-
TikTok: ile powinny trwać idealne filmiki?
... planu komunikacji, aby film utrzymywał uwagę od początku do końca. Badania potwierdzają, że największą uwagę na TikToku utrzymują filmiki trwające poniżej 30 ... publikowane przez nich materiały były krótkie i atrakcyjne. Przykładowo, ponad 72% badanych przez agencje GetHero produkcji trwała do 15 sekund. Co ciekawe, z badań wynika również, że ...
-
Pracownicy z Ukrainy nie wracają do Polski z powodu kwarantanny
... przyjazd do pracy w Polsce. Tak wskazują dane z badania przeprowadzonego przez międzynarodową agencję zatrudnienia Gremi Personal wśród migrantów zarobkowych ... aby samodzielnie utrzymać się przez okres 14-dniowej kwarantanny, a nie wszystkie agencje zatrudnienia zapewniają organizację pobytu migrantów zarobkowych w ośrodkach kwarantanny. „Ten ...
-
Odroczony termin płatności? Tak, jeśli to my mamy zapłacić
... , ale już sami na przelew długo czekać nie lubią - wynika z badania zrealizowanego dla KRD i firmy faktoringowej NFG. Taka praktyka dostrzegalna jest w co ... zaliczkowy. To mogą być firmy budowlane, transportowe, handlowe, usługowe, ale również małe agencje reklamowe, PR-owe i wydawnicze, w których realizacja projektu bez zaliczki jest powszechną ...
-
Poszukiwanie pracy częste w niedziele
... od publikacji ogłoszenia, chętniej na ogłoszenia ujawniające nazwę pracodawcy. Takie wnioski wynikają z badania przeprowadzonego przez SMG/KRC oraz analizy danych własnych portalu Pracuj.pl. Niemal ... oferty ujawniające nazwę potencjalnego pracodawcy niż te zamieszczone przez agencje doradztwa personalnego (ADP). Tylko 35% zebranych aplikacji zostało ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... raport w firmie consultingowej, kupić analizy rynkowe, przeprowadzić wizję lokalną, wykonać badania marketingowe. Te metody są jednak dość kosztowne. Natomiast wiele informacji ... najbardziej potrzebne. Monitoring mediów Monitoring mediów jest narzędziem stosowanym głównie przez agencje PR w celu pomiaru efektywności działań. To jednak nie wszystkie ...
-
Praca tymczasowa a branża budowlana
... konieczne. To, że pracownicy produkcyjni często zatrudniani są przez zewnętrzne agencje pracy tymczasowej, a następnie w okresach wzmożonej produkcji oddelegowywani do danej firmy ... kadrowo-płacową, nalicza i wypłaca wynagrodzenia pracowników tymczasowych, kieruje ich na badania medycyny pracy itp. Praktyczne wykorzystanie powyższego rozwiązania ...
-
Ataki DDoS II poł. 2011
... przeciętnego ataku była o 57% większa niż na początku ubiegłego roku. W wynikach swojego badania eksperci z firmy przedstawiają także informacje o krajach, w których występuje najwięcej zainfekowanych ... się żaden duży touroperator. Celem wszystkich tych ataków DDoS były agencje turystyczne. Warto zauważyć, że na rynku działa znacznie więcej agencji ...
-
Firmy usługowe: rentowność w dół
... i eliminacji niepotrzebnych kosztów. Badania pokazują, że kondycja polskich firm usługowych w stosunku do zeszłego roku pogorszyła się. W ankiecie wzięła udział kadra zarządzająca polskich przedsiębiorstw z sektora usług, reprezentująca firmy konsultingowe, audytorskie, inżynieryjne, informatyczne, badawcze oraz agencje reklamowe, interaktywne ...
