-
11 pytań dot. szczepień przeciw COVID-19
... , badania kliniczne u ludzi, w których w zależności od fazy badania oceniane jest bezpieczeństwo szczepień, odpowiedź układu immunologicznego, skuteczność, występowanie niepożądanych odczynów poszczepiennych, reakcje z innymi szczepionkami. W procesie weryfikacji bezpieczeństwa szczepień szczególną rolę odgrywają niezależne agencje dopuszczające ...
-
Influencer marketing 2022: czy influencerzy nadal sprzedają?
... agencji reklamowej lub domu mediowego (odpowiednio 16,8% i 5,3%) – ale to wynika też z faktu, że dużą część uczestników badania stanowiły właśnie agencje. 23,5% uczestników badania w ciągu ostatnich 6 miesięcy współpracowało z 21-50 influencerami, 19,1% współpracowało z 1-2 influencerami, a 15,7% współpracowało z 6-7 influencerami. Co ciekawe ...
-
Media online o branży PR I-VI 2008
... Noise oraz kampanią „Piłka po radosnej stronie życia” czy kampanii reklamowej filmu „Lejdis”. Uwagę mediów online przykuły również wyniki międzynarodowego badania Edelman Trust Barometer, komentowane w Polsce przez Barbarę Kwiecień, prezes zarządu Edelman PR. Media pisały także o tegorocznych odejściach 9 pracowników z firmy, w tym ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
... i ich interpretacji przez klienta. Osobną kwestią są również wykorzystywane przez agencje narzędzia, które naciągają zasady etyczne w sieci, nie licząc się przy tym z realnym ... reszty użytkowników internetowej społeczności. Jak podaje Grupa Adweb najnowsze badania agencji Universal McCann, dotyczące komunikowania się w sieci, naświetlają kolejne ...
-
Bezpieczne surfowanie
... zwrócić uwagę wszyscy użytkownicy komputerów i Internetu - ostrzega Kaspersky Lab. Według badania przeprowadzonego przez Microsoft, od czerwca 2010 roku Europejczycy będą spędzać więcej czasu ... wakacje - i to po atrakcyjnych zniżkach, w porównaniu z cenami oferowanymi przez agencje podróży. Jednak cyfrowym turystom radzimy, aby zapakowali do swoich ...
-
Plany polskich pracodawców
... zamrożenia pensji. Z naszego badania wynika jednak, że ... badania jest przeprowadzana na reprezentatywnej ze względu na wielkość firmy i region próbie 300 firm (margines błędu statystycznego dla próby N=300 wynosi 5,64%). Z próby wykluczono firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy, dla których agencje ...
-
Rynek pracy - najważniejsze wydarzenia 2011
... emeryturę. Agencje zatrudnienia ratują od kryzysu 75 proc. pracodawców nie stworzyłoby nowego miejsca pracy, gdyby nie usługa pracy tymczasowej. Ponadto, agencje zatrudnienia redukują ... pracodawca może udowodnić w sądzie różnymi środkami dowodowymi, niekoniecznie wynikami badania krwi pracownika. Mogą to być np. zeznania świadków. Gdy pracownik nie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 26/2012
... , samochodów sportowych, rozwoju napędu elektrycznego oraz lekkich materiałów. Współpraca obejmuje badania nad bateriami litowo-jonowymi nowej generacji, a Toyota od 2014 r. będzie kupować od BMW ... , podczas gdy inne agencje przyznawały im najwyższy (AAA). Niedawno okazało się, że trzy największe w świecie amerykańskie agencje ratingowe: Standard & ...
-
Niedobór talentów problemem globalnym
... „bardzo trudne”. Świadczą o tym wyniki „Globalnego Barometru HR 2013”, badania przeprowadzonego przez firmę doradztwa personalnego Michael Page wśród 4300 menedżerów i dyrektorów HR ... metody pozyskania odpowiednich osób na stanowiska kierownicze i wyższego szczebla. Agencje rekrutacyjne mają na tym polu praktykę i doświadczenie. Posiadają też ...
