-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
... innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w Internecie ze względu ... uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... informacji, gdy firmom przyświeca zasada „wyróżnij się albo zgiń”, spojrzeliśmy w agencji uważnie na kilka danych opisujących poziom nasycenia w polskim online marketingu ... reklamowych był zdecydowanie niższy. Według danych GUS internautów w tym okresie przybywało tylko o 4 proc. rocznie, stąd wynika przyrost powierzchni i treści reklamowych w ...
-
Aktualizacja i rozwój serwisu WWW
... że optymalizację wyników zazwyczaj ciężko przeprowadzić bez specjalistycznej wiedzy agencji, warto zamówić systematyczne raporty analizujące sytuację oraz sugerujące niezbędne ... doktorantem w SGH. Pracował w Super Media Interactive przy największych w Polsce budżetach reklamowych w internecie. e-mail: piotr.poznanski@ovs.art.pl Tomasz Karolak jest ...
-
Google: nowy model rzeczywistości?
... odbywają się przedpremierowe pokazy, wino się leje i zostaje sprzedana większość powierzchni reklamowych na cały rok. Okienka najlepszej oglądalności, takie jak na przykład czwartkowe ... rentownym i wymiernym medium reklamowym, ale jego wydajność nie leży w interesie agencji, pamiętajcie bowiem: im więcej one wydają, tym więcej zarabiają. Czy jest ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... wyników przeprowadzonego badania eyetrackingowego mailingów reklamowych analitycy EDISONDY odpowiadają, jak należy przygotować treść mailingu, aby zainteresować i skłonić do działania jak największe grono odbiorców. Raport adStandard 2011 zawiera także omówienie wyników badania polskich agencji interaktywnych przeprowadzonego przez redakcję ...
-
Spam III 2014
... z Kaspersky Lab. Marcowy ruch spamowy można podzielić na kilka grup reklamowych. Pierwsze z nich dotyczyły produktów przeznaczonych dla właścicieli samochodów, kolejne ... najpopularniejsze tematy tłumaczeń). Podano również bezpośrednie odsyłacze do stron internetowych agencji lub numery kontaktowe, lub adresy e-mail menadżerów. Spamowanie przez ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu ... uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze ... uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
... innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze ... uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter ...
-
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
... w Internecie wśród wydawców wkracza w nowy etap świetności. W badaniu wzięło udział 385 agencji, które na reklamę cyfrową wydają rocznie ponad miliard dolarów. Jak się ... mogą uzyskać dostęp do wielu źródeł popytu i wyeliminować starą metodę pozyskiwania zasobów reklamowych (waterfall), aby maksymalnie wygenerować zysk. Ten proces zwykle odbywa się w ...
-
Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian
... rekomendacji dla twórców reklam, agencji mediowych i ich klientów – pozwolą one skuteczniej osiągnąć zaangażowanie widzów różnej płci: Większość marek powinna dbać o „oba końce spektrum”, odpowiadając na potrzeby zarówno kobiece, jak i męskie w ramach tego samego pomysłu na kampanię i konkretnych kreacji reklamowych. Konsekwentne testowanie reklam ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze ... uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak ...
-
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
... uwagę i że je po prostu zapamiętamy. Bardzo często w telewizyjnych spotach reklamowych udział biorą znane osoby, często celebryci, których popularność jest ... dedykowanych grupie odbiorców w wieku 16-24 lata. - mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji influencer marketingu GetHero. Czym jest influencer marketing? Influencer marketing to promocja ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... % badanych domów mediowych i agencji interaktywnych deklaruje przeznaczanie budżetów na kampanie w sieciach kontekstowych. Porównując te wielkości z wynikiem badania IAB AdEx, który wskazuje, że udział wydatków na SEM w 2012 roku wyniósł 35,3%, można oszacować, że reklama kontekstowa stanowi 9,44% budżetów reklamowych w polskim internecie. Tym ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
... zgodnie z obowiązującym od 1 października roku 2002 prawem farmaceutycznym ze spotów reklamowych zniknęły kitle i stetoskopy oraz lekarze, specjaliści, aptekarze, profesorowie ... w oczach odbiorcy. Co więcej, w świetle wspomnianej już wcześniej ustawy agencji przyda się odrobina doświadczania w tworzeniu reklamy na potrzeby branży farmaceutycznej, ...
-
Jest praca w mediach społecznościowych
... jest sporo chętnych, ale mało specjalistów”, wyjaśnia Paweł Stempniak z agencji interaktywnej Ciszewski Internet. „Wśród 30 kandydatów aplikujących na jedną ofertę można znaleźć 8 albo 9 osób, które posiadają wymaganą wiedzę na temat marketingu wirusowego, kampanii reklamowych, akcji społecznościowych, strategii promocji czy tworzenia stron oraz ...
-
Media społecznościowe w Polsce
... polskich społeczności. Rosnącą pozycję Google+ potwierdzają badania, przeprowadzone przez SW Research dla agencji Think Kong. Wynika z nich, że w maju konto w portalu społecznościowym Google ... Tak samo jak buduje się go na stronie głównej Onetu albo w blokach reklamowych w telewizji - robi się to teraz na FB - komentuje Mariusz Pełechaty, head of ...
-
The Economist: równouprawnienie kobiet w Polsce ma się świetnie
... (w tym problemach kobiet) będą debatować wyłącznie panowie, jak długo w spotach reklamowych atrybutami kobiecej siły będą NIE mądrość i determinacja – a seksapil i naiwność – ... siebie – zaimponowała Amerykankom i szybko stała się ich wzorem do naśladowania – dodaje prezes agencji PR Synertime. W sondażu WSJ/NBC w USA otrzymała najwyższą pozytywną ...
