-
Handel światowy w I kw. 2011 r.
... strategicznego i transformacji, przedstawił dane najnowszego badania Global Trade Flow Index, przedstawiającego poziom obrotów światowego handlu w ujęciu kwartalnym na podstawie najnowszych oficjalnych danych udostępnianych przez krajowe agencje 23 państw mających największy udział w globalnym handlu. Z badania Global Trade Flow Index za I kwartal ...
-
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
... się zarówno reklamy bezpłatne, jak i PR organizowany przez zewnętrzne agencje (czyli z założenia płatny). Należałoby raczej zwrócić uwagę na różnicę ... się ze spotkania z liderem. Do niewątpliwych zalet metody door-to-door należy jej efektywność. Badania jakościowe przeprowadzone wśród kandydatów na radnych przez Tomasza Chmielewskiego i Krzysztofa ...
-
Plany polskich pracodawców IV 2012
... bieżącej, czternastej edycji badania, zostały zrealizowane w okresie ... badania jest przeprowadzana na reprezentatywnej ze względu na wielkość firmy i region próbie 300 firm (margines błędu statystycznego dla próby N=300 wynosi 5,64%). Z próby wykluczono firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy, dla których agencje ...
-
Wyjazdy motywacyjne: najnowsze trendy
... telefoniczny 64%, zaś platformę rezerwacyjną wskazało 36% respondentów. Agencje preferują również kontakt telefoniczny, wzmacniany potwierdzeniem e-mailem (63%). Jako ... zapytania są często opracowane przez działy zakupów w danej firmie. Rodzaj badania i metodologia Badanie „Najnowsze trendy w branży spotkań, konferencji, eventów i podróży ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I kw. 2014
... instytucji. Ofiary, zlokalizowane w 31 państwach na całym świecie, obejmowały agencje rządowe, ambasady, firmy z branży energetycznej, instytucje badawcze oraz ... na Bliskim Wschodzie. Kaspersky Lab „odkrył” tę kampanię ukierunkowaną podczas badania incydentu z wykorzystaniem wysoce zaawansowanego rootkita o nazwie 'Sun rootkit'. Stało się ...
-
Ubezpieczenia 2017. kluczowe tendencje
... , które kształtować będą światową gospodarkę w ciągu najbliższych 10 lat. Z badania opinii przeprowadzonego przez Marsh podczas Światowego Forum Ekonomicznego 2017 ... Co więcej, istnieją ogromne rozbieżności w zakresie wysokości strat raportowanych przez różne agencje modelujące - na ich wyrównanie trzeba będzie poczekać. Światowy rynek ubezpieczeń i ...
-
Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian
... kobiety częściej oddziałują działania w punktach sprzedaży i przekaz osobisty. Komentując wyniki badania, Rosie Hawkins, zajmująca stanowisko Chief Offer and Innovation Officer w Kantar Insights Division, powiedziała: „Z naszych ustaleń jasno wynika, że agencje kreatywne i medialne oraz ich klienci muszą przeprowadzić pewną introspekcję. Nieudana ...
-
40% Polaków ma plany na wakacje po pandemii. Uratują turystykę?
... Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA. Na ratunek turystyce Choć badania KRD są dla branży turystycznej dobrym prognostykiem, to jednak na ... Rejestru Długów. Czekając na odbicie Najwięcej, bo 9,9, mln zł biura podróży i agencje turystyczne są winne branży finansowej, czyli bankom, firmom faktoringowym oraz leasingowym, ...
-
5 nowych technologii, które będą kształtować rynek w 2024 roku
... 2 nm, tranzystory zbliżają się do rozmiaru kilku atomów, a wymagania dotyczące inwestycji w badania i rozwój wciąż rosną. W 2024 roku powinna nastąpić ewolucja prawa Moore'a, z nowymi ... dostępu do telekomunikacji. Nowa Era Kosmiczna jest napędzana nie tylko przez agencje rządowe, ale także przez podmioty prywatne, od startupów po korporacje. ...
-
Jak zmienili się w 2024 roku freelancing i freelancer?
... z usług freelancerów? Najwięcej projektów zlecają firmy z sektora marketingu i reklamy, w tym agencje reklamowe i kreatywne – to 36,9 proc. zleceniodawców. Podobny udział mają firmy z ... firmami, co zadeklarowało aż 63,8 proc. respondentów. Zarobki i modele współpracy Z badania Useme wynika, że ponad połowa respondentów (57,7 proc.) zarabia na ...
-
Ranking e-rządów
... podstawie rozmów ze 140 szefami agencji rządowych z 22 krajów świata. Agencje te dostarczają łącznie 200 różnych usług dla zwykłych obywateli oraz przedstawicieli ... nie znalazłby się w czołówce rankingu Accenture. Smutnym komentarzem mogą być wyniki badania przeprowadzonego niedawno przez ruch "Internet Obywatelski". Okazuje się, że w Polsce tylko 34 ...