-
Praca tymczasowa doceniana
... przejawów złego traktowania ze względu na fakt tymczasowego zatrudnienia - wynika z badania przeprowadzonego przez agencję Start People. W Polsce praca tymczasowa jest wciąż ... do zatrudnienia poprzez agencję pracy. Pracownicy przestali się obawiać niewypłacania przez agencje wynagrodzeń, wzrosła ich znajomość nie tylko własnych praw, ale również i ...
-
Znalezienie pracy coraz trudniejsze
... poziom 43,37 pkt. Zatrudnieni wciąż jednak wierzą w instytucje: Unię Europejską i agencje pracy. Niski wzrost gospodarczy na Starym Kontynencie oraz rosnąca stopa ... ,18 pkt.). Informacje o badaniu Indeks Zaufania Pracowników został skonstruowany na podstawie badania przeprowadzonego przez należącą do Gi Group firmę OD&M Consulting wśród grupy 6000 ...
-
Inżynierowie cenieni za kompetencje miękkie
... kompetencji miękkich u kandydatów - wynika z 7. edycji globalnego badania "Niedobór talentów", przeprowadzone go przez ManpowerGroup w pierwszym kwartale 2012 r. Czynnik ... kwestii wsparciem dla firm technicznych i inżynieryjnych okazują się być wyspecjalizowane agencje zatrudnienia, które znajomość rynku oraz posiadane zasoby Talentów, umiejętnie ...
-
Jak social media wpływają na rynek nieruchomości?
... bez wpływu na branżę nieruchomości - wynika z badania przeprowadzonego przez Freedom Nieruchomości i IMM. W jaki sposób nowe media wpłynęły ... biura nieruchomości, w celu prowadzenia komunikacji nakierowanej na pomoc i przedstawienie oferty. Agencje szczególnie chętnie wykorzystują kanały wideo, a w przypadku wielu pośredników, serwis YouTube ...
-
Wojna w Ukrainie wzmaga cybearataki APT
... nieustannie ewoluują. Stoją za nimi przeważnie zorganizowane grupy cyberprzestępcze lub też agencje rządowe. Celem ich działań jest pozyskanie wrażliwych danych, rozwiązań technologicznych, a ... najbardziej nowatorskie techniki. Niestety, stają się one coraz częstsze. Z badania opublikowanego przez firmę Venafi wynika, że 64 proc. decydentów ...
-
Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji
... integracja wszelkich kanałów komunikacji rynkowej, której elementem są ATL, BTL, PR i badania – uważa Paweł Trochimiuk. Jego opinię potwierdza Mariusz Pleban z Multi Communications, według którego agencje PR zaczynają być traktowane coraz bardziej jako agencje komunikacyjne, interaktywne, zaś granica między reklamą a PR zaciera się. Czekając ...
-
Sekrety sondaży przedwyborczych
... przełomowych wydarzeniach w kampanii (skandale, transfery, konferencje), które mogłyby wpłynąć na zmianę preferencji obywateli. Dlatego też agencje badawcze, na zlecenie których jednostki call center realizują badania, podpisują z nimi umowy ramowe, z zastrzeżeniem elastyczności (możliwość realizowania sondaży ad hoc, w zależności od potrzeb). Dla ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
... zwiększania wydajności operacyjnej. Trudne uwarunkowania rynkowe sprawiają jednak, że marki, sklepy i agencje reklamowe uświadamiają sobie, że nowe metody działania oparte na ścisłej ... operacjami wielokanałowymi. Sztuczna inteligencja pozwala sprzedawcom tworzyć modele do badania potrzeb klientów oraz ich motywacji i działań z uwzględnieniem ...
-
Zagrożenia internetowe I kw. 2013
... istotny raport zawierający wyniki badania dotyczącego globalnej operacji cyberszpiegowskiej pod nazwą Czerwony Październik. Celem badanych ataków były różne agencje rządowe, organizacje dyplomatyczne i firmy na całym świecie. Analiza plików i odtworzenie struktury ataku trwały kilka miesięcy. Jednak w wyniku przeprowadzonego badania udało nam się ...
