-
Polska gospodarka: co zmieni Euro 2012?
... mieszkaniowym. Branże reklamowa, handlowa i hotelarska zyskają w trakcie Mistrzostw, ale i w tym przypadku, nie należy przeceniać tego efektu. Na przykład przychody agencji reklamowych w Portugalii wzrosły o 7 proc. z powodu organizacji Euro 2004, w Niemczech z powodu organizacji Mundialu 2006 o 1,9 proc. Polski rynek reklamy, w wyniku organizacji ...
-
Bankructwa firm w Polsce I-VI 2009
... ich kłopotów jest zmniejszanie w pierwszej kolejności budżetów na promocję i reklamę, co odbija się na niskiej moralności płatniczej zamawiających (m.in. agencji reklamowych i różnego rodzaju wydawców). Zmniejsza się także nakład wszelkich materiałów drukowanych, tak więc nie można sobie zrekompensować problemów z niektórymi odbiorcami poprzez ...
-
Bloki reklamowe oglądane niechętnie
... Dobre i pomysłowe reklamy lub kampanie reklamowe widzowie oglądają z dużym zainteresowaniem nierzadko się w nie angażując. To już jednak wyzwanie dla agencji reklamowych – jak robić ciekawe reklamy, przykuwające uwagę, z jednoczesnym budowaniem wizerunku marki i relacji konsumenta z marką. W oparciu o inne badania dotyczące produktów reklamowanych ...
-
Liderzy opinii a preferencje zakupowe
... działań reklamowych powoduje, że marketerzy aktywnie przyglądają się możliwościom, jakie oferują im działania rekomendacyjne, czyli WOMM. ... pozostałych 90 proc. konsumentów. Z tej perspektywy dotarcie do takich osób staje się dla marketerów i agencji szczególnie kuszące. Liderzy opinii a kategoria produktowa Warto pamiętać, że dany lider opinii jest ...
-
Kampania społecznościowa na Facebooku
... tutaj ciekawy pomysł niż sama techniczna strona realizacji. W przypadku kampanii społecznych istnieje szansa zredukowania kosztów do pewnego minimum. Wiele agencji reklamowych, zaprojektowanie i realizację kampanii społecznych, traktuje jako swoją reklamę, dlatego rezygnuje z honorarium. Internet daje także duże możliwości jeśli chodzi o darmową ...
-
Marketingowcy tracą czas pracy
... – dodaje Marek Roj. Informacje o badaniu Badanie Barometr Project Management) zostało przeprowadzone w marciu na grupie 582 pracowników firm marketingowych: agencji reklamowych, interaktywnych, PR oraz eventowych, a także firm consultingowych i domów mediowych. Raport został przygotowany przez twórców EasyProject – oprogramowania do kompleksowego ...
-
Jakie cechy ma dobra nazwa marketingowa?
... . Dobra nazwa produktu powinna prezentować, jakość i sugerować satysfakcję klienta. Historia marek zna całą masę wpadek nazewniczych, które za sprawą nieprofesjonalnych agencji reklamowych zostały narażone na straty finansowe i uszczerbek wizerunkowy. Głośnym niegdyś przypadkiem takiej kompromitacji był Rolls – Royce, który wprowadzał na rynek ...
-
Zakupy świąteczne: jak nie dać się zaczarować?
... . Sprzedażowe zaklęcia Polacy najczęściej przygotowania do świąt rozpoczynają tydzień lub dwa tygodnie przed ich terminem, za to dla firm, sklepów i agencji reklamowych okres przedświąteczny zaczyna się już po wakacjach. To wtedy tworzy się oferty produktowe i kampanie reklamowe, które ukierunkowane są na okres ...
-
Upadłości firm VI 2014
... zdrowia, czy np. klubów fitness. Ale ograniczanie wydatków na usługi wciąż ma miejsce także wśród klientów biznesowych, o czym świadczą bankructwa agencji reklamowych, firm obsługi informatycznej czy wynajmujących sprzęt biurowy – sporadyczne jeszcze 2-3 lata temu. Popyt konsumencki generalnie rośnie jednak obecnie wolniej, niż ...
-
Cyberprzestępcy znają nawet nasze plany wakacyjne
... zupełnie obce osoby, jeśli mają wspólnych przyjaciół. W ten sposób dostęp do danych użytkowników mogą uzyskać profile firm gromadzących informacje dla agencji reklamowych, a nawet cyberprzestępcy. Jeśli chodzi o zaufanie do swoich „znajomych”, jedna czwarta (26%) badanych nie zawahałaby się kliknąć dowolnego odsyłacza wysłanego przez ...
-
W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?