Tematy: internet obywatelski -
Raport - Wdrożenia CRM w Polsce
... CRM w Polsce o całym rynku IT nie wspomniawszy. WSTĘP Celem badania było określenie aktualnego stanu wdrożeń oprogramowania klasy CRM w przedsiębiorstwach ... się działalnością usługową związaną z prowadzeniem interesów (EKD 74) co obejmuje m.in. agencje reklamowe oraz firmy konsultingowe. 8% wdrożeń stanowią instalacje w sektorze finansowym (EKD ...
Tematy: -
Biometryka w miejscu pracy
... . 37% respondentów jest zdania, że pozyskiwane w ten sposób informacje będą wykorzystywane do szpiegowania osób - czy to przez firmy, czy agencje rządowe. Wyniki badania pokazują także, że tylko 15% instalacji wykorzystujących technologię biometryczną będzie gotowych do użytku w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Obawy dotyczące ...
-
PR w nowych mediach
... odbiorców do reklam i rosnące znużenie tą formą marketingowego przekazu, agencje reklamowe coraz rzadziej pełnią rolę doradców w kształtowaniu strategii marketingowej. ... się bezpłatne konsultacje, które wspierali regionalni patroni medialni. Pacjenci byli zapisywani na badania, dzwoniąc pod numer specjalnej infolinii. Wydano też poradnik pt.: "Dowiedz ...
-
Reklamy powinny być cool
... w trakcie których – niezbyt nachalnie – prezentowano Coca-Colę. Przeprowadzone w 2004 roku badania przez Saurage Research pokazują, że osoby cool powinny zachowywać powściągliwość. ... Poza tym cool jest wszystko, co kojarzy się z zabawą i spokojem. Rzecz jasna agencje reklamowe nie mogły zignorować nowego słowa i wykreowanego przez nie stylu życia. ...
-
Tydzień 34/2005 (22-28.08.2005)
... . Arbitraż w sporze z Eureko o PZU przegraliśmy tak, jak pół roku temu prognozowaliśmy. Zagraniczne agencje komentując werdykt przewidują nie tylko przejęcie przez Eureko kontroli ... oceny kwalifikacji kandydatów do parlamentu, czy też do pałacu prezydenckiego. Badania poglądów opinii publicznej wykazują, że wysoko w ocenie wyborców jest opalenizna ...
-
Rośnie rynek reklamy video online
... , pozwalają grupie docelowej spędzić z marką więcej czasu. Internet daje też w takich przypadkach duże możliwości badania aktywności konsumenta po obejrzeniu określonych reklam w telewizji. Zbliża się czas, kiedy agencje będą musiały świadczyć usługi "ful service". Te, które specjalizują się tylko w typie reklamy online lub ...
-
Wygoda kusi klienta
... miejscu. W cen-trach handlowych obok marketów spożywczych funkcjonują butiki, księgarnie, pralnie ekspresowe, agencje pocztowe, placówki banków, place zabaw dla dzieci, restauracje, kina. Ciekawe ... Polaków je regularnie wszystkie trzy posiłki, właściwe dla danej pory dnia (wg badania Snack Panel, TNS OBOP). Główne posiłki zastępowane są przez różnego ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2005
... krajem, który zamieszkują. Należy podkreślić, że działania podejmowane przez agencje rządowe nie są wystarczające. Liczba skutecznych ataków przeprowadzanych na ... kluczowe znaczenie ma obecnie szybkość reakcji branży antywirusowej. Niestety, jak wynika z badania firmy Kaspersky, w większości przypadków użytkownicy nie są świadomi powagi sytuacji. Z ...
-
Blogi w służbie PR
... - to tylko niektóre przykłady. Blogi polskiego biznesu "W polskiej blogosferze dominują agencje oraz osoby związane z szeroko pojętą reklamą i tutaj nietrudno znaleźć przykłady - ... . Oczywiście w takim celu - i jest to jak najbardziej właściwe - przeprowadza się badania rynkowe. Jednak blog jest tutaj narzędziem pomocniczym, którego koszty w ...
-
Monitoring mediów w polskich firmach
... Respondenci monitorujący media wykorzystują tę działalność przede wszystkim do badania wizerunku firmy (39 proc.) i sprawdzenia, czy główne przesłanie informacji prasowej ... który wyprzedził telewizję (237 wskazań). Radio zostało wskazane 202 razy, a agencje informacyjne – 130. Respondenci, którzy odpowiedzieli przecząco na pytanie o korzystanie z ...
-
Konsumenci i podejmowanie decyzji
... marki.” Rolą rzeczników jest wpływanie na opinie i decyzje innych. Aby poznać zjawisko New Wave of Advocacy, agencje Weber Shandwick i KRC Research przeprowadziły globalne badanie konsumenckie. Wyniki badania sprowadzają się do następujących, podstawowych wniosków: 1. Konsumenci na całym świecie podejmują decyzje, korzystają z produktów i usług ...
