-
Zakupy online wg poleń X, Y i Z. To powinien wiedzieć e-commerce
... sygnał dla e-commerce, że dziś jak nigdy liczy się dbałość o detale i szczegóły obsługi. W przeciwnym razie klient swoje kroki skieruje prosto do konkurencji. Zachowania konsumentów reprezentujących trzy pokolenia BioStat Centrum Badawczo-Rozwojowe przeprowadziło w sierpniu minionego roku. Pod lupę wzięto 1000 osób. Zasadniczym wnioskiem z badania ...
-
Koronawirus przerywa łańcuchy dostaw. Rynek magazynowy już w kryzysie?
... końcowego. InPost odpowiedział na wzmożone zainteresowanie paczkomatami wprowadzeniem dostaw do paczkomatów w weekendy. Amazon i firmy e-commerce organizują dodatkowe zmiany do obsługi zamówień. Ważny czas trwania epidemii Długoterminowe konsekwencje epidemii koronawirusa dla całości gospodarki i sektora magazynowego będą zależeć od tego, jak ...
-
Nowe monitory Samsung z serii Smart Monitor
... 24, 27 i 32 cale. Monitory zostały wyposażone m.in. w aplikacje do obsługi multimediów, wbudowane głośniki i pilota zasilanego energią słoneczną. Smart Monitor ... porty USB i Bluetooth 4.2. innych. Wyświetlacz może również w pełni zastąpić centrum rozrywki z możliwością dostępu do treści OTT i strumieniowego przesyłania ulubionych filmów i programów ...
-
TOP trendy w logistyce: automatyzacja i co dalej?
... o przyszłości tego sektora, nie sposób nie zastanowić się nad automatyzacją obsługi powierzchni magazynowych. Jakie jeszcze kwestie mają być istotne w perspektywie najbliższych miesięcy? O ... rodzaju konceptu? Automatyka w służbie produktywności Logistyka nie może być centrum kosztów dla firm i nie powinna być postrzegana w kategorii miejsca, gdzie w ...
-
Panattoni Park Tricity East V - rusza budowa pierwszej hali
... pierwszej hali Panattoni Park Tricity East V. W obiekcie swoje centrum logistyczne prowadzić będzie firma Regesta. Panattoni Park Tricity East V położony ... blokowego i regałowego, strefę konfekcji, cross-dockingu, skład celny, nowocześnie zaprojektowane biura obsługi, spedycji i agencji celnej. Panattoni Park Tricity East V osiągnie bardzo ...
-
Abonament RTV: dla kogo zniżki i zwolnienia z opłat?
... . Ważne jest, że żaden listonosz nie posiada uprawnień do przeprowadzania kontroli obowiązku rejestracji odbiorników! Dokonują tego wyłącznie upoważnieni pracownicy Centrum Obsługi Finansowej Poczty Polskiej. Kontrolerzy muszą się wylegitymować podczas kontroli, a wzór legitymacji określa rozporządzenie. Poczta Polska, w ramach realizowanych zadań ...
-
Incheon portem lotniczym 3. generacji. Czy to scenariusz także dla CPK?
... stanie się on ważnym węzłem cargo. Jeszcze przed wbiciem pierwszej łopaty obecność na lotnisku zadeklarowała Poczta Polska, która planuje utworzenie centrum przeładunkowego do obsługi przesyłek krajowych i międzynarodowych. Zainteresowanie projektem widać również po stronie branży logistycznej biorącej udział w Forum Interesariuszy CPK, czyli cyklu ...
-
Przetwarzanie w chmurze zdominuje ruch sieciowy
... centrum przetwarzania danych: największy ruch generowany w obrębie samego centrum przetwarzania danych W ramach ruchu w centrach przetwarzania danych w 2015 roku, 75% realizowana jest w obrębie samego centrum ...
-
10 kluczowych trendów w obsłudze klienta firm produkcyjnych
... łatwiej utrzymać stałych klientów i zdobywać nowych – personalizowane usługi staną się głównym źródłem zysków. Centrum kosztów zmienia się w generator przychodów W sektorze produkcji obszar obsługi klienta często traktowany jest jak centrum kosztów. Zadania polegają tu na rozwiązywaniu problemów, jak np. zakomunikowanie o opóźnionej wysyłce czy ...
-
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... specjalistyczne usługi – mówi Janusz Dziurzyński, Wiceprezes ABSL, Dyrektor Globalnego Centrum Usług Biznesowych P&G GBS Warszawa, które jest jednym z 6 strategicznych jednostek ... klientom coraz bardziej kompleksowe usługi, a z drugiej – będą zmierzać w kierunku obsługi coraz bardziej specjalistycznych procesów z obszaru IT oraz KPO. Szczególnie ...
-
Centra handlowe w Warszawie: opinie klientów
... prezentuje Ikea - w Jankach i na Targówku – oraz Centrum Krakowska. W kategorii elektroniki/ RTV i AGD najlepiej oceniono centrum M1 w Markach. Zdaniem Warszawiaków w poszukiwaniu rozrywki warto wybrać się do centrum Wola Park, Promenady, Arkadii lub Galerii Mokotów. Najwyższy poziom obsługi prezentuje Klif oraz KEN Center. Udogodnienia w postaci ...