... ? Odpowiedź na to pytanie znajduje się w publikacji agencji Bluerank - ,,Programmatic, czyli…?”. Korzyści biznesowe, jakie daje programmatic Programmatic odpowiada na potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Technologia pozwala na dynamiczną optymalizację kreacji reklamowych, przez co są one lepiej dopracowane i bardziej ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... można policzyć, jaka jest miesięczna pensja właściciela konta. Michał niedawno zaczął prowadzić pierwsze duże szkolenia, przychodzą do niego marketerzy, właściciele agencji reklamowych czy tacy, którzy po prostu widzą potencjał w korzystaniu z aplikacji. O sobie mówi: „Jestem miksem social media marketera, influencera i menedżera”. Chce organizować ...
-
Svpeng. Trojan bankowy, który napadł 318 tys. użytkowników Androida
... , wykorzystując do tego Google AdSense, jedną z najbardziej popularnych w Internecie sieci reklamowych. Przestępcy kradli informacje odnośnie kont bankowych oraz dane osobiste ofiar ... pobieraniu się na urządzenia z Androidem należące do osób odwiedzających witrynę agencji. Analiza ekspertów dowiodła, że przestępcy rozpoczęli proceder od umieszczenia ...
-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
... wewnętrznych działów marek. Choć wielu reklamodawców w Europie Wschodniej chętnie zarządza największymi partnerami samodzielnie lub też za pośrednictwem agencji reklamowych, chęć poszerzenia zasięgu, jednocześnie bez przeciążania zespołu, otwiera drzwi do współpracy z sieciami afiliacyjnymi. Niedostatek umiejętności w ramach marketingu ...
-
12 prognoz dla rynku mediów 2019
... krajobraz na rynku mediów, nie pozostając obojętnymi na działalność właścicieli marek, agencji mediowych oraz platform mediów. W raporcie przedstawiono 12 najważniejszych trendów, które ... marketingowych w zintegrowane działania online/offline. Przełomem dla planowania kreacji reklamowych i marketing mix ma okazać się technologia głosowa. Wiodąca ...
-
Praca zdalna wyleczy nas z bezrobocia?
... się z deficytem pracowników i poszukuje w związku z tym osób pracujących zdalnie. Wbrew pozorom, to nie tylko oferta dla programistów, grafików czy pracowników agencji reklamowych, ale także tłumaczy, doradców, księgowych, handlowców czy telemarketerów. Praca zdalna to szansa dla mieszkańców z mniejszych miejscowości – zwraca uwagę Paweł Biarda ...
-
Google Play: nowe wirusy w aplikacjach dla dzieci z ponad 1 mln pobrań
... szkodnik „Tekya” pobrany został nawet 1 000 000 razy. Jego działanie polegało na imitowaniu działań użytkownika poprzez klikanie w reklamy i banery takich agencji reklamowych jak np. Google AdMob, AppLovin, Facebook i Unity. Blisko połowę zainfekowanych aplikacji (24) stanowiły adresowane do najmłodszych użytkowników puzzle, łamigłówki oraz ...
-
Influencerzy w dobie pandemii: zyskają czy stracą?
... przeprowadzone przez platformę REACHaBLOGGER.pl w dniach 14-27 kwietnia 2020 r., wzięło w nim udział 150 reklamodawców aktywnych w obszarze influencer marketingu (marketerów i przedstawicieli agencji reklamowych).
-
Inquiry: jak pandemia obniżyła znajomość reklam?
... badania YouGov BrandIndex pokazują, w jaki sposób wybuch pandemii i zmniejszenie budżetów reklamowych przełożyły się na znajomość reklam sieci handlowych i gastronomicznych wśród polskich konsumentów. Które marki odnotowały największe ... marki, które postawiły na podtrzymanie relacji ze swoimi klientami. – komentuje Agnieszka Górnicka, prezes agencji ...
-
"Pół-bezrobocie": czym jest i jakie niesie zagrożenie?
... ? Okazuje się, że zjawisko pół-bezrobocia dominuje w branżach kreatywnych oraz takich, które umożliwiają mobilność pracowników: - Najczęstsze zgłoszenia dotyczą np. pracowników agencji reklamowych, firm zajmujących się organizacją wydarzeń kulturalnych, nie brakuje też informatyków czy księgowych. Dominują osoby, którym łatwo jest regulować wymiar ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... górę - podaje najnowszy raport agencji mediowej Zenith Business Intelligence - OTC Healthcare. W 2023 roku budżety reklamodawców z tego ... doświadczeń konsumentów z markami i trwałej świadomości marki. Rozwój wysokiej jakości środowisk reklamowych, wideo online i mediów detalicznych – reklam pojawiających się na stronach internetowych detalistów i ...
