-
(Nie)ważna aktualizacja danych kontaktowych
... Ważne jest aby od terminu płatności minęło min. 60 ani, a kwota zaległości konsumenta wynosiła min. 200 zł – wyjaśnia Mariusz Hildebrand, wiceprezes BIG InfoMonitor ... negocjować, podpisać ugodę czy też podważyć wpis uznawany za nieuzasadniony. W takich sytuacjach świadomość problemu pojawia się dopiero wtedy, gdy z powodu negatywnego wpisu w BIG, ...
-
Ochrona danych osobowych. RODO zmieni rozkład sił
... , a pozytywny stosunek do udostępniania swoich danych charakteryzuje zaledwie co piątego konsumenta. Czy rozkład sił ulegnie zmianie po wejściu w życie RODO, czyli ... bardzo selektywnie podchodzą do udostępniania danych osobowych podmiotom zewnętrznym, a ich świadomość w tym zakresie jest wysoka. W walce o ochronę danych osobowych, mieszkańcy ...
-
Jak Chińczycy zmieniają globalny rynek FMCG?
... ta zmiana pozwala pod nowym kątem spojrzeć na rozwój rynku FMCG w Chinach. Świadomość tego trendu otwiera atrakcyjne możliwości rozwoju dla innowacyjnym marek. - ... wystarczy już sama globalna marka by przyciągnąć coraz bardziej wymagającego chińskiego konsumenta. Rodzimi producenci znają rynek i upodobania klientów, więc potrafią elastycznie ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 48/2017
... tłumaczą, dlaczego nasze oszczędzanie jest takie krótkowzroczne i przypadkowe. Trudno oczekiwać od konsumenta, że będzie myślał o dywersyfikacji czy inwestycjach, jeśli ciągle nie ma wystarczająco ... powodu wiążącego się z nimi – w ich przekonaniu – ryzyka. Sytuacji nie poprawia świadomość, że na temat inwestowania wiemy niewiele. Aż 83 proc. ...
-
Tworzywa sztuczne mają się dobrze
... materiały oznaczałyby miliony dodatkowych kosztów, które finalnie zostałyby przerzucone na konsumenta. Takiej ingerencji w rynek chyba jeszcze Europa nie przeżyła, ... regulacje i ograniczenia z nich płynące powinny wymuszać zmiany. Pozostaje także świadomość konsumentów oraz odpowiedzialność producentów wprowadzających produkty i opakowania na rynek. ...
-
Małe sklepy są niezbędne
... . Lista ulubionych Jak wynika z raportu „Różnorodność rynkowa w czasach nowego konsumenta”, przygotowanego na podstawie badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych przez platformę MAM, ... względu na więź, jaką nawiązują ze sprzedawcą. Możliwość porozmawiania z detalistą i świadomość, że nie jest się kolejnym anonimowym klientem, sprawia, że osoby ...
-
Firmy zawalczą o „zieloną” energię
... oraz dążenie do wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju. Coraz większa świadomość oraz potrzeby firm i klientów w zakresie proekologicznych rozwiązań uwidaczniają ... i wymagając odpowiedniego dostosowania struktury i parametrów dostaw energii do wymagań konsumenta, możliwości producenta oraz warunków finansującego go banku – mówi Krzysztof ...
-
5 powodów, dla których zadbasz o politykę cenową w e-commerce
... perspektywie mogą mieć odwrotny skutek, ze względu na coraz większą świadomość konsumencką. Należy pamiętać, że wśród osób kupujących online więcej osób deklaruje ... przy sprzedaży międzynarodowej i oferowaniu różnych cen w zależności od kraju konsumenta. Od 3 grudnia 2018 r. zaczną obowiązywać przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i ...
-
Mobile first, czyli o plusach i minusach posiadania smartfona
... i usług wynikająca z posiadania smartfona jest sporym ułatwieniem dla potencjalnego konsumenta, jednak w przypadku osób uzależnionych od pożyczek może stanowić spory ... tym wszystkim radzić? Potrzebna jest edukacja i kampanie społeczne poszerzające świadomość. Na rodzicach spoczywa odpowiedzialność kontroli, uczenia budowania relacji społecznych ...
-
Jak dbamy o bezpieczeństwo danych online?
... że także w tym aspekcie cyfrowego bezpieczeństwa konsumenci powinni zwiększyć swoją świadomość – co trzeci respondent (35%) nie stosuje dodatkowego zabezpieczenia w telefonie w postaci ... się do bankowości internetowej popularnym rozwiązaniem staje się biometria. Z perspektywy konsumenta jest ona wygodniejsza niż hasła, których zdarza nam się zapominać ...
-
Ekologia w polskich szafach. Jak kupujemy odzież?
... analizy jest opracowanie „Czy ekologia jest w modzie? Raport o odpowiedzialnej konsumpcji i zrównoważonej modzie w Polsce”. Do jakich wniosków prowadzi? Jak wynika raportu, świadomość zagadnień ekologicznych nadal pozostawia wiele do życzenia (jedynie co 10. z badanych wskazuje, że stan jego wiedzy na temat ekologii jest ...
-
Czy warto prowadzić wojny cenowe?
... Niższe ceny to w niektórych przypadkach również obniżenie wartości produktu w oczach konsumenta. Pamiętajmy, że pewna część potencjalnych klientów może zrezygnować z zakupu, ... być jedynym wyznacznikiem atrakcyjnej oferty. Sprzedawcy zaś powinni mieć świadomość, że mogą unikać wojen cenowych poprzez odpowiedzialną optymalizację cen oraz walkę o ...
-
Jak budować zaufanie do sztucznej inteligencji?
... się to pomimo faktu, że 58 proc. firm twierdzi, że buduje wśród pracowników świadomość problemów, które mogą wynikać z wykorzystania sztucznej inteligencji. Co istotne, badanie pokazuje ... sztucznej inteligencji, np. w postaci poufnej infolinii lub rzecznika praw konsumenta. Potrzeba wprowadzenia przez organizacje tzw. “karty etycznej” jest dodatkowo ...
-
Subskrypcja VOD: czy Netflix kończy erę tradycyjnej telewizji?
... kontekście obserwujemy wzrost liczby usług agregujących, które próbują zmniejszyć złożoność dla konsumenta przez łączenie treści od różnych posiadaczy praw lub różnych usługi ... rozwój platform OTT lub SVOD możemy wyszczególnić m.in. zwiększającą się świadomość konsumencką w zakresie wartości treści i preferencji, wygodę, elastyczność, wykorzystanie ...
-
Polski rynek kosmetyków w 2021 roku wróci na ścieżkę wzrostu?
... skóry i upiększania, głównie z uwagi na wysoką jakość i atrakcyjną z perspektywy europejskiego konsumenta kulturę pielęgnacyjną. Trendy na kolejny rok – on-line i marki celebrytów Polski ... to być coraz większa część sprzedaży na naszym rynku. Rośnie też świadomość ekologiczna konsumentów. Normą jest unikanie testów na zwierzętach, coraz bardziej ...
-
Jak przez 10 lat zmienił się polski e-commerce?
... stymulatorami rozwoju e-handlu są niewątpliwie nowoczesne technologie, rozwój omnichannel, a także rosnąca świadomość tego, że e-handel nie zna granic i jest najskuteczniejszą formą rozwoju eksportu online. Najważniejsza w tym procesie była edukacja konsumenta z zakresu zakupów przez Internet i to również staraliśmy się wdrożyć przez ostatnia ...
-
Wakacje w Chorwacji: jakie ceny w dobie euro i inflacji?
... mamy do czynienia z efektem cappuccino, czyli niekorzystnym dla konsumenta zaokrąglaniem cen po zmianie lokalnej waluty. Analiza dotyczyła Dalmacji Środkowej i Półwyspu ... z własnej kieszeni płaci za wszystkie dodatkowe usługi medyczne. Mając świadomość ochrony ubezpieczenia na wypadek nieplanowanych i niekoniecznie miłych zdarzeń, znacznie łatwiej ...
-
4 kluczowe trendy w e-commerce. Czym stoi e-handel?
... wrzuca produkt do koszyka wtedy, gdy ma na to ochotę, mając świadomość, że konsekwencje finansowe tego wyboru poniesie dopiero w przyszłości. Szybkim zakupom sprzyjają także ... także środowisko. Kupowanie rzeczy „z drugiej ręki” dobrze wpisuje się w oczekiwania świadomego konsumenta. Po co wyrzucać używany lub zwrócony produkt, jeśli po obniżonej cenie ...