-
Meaningful Brands 2021: konsumenci poszukują marek, które zmienią ich życie
... w 2009 r., znaczenie marek wciąż spada. Tegoroczna fala badania, która mierzy wartość marek w kategoriach funkcjonalnych, osobistych i społecznych, pokazuje, że 75% marek mogłoby zniknąć z dnia ... silną markę, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie – mówi Anna Kuropatwa, Insight & Strategy Director, Havas Media Group. Badanie Meaningful Brands ...
-
Centra handlowe w Polsce: oferta szeroka czy unikalna?
... względem ich asortymentu i pozycjonowania” - mówi Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL. Metodologia – 60 kluczowych marek określa atrakcyjność oferty handlowej ... marek oraz ich niepowtarzalności, dodaje Anna Wysocka. „Dzięki tak skonstruowanej przez JLL metodologii badania, które - poza liczbą dostępnych marek - bierze ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 38/2014
... KUPOWANYCH W SIECIACH HANDLOWYCH PRODUKTÓW BĘDZIE POD ICH MARKĄ WŁASNĄ. Rynek marek własnych w Polsce już w zeszłym roku szacowany był na 90 mld zł. ... produktów w nowych opakowaniach zauważyliśmy znaczny wzrost sprzedaży. Jak zapewnia wiceprezes Anna Grabowska, wszystkie produkty Tesco Value zostały przetestowane i zatwierdzone przez klientów. – ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... mocny PR od tych, którzy mają dobrą i lojalną społeczność – podsumowuje Anna Robotycka z agencji FaceAddicted. Lepszy content i sprzedaż – Przy coraz większych barierach ... prosument, będzie miał dostęp do marek i będzie mógł oczekiwać szybszej niż dotąd reakcji, jak również (w przypadku już dojrzałych socialowo marek) stałego kontaktu, relacji, czy ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... do wchodzenia w partnerstwa z retailerami. Zmiana formuły sprzedaży wymaga jednak od marek decyzji, którą z tych dróg będą podążać, aby nie kanibalizować sprzedaży swojej oferty ... wpływ na to, czy finalnie znajdzie się w koszyku zakupowym” – powiedziała Anna Bartoszewska, Dyrektor Generalna Zenith. Chiny na czele rynku reklamowego, Indie utrzymują ...
-
Znamy autorytety w dziedzinie zdrowia. To nie lekarze
... króluje fitness i dieta. Tak samo, jak w zeszłym roku, najczęściej wskazywane są Anna Lewandowska i Ewa Chodakowska. To jedyne „liczące się” autorytety zdrowotne, bo ... bardziej angażujące i zorientowane na tworzenie CRM zintegrowanych ze stronami marek, produktów i e-commerce. Marki mogą uczyć się od lekarzy – analizować ich zachowanie w internecie ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2016
... wśród polskich konsumentów na towary wyższej jakości”, podsumowuje Anna Wysocka. Najgłośniejsze debiuty minionego roku to otwarcie sklepu z pełną ofertą amerykańskiej marki Victoria’s Secret w Arkadii, wejście do Polski brytyjskiego sklepu z zabawkami Hamley’s oraz premiery rosyjskich marek modowych z grupy Melon: Befree, Zarina, Love Republic ...
-
Meaningful Brands 2019: Nivea i Google znowu na szczycie
... konsekwencji coraz więcej osób oprócz dobrych jakościowo, użytecznych produktów w niskiej cenie, szuka marek, za którymi stoją bliskie im wartości. Wartości te mogą manifestować ... i ekologicznym cieszą się dużo większym zaufaniem, niż ogół marek (60% vs 30%) – komentuje Anna Kuropatwa, Insights and Strategy Director w Havas Media Group. Wyniki ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 44/2019
... & Co., wówczas francuski koncern uzupełni o wartościową firmę portfolio swoich 70 marek luksusowych, w którym ma już m.in. Christian Dior, Givenchy i Tag Heuer. ... swoje oszczędności. To one pozwalają osiągać marzenia i unikać problemów finansowych - mówi Anna Fall, Chief Brand & Communications Officer Grupy Intrum. Światowy Dzień Oszczędzania, ...
