-
Outreach Marketing, czyli tajna broń marketera i SEO-wca
... tylko dla nowych marek, ale również w momencie, kiedy startujemy np. z nową kampanią, launch’em produktu czy promocją publikacji – wyjaśnia Anna Halama-Flisowska, WhitePress ... The State of Influencer Marketing w 2024 roku najwięcej (44 proc.) marek postawiło na współpracę z nanoinfluencerami, czyli internetowymi twórcami, których liczba obserwujących ...
-
Centra handlowe przed wyzwaniami
... marek. ... marek. Dlatego działania budujące wizerunek galerii powinny być prowadzone dwutorowo i uwzględniać potrzeby obu grup, co pozwoli przygotować odpowiednie przekazy oraz wybrać dopasowane kanały komunikacji. Ponadto zarządcy i najemcy muszą połączyć siły w walce o klienta, prowadząc zintegrowaną komunikację z konsumentami. - komentuje Anna ...
-
Postawy Polaków wobec pracowników z Ukrainy
... Podobnie jak w przypadku poprzednich analiz, także jeśli chodzi o aspekt związany z działaniami marek i samorządów – najbardziej tolerancyjne są trochę starsze pokolenia, od 35 roku ... granicy mogli pracować w Polsce na takich samym zasadach jak Polacy – mówi Anna Ostrowska, Insight Specialist w Havas Media Group. Informacja o badaniu: Badanie zostało ...
-
Warszawa czeka na nowe centra handlowe
... Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL. ` Popyt Mimo wysokiej podaży, rynek warszawski dobrze absorbuje obecne zasoby, o czym świadczy jeden z najniższych wskaźników niewynajętej powierzchni handlowej w kraju. „W ostatnim czasie w warszawskich centrach handlowych pojawiło się kilka międzynarodowych i krajowych marek ...
-
Centra handlowe: czy Warszawa wyprzedzi Wrocław?
... powstającym obecnie projektem jest Galeria Północna na Białołęce” - zaznacza Anna Bartoszewicz-Wnuk, Dyrektor Działu Badań Rynku i Doradztwa JLL w Polsce. Popyt „Warszawa pozostaje przyczółkiem do debiutu i ekspansji w Polsce dla wielu zagranicznych marek, w szczególności tych poszukujących prestiżowych lokalizacji. W 2015 r. na stołecznym rynku ...
-
Rynek magazynowy w 2017 r.
... poziomie od 6,5% do 7,5%, wyjątek stanowią pojedyncze obiekty BTS wynajęte dla międzynarodowych marek – komentuje Renata Osiecka, Partner Zarządzająca AXI IMMO. Wydaje się, że ... to atuty, które chcą wykorzystać deweloperzy, aby przyciągnąć najemców – komentuje Anna Głowacz Wśród deweloperów największy udział w nowej podaży, podobnie jak w roku ...
-
6 sposobów na bezpieczne i udane first minute
... , ma prawo ubiegać się o świadczenie z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków – mówi Anna Materny, Dyrektor Biura Ubezpieczeń Detalicznych Gothaer TU S.A. Decydując się ... droższe od standardowej opcji, ale gwarantuje pełne pokrycie kosztów – mówi Marek Dmytryk, Zastępca Dyrektora Biura Ubezpieczeń Detalicznych w Gothaer. Warto być w kontakcie Bez ...
-
Filantropia: jesteśmy hojni i tego samego oczekujemy od biznesu
... świadomość tego, jak zmienia się otoczenie pod wpływem ich działań – mówi Anna Korzeniewska z Social Impact Alliance for Central & Eastern Europe. Podkreślmy, że potencjał filantropijny ... się w działania CSR. Co więcej, aż 56% Polaków woli kupować produkty marek społecznie odpowiedzialnych, a 47% jest gotowych zapłacić za nie więcej. - Coraz głośniej ...
-
Content marketing, SEO i influencer marketing 2022. Jakie trendy na 2023 rok?