-
Przygotowania do Euro 2012 - podsumowanie 2010
... przy budowie trasy W-Z łączącej centrum miasta z Obwodnicą Zachodnią Trójmiasta. Przygotowania organizacji transportu Niezwykle istotna w kontekście transportu na Euro 2012 jest jego organizacja. W 2010 roku w skali całego kraju rozpoczęto opracowywanie tzw. Mobility Concept, czyli koncepcji obsługi transportowej Turnieju. Organizacja transportu ...
-
Centra handlowe przyszłości. Jak będzie wyglądał nowy wymiar zakupów?
... klienta w centrach handlowych. Nowe pokolenie nastoletnich klientów oczekuje, że centrum handlowe będzie miejscem spotkań, w którym dzięki bogatej ofercie pozazakupowej, będą mogli ... programy poprawy jakości obsługi. Poprawa jakości obsługi ma bezpośrednie przełożenie na wzrost wartości koszyka zakupowego. Technologia w służbie obsługi klienta Mając ...
-
Polski rynek BPO/SSC w 2016 roku
... przy ulicy Marcelińskiej. Firma świadczy usługi w zakresie obsługi procesów finansowo-księgowych i wsparcia procesów zakupów dla spółek grupy MAN na terenie Europy. Centrum kompetencji Rockwool przeniosło się z kolei do poznańskiego budynku Maraton, zlokalizowanego w centrum miasta, gdzie znalazło zatrudnienie 100 nowych pracowników. Z myślą ...
-
4 lata przygotowań do Euro 2012
... krajów organizujących Turnieje UEFA EURO wynika, że właściwa organizacja oraz jakość obsługi kibiców będą miały ogromny wpływ na wizerunek Polski po Euro ... budowie trasy W-Z łączącej centrum miasta z Obwodnicą Zachodnią Trójmiasta. W Warszawie trwały roboty budowlane w zakresie połączenia kolejowego Lotniska Chopina z centrum miasta (planowany ...
-
Jak e-commerce wpływa na centra handlowe?
... obszar umożliwiający poprawę obsługi i efektywności z uwagi na to, że sieci handlowe decydują się coraz częściej na prowadzenie sprzedaży wielokanałowej oraz dążą do przyciągnięcia i zdobycia lojalnych klientów. Wzrośnie zarówno wartość logistyki w kategoriach bezwzględnych, jak i jej znaczenie dla sukcesu centrum handlowego. Uczestnicy badania ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... certyfikacja procesów transportowych certyfikatem bezpieczeństwa TAPA. Również budowane centrum logistyczne będzie spełniało rygorystyczne wymogi tego certyfikatu, ... do zarządzania: w administracji działa Aleksandra Lesińska, dziale obsługi przewoźnika – Kamila Romaniuk, a dziale obsługi klienta – Joanna Jędruchniewicz. Rok do roku rośniemy średnio ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2018
... zmiany rynkowe. Pogłębioną analizę wybranych trendów znaleźć można w sekcji naszego raportu „W centrum uwagi” – skupiliśmy się w niej na danych Pracuj.pl o rekrutacji w handlu/sprzedaży. ... produktów i usług, ale też sposobu obsługi klienta czy nowych kanałów sprzedaży – począwszy od obsługi w wielkopowierzchniowym sklepie, aż po wprowadzanie sprzedaży ...
-
Co rynek magazynowy sądzi o e-commerce?
... być już dawno miejscami rozładunku, składowania i załadunku palet, a stały się centrum osiągania przewagi konkurencyjnej i tworzenia produktów oraz usług, które ... Polsce wynoszą ponad 16 mln mkw., z czego prawie 25% przeznaczone jest do obsługi rynku e-commerce. Inwestycje w trzech województwach – łódzkim, dolnośląski oraz śląskim odpowiadają za ...
-
Cyfrowa transformacja dla wybranych?
... stopniem wykorzystania zasobów IT w celu przyspieszenia tworzenia innowacyjnych produktów i wprowadzania ich na rynek, automatyzacji obsługi ręcznych procesów i zadań oraz przekształcenia działu informatycznego z centrum kosztów w centrum zysku. Przedsiębiorstwa te: Przekroczyły w ubiegłym roku zakładane poziomy przychodów (96% z nich), czyli ponad ...
-
Internetowe systemy płatności dostępne w Polsce
... decyzji o zakupie i przesłaniu zamówienia do sklepu, klient automatycznie kierowany jest na strony centrum autoryzacji, gdzie podaje swoje dane. W przypadku gdy wszystko się zgadza, ... kart płatniczych Źródło: Opracowanie własne. AllPay.pl jest serwisem stworzonym do obsługi płatności dla osób, które sporadycznie przyjmują płatności za pomocą kart, ...