-
Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden
... z wynikiem 1 343 686 pkt. Brand przykuł uwagę mediów ekonomicznych i branżowych, wprowadzając rejection fee (wynagrodzenie za udział w przetargu) dla agencji reklamowych, które chciałyby go obsługiwać, a także zawierając pięcioletnią umowę o strategicznym partnerstwie z InPostem. Media, w których najczęściej pisano o branży W pierwszej piątce ...
-
Sprzedaż, marketing, technologie i cyfrowa transformacja - trendy 2023
... dostępnych obecnie kanałów. Które technologie okażą się przełomowe W 2023 r. generatywna sztuczna inteligencja szybko stanie się kluczowym narzędziem dla firm i agencji reklamowych do masowego wdrażania spersonalizowanej obsługi klienta. Najcenniejsi klienci coraz częściej widzą generowane maszynowo obrazy i tekst, które są indywidualnie dopasowane ...
-
Gazetki promocyjne bez promocji
... w pierwszym półroczu bieżącego roku czytelnicy reklamowych periodyków mogli czuć się nieco rozczarowani. Ze zrealizowanej przez UCE RESEARCH, ... pochodzą z analizy przeprowadzonej przez ekspertów z platformy analityczno-badawczej UCE RESEARCH, agencji badawczo-analitycznej Hiper-Com Poland i Grupy BLIX. Objęto nią blisko 7 tys. gazetek handlowych, ...
-
Reklama kontekstowa 2010
... Swoją pozycję ugruntowały też formy typu Flash, z których korzysta już 85% agencji. Autorzy raportu podają, że największą dynamiką wzrostu w porównaniu z poprzednim rokiem ... kampanii brandingowych trzeba zwrócić uwagę na możliwość zastosowania nowoczesnych produktów reklamowych. Dodatkowym argumentem przy tego typu kampaniach jest cały czas mechanizm ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... z ich odpowiednio 26% i 25% wzrostem wydatków na reklamę. Prawie połowa wszystkich nowych wydatków reklamowych jest napędzana przez Stany Zjednoczone Według agencji mediowej Zenith, wszystkie regiony odnotują solidny wzrost wydatków reklamowych w 2021 r., od 9% w regionie Azji i Pacyfiku do 15% na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej, które ...
-
Mobilne aplikacje bankowe 2015
... ). Aby podkreślić wysoką jakość posiadanych aplikacji, banki chwalą się w kampaniach reklamowych przyznanymi nagrodami, jak poniższe przykłady mBanku i Meritum Banku. Tak duża konkurencja ... przez organizację UXalliance. Jest to globalnie działająca organizacja zrzeszająca 26 agencji z branży User Experience. Każda agencja wywodzi się z innego kraju. ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... dotąd skalę Jednym z głównych trendów jest wpływ AI na personalizację działań reklamowych. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji definiują na nowo sposób, w jaki ... dane. Rok 2024 będzie sprawdzianem dla tych rozwiązań. Według Marty Sielskiej z agencji Spicy Mobile rynek reklamy internetowej zmierza w stronę wyrafinowanej segmentacji i to ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... i plany kampanii we własnym zakresie, bez korzystania z pomocy zewnętrznych agencji. Zjawisko to jest częstsze wśród firm dysponujących relatywnie mniejszymi budżetami ... prognozowany jest wzrost na poziomie 10,9%. Rynek reklamy internetowej rośnie dzięki przenoszeniu budżetów reklamowych z telewizji na formy online oraz rozwojowi platform VOD ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu ... uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu ... uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... : Wpływ kampanii reklamowych wzrasta siedmiokrotnie, jeśli odbiorcy są chętni, aby przyjąć ich treści – dlatego niezbędna jest wiedza o tym, które kanały i platformy będą O rankingu Media Reactions Media Reactions to coroczne badanie zmieniającego się krajobrazu mediów, a jego celem jest wsparcie dla reklamodawców, agencji mediowych ...
-
Agencje PR w Polsce
... reklamowych na świecie Publicis Groupe. - Światowy biznes zwrócił swe łaskawe oczy na Polskę i swoim wielkim palcem wskazał właśnie na Ciszewskiego. Świat dowiedział się, że w Polsce są rodzime, warte przyjrzenia się biznesy z branży reklamowej, a wiele dużych polskich agencji ... posiada 76 procent firm i agencji. To właśnie media społecznościowe ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze ... uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... czas prowadzi komunikację produktową, pozostali planują do niej wkrótce powrócić. Jednocześnie zdecydowana większość (85%) reklamodawców, a także agencji i domów mediowych planuje zmianę przekazów reklamowych. Wśród nich ponad połowa wprowadzi modyfikacje, które będą nawiązywać do bieżącej sytuacji wynikającej z epidemii koronawirusa. Wśród działań ...