-
Plany polskich pracodawców XI 2013
... się spodziewać pracownicy firm sektora przemysłowego (30%). Na jakie zmiany wynagrodzeń możemy liczyć? Rezultaty badania pokazują, że wyrównanie poziomu inflacji, bądź niewielkie jej przekroczenie (do 1,99%) planuje 22% pracodawców. ... Z próby wykluczono firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy, dla których agencje ...
-
Pracownicy z Ukrainy pojadą na Zachód?
... pozapłacowe świadczenia, np. mieszkanie i wyżywienie, które obniżają ich koszty życia. Według autorów badania Ukraińcy nie konkurują z Polakami na rynku pracy, bo wykonują prace, których ... leśnych proponują 1,5 zł netto. Miejscowi nie biorą takiej roboty, ale są agencje pracy, które ściągają ludzi zza wschodniej granicy za podobne lub niewiele ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 23/2018
... pełnej treści opublikowanego ratingu. Co myślą o polskiej gospodarce inne agencje ratingowe. Jak wiadomo Fitch poprzednio oceniał polską gospodarkę w grudniu 2017 ... będą w firmie rosły, to najczęściej o 2 do 7%. W stosunku do poprzednich edycji badania spadł odsetek przedsiębiorstw, które zamierzają symbolicznie zwiększyć wynagrodzenia o 2%. Rośnie ...
-
Polacy gotowi na szukanie pracy. Jedynie co 5. nie chce zmieniać firmy
... Facebook, a także Instagram i Twitter. Możliwości zawodowych kandydaci poszukują również w bezpośrednim kontakcie z wymarzonymi pracodawcami i rekruterami reprezentującymi agencje zatrudnienia. 12 proc. uczestników badania Hays Poland rozpoczyna poszukiwania nowej pracy od odezwania się do znanych agencji rekrutacyjnych i kontaktu z rekruterami ...
-
Influencerzy w dobie pandemii: zyskają czy stracą?
... obawiać się utraty pozycji? Przed nami wyniki zrealizowanego przez REACHaBLOGGER.pl badania „Koronawirus a rynek influencerów w Polsce”. Na jego potrzeby zebrano opinie 150 respondentów – pracowników branży influencerskiej, reprezentujących zarówno klientów jak i agencje, którzy na co dzień odpowiadają za zakup publikacji u influencerów, w różnych ...
-
Jak dostosować e-commerce do wymogów B2B?
... swoje usługi dla branży e-commerce, np. agencje softwarehouse’owe, które stawiają sklepy internetowe albo agencje SEM i SEO, które je pozycjonują. Rozliczamy się ... muszą się skupić konkretnie, aby ulepszyć swoje oferty online? Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Censuswide na zlecenie Wunderman Thompson Commerce, e-konsumenci z USA, Wielkiej ...
-
Plany polskich pracodawców V 2013
... bieżącej, osiemnastej edycji badania, zostały zrealizowane w okresie ... badania jest przeprowadzana na reprezentatywnej ze względu na wielkość firmy i region próbie 300 firm (margines błędu statystycznego dla próby N=300 wynosi 5,64%). Z próby wykluczono firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy, dla których agencje ...
-
Plany polskich pracodawców I 2014
... Co ważne, w ujęciu terytorialnym plany zatrudnieniowe są bardzo podobne w każdym z pięciu wyodrębnionych w badaniu regionów. „Z naszego badania wyraźnie wynika, że pracodawcy nastawieni są przede wszystkim na zwiększenie zasobów produkcyjnych i sił ... firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy, dla których agencje ...