-
Cebra 2010: znane osobistości + marki
... Anna Mucha 5) Maryla Rodowicz 6) Agnieszka Chylińska 7) Cezary Pazura 8) Beata Tyszkiewicz 9) Kuba Wojewódzki 10) Jerzy Stuhr Dla przykładu marki „bliskie” Adamowi Małyszowi to Skoda i Nivea. Justyna Kowalczyk ma najmniejszy dystans wobec takich marek ... wyszukiwać potencjalnych partnerów wśród marek, a spółki medialne mogą precyzyjniej kierować ...
-
Ile kosztuje influencer marketing? Różnice w stawkach zaskakują
... czy warto inwestować w topowych influencerów, czy może lepiej postawić na współpracę z mniejszymi twórcami? Anna Sójka, założycielka SoBirds Agency, podkreśla, że nie ma jednej właściwej odpowiedzi. Największym błędem marek jest patrzenie jedynie na liczbę obserwujących. Dziś kluczowe jest zaangażowanie społeczności. Mikroinfluencerzy z mniejszymi ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2015
... rozwoju stanowi alternatywę dla strategii polegającej na dogęszczaniu sieci w już spenetrowanych miastach. Dzięki temu zwiększa się dostępność popularnych marek, takich jak np. H&M. Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL, komentuje: ”Największy popyt wciąż charakteryzuje najlepsze projekty w danym mieście, podczas gdy ...
-
Uwaga na fałszywe domeny internetowe
... cyberprzestępcy tworząc fałszywe domeny do złudzenia przypominające strony popularnych marek, osiągają coraz większe korzyści - ostrzegają eksperci G Data. Eksperci z Laboratorium ... SEO, a więc wykorzystując metody spamerskie, niezgodne z regulaminem wyszukiwarek” - zauważa Anna Sikorska, SEO Director z Adseo.pl – "Szeroko zakrojony handel linkami ...
-
Najpopularniejsze tematy w sieci I-VI 2007
... polityków, partii politycznych, stacji telewizyjnych, instytucji finansowych, marek motoryzacyjnych, wydarzeń politycznych i wydarzeń sportowych. Podsumowanie zostało ... jej udziału w reklamie jednego z banków, premierze "Boskiej" oraz działalności związanej z teatrem Polonia. Anna Dymna znalazła się na drugim miejscu m.in. ze względu na ...
-
Cross marketing wabi panie
... tematyką dziecięcą. Część prowadzi również alternatywnego bloga o sobie, swoich przemyśleniach i kwestiach intymnych, w tym związanych z małżeństwem. Ambasadorki marek Internautki chętnie stają się ambasadorkami marek. Badania pokazują, że kobiety, a w szczególności matki, są gotowe do współpracy z producentem w przypadku spełnienia kilku czynników ...
-
Badanie ciekawości kobiet 2012
... częściej natomiast poruszają tematy związane z pracą – 71% czy sportem 45% Dla mężczyzn niekwestionowanym wzorem kobiecości jest Małgorzata Socha, męskości natomiast - Marek Kondrat Kobieta idealna wg mężczyzn to niska blondynka, która chce mieć dzieci i jest dziewicą Mężczyźni uwielbiają kiedy kobiety prawią im ...
-
Najczęściej cytowane media II 2013
... Anna Grodzka - Krystyna Pawłowicz, doświadczenia Władysława Serafina z drogówką, zmiany, sojusze i rozstania po obu ... polskiej sceny politycznej oraz publikowanych przez gazetę rankingów – między innymi rankingu szkół wyższych czy polskich marek, ale też sondaży dotyczących poparcia dla partii politycznych. Wiodącym tematem powołań na publikacje ...
