-
Najpopularniejsi wśród Internautów
... Lavigne i Shania Twain. Najszybciej tracą popularność Pamela Andersen, Shakira i Anna Kurnikova, której nie udało się nawet znaleźć w pierwszej dziesiątce zestawienia ... kosztem Sony. W zestawieniu umocniła się pozycja wszystkich producentów samochodów (łącznie 5 marek w pierwszej dziesiątce), a największym awansem w stosunku do ubiegłego roku mogą ...
-
Czego szukają Internauci
... , z połową głosów zwyciężczyni, znalazła się policjantka Marylka ze „Złotopolskich” - Anna Przybylska. Pierwsza dziesiątka najpopularniejszych Polek zdominowana została przez ... operatorów GSM – Idea, Plus i Era. Wśród dziesięciu najpopularniejszych marek w polskim internecie znajdziemy również dwie inne firmy produkujące sprzęt elektroniczny (Sony ...
-
Polski konsument lubi zakupy
... jest silnie przywiązany do określonych marek, stąd wykazuje niewielkie zainteresowanie innymi markami i ... marek własnych. "To dobra wiadomość dla Henkla jako producenta dóbr markowych. Konsumenci rozumują podobnie jak my, że marka jest obietnicą jakości i wyznacza „złoty standard” na rynku" – dodaje Artur Menarski. Zagadka polskiego konsumenta Anna ...
-
Sektor BPO w Polsce: z impetem do przodu
... strukturach dużych firm, ale także koło zamachowe całej polskiej gospodarki – mówi Marek Grodziński, Wiceprezes ABSL, Dyrektor Europejskiej Sieci Centrów BPO Capgemini. Od początku 2014 ... , Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Poznań, Łódź, Szczecin czy Lublin – mówi Anna Młyniec, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Biurowych i Reprezentacji Najemcy, JLL. ...
-
Firmy rodzinne: kompetencje przyszłości torują sukces
... tego budowanie przewagi konkurencyjnej może okazać się co najmniej trudne - tłumaczy Anna Maria Nikodemska-Wołowik, konsultant merytoryczny raportu, profesor Uniwersytetu Gdańskiego. Wyzwaniom ... je do własnej specyfiki. To daje często spektakularne efekty - mówi Marek Jarocki, Partner w Zespole People Advisory Services w Dziale Doradztwa Podatkowego ...
-
Powierzchnie handlowe. Dobre wyniki i wielkie wyzwania
... to zaobserwować w liczbie oraz profilu marek debiutujących na polskim rynku, a także liczbie nowootwieranych sklepów znanych marek.” Patrząc na rynek handlowy z perspektywy ... to już w centrach o mniejszej renomie odczuwalna jest presja zniżkowa. Anna Oberc, Associate Director, Dział Powierzchni Handlowych, Cushman & Wakefield, komentuje: „W związku ...
-
Pracownicy z Ukrainy nie jadą do Berlina?
... . Bez reformy procedur administracyjnych napływ nowych pracowników z Ukrainy może się zmniejszyć - podkreśla dr Marek Benio. Ponadto, jak zwraca uwagę dyrektor krajowego biura Międzynarodowej Organizacji ds. Migracji Anna Rostocka, nie powinniśmy zapominać o integracji migrantów, niezbędnym elementem której jest budowanie społeczeństwa otwartego ...
-
Tylko zakupy online? Co 4. konsument rezygnuje ze sklepów stacjonarnych
... w porównaniu do okresu przed pandemią. 53 proc. konsumentów zaczęło kupować produkty nowych marek w czasie pandemii, a 11 proc. z nich będzie kontynuować korzystanie usług nowych ... społecznościowych, z których wyczytać możemy co myślą konsumenci i dlaczego – mówi Anna Morawska, CoE Sourcing Lead w Capgemini. Posiadanie bardziej szczegółowego poziomu ...
-
Jak Polacy obchodzą Halloween?
... dekorowanie domu/mieszkania (45%) i przebieranie się w kostiumy (39%). Halloween a działania marek Prawie połowa respondentów (42%) nie kojarzy, aby marki prowadziły jakiekolwiek ... „ciekawostka”, niż wydarzenie realnie angażujące nasze zachowania i „portfele” – komentuje Anna Ostrowska, Insights Manager CSA, Havas Media Network. O badaniu: Badanie ...