-
Dotacje unijne w świetle nowej perspektywy budżetowej
... Europejskiej. Środki z tego koszyka dysponowane są przez KE bezpośrednio lub poprzez podlegające jej agencje. Ze środków tych zasilane będą liczne programy, do których aplikować mogą ... najczęściej do czynienia. MRR analizuje dostępne dane oraz czeka na wyniki badania Banku Światowego, aby podjąć ostateczne decyzje w tym zakresie. Decyzje te będą z ...
-
Branża farmaceutyczna w dobrej kondycji
... kryteriów autoryzacji nowych związków medycznych przez agencje rządowe. Uzyskanie pozwolenia na wypuszczenie innowacyjnego leku na rynek jest coraz trudniejsze, a przez to także bardziej kosztowne”, mówi Karine Berger. Negatywny wpływ zmian rynkowych na ofertę farmaceutycznych gigantów Z badania Euler Hermes można wysnuć następujące wnioski ...
-
Plany polskich pracodawców VIII 2012
... bieżącej, piętnastej edycji badania, zostały zrealizowane w okresie od ... badania jest przeprowadzana na reprezentatywnej ze względu na wielkość firmy i region próbie 300 firm (margines błędu statystycznego dla próby N=300 wynosi 5,64%). Z próby wykluczono firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy, dla których agencje ...
-
Plany polskich pracodawców X 2014
... pracodawców, którzy gotowi są dać lepiej zarobić tym, których teraz zatrudniają – podsumowuje wyniki badania Prezes PAIiIZ Sławomir Majman Informacje o badaniu: Plany Pracodawców to sondaż Instytutu Badawczego Randstad, w którym ... Z próby wykluczono firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy, dla których agencje ...
-
Suplementy diety – Polacy nie mają nic przeciwko
... internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI) przez agencję SW Research. Celem badania było uzyskanie informacji na temat tego, jak Polacy postrzegają suplementy ... – percepcja i komunikacja” został przygotowany przez Grupę On Board tworzonej przez agencje On Board PR Ecco Network i Think Kong. Do współpracy przy opracowaniu ...
-
Zachowania konsumentów: codzienne zakupy Polaków
... Polsce. Dzięki niemu możliwy jest jednolity pomiar ruchu w serwisach internetowych. Wynikami badania posługują się gracze rynku internetowego: właściciele serwisów www, podmioty oferujące usługi związane z reklamą internetową - domy mediowe, agencje interaktywne, podmioty rynku e-commerce, inwestorzy oraz bezpośredni reklamodawcy. Projekt badawczy ...
-
Marketing mobilny w Australii
... konsumenta”. Ze strategii marketingu mobilnego korzystają przede wszystkim agencje reklamowe, wydawnictwa, stacje radiowe, stacje telewizyjne, „marki młodzieżowe” (np. ... bez przeciążania biura obsługi klienta • utrzymanie i zwiększenie długoterminowego użycia usług. Badania Orange wskazały na dwa główne powody, dla których użytkownicy nie korzystali z ...
Tematy: marketing mobilny, marketing -
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... badawczy pod kierunkiem dr Grzegorza Mazurka z WSPiZ im. L. Koźmińskiego przeprowadził kompleksowe badania nad zastosowaniem marketingu internetowego w spółkach giełdowych. Badaniu poddano całe spektrum narzędzi i ... powinny ucieszyć zarówno sieci reklamowe obecne w Internecie, jak i agencje interaktywne. Ale uwaga, dyfuzja wiedzy i kompetencji już ...
-
Linie lotnicze: słaba komunikacja PR
... badania wynika, że obecnie najczęstszymi źródłami informacji dla 71% dziennikarzy zajmujących się tematyką lotniczą są Internet (w tym strony internetowe linii) i biura prasowe przewoźników (lub też pełniące ich funkcje agencje ... z pytań otrzymała linia WizzAir (3,86 punktu). Z badania wynika, że węgierska linia otrzymała również najwyższą łączną ...