-
E-commerce. Trendy 2018
... problemu pozwoli zyskać opinię miejsca przyjaznego klientowi. Rynek e-commerce nasycił się już do tego stopnia, że klient może przebierać w ofertach marek. Dlatego, aby się wyróżnić, należy zadbać o wizerunek sklepu – mówi Jacek Zientkiewicz, Brand Manager platformy Shoper. – Nie chodzi tu tylko o ładną ...
-
Motywacja do pracy? Etat i stabilność zatrudnienia
... będzie nam się zmierzyć z realiami rynku – komentuje Marek Jurkiewicz, Dyrektor InfoPraca.pl. – Doświadczenie jest absolutnie najważniejsze i jednocześnie najtrudniejsze do zdobycia. Z kolei języki obce w dzisiejszym świecie nie są już przewagą, a raczej koniecznością – dodaje Anna Wicha. Wśród innych przydatnych umiejętności przygotowujących do ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011
... , Andrzej Morozowski z Maciejem Knapikiem, Justyna Dobrosz – Oracz i Dorota Wysocka –Schnepf, Monika Olejnik, Bogdan Rymanowski (z dwoma programami) oraz Krzysztof Ziemiec i Marek Zając. Anna Kalczyńska, Anna Jędrzejowska, Danuta Kondratowicz, Jarosław Kuźniar, Beata Tadla - (Dzień na Żywo - TVN 24) – 59,8 mln zł Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2015
... mniej niż było w analogicznym okresie roku poprzedniego. Najwięcej powierzchni powstaje w głównych aglomeracjach”, dodaje Anna Bartoszewicz-Wnuk. Popyt – ekspansja polskich marek W 2015 r. do Polski weszło 18 międzynarodowych marek. Najgłośniejszym zagranicznym modowym debiutem w minionym roku był brytyjski Superdry. W 2015 r. swoje pierwsze sklepy ...
-
Moda w Polsce z potencjałem
... marek, jak również rozwoju sieci placówek działających już na rynku najemców.” – komentuje Anna ...
-
Krystyna Pawłowicz - mistrzyni przerywania
... wystąpienia), Andrzej Jaworski, Marek Ast i Anna Zalewska (po 25 wystąpień). Z sali sejmowej najczęściej odzywali się Krystyna Pawłowicz (466 razy), Anna Paluch (269) oraz Piotr ... Sitarskiego (31) oraz Andrzeja Maciejewskiego (17). Z sali sejmowej najczęściej odzywali się Marek Jakubiak (38 razy), Grzegorz Długi (31) i Błażej Parda (15 razy). W ...
-
Kogo poszukuje branża internetowa?
... „dzieckiem” branży interaktywnej. Taka osoba odpowiedzialna jest zwykle za prowadzenie dużych marek – bez wcześniejszego angażowania się w działania sprzedażowe – oraz uczestniczenie w pracy kreacyjnej podczas ich obsługi. Niemniej jednak, jak zauważa Anna Białoń, najbardziej obleganymi przez kandydatów stanowiskami są zwykle te, związane z pracą ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2011 r.
... zrezygnowała także z sobotnich emisji „Jaka to Melodia” – komentuje ranking Marek Racławski, Head of TV Department domu mediowego PanMedia Western. ... 75,8 mln zł Kozyra/Foremniak/Chylińska/Holownia/Prokop (Mam Talent – TVN) – 75,7 mln zł Anna Wesołowska (Sędzia Anna Maria Wesołowska – TVN) – 60,3 mln zł Wojewódzki/Mozil/Sablewska (X Factor – TVN) - ...
-
Internet - wymagające medium
... e-marketingu. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu marketingu interaktywnego. e-mail:mmusiol@idmnet.pl Anna Gołębicka jest dyrektorem strategicznym w agencji Martis S.A. Zajmuje się strategią komunikacji i kreowaniem marek komercyjnych. e-mail: anna.golebicka@martis.pl W artykule wykorzystano informacje z raportu firmy DoubleClick - "DoubleClick ...