-
Cechy menedżera: istotna kreatywność
... manipulowania, autorytarne rozwiązywanie problemów oraz bezwzględność w dążeniu do celu”- powiedziała Anna Wilk z Uniwersytetu Wrocławskiego, autorka badań i ekspert programu Talent Club ... ograniczają go także zastane struktury i nie boi się podjąć ryzyka” – dodał Marek Smolarz Dyrektor Generalny firmy Diners Club Polska. Wypełniając ankiety ...
-
Satysfakcja z pracy menedżera: co ma wpływ?
... Równie ważne okazały się poziom zarobków i możliwość rozwoju osobistego” – powiedziała Anna Wilk z Uniwersytetu Wrocławskiego, ekspert programu Talent Club. Menedżerowie ... rozwijają, są żywą reklamą firmy i stanowią o jej wartości” – powiedział Marek Smolarz Dyrektor Generalny firmy Diners Club Polska. Charakterystyka respondentów badania nt. „ ...
-
Efektywność pracy wysoka u menedżera
... bez wzrostu wynagrodzenia. Odpowiedzi ankietowanych menedżerów, tylko to potwierdzają” - mówi Marek Smolarz, Dyrektor Generalny firmy Diners Club Polska. „Ponad 51% ankietowanych uważa, ... aż 23% osób na postawione pytanie nie potrafiła udzielić odpowiedzi” – uzupełnia Anna Wilk z Uniwersytetu Wrocławskiego, ekspert programu Talent Club. Podobne ...
-
Efektywność pracy menedżera a kryzys
... firmy w czasie kryzysu. Taką deklarację złożyło aż 82% respondentów” – mówi Anna Wilk z Uniwersytetu Wrocławskiego, ekspert programu Talent Club. „Niska efektywność w pracy oraz ... się na całościowy plan wyjścia firm z kryzysu obronną ręką” – mówi Marek Smolarz, Dyrektor Generalny firmy Diners Club Polska. Charakterystyka respondentów Badania ...
-
Polskie firmy nieprzygotowane na kryzys
... W czasie ekonomicznego prosperity mało które przedsiębiorstwo inwestowało fundusze w optymalizację pracy” - powiedział Marek Smolarz, Dyrektor Generalny firmy Diners Club Polska. Wśród uczestników ... , czy tylko szybko i skutecznie na nią zareagowało” – komentuje Anna Wilk z Uniwersytetu Wrocławskiego, ekspert programu Talent Club. Jak wynika ...
-
Internetowe księgi skarg i zażaleń
... oraz wysokie ceny. Internauci ujawniają nieetyczne praktyki firm, wyszydzają sztuczne oblicza marek i złośliwie parodiują reklamy. Siłą, która napędza antywitryny jest społeczność, ... krytyki, jak i oskarżanie twórców gripe sites jest złą taktyką. – twierdzi Anna Piątkiewicz, PR manager firmy VanguardPR – Pozostawienie skarg klientów bez odpowiedzi ...
-
Zakres obowiązków menedżera a kryzys
... określa utrzymanie zatrudnienia na poziomie sprzed załamania się gospodarki” – powiedziała Anna Wilk z Uniwersytetu Wrocławskiego, ekspert programu Talent Club. Spowolnienie ... manipulować, autorytarnie rozwiązywać problemów, ani bezwzględnie dążyć do celu” – dodał Marek Smolarz, Dyrektor Generalny firmy Diners Club Polska. Informacje o badaniu ...
-
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... kraju rozwiniętego gospodarczo i oferującego dużo więcej niż tylko niskie koszty. Marek Grodziński, Członek Zarządu Capgemini Polska i Wiceprezes ABSL, dodaje: „Nie ... szansę na szybką poprawę efektywności i zwiększenie swojej konkurencyjności rynkowej – komentuje Anna Zawadzka, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju ArchiDoc S.A., ekspert Instytutu ...
-
Odpowiedzialny biznes w Polsce 2010
... współpracy z dostawcami. W ramach programu sieć wybiera i promuje najlepszych producentów marek własnych Intermarché w oparciu o następujące kryteria: spełnienie wysokich norm ... Europy w świetle wyzwań zrównoważonego rozwoju”, w której udział wzięli prof. Anna Giza-Poleszczuk (Fundacja Stocznia), Dariusz Szwed (Zieloni 2004), dr Grzegorz Makowski ...
-
Jak odnieść sukces w e-biznesie?
... Natomiast po edycji TVN-owskiego show You Can Dance, w którym w jury zasiadała aktorka Anna Mucha, na Allegro pojawiło się od razu kilkadziesiąt ofert jednego sprzedawcy – ... jedną z historii z serwisu Allegro, na którym sprzedający wystawiał oryginalne garnitury topowych marek. Niestety, ustalił zbyt niską cenę, która wzbudzała podejrzenia co do ...
-
Polacy a turystyka kulinarna
... która tworzy atmosferę wokół regionu i jest opiniotwórcza. - mówi Anna Proszowska-Sala, dyrektor zarządzający Citybell Consulting, ekspert w zakresie ... jest wiele do zrobienia w obszarze promocji lokalnych specjałów i turystyki kulinarnej oraz kreowania marek ich pochodzenia. A naprawdę jest o co walczyć. Trend związanych z turystyką doświadczeniową ...
-
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2014 r.
Michał Cholewiński, Dagmara Kaczmarek–Szałkow, Joanna Kryńska, Krzysztof Górlicki oraz Igor Sokołowski czyli prowadzący w TVN 24 „Dzień na Żywo” to najbardziej "dochodowi" dziennikarze publicystyczni ubiegłego roku - wynika z najnowszego raportu sporządzonego przez dom mediowy Lowe Media. Na kolejnych pozycjach uplasowali się m.in. gospodarze ...
-
Automat w call center irytuje
... operacji w Idea Banku. – Dlatego też wyłączenie automatu, który z góry szufladkuje sprawy klientów, ma też na celu poprawę jakości serwisu – dodaje. Marek Siudaj, Anna Olesiejuk
-
Ewa Kopacz przedstawiła nowych ministrów
... specjalnych. Stanowisko to obejmie Marek Biernacki, przewodniczący sejmowej Komisji ds. Służb Specjalnych, były minister spraw wewnętrznych i administracji (1999-2001), a także minister sprawiedliwości (2013-2014). Ewa Kopacz przedstawiła też nominacje na wiceministrów. W ministerstwie gospodarki pracować będzie Anna Ewa Nemś, absolwentka Akademii ...
-
Co Gabinet Cieni BCC rekomenduje rządowi?
... Cieni BCC w rekomendacjach dla rządzących. PODSUMOWANIE dotychczasowych działań rządu MAREK GOLISZEWSKI, przewodniczący Gospodarczego Gabinetu Cieni BCC Rząd Beaty Szydło podpisał ... - 3 latach środkami finansowymi rzędu 70 – 80 mld zł. Ochrona Zdrowia ANNA JANCZEWSKA-RADWAN, minister ds. systemu ochrony zdrowia Gospodarczy Gabinet Cieni BCC ...
-
Najpopularniejsi polscy sportowcy. Lewy, Żyła czy Chodakowska?
... się za gwiazdami sportu i chcą ocenić ich potencjał do komunikacji marek. Kim są najpopularniejsi polscy sportowcy? Jakimi gwiazdami sportu najbardziej interesują się ... media niż Chodakowska. Popularność Anny Lewandowskiej w długim terminie bardzo dynamicznie rośnie. Anna Lewandowska jest tak samo często spontanicznie wskazywana jako autorytet ...
-
Gabinet Cieni BCC publikuje kolejne rekomendacje dla rządu
... rekomendacji jest jednak o wiele dłuższa. PODSUMOWANIE dotychczasowych działań rządu MAREK GOLISZEWSKI, przewodniczący Gospodarczego Gabinetu Cieni BCC Premier Beata Szydło może zacierać ... można podejrzewać rząd nawet nie ma na to pomysłu. Ochrona Zdrowia ANNA JANCZEWSKA-RADWAN, minister ds. systemu ochrony zdrowia Gospodarczy Gabinet Cieni BCC ...
