

    Z marcowego badania Ipsos-Demoskop wynika, że tylko jedna czwarta Polaków korzysta z internetu. Są to przede wszystkim ludzie młodzi, z wyższym i średnim wykształceniem, mieszkańcy dużych miast. Niemal wszyscy internauci przeglądają strony internetowe, większość korzysta z poczty ...

  • Tworzenie serwisów dla małych i średnich przedsiębiorstw

    Tworzenie serwisów dla małych i średnich przedsiębiorstw

    11:47 03.04.2003

    Wielu informatykom wydaje się iż, sama umiejętność tworzenia poprawnych technicznie serwisów WWW predestynuje ich do sprzedawania tychże. Zapominają iż sednem technologii WWW jest udostępnianie TREŚĆI w eleganckiej formie, nie zaś samej formy...

  • Dlaczego własna nisza jest tak ważna?

    Dlaczego własna nisza jest tak ważna?

    22:10 31.03.2003

    Spójrzmy prawdzie w oczy. Wielkie dot-comy tracą pieniądze i upadają, największe portale ledwo utrzymują się na rynku, a rekiny tradycyjnego biznesu nie odniosły sukcesu w rzeczywistości wirtualnej. Co się z nimi stało? Prawidła znane im z realnego świata nie sprawdziły się w sieci ...

poprzednia  

1 ... 20 ... 60 ... 71 72 73

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: