-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... a sprzedającym oraz bardzo często konieczne jest ujawnienie swoich danych przez konsumenta. Przełamanie tych barier jest podstawą budowania lojalności, a to jak wskazano powyżej ... przeważnie zdają sobie sprawę z obaw klientów. Istnieje więc obopólna świadomość, że konieczne jest zwiększenie zaufania w transakcjach on-line. Bezpieczna infrastruktura ...
-
Badanie bezpieczeństwa konsumentów
... na rynku bezpieczniej. Reklamacja towaru niezgodnego z umową jest jednym z podstawowych praw konsumenta. Może on żądać od sprzedawcy naprawy bądź wymiany wadliwej rzeczy (wybór należy do niego), a w niektórych przypadkach również zrezygnować z zakupu. Świadomość tego uprawnienia i umiejętność z niego korzystania stanowi zatem ważną miarę adaptacji ...
-
Trafić z ceną
... miejsca zakupu oraz dostępnych w nim produktów alternatywnych, • dostępności funduszy konsumenta, • świadomości samego istnienia produktu oraz jego dostępności, • autentyczności produktu ... cenę, należy wziąć poprawkę na sztuczność sytuacji – stuprocentową świadomość produktu i dystrybucji, ograniczony wybór itp. Do tego respondent nie wydaje ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... modelu X3). Umieszczenie gry na stronie internetowej wydłuża czas kontaktu konsumenta z przekazem reklamowym. Gra może dać to, co niemożliwe jest w innych mediach ... reklamy, która z jednej strony zapewnia rozrywkę, a z drugiej strony edukuje i zwiększa świadomość marki. Jest to połączenie jednego z najbardziej mierzalnych mediów (internetu) z jednym ...
-
Tydzień 4/2007 (22-28.01.2007)
... partnerów. Musi umieć: - włączać w fazę przygotowawczą każdego przedsięwzięcia świadomość wszystkich swoich biznesowych partnerów, którą tworzy ich: wiedza, doświadczenie, wyobraźnia, ... rzeczywiście więc istnieje, bo dystrybutorzy będą mogli przerzucić akcyzę w całości na konsumenta. W tym miejscu warto dodać, że tak ten podatek w Polsce należy do ...
-
Dodatki do wędlin coraz popularniejsze
... ich użycia nie można mówić o wyrobie spełniającym oczekiwania najbardziej "konserwatywnego" konsumenta - mówi Andrzej Pawelczak, rzecznik prasowy Grupy Animex. Wartość dodatków i przypraw stanowi ... a tym samym obniża koszt jego wytworzenia. - Przede wszystkim trzeba mieć świadomość, że dodatki stosowane w przemyśle spożywczym, nie tylko mięsnym, ...
-
Telefonia ruchoma: ceny usług 2008
... charakterystycznym jest, iż operatorzy o dłuższym stażu na rynku, posiadający ugruntowaną wśród klientów świadomość marki (Orange Go, Tak Tak i Simplus) oferują połączenia w tych samych cenach ... powoduje pozorny wzrost ceny usługi, nawet gdy jej realna cena dla konsumenta w walucie krajowej spada. Warto podkreślić, iż UKE nie odnotowało w analizowanym ...
-
Producenci napojów a kryzys
... tej kwestii ogromne znaczenie i mogą być czynnikiem decydującym o wyborze konsumenta. Doświadczenia z innych krajów (np. USA) pokazują, że dokonują się przepływy konsumentów między kategoriami ... rynek w coraz większym stopniu staje się rynkiem marki. Zwiększa się świadomość prozdrowotna społeczeństwa. Ponad połowa Polaków zwraca uwagę na właściwe ...
-
E-commerce: klient bardziej wymagający
... dostarczenia. Co więcej, zgodnie z polskimi regulacjami sprzedawca odpowiada wobec konsumenta przez dwa lata, jeżeli towar w chwili zakupu był niezgodny z umową. ... stosunku do sklepu stacjonarnego nakład kosztów, jednak z drugiej – coraz wyższa poprzeczka. „Należy mieć świadomość sytuacji na rynku – ciągłych zmian, także tych, które dotyczą odbiorcy ...
-
Bloki reklamowe oglądane niechętnie
... uwagę, z jednoczesnym budowaniem wizerunku marki i relacji konsumenta z marką. W oparciu o inne badania dotyczące produktów reklamowanych w TV, widać wyraźnie, że produkt, nieobecny w telewizji, jest dużo słabiej rozpoznawany na półce w sklepie. Reklama telewizyjna mocno buduje i utrzymuje świadomość produktów i marek (tzw. Equity). Brak marki ...
-
Rejestr dłużników: co wiemy o BIG?
... BIG może utrudnić dostęp do np. kredytu czy leasingu. 53% przedsiębiorców wskazuje tę niedogodność jako najważniejszą dla konsumenta, którego dane znajdują się w rejestrze dłużników. Wysoka jest świadomość konsekwencji wpisania danych firmy do BIG. Dla największej liczby przedsiębiorców (72%), najpoważniejszym skutkiem dopisania informacji ...
-
Branża mleczarska: szanse i zagrożenia
... Polskiej Izby Mleka Edmund Borawski podkreślił, iż wspaniałą formą promocji mleka i jego przetworów jest program „Szklanka mleka”, który kształtuje świadomość i edukuje młodego konsumenta. W ramach tej akcji mleko i jego przetwory spożywa aktualnie w polskich szkołach ponad 2,8 mln uczniów. Największym zainteresowaniem program cieszy się w szkołach ...
-
Coolhunter czyli analityk trendów rynkowych
... produkcję do potrzeb i oczekiwań danej grupy odbiorców, ulepszyć już istniejący produkt, wreszcie zaprojektować kampanię reklamową dopasowaną do konkretnego konsumenta czy zwiększyć świadomość marki w danej grupie. Mimo dużych korzyści płynących z pracy coolhunterów, rynek usług związanych z analizą trendów rynkowych w Polsce jest jeszcze ...
-
Pożyczki na bardzo wysoki procent
... proc. wartości pożyczki, co z góry przesądza o negatywnym rozpatrzeniu wniosku konsumenta. W internecie pojawiają się ostrzeżenia, ale będący w potrzebie finansowej lekceważą je i ... badania przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie UOKiK potwierdzają niską świadomość Polaków o parabankach. Na pytanie, czym jest parabank, odpowiedzi nie znało 54 ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 19/2013
... do 60% dla odbiorców przemysłowych w krajach UE - 11. Wszyscy mamy jednak świadomość, że choć w mniejszej skali dotknie on wszystkich mieszkańców tego regionu. Reasumując ... energii są jednymi z najważniejszych czynników decydujących o wyborze zarówno inwestora, jak i konsumenta. Od kilku ostatnich lat najlepszym tego przykładem są Stany Zjednoczone. ...
-
Ubezpieczenie turystyczne: w Polsce najtaniej
... nie powoduje, że wykorzystujemy tę przewagę nad mieszkańcami innych krajów masowo zabezpieczając się przed wyjazdem na wakacje. Należy mieć świadomość, że nawet dla konsumenta z państw Zachodniej Europy koszty leczenia w obcym kraju potrafią być miażdżące i tam nie trzeba nikogo przekonywać, że kupno polisy ...
-
Jak polscy internauci postrzegają e-handel?
... to dowód na to, że konsument ma coraz większą wiedzę i świadomość mechanizmów rządzących sprzedażą internetową. A to stawia kolejne wyzwanie wirtualnym sprzedawcom – wyjaśnia Patrycja ... twierdzi ekspert, sklepy nadal mają duże pole rozwoju w kwestii jasnego informowania konsumenta o jego prawach i nie mam tu na myśli samego regulaminu, ale ...
-
Jak nie dać się oszukać robiąc zakupy w Internecie?
... tylko w e-sklepach, które cieszą się dobrą reputacją. Im wyższa będzie nasza świadomość konsumencka i ostrożniej będziemy dobierać sprzedawców, tym trudniej będzie można nas oszukać lub ... .ezakupy.uokik.gov.pl. Z witryny dowiemy się, jakie są prawa konsumenta w handlu internetowym oraz jakie są obowiązki sprzedającego. Ponadto, kiedy możemy odstąpić ...
-
Zatory płatnicze VI 2014
... na rynku budowlanym w latach 2011-2013 producenci i dostawcy zaopatrzenia mają świadomość tego i są ostrożni w ocenie perspektyw. Odwrotnie niż w sektorze dóbr inwestycyjnych jest ... Hermes. Bieżąca średnia płynność finansowa branży jest dobra, ale rynek konsumenta sprawił, że spływ należności trochę spowolnił. W czerwcu ubiegłego roku w terminie ...
-
Strony internetowe: personalizacja w 4 prostych krokach
... bardzo prosta. Pozbycie się treści, które nie będą już przydatne dla konsumenta i zapewnienie mu lepszych doświadczeń związanych z marką. Kiedy ktoś pobrał już ... informacji niż kiedykolwiek wcześniej. Przedsiębiorstwa, które potrafią się przebić i utrzymać wysoką świadomość marki wśród publiczności, to te, które tworzą treści dopasowane do ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... sprzedawcy (klient za jednym razem kupuje więcej), ale też dla konsumenta (kupując więcej w jednym sklepie — oszczędza czas i koszty przesyłki). Współczesny konsument ... zoptymalizować procesy sprzedażowe i podnieść poziom obsługi w e-sklepie. Rosnąca świadomość konsumentów to pozytywny sygnał dla polskiego rynku e-commerce stojącego przecież dopiero ...
-
8 kierunków, w których podążą cyberprzestępcy
... całym świecie, aby zareagować na ten kryzys. Skutkiem tego nagłośnienia jest świadomość, że bankomaty mogą stanowić cel ataków, z czego na pewno zdają ... do procesów produkcyjnych i przemysłowych wprowadza się połączenia sieciowe. Po stronie konsumenta ataki na Internet Rzeczy będą ograniczone do demonstracji słabości w implementacjach protokołu ...
-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
... dbają o przyjazną dla nich aranżację przestrzeni handlowo-usługowej. Mimo to w Polsce świadomość rynku jest ciągle w tym zakresie relatywnie niska (w porównaniu np. z krajami ... to dzisiaj już dziedzina obszernej wiedzy – połączenie brandingu, marketingu, psychologii konsumenta, badań i obserwacji klientów. Tylko tak szerokie podejście daje gwarancję, ...
-
Frankowicze z wszystkich banków, łączcie się?
... strony w oparciu o inne przesłanki. Uważam jednak, że obie strony umowy miały świadomość, że wybór innej waluty niż szwajcarski frank będzie miał odzwierciedlenie ... interesów konsumentów w pozwach zbiorowych może być wykorzystywana instytucja Miejskiego Rzecznika Konsumenta. Jednak z udziałem Rzecznika czy bez, sprawa musi trafić do prawnika lub ...
-
Employer branding – moda czy konieczność?
... zaufania do firmy, do jej misji, wizji i wartości. Drugie ważne pytanie to świadomość jakie potrzeby pracowników zaspokaja praca u danego pracodawcy. Czy jest to jedynie ... wyżej. Żaden producent nie może sobie pozwolić, aby stracić choćby jednego konsumenta. Biznes to transakcja między dwojgiem ludzie: producentem i kupującym lub usługodawcą i ...
-
Mrożone ryby i owoce morza: 40% partii zakwestionowanych przez IH
... celu związania wody przez tkankę mięsną ryby. Wybierając taki produkt trzeba mieć świadomość, że tkanki mięsnej ryby będzie mniej niż w rybach niezawierających związków ... jest już ograniczony do 3 dni od momentu zakupu. Zgodnie ustawą o prawach konsumenta, która weszła w życie 25 grudnia 2014 termin odpowiedzialności sprzedawcy wobec kupującego ...
-
E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości
... danym momencie jest zainteresowany klient. Dzięki temu można szybko zidentyfikować potrzeby konsumenta i niemal natychmiast zadzwonić do niego z atrakcyjną propozycją. Jest to znacznie ... sklepami internetowymi pokazują, że mimo, iż większość klientów ma świadomość, że otrzymuje automatyczne wiadomości, to jednak zupełnie inaczej podchodzi do ...
