-
Nie ma już co liczyć na duże centra handlowe?
... z kolei często wpływa na podnoszenie standardu samych sklepów – mówi Anna Pływacz, Associate Director, Retail Leasing, BNP Paribas Real Estate Poland. Jak ... BNP Paribas Real Estate Poland. W ciągu 2019 r. w Polsce zadebiutowało ponad 20 nowych marek i konceptów handlowychi rozrywkowych, jak np. Fabiana Filippi, WeekDay, Monki, Carrefour w koncepcie ...
-
W nieruchomości komercyjne w Polsce zainwestowano rekordowe 7,8 mld euro
... przeprowadzonych przez inwestorów z Singapuru, Korei Południowej, Japonii, Filipin i Malezji – tłumaczy Anna Kicińska, Partner EY, Lider Grupy Rynku Nieruchomości. Biura na ... . W ubiegłym roku na polskim rynku pojawiło się co najmniej kilka nowych marek, natomiast wyzwaniem dla kolejnych może się okazać ograniczona dostępność powierzchni handlowych ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... cyfrowymi, a największe spadki w ujęciu procentowym odnotują prasa, kino i outdoor – komentuje Anna Bartoszewska, Dyrektor Generalna Zenith Polska. Rynek reklamowy zaczyna się odradzać, a ... pierwszy plan Obecny kryzys podniósł również wartość first party data dla marek. Dane te dają marketerom wgląd w zachowania ich klientów i zapewniają rzeczywistą ...
-
Centra handlowe: odwiedzalność i obroty rosną, ale kupujemy inaczej
... od nich niezależnych, a dotyczących dalszego rozwoju sytuacji epidemicznej w kraju – mówi Anna Kicińska, Partner, Lider Grupy Doradztwa Rynku Nieruchomości EY Polska. ... kompensację spadku liczby transakcji wyższą średnią wartością koszyka zakupowego – mówi Marek Kolano, dyrektor działu Data Driven Solutions w polskim oddziale Mastercard Europe. Z ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... jest trwałość i realna wartość efektów. Ponadto, SEO należy do najtańszych form optymalizacji marek w sieci, ponieważ albo wymaga bardzo niskich nakładów finansowych, albo jest całkowicie darmowe (przynajmniej ... wirtualny tłum? Właśnie stosując strategie optymalizacyjne i reklamowe – w tym świecie wygrywają wyłącznie doświadczeni eksperci. Anna ...
-
Polacy wierzą w promocje
... za „luksusowe”, takie jak np. lody, ciasta, słodycze. Te wyniki są bardzo istotną wskazówką dla marek, jak kształtować swoją politykę promocyjną w tym trudnym dla konsumentów czasie. – komentuje Anna Dąbrowska, kierowniczka zespołu badawczego w ARC Rynek i Opinia. Informacja o badaniu Monitor Promocji 2022 to badanie ...
-
Parki wypierają centra handlowe?
... social eating, pozwalający na poznanie nowych ludzi i wspólne cieszenie się jedzeniem – podkreśla Anna Pływacz, Dyrektorka, Dział Powierzchni Handlowych z BNP Paribas Real Estate Poland. Zakupy online ... rok wielu debiutów. W 2023 roku pojawiło się na rynku aż 29 nowych marek, co jest najlepszym wynikiem od 2017 roku. Nowe formaty otwierają także znane ...