-
Tydzień 20/2007 (14-20.05.2007)
... tylko Wielka Brytania i Dania, które w traktacie akcesyjnym zagwarantowały sobie to. Badania sondażowe wskazują, że obecnie 58% naszych obywateli jest przeciwnych wprowadzeniu euro w ... pomocniczych (jest ich ok. tysiąca) oraz części funduszy. Zgodnie z tą koncepcją agencje rządowe mają się stać agencjami wykonawczymi, ZUS i KRUS mają być finansowane ...
-
Branża PR w mediach XII 2007
... dotyczyło 58 materiałów - wynika z raportu opublikowanego przez PRoto. Z analizy zakwalifikowanych do badania publikacji wynika, że większość (115) grudniowych przekazów o branży PR miała ... 12 razy i wyprzedziła agencję On Board PR, którą wymieniono 4 razy. Agencje First PR i Rainer Communications w grudniu wzmiankowano po dwa razy. Natomiast ...
-
Branża PR w mediach I 2008
... - wynika z raportu opublikowanego przez PRoto. Z analizy zakwalifikowanych do badania publikacji wynika, że większość styczniowych przekazów związanych z PR-em ... i 65 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych publikacjach 123 razy. W części przekazów ...
-
Branża PR w mediach VI 2008
... i 43 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych publikacjach 51 razy. W części przekazów cytowano/wzmiankowano ... publikacji) oraz relacjom inwestorskim (20 publikacji). Z analizy zakwalifikowanych do badania publikacji wynika, że większość (186) czerwcowych przekazów o ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce 2007
... ), które mają najwyższą wartość dodaną. Potrzeby branży motoryzacyjnej Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Keralla Research na zlecenie firmy Work Service, 9 na ... wiele do życzenia. Pracują niesolidnie i często porzucają pracę. Wyspecjalizowane agencje zapewniają głównie pracowników liniowych, kierowanych na bezpośrednią produkcję. ...
-
Branża PR w mediach VIII 2008
... do badania publikacji wynika, że zdecydowana większość (283) sierpniowych przekazów o branży PR miała wydźwięk neutralny, 54 materiały miały charakter negatywny, a 27 - pozytywny. W sierpniu 106 razy cytowano i 26 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych ...
-
Branża PR w mediach IX 2008
... do badania publikacji wynika, że zdecydowana większość (282) wrześniowych przekazów o branży PR miała wydźwięk neutralny, 53 materiały miały charakter negatywny, a 40 - pozytywny. We wrześniu 107 razy cytowano i 22 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych ...
-
Pozyskiwanie dotacji unijnych - problemy banków
... sprawą. Z jednej strony, obwarowania wynikające z bankowych procedur badania zdolności kredytowej, z drugiej - potrzeby beneficjentów i procedury unijne. Nowością ... jest działanie 4.4 „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”. Wzór wprowadzony przez Polską Agencje Rozwoju Przedsiębiorczości różni się (co prawda nieznacznie) od wzorów ...
-
Branża PR w mediach X 2008
... zakwalifikowanych do badania publikacji wynika, że zdecydowana większość (306) październikowych przekazów o branży PR miała wydźwięk neutralny, 76 materiałów miało charakter negatywny, a 67 - pozytywny. W październiku 209 razy cytowano i 86 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano ...
-
Marketing social media
... ́w do klientów, ale przede wszystkim na słuchanie ich opinii poprzez badania marketingowe. Gromadzenie oddanych i potencjalnych fanów wokół aktywności marki w sieci otworzy nowe ... pojawiły się dowody na to, że jest prowadzony na jego zlecenie przez agencję Edelman PR. Kolejnym przykładem na nieczystą kampanię marketingową jest viralowa ...
-
Polskie strony internetowe: najczęstsze błędy
... wiedzę twórców – co powoduje niższe pozycje w wyszukiwarkach. Projektanci/freelancerzy lub niewielkie agencje interaktywne, nie posiadając wiedzy równej specjalistycznym firmom pozycjonerskim, skupiają ... właścicieli na równi z innymi działaniami wizerunkowymi, marketingowymi i komunikacyjnymi. Adseo zapowiada kolejne badania i porównanie zmian, ...
-
Mobilność przyczyną frustracji pracowników?
... do fabryk umiejscowionych pod dużym miastem. Nierzadko zdarza się, że agencje pośrednictwa pracy prowadzą rekrutację w miejscowościach oddalonych o kilkadziesiąt kilometrów od dużej ... do pracy może powodować zniechęcenie, frustrację, a w konsekwencji chęć rezygnacji z zatrudnienia. Badania przeprowadzone przez firmę Regus wśród ponad 11 000 firm w ...
-
Internet dla dzieci ale pod nadzorem
... sieci banerowe i reklamy na forach (szczególnie zachodnich) zawierają pozornie atrakcyjne oferty - agencje modelek dla dzieci, czy stypendia edukacyjne itd. To kolejny typ oszustwa, ... samo nie przytrafi się ich dzieciom podczas przeglądania Internetu? Ostatnie badania pokazały, że 25% brytyjskich dzieci używa kart kredytowych swoich rodziców płacąc ...