... najbliższych latach? Na te pytania odpowiada Joanna Godzic, Content Premium Manager oraz Anna Jaroszewska, Head of Content Marketing w WhitePress. Rok 2022 w branży content ... SEO istotne będą czynniki behawioralne, szczególnie w aspekcie zachowań użytkowników na stronach internetowych marek jak i w wynikach SERP, a w influencer marketing ...
-
Coraz bardziej otwarci na darowizny i filantropię
... żyjemy, inwestujemy czy jak prowadzimy swoje biznesy – przytacza wyniki badania Anna Korzeniewska. Jak tłumaczy założycielka think thanku, pomagamy głównie spontanicznie, w ... angażują się społecznie. 50% mieszkańców deklaruje, że woli kupować produkty od marek społecznie odpowiedzialnych (56% w Polsce), a 45% jest skłonnych zapłacić za nie trochę ...
-
Usługi HR: agencje zatrudnienia czeka trudny rok
... niepokojów, gdy mówimy o likwidacji zakładów produkcyjnych znanych marek to wpływa na emocje znacznie bardziej - komentuje Anna Wicha, prezes Polskiego Forum HR. Rosną koszty ... dla rynku pracy jeszcze chwilę poczekamy. Nieco bardziej optymistycznie wypowiada się Anna Wicha Grudzień 2024 i styczeń tego roku, przyniosły dwucyfrowe wzrosty w liczbie ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... . Oczywiście nie wszystkie zmiany są udane i gwarantują sukces, jednak odświeżanie marek zawsze informuje o rozwoju, co utwierdza konsumentów w przeświadczeniu o pracy nad marką ... ze strategią firmy, potwierdzając filozofię działania, politykę i misję firmy. Anna Lelonkiewicz jest dyrektorem zarządzającym w firmie FDT Forum Działań Twórczych, kontakt ...
-
Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe
... elementów komunikacji takich jak nazwy, slogany i hasła reklamowe. Nazwy, nazwy… Anka, Anna, Ania, Aneczka, Anusia, Andzia – każdy z nas jest w stanie podać podobną ... nazw marketingowych. Nazwy te są ściśle związane z istnieniem na rynku marek. Są reprezentantami marek i powinny pojawiać się w komunikacji najczęściej. Ich podstawowym zadaniem jest ...
-
Ulice handlowe na fali. Także warszawskie
... to, że większość z nich pełni rolę reprezentacyjną, jak i miastotwórczą.” – mówi Anna Staniszewska, Dyrektor, Dział Analiz Rynkowych i Doradztwa, BNP Paribas Real Estate, ... Najbardziej zróżnicowaną ofertę posiada Praga. Prowadzi pod względem ilości marek oraz bogactwa oferty marek luksusowych. Dzięki świetnie zachowanym budynkom w obrębie Starego ...
-
Budowanie społeczności w reklamie
... marketerzy, jest jednie kwestią czasu i pomysłowości, bo fakt, że nieuchronnie weszliśmy w epokę społeczności i marek, które funkcjonują w nich jako nieodłączny element (lub które wręcz je budują), jest niezaprzeczalny. Anna Gołębicka, menedżer zespołu strategii i produktów reklamowych TVN24 i kanałów tematycznych. a.golebicka@tvn.pl Maciej Musioł ...
-
Wybory do Parlamentu Europejskiego. Oficjalne wyniki
... Bogdan Wenta Michał Boni Marek Plura Prawo i Sprawiedliwość: Janusz Wojciechowski Zdzisław Krasnodębski Anna Fotyga Beata Gosiewska Dawid Jackiewicz Ryszard Czarnecki Bolesław Piecha Tomasz Poręba Ryszard Legutko Andrzej Duda Kosma Złotowski Karol Karski Mirosław Piotrowski Zbigniew Kuźmiuk Marek Gróbarczyk Marek Jurek Kazimierz Ujazdowski ...
-
Franczyza w Polsce 2016
... (176 marek) franczyza posiada w branży gastronomicznej. Z kolei największą liczbą punktów może pochwalić się branża artykułów spożywczych i przemysłowych - 154 handlowe marki skupiają aż 36 tys. licencjonowanych placówek. - Franczyza stanowi atrakcyjny model rozszerzania skali działalności wśród przedsiębiorców nad Wisłą - mówi Anna Smolińska ...