-
Merchandising w Polsce - perspektywy
... jest zadowalająca, to jednak w odczuciu społecznym merchandising wciąż jest nowym i raczej niezrozumiałym pojęciem. Agencje powinny działać razem na rzecz rzetelnego informowania o branży. Pomocne w tych działaniach mogą okazać się badania, które niektóre firmy wykonują na potrzeby swoje i swoich klientów (np. „Badanie skuteczności merchandisingu ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... przez nich ekranu. Jakie korzyści płyną z synchronizacji mediów? Niezliczone badania zrealizowane przez Millward Brown wskazują na korzyści płynące z dobrze skonstruowanego mediaplanu, ... na ich terytorium osobiste. Aby uzyskać optymalny poziom zaangażowania widza, agencje kreatywne będą musiały tworzyć takie opowieści, które sprawdzą się w różnych ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Dlaczego praca za granicą ciągle nie traci popularności?
... Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej , 154 882 osób zostało skierowanych przez agencje zatrudnienia w 2023 r. do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych (w porównaniu do 164 ... wyjazd zarobkowy za granicę - wzrost o 17 proc. względem badania przeprowadzonego przez Trenkwaldera w 2023 r. Badanie pokazuje lekki wzrost deklaracji wyjazdowych ...
-
Inwestycje zagraniczne w Europie 2005
... inwestycji zagranicznych w obszarach produkcji, usług oraz badań i rozwoju. Badania, będące podstawą dla raportu, zostały przeprowadzone przez IBM-Plant Location ... o niskich kosztach pracy. Zespołowy rozwój gospodarczy jest mniej podatny na globalizację. Agencje rozwoju gospodarczego muszą promować w swoich regionach kulturę współpracy i innowacji ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... na jedno z pytań w ankiecie dowiodły, że agencje korzystają z różnych źródeł informacji o rezultatach swoich działań. Najwyraźniej jednak takie metody pomiaru nie do końca się sprawdzają. Podobnie jak w ubiegłym roku redakcja Internet Standard zrealizowała drugą falę badania cenników największych polskich biur reklamy internetowej. Szczegółowa ...
-
Branża PR w mediach 2007
... różnych mediów. W kwietniu sporo publikacji wywołał ranking Home&Market zestawiający agencje PR według ich przychodów w 2006 roku. W lipcu dziennikarze dużo uwagi poświęcili raportowi PRoto o miejscach pracy dla PR-owców, a w listopadzie – II edycji badania wynagrodzeń polskich specjalistów ds. komunikacji, przeprowadzonego przez ten sam wortal ...
-
Rekrutacja pracowników: gdzie pracodawcy szukają rąk do pracy?
... baz kandydatów. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – MILIONOWE BAZY KANDYDATÓW Jak wynika z badania Trenkwalder Polska, zaledwie 3 proc. ankietowanych wskazało media społecznościowe ... Adamkiewicz, Senior Relationship Manager na region CEE w LinkedIn. Od dłuższego czasu agencje zatrudnienia bardzo aktywnie korzystają z tych kanałów, docierając do najcenniejszych ...
-
Plany polskich pracodawców IX 2011
... granica czeka… Wyniki ostatniej edycji badania Randstad pokazują, że ... badania jest przeprowadzana na reprezentatywnej ze względu na wielkość firmy i region próbie 300 firm (margines błędu statystycznego dla próby N=300 wynosi 5,64%). Z próby wykluczono firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy, dla których agencje ...
-
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... wykorzystanie specjalistycznych narzędzi technologicznych typu Business Intelligence. Potwierdzają to ostatnie badania IBM (czerwiec 2011), z których wynika, że aż 83% dyrektorów ... samemu. W ciągu ostatnich 12 miesięcy Polska została zauważona przez globalne agencje analityczne, które podniosły rating kraju jako zaufanej i dojrzałej lokalizacji pod ...