-
Nowoczesne usługi biznesowe w Polsce 2012
... General Electric, Xerox czy IKEA to tylko kilka przykładów jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek obecnych w naszym kraju. W 340 centrach usług, należących do przedsiębiorstw ... na stawki czynszowe obserwowane są w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Poznaniu – mówi Anna Kot Dyrektor Działu Agencji Biurowej i Reprezentacji Najemców Jones Lang LaSalle ...
-
Odchudzanie i aktywność fizyczna: o tym huczy internet
... marek. Wojna między celebrytkami toczy się też na innych polach”. Jak wynika z monitoringu IMM obydwie panie odżegnują się od tego typu insynuacji. Ewa w rozmowie z pudelek.tv podkreślała: „Anna ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2019
... I kwartale, jak również tych planowanych do ukończenia w dalszej części roku – mówi Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Największym ... sposób nie wspomnieć o wciąż rosnącej popularności zakupów online. Z tego powodu wiele marek, mając na względzie zapewnienie klientom pozytywnych doświadczeń, decyduje się na kombinację ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce. Oblicza rewolucji
... Anna Kicińska, Partner, Lider Grupy Rynku Nieruchomości EY w regionie CSE. Koniec ery “hiper” W 2017 roku powierzchnia handlowa zwiększyła się do 13,8 mln mkw. W tym czasie do Polski weszło ponad 30 nowych marek ... pojętego rynku mieszkaniowego oraz jako produkt inwestycyjny – dodaje Anna Kicińska. Polska nadal atrakcyjna dla inwestorów Mimo kilku ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
... znaleźli się także Tomasz Lis, Andrzej Morozowski z Maciejem Knapikiem, Krzysztof Ziemiec i Marek Zając, Monika Olejnik, Justyna Dobrosz – Oracz i Dorota Wysocka –Schnepf, Bogdan Rymanowski oraz Jan Ordyński i Przemysław Szubartowicz. Anna Kalczyńska/ Anna Jędrzejowska/ Danuta Kondratowicz/ Beata Tadla/ Jarosław Kuźniar (TVN 24 - Dzień na Żywo ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... w internecie. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu marketingu interaktywnego. e-mail: mmusiol@idmnet.pl Anna Gołębicka jest dyrektorem strategicznym w agencji Martis S.A. Zajmuje się strategią komunikacji i kreowaniem marek komercyjnych. e-mail: anna.golebicka@martis.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce wejdź .
Tematy: -
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... 94% całkowitej podaży biur, w tym Warszawa skupia ponad 62% – komentuje Anna Bartoszewicz-Wnuk, Partner Strategiczny ABSL, Dyrektor Działu Badań Rynku i Public ... marek i nową, jeszcze lepszą ofertą, dopasowaną do potrzeb klientów. 3. Konsolidacje – budowanie silnych marek Wzrost konkurencyjności w skali globalnej oraz ekspansja znanych marek ...
-
Centra handlowe: mały format, innowacje i zrównoważony rozwój
... detaliczny był również wzrost świadomości ekologicznej klientów. Dziś plany większości marek zakładają włączanie działań zgodnych ze strategią ESG. Przejawia się ... marek jak IKEA, Zalando, H&M czy 4F. Warto jednak podkreślić, że również dla właścicieli obiektów handlowych wdrażanie strategii ESG jest coraz częściej wybieranym kierunkiem - dodaje Anna ...
-
Ukraińcy w Polsce, wojna w Ukrainie. Co sądzą Polacy?
... marek z tzn. listy wstydu. Trudno będzie z zweryfikować realny wpływ na ich biznes, podejrzewam bowiem, że poszczególne firmy nie będą jasno nam tego komunikować, natomiast myślę, że przerobione kreacje reklamowe i straty wizerunkowe zostaną z tymi markami naprawdę na długo – mówi Anna ...