-
Jak skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem?
... wniosków i testowanie nowych rozwiązań. A/B testing pozwala porównać różne wersje kampanii, stron docelowych czy treści reklamowych, co pomaga znaleźć najbardziej efektywne rozwiązania. Sebastian Kopiej, prezes zarządu agencji public relations Commplace, radzi: „Jeśli kampania przynosi niskie wyniki, nie bój się jej modyfikować lub ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... istnieje taka możliwość, to łatwo można sobie też wyobrazić optymalizację działań reklamowych promujących konkurs. Praktycznie od momentu rozpoczęcia konkursu możemy śledzić, jakie ... interaktywnego. e-mail: mmusiol@idmnet.pl Anna Gołębicka jest dyrektorem strategicznym w agencji Martis S.A. Zajmuje się strategią komunikacji i kreowaniem marek ...
Tematy: -
Kiedy marketing mobilny jest efektywny?
... do szerokiego odzewu wśród grupy docelowej. I tak samo, jak w przypadku kampanii reklamowych, gdzie na sukces składają się odpowiednio określone cele oraz narzędzia, i ... też tych z segmentu FMCG, to powierzmy planowanie i przeprowadzenie kampanii mobile wyspecjalizowanej agencji. Justyna Kępska jest Account Managerem w firmie EL2. kontakt: jkepska@ ...
-
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
... doboru słów kluczowych do kampanii płatnych odnośników, oraz redagowania tekstów reklamowych traktowane są różnie w różnych krajach i różnie także podchodzą do nich same ... w przypadku, kiedy chcemy zlecić realizację kampanii linków sponsorowanych na przykład agencji interaktywnej czy innej specjalistycznej firmie, która zajmuje się promocją online. ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... jest właśnie istota marketingu w naszych czasach – czasach konsumpcji i niedających się zliczyć przekazów reklamowych, newsów i plotek na temat dóbr i usług, jakie nas otaczają. ... marce, a poźniej konsekwentne i spójne zarządzanie nią wymaga zaangażowania marketera, agencji reklamowej i media plannera. Historie w polskiej reklamie trafiają się ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... kilometrów pod prąd. Przykład 2: Niewielka firma Y prowadzi sprzedaż gadżetów reklamowych. Na podstawie analizy mediów z branży marketingowej ma na bieżąco dostęp do informacji na temat ruchów personalnych w działach PR i marketingu firm i dużych agencji sieciowych. Dzięki stworzonej bazie, rozsyła swoje oferty bezpośrednio do osób ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... o klienta konkurentami. Zewnętrzne kanały sprzedaży Deweloperzy coraz chętniej korzystają z usług agencji nieruchomości. Aż 69 proc. spośród ankietowanych firm korzysta z takiej formy ... tylko w jego punktach sprzedaży, czy na opłaconych przez niego nośnikach reklamowych. Po drugie, deweloper płaci wyłącznie za efekt w postaci podpisanej umowy, ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji ...
-
Personalizacja w Internecie
... przez firmy i portale, których głównych polem zarobków jest rozpowszechnianie komunikatów reklamowych. Personalizacja (lub mówiąc językiem marketingowym – targetowanie) reklam to większa skuteczność przy znacznie mniejszych nakładach. Celem wszystkich agencji jest wypracowanie takich narzędzi, aby komunikat szybko dotarł do precyzyjnie wybranej ...
-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... 3%, a Toplayer o 4% względem pierwszych miesięcy 2012 roku. Wśród najpopularniejszych formatów reklamowych pod względem średniego CTR w II kwartale 2012 roku znalazły się: Toplayer ... rynku polskim, pochodzących z badania gemiusDirectEffect (ad server dla agencji i reklamodawców). Raport gemiusAdMonitor prezentuje ranking najpopularniejszych formatów ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... (głównie ekspertów od marketingu internetowego i specjalistów agencji interaktywnych), telewizja jest nadal masowym środkiem komunikacji, który w jednej chwili potrafi przyciągnąć milionową publiczność. Oczywiście zależy to od jakości i rodzaju audycji. W dobie kryzysu, cena emisji spotów reklamowych nie jest już tak astronomicznie wysoka, jak ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze ... uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter ...
-
Reklama kontekstowa 2014
... mobilnych do swoich mediaplanów w 2015 roku zadeklarowało ¾ ankietowanych. Skuteczność działań reklamowych Mediaplanerzy doceniają możliwości sieci kontekstowych jako medium, które pozwala pozyskać zarówno ... punktów procentowych więcej wskazań niż przed rokiem. Informacje o badaniu W badaniu wzięło udział 57 przedstawicieli agencji interaktywnych ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... dla rodzimych sprzedawców na ekspansję na rynki Wspólnoty. Warto zauważyć, że według agencji badawczej Nielsen wartość handlu transgranicznego na świecie może wzrosnąć do nawet 308 ... Zmiana ta w 2016 roku rozpocznie proces definiowania na nowo roli sieci reklamowych i afiliacyjnych. Te sieci, które nie będą przygotowane do roli partnera, wspierającego ...
-
Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?
... na podstawie pozyskanych danych – tłumaczy Jerzy Warchałowski z Rocket Media, agencji marketingu internetowego. Zrozum, jak działa Inbound O skutecznych działaniach ... . pozycjonowanie SEO, tworzenie angażujących treści marketingowych, jak i prowadzenie działań reklamowych PPC w wyszukiwarce. Ruch pozyskujemy również dzięki innym działaniom m.in. w ...