-
Gabinet Cieni BCC: są nowe rekomendacje dla rządu
... . PODSUMOWANIE dotychczasowych działań rządu w III kwartale 2017 roku MAREK GOLISZEWSKI, przewodniczący Gospodarczego Gabinetu Cieni BCC Działania, które zasługują na aprobatę ... natychmiastowe zahamowanie procesu nacjonalizacji polskiej gospodarki. Ochrona Zdrowia ANNA JANCZEWSKA-RADWAN, minister ds. systemu ochrony zdrowia Gospodarczy Gabinet Cieni ...
-
Centra handlowe w Warszawie stawiają na usługi i rozrywkę
... Tomczyk, Analityk Rynku, JLL. „Ubiegły rok to debiut 11 zagranicznych marek, które właśnie w Warszawie otworzyły swoje pierwsze na polskim rynku sklepy. Wśród nich ... się w przypadku Blue City, w którym w tym roku otworzy się kino”, tłumaczy Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Czynsze Czynsze “prime”, które dotyczą ...
-
Gabinet Cieni BCC: najnowsze rekomendacje dla rządu
... wiele dłuższa. PODSUMOWANIE dotychczasowych działań rządu w IV kwartale 2017 roku MAREK GOLISZEWSKI, przewodniczący Gospodarczego Gabinetu Cieni BCC Premier zajęty sprawami politycznymi ... finansowe, a Skarb Państwa na duże dodatkowe koszty. Ochrona Zdrowia ANNA JANCZEWSKA-RADWAN, minister ds. systemu ochrony zdrowia Gospodarczy Gabinet Cieni BCC 1. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 33/2018
... trafią do sprzedaży lokale, od kawalerek do mieszkań o powierzchni 120 mkw. Anna Skotnicka-Ryś, kierownik Biura Sprzedaży firmy Profbud Realizujemy aktualnie kilka ... mkw. Cennik zostanie zaprezentowany podczas wrześniowych Targów Mieszkań i Domów w Poznaniu. Marek Szmolke, prezes Grupy Deweloperskiej Start Przygotowujemy do wprowadzenia na rynek ...
-
YouTube i Netflix, czyli wakacje dzieci
... cieszą się serwisy eBay, Amazon, Aliexpress, ASOS oraz H&M. Wśród najpopularniejszych marek znajdują się Nike, Adidas, Supreme, Gucci oraz Vans. Spośród wszystkich ... zapobiegając poważniejszym zagrożeniom, takim jak tzw. sexting czy cybernękanie — mówi Anna Larkina, ekspert ds. analizy zawartości internetowej, Kaspersky Lab. Rozwiązania przeznaczone ...
-
Usługi dla biznesu w Polsce rosną ilościowo i jakościowo
... tylko na wydajność pracy oraz znalezieniu sposobu na o wiele większe wykorzystanie technologii – dodaje Marek Grodziński, regionalny lider praktyki GBS w EY Advisory. Rynek biurowy w Polsce Siłą napędową ... innymi ze środowiskiem start up’ów i uzyskaniem dodatkowej przewagi konkurencyjnej na rynku – komentuje Anna Młyniec, Dyrektor Działu Wynajmu ...
-
Dzieci ruszyły do sklepów. Zakupy online robi już 9% z nich
... chińskich gigantów internetowych. Najczęściej wyszukiwane strony przez młodych konsumentów dotyczą marek związanych z odzieżą sportową (Nike, Adidas), elektroniką (Apple, Samsung) oraz modą (Gucci ... je kilku istotnych rzeczy na temat tego, jak działa internet – powiedziała Anna Larkina, specjalistka ds. analizy zawartości online, Kaspersky. Porady ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... biznesowych. Wykorzystanie firts-party data, pochodzących z serwisów internetowych marek, pozwala na identyfikację potencjalnych konsumentów w mediach społecznościowych. ... profilu (look-a-like audiences) do zindentyfikowanych wcześniej konsumentów – powiedziała Anna Bartoszewska, Dyrektor Generalna Zenith. Internetowy rynek reklamy nieprzerwanie ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I-III kw. 2019
... obiektów w Polsce, dodatkowo przyciągając gości również w niehandlowe niedziele miesiąca – mówi Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Ważnym elementem ... dalszy Trzeci kwartał był dla Polski owocny pod względem nowych otwarć międzynarodowych marek. Dwa debiuty miały miejsce w warszawskim Domu Mody Klif, gdzie swoje sklepy ...