-
Rynek nieruchomości mieszkaniowych - analiza I kw. 2011
... nowej oferty, którą zamierzają w 2011 r. wprowadzić na rynek. Zgodnie z wynikami badania Polskiego Związku Firm Deweloperskich (przedstawionymi przez REAS) tylko 30% firm zakłada podaż ... wysoka. Jak podają autorzy analizy, od początku 2011 r. agencje nieruchomości oraz firmy doradztwa inwestycyjnego notują coraz większe zainteresowanie zakupem ...
-
Plany polskich pracodawców XI 2011
... do poprzedniej fali badania, wzrósł odsetek firm deklarujących ... badania jest przeprowadzana na reprezentatywnej ze względu na wielkość firmy i region próbie 300 firm (margines błędu statystycznego dla próby N=300 wynosi 5,64%). Z próby wykluczono firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy, dla których agencje ...
-
E-mail marketing w Polsce
... podobnie jak sektor nieruchomości, który osiągnął wynik o zaledwie trzy punkty procentowe niższy. Ostatnie miejsce na podium zajęły agencje reklamowe i szeroki sektor technologiczny z wynikiem 62%. Wyniki badania wskazują na dużą polaryzację wykorzystywanych elementów i stosowanych praktyk. Można wśród nich wyróżnić narzędzia, które cieszą się ...
-
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
... że wpływają one pozytywnie na skuteczność reklamy. Bieżąca edycja badania Netsprint - lidera marketingu technologicznego w Polsce i twórcy polskiego ekosystemu reklamowego ... czego 44,4% twierdzi, że wzrosną zdecydowanie. Zbadane przez Netsprinta agencje i domy mediowe zadeklarowały wzrost wydatków na kampanie z wykorzystaniem sieci content ...
-
Pracownicy z Ukrainy już deficytowi?
... Ukrainą nie jest jeszcze zbyt ścisła. Tę lukę wypełniają częściowo agencje zatrudnienia, które najczęściej mają swoje oddziały na u naszych wschodnich sąsiadów ... pracodawców zostało przeprowadzone metodą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych w ramach dedykowanego badania CATI Ad Hoc. Próbę pracodawców N=300 dobrano w kwotach dla wielkości ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... plasują się ex aequo Amazon i TikTok. Upadek X – zmiana poziomu zaufania Wyniki badania Kantar wskazują, że 26% marketingowców (wartość netto) zadeklarowało plany zmniejszenia wydatków na reklamę w ... W tegorocznym badaniu wzięło udział około 1000 specjalistów ds. marketingu reprezentujących reklamodawców, agencje i firmy medialne z całego świata, a ...
-
ZUS hamuje rozwój firm
... dopuszcza możliwości urlopu macierzyńskiego dla pracownika - mężczyzny. Z badań KIG wynika także, że zatrudnianie pracowników przez agencje pracy tymczasowej jest nadal słabo rozwiniętą formą zatrudniania w Polsce. Badania KIG pokazują, że pracodawcy nie zaakceptowaliby ewentualnego skracania ustawowego przeciętnego czasu pracy w tygodniu poniżej ...
-
Internauci i kupno mieszkania
... . Mniejszą popularnością wśród osób poszukujących informacji przy kupnie mieszkania cieszy się prasa (59 proc.) oraz agencje nieruchomości (43 proc.). Czynniki związane z wyborem firmy deweloperskiej Jak pokazują wyniki badania „Plany i decyzje internautów w procesie kupowania mieszkania”, 43 proc. respondentów kupiło lub planuje zakup mieszkania ...
-
Pozycjonowanie marki - koncept
... . Rzadko są wymyślane bez kontaktu z konsumentem. Do odkrywania insightów służą badania jakościowe prowadzone na grupie użytkowników kategorii. Dla marek, które funkcjonują w ... podstawę dla zrozumienia marki przez zewnętrznych kooperantów, w szczególności agencje reklamowe tworzące komunikację dla marki (umożliwia przekazanie precyzyjnej informacji, ...