-
500 zł na dziecko, PIT i inne. Co w Polsce załatwisz przez Internet?
... Związek Banków Polskich, do wszystkich banków w Polsce. Zastrzeżony dowód uniemożliwi wykorzystanie naszych danych przez przestępcę. Świadomość w świecie technologii Tym, czym prąd był w wieku XX, tym Internet jest w obecnym stuleciu – zbliżył do siebie ... . Warto świadomie zarządzać swoimi danymi oraz uczyć się i znać swoje prawa jako konsumenta ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 34/2016
... przyrządzanym na szybko ze słabej jakości półproduktów. Ten wizerunek zaczyna się zmieniać, świadomość konsumentów rośnie, a koncepty prześcigają się w bardziej wyszukanych formach podawania potraw ... sieć obsłużyła ok. 35 tys. klientów. – Mamy coraz lepiej wyedukowanego konsumenta, który szuka bardziej egzotycznych smaków, ale stawia też na tradycję ...
-
Po pierwsze jakość produktu, a po drugie? Jak wybierają konsumenci?
... grupa pozostała praktycznie na niezmienionym poziomie w porównaniu z 2010 rokiem (29%). Dla konsumenta beztroskiego absolutnie najważniejsza jest jakość i wygoda kupowanego produktu, zaś cena ... Uniwersytecie SWPS w Warszawie. - Wraz z rozwojem gospodarki rynkowej świadomość konsumencka w polskim społeczeństwie rośnie, można powiedzieć dojrzewa. Jak ...
-
Przedświąteczne zachowania konsumentów, czyli jak kupujemy w grudniu?
... czuje się w takich sytuacjach oszukana lub dyskryminowana, a co czwartego konsumenta rozbieżności w cenach przekonują do dokonywania zakupów w sieci. Co piąty ... które rozwijają kanał e-commerce i chcą doskonalić komunikację z klientem, powinny mieć świadomość obu tych zjawisk. Informacje o badaniach Salesforce w raporcie „2016 Connected Shoppers ...
-
Gastronomia w Polsce: coraz więcej placówek i klientów
... jej znaczenie jest nieco mniejsze niż w latach ubiegłych. Jednocześnie widać rosnącą świadomość zagadnień związanych ze zdrowym żywieniem, co w znacznym stopniu determinuje wybór oferty ... posiłków i produktów, jakości doświadczenia gastronomicznego, zarówno po stronie konsumenta, jak i gastronoma, zwłaszcza tych związanych z konkretnymi decyzjami ...
-
Marzysz o zyskach z e-commerce? Postaw na pomiar cross-device
... kluczowe przewidywania dla światowej sprzedaży cross-device. „Sprzedawcy powinni mieś świadomość, że pomiar cross-device ma dla nich zasadnicze znaczenie. Nie ... narzędzia pomiarowe cross-device pozwoli na dokładne zidentyfikowanie zachowania konsumenta i pełny wgląd w jego doświadczenie zakupowe. Polsce, w przypadku 42% wszystkich zakupów ...
-
Zakupy za granicą: brytyjskie firmy najmniej uczciwe?
... rosnącej mobilności polskich konsumentów. Nie bez znaczenia jest również większa świadomość odnośnie przysługujących im praw – komentuje wyniki Piotr Stańczak, Dyrektor ECK. ... hiszpańską wypożyczalnię aut. Umowa zawarta z firmą zakładała, że opłacona przez konsumenta kaucja zostanie zatrzymana na poczet bezzwrotnego ubezpieczenia samochodu. Do ECK ...
-
(Nie)ważna aktualizacja danych kontaktowych
... Ważne jest aby od terminu płatności minęło min. 60 ani, a kwota zaległości konsumenta wynosiła min. 200 zł – wyjaśnia Mariusz Hildebrand, wiceprezes BIG InfoMonitor ... negocjować, podpisać ugodę czy też podważyć wpis uznawany za nieuzasadniony. W takich sytuacjach świadomość problemu pojawia się dopiero wtedy, gdy z powodu negatywnego wpisu w BIG, ...