-
Branża PR w mediach III 2008
... w marcu zagadnieniem PR-owskim był PR polityczny. Z analizy zakwalifikowanych do badania publikacji wynika, że większość marcowych przekazów związanych z PR-em miała ... razy cytowano Piotra Czarnowskiego, Annę Proszowską-Sala i Dariusza Tworzydłę. Również na firmy, instytucje i agencje PR-owskie powoływano się w marcu znacznie rzadziej niż w ostatnich ...
-
Polacy wracają z emigracji zarobkowej
... administracyjnych opracowuje statystyki dotyczące migracji również na podstawie Badania Aktywności Ekonomicznej Ludności (BAEL). Zgodnie z „Informacją o rozmiarach i kierunkach emigracji z ... szkolenia i profesjonalne doradztwo w zakresie zatrudnienia. - To pozwala przypuszczać, że agencje zatrudnienia będą miały coraz większe znaczenie na rynku pracy ...
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... ma w tym branża SEO/SEM. Dane, które zostały wykorzystane w tekście pochodzą z badania przeprowadzonego w marcu 2013 roku na próbie 20 przedsiębiorstw deweloperskich z Warszawy przez ... zaledwie 14% wszystkich badanych warszawskich firm deweloperskich jest obsługiwanych przez agencje SEO/SEM, 70% ankietowanych firm rynku pierwotnego otrzymało co ...
-
Dziennikarze kontra specjaliści od public relations
... public relations. Na agencje ITBC Communication oraz Rowland Communications wskazało niemal 11% badanych przedstawicieli firm. Pierwsza z tych agencji otrzymała również najwięcej wskazań dziennikarzy (13%) jako najlepsza agencja, co potwierdza jej silną pozycję w sektorze nowych technologii. Informacje o badaniu Badania „Działania Public relations ...
-
Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej
... lub wysokiej jakości usługę. Przeprowadzone w Niemczech wśród spółek giełdowych badania wykazały znaczący wpływ tożsamości na wyniki przedsiębiorstw. W firmach, w których ... i werbalną firmy. Znaczy to, że wewnętrzne działy marketingu, agencje reklamowe i agencje PR zajmujące się realizacją komunikacji i prezentacji rynkowej firmy powinny korzystać ...
-
Sektor ubezpieczeń zwiększy zatrudnienie
... robotników i pracowników operacyjnych mają agencje pracy tymczasowej (28%), z którymi polskie firmy podejmują współpracę głównie w tym celu. Dobór właściwego kanału poszukiwania pracowników wpływa oczywiście na przebieg rekrutacji, a pośrednio również – na jej trafność”. Informacje o badaniu Badania „Nawigator HR” oraz „Wpływ spowolnienia ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 39/2013
... Badania wskazują, że obecnie ok. 30 proc. mieszkańców żyje w skrajnym ubóstwie (za mniej niż 2 USD dziennie). Statystyki wskazują, że jedna trzecia najbiedniejszych ludzi na ziemi mieszka właśnie w Indiach. Jest realne zagrożenie, że wkrótce agencje ...
-
Przemysł kosmiczny w Polsce? - jest potencjał
... też prof. Lewandowski: – To jest nasza wielka słabość w stosunku do krajów posiadających agencje. Nie jesteśmy wobec nich konkurencyjni. Straty są wymierne i można je liczyć ... prof. Wolański, który liczy na to, że nowo powstała agencja wesprze dalsze badania i rozwój przemysłu rakietowego, z którym – mało kto dziś o tym pamięta – łączą Polskę ...
-
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
... się uzupełniają i nie ma sensu mówić o zastąpieniu jednej przez drugą. Z badania Content Marketing Trends 2016 wynika, że do największych priorytetów stojących przed ... charyzmą i działaniami porwą miliony. Liderzy są potrzebni, a ich olbrzymi potencjał widzą również agencje PR. Z tego względu coraz więcej z nich oferuje usługi związane z kreowaniem ...