-
Duże centra handlowe w odwrocie. Kto je detronizuje?
... to rozwojowi formatu typu pop-up. Sklepy tymczasowe to atrakcyjna propozycja dla rozwijających się marek, opcja sprzedaży nadwyżki towarów, ale także sposób na uzupełnienie niewynajętych przestrzeni w obiektach handlowych -wymienia Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Pomimo pandemii czynsze w parkach handlowych ...
-
Promocja w segmencie B2B
... Anna Gołębicka jest dyrektorem strategicznym w agencji Martis S.A. Stworzyła narzędzia analizy strategicznej marki BI. Pracuje dla takich marek ...
-
Kryzys a sytuacja zawodowa menedżera
... Aż 27% badanych przyznało, że obawia się utraty pracy” – powiedziała Anna Wilk, socjolog z Uniwersytetu Wrocławskiego, ekspert programu Talent Club. Niewiele ponad ... efektywniejszej pracy, aby wspomóc firmę, w której działają – i przetrwać trudne czasy” – powiedział Marek Smolarz, Dyrektor Generalny firmy Diners Club Polska. Wśród przebadanych osób ...
-
Branża turystyczna a Facebook
... , ale nie sa to wydatki takie jak w branży FMCG - analizuje Anna Zielińska z agencji Socializer, obsługującej wiele wiodących fan page’y. Tymczasem światowe trendy ... wydarzeń, które zaufanie Polaków do wyjazdów z touroperatorami znowu zachwiały. Coraz więcej dobrych turystycznych marek inwestuje większe budżety w social media niż rok czy dwa temu. W ...
-
Globalne trendy 2013
... Anna Roman, senior strategic planner, Havas Worldwide Warsaw. Z polskiej perspektywy warto podpatrywać rozwój tych trendów, gdyż część z nich zaczyna powoli pojawiać się w umysłach i postawach Polaków, jak choćby trend związany ze zmianą roli ojca zarówno w obszarze jego obowiązków, jak i oczekiwań względem marek jako konsumenta – dodaje Anna ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2014-2015
... firmy zapowiedziały wprowadzenie nowych marek - np. a Tab z Grupy LPP. Należy zauważyć, że w procesie określania strategii ekspansji, sieci handlowe analizują zarówno daną lokalizację i jej otoczenie konkurencyjne, jak i uwarunkowania makroekonomiczne miasta, strefę zasięgu oraz perspektywy rozwoju”, dodaje Anna Wysocka. W 2014 r. działalność ...
-
Warszawa w oczekiwaniu na nowe powierzchnie handlowe
... 000 mkw.). Byłby to drugi obiekt realizowany przez GTC w Warszawie. Popyt Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL, informuje: „,Międzynarodowe sieci ... na ul. Mysiej 3. We wcześniejszych miesiącach stołeczny rynek handlowy wzbogacił się o sklepy takich marek jak m.in. Devred 1902 w Wola Park, Undiz, Kiehl’s Since 1851 czy ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2016
... również jeden z etapów (3 500 mkw.) rozbudowy istniejącego Atrium Promenada w Warszawie”, wylicza Anna Bartoszewicz-Wnuk, Dyrektor Działu Badań Rynku i Doradztwa w JLL. Blisko 665 000 mkw. ... Tallinder z rodzimej Grupy LLP. „Bardzo pozytywnym zjawiskiem jest dalszy rozwój rodzimych marek, takich jak m.in. CCC, Gino Rossi, Kazar, TXM, Solar, Wojas ...
-
Elastyczne biura przyszłością rynku?
... osób samozatrudnionych, co automatycznie wygenerowało potrzebę stworzenia elastycznych biur”, informuje Anna Bartoszewicz-Wnuk, Dyrektor Działu Doradztwa ds. Miejsca Pracy, JLL. I ... co najmniej 25 indywidualnych operatorów, jednak mniej niż 15% europejskich marek działa w więcej niż trzech lokalizacjach. I to właśnie oni mają największą szansę ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2018
... Równolegle spada udział powierzchni operatorów spożywczych i sklepów budowlanych”, informuje Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Największe ... 2018 r. sieci handlowe kontynuowały stabilną, choć selektywną ekspansję. 29 nowych zagranicznych marek otworzyło swoje pierwsze sklepy na polskim rynku, co stanowi nieznaczny ...
-
Kim są polscy europosłowie?
... do polityki krajowej: Andrzej Duda (po wyborze na Prezydenta RP w 2015), Marek Gróbarczyk po powołaniu na urząd ministra gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej ... jako premier), Ryszard Czarnecki (jednocześnie pełnił wtedy funkcję ministra bez teki) i Anna Fotyga (jako minister spraw zagranicznych). Wśród europosłów są także przedstawiciele innych ...
-
Warszawskie ulice handlowe wracają do łask?
... kolei okolice Placu Trzech Krzyży i Placu Teatralnego to główne warszawskie lokalizacje dla marek luksusowych i premium – mówi Joanna Tomczyk, Starszy Analityk JLL. Usługi i sektor ... , tak jak to ma miejsce w wielu innych stolicach europejskich – mówi Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Jak podkreśla raport ...
-
Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna
... na przestrzeni ostatnich 10 lat światowy rynek reklamy rósł dość intensywnie. Dla dużych marek była to przede wszystkim ciągła walka o udziały w rynku i zainteresowanie konsumentów ... na to, gdzie się znajdują, w trybie online czy offline” – powiedziała Anna Bartoszewska, General Manager Zenith. Z prognoz wynika, że wideo online i media ...
-
Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?
... wzięli udział w naszym badaniu, wybiera kontakt z człowiekiem, a nie z inteligentnym programem – zauważa Anna Schneider, UX Specialist z Symetrii. – Sądzę jednak, że odsetek ten ... pewnością boi się wielu zarządzających organizacjami. Co ciekawe, dziś obok takich marek jak Facebook Messenger, Google czy Apple z chatbotami uczestnikom badania kojarzą ...
-
Parki handlowe i centra convenience z rekordem w 2022 roku?
... wzrostu sprzedaży detalicznej od lipca 2021 do czerwca 2022 r. siedem zagranicznych marek zdecydowało się otworzyć swoje pierwsze sklepy w Polsce. Większość z nich to marki modowe. W ... łatwiejszy. Taki format coraz częściej pojawia się w parkach handlowych, dodaje Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Bez podwyżki ...
-
Politycy w social mediach: posłowie czy już influencerzy?
... Romana Giertycha (KO, ponad 530 tys. obserwujących). Ranking Top20 zamyka Marek Jakubiak (Kukiz15) z liczbą obserwujących na poziomie 139 tys. Wskazani top ... X (dawny Twitter). Podium najaktywniejszych posłów zamyka posłanka z Prawa i Sprawiedliwości - Anna Milczanowska z łączną liczbą publikacji na obydwu platformach przekraczającą ponad 108 tys. ...
-
Czym grozi źle przeprowadzona rekrutacja pracowników?
... marki pracodawcy. Wystarczy, że ten pracodawca dostarczy im ku temu powody – komentuje Anna Goreń, ekspertka rynku pracy w Pracuj.pl. Okazuje się zresztą, że rekomendacje bliskich i ... wpływ na to, czy chętniej lub mniej chętnie kupują produkty lub usługi marek, w których te doświadczenia miały miejsce. Łącznie jednak aż 66% badanych wskazuje, że ...
-
Najpopularniejsi w Sieci - Podsumowanie 2002
... (czy raczej ich braku) w czołówce utrzymuje się też Anna Kurnikova. Generalnie, wśród 10 najpopularniejszych kobiecych gwiazd zagranicznych aż 6 święci ... są wymieniane w podobnych zestawieniach wyszukiwarek globalnych. Telefony komórkowe i samochody Wśród marek w polskim Internecie swoją supremację utrzymuje Nokia, wyprzedzając innych producentów ...