-
Nowe przełączniki Cisco 3040 i 6500
... się skryptami obsługi zdarzeń sieciowych oraz innymi doświadczeniami w dziedzinie zarządzania, uzyskując większą łatwość zarządzania przełącznikami i routerami Cisco działającymi w oparciu o z technologię Cisco IOS Embedded Event Manager (EEM), a także wyższy poziom kontroli nad nimi oraz ich odporności na awarie. „Centrum przetwarzania danych ...
-
Wynajem lokali gastronomicznych w Polsce
... przypadkach najszerszą ofertę stanowią lokale gastronomiczne położone w centrach miast. Szczególnie centrum Krakowa jest znane jako „zagłębie” gastronomiczne. Koncentracja oferty ... gdzie uruchamia się cafeterie, bary i niewielkie restauracje przeznaczone do obsługi użytkowników budynku. Coraz chętniej lokale gastronomiczne powstają na osiedlach ...
-
Data center w Niemczech najlepsze
... na skali od 0 do 10 (gdzie 10 oznacza najbardziej zaawansowaną strategię rozwoju centrum przetwarzania danych). Indeks ten odzwierciedla przy tym osiągnięcia przedsiębiorstw w trzech podkategoriach ― w zakresie elastyczności, zrównoważonego rozwoju i łatwości obsługi. Uzyskany wynik oznacza, że wiele firm nie czerpie właściwych korzyści ze swojej ...
-
Praca dla inżynierów w centrach usług
... studenci kierunków technicznych posiadają wiedzę specjalistyczną w obszarze obsługi programów komputerowych, metodologii zarządzania projektami i wykonywania obliczeń, ... przez managerów centrum, jak również szeroka oferta staży i praktyk. Z kolei Globalne Centrum Biznesowe HP stworzyło program Akademia HP, w ramach której centrum prowadzi współpracę ...
-
Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe
... brak pożegnania czy zachęcenia do przyjścia ponownie”. Wniosek 1 – bez fachowej obsługi ani rusz Badania tajemniczego klienta realizowane przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK pokazują, że ... terenie: Galerii Wisła w Płocku (91,9%) Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim i Centrum Handlowego Karolinka w Opolu (91%) Galerii Rzeszów (90,1%) Skupiając się ...
-
Outlety: jak nimi zarządzać?
... kwestie codziennego funkcjonowania centrum wyprzedażowego, takie jak ochrona, sprzątanie, logistyka obiektu czy szeroko pojęta dbałość o aranżację i stan techniczny. Standard takich usług nie odbiega od tego, jaki znajdziemy w centrach handlowych w myśl zasady, że klient nie powinien czuć różnicy w jakości obsługi i otoczenia w galerii handlowej ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2009/2010
... znajduje się 2BIS.pl, a piątym OleOle.pl. Sklepy internetowe Imperium.net i Centrum Druku w ogóle nie znalazły się w pierwszej dziesiątce zestawienia. W przypadku kategorii "RTV" ... branży stanowią kobiety a te jak nikt inny są wyczulone na jakość obsługi. Inwestycja w jakość obsługi jednak się opłaca bo zadowolona klientka jest lojalna i staje się ...
-
Poszukiwani wyspecjalizowani pracownicy IT
... wykonujące usługi IT dla zewnętrznych klientów – m.in. w zakresie programowania czy obsługi technicznej. To istotna część polskiego rynku outsourcingowego, już w grudniu 2012 ... okresu pilotażowego, przed kilkoma miesiącami centrum ogłosiło rekrutację nowych specjalistów do swojego centrum. Nowi pracownicy mają realizować szereg projektów z takich ...
-
Trendy IT 2014 wg Cisco
... . Już teraz obserwujemy nowe wdrożenia i projekty sieciowe, które IPv6 stawiają w centrum uwagi: Mobilne sieci IPv6. Użytkownicy sieci T-Mobile i Metro PCS w ... , i często robią to poprzez korzystanie z oddzielnych wirtualnych sieci LAN (vLAN) w celu obsługi poszczególnych rodzajów ruchu, tworząc sztuczne, trudne do przekroczenia granice. W sieciach ...
-
Małe firmy: czynniki rozwoju
... , że szybko i skutecznie wdraża w działaniach innowacje i nowe technologie (określa się mianem „heavy tech-adopter”). W działach sprzedaży i obsługi klientów podobnego zdania jest 29 i 22% managerów. 6) Klient w centrum uwagi – zarządzanie wrażeniem, doświadczeniami i opiniami Małe firmy dokładają starań, by mieć zadowolonych, lojalnych klientów ...
-
Polski rynek biurowy. Czym przyciągają biura nad Wisłą?
... deweloperzy starają się zaspokoić ogromny apetyt na biura zgłaszany głównie przez centra obsługi biznesu. Dla Warszawy, Wrocławia i Katowic ten rok ma szansę być rekordowym ... w Polsce. Chodzą też głosy, że Warszawa mogłaby pretendować do roli finansowego centrum Europy. Polska od dawna jest chętnie wybieranym krajem przez inwestorów zagranicznych, ...
-
Customer experience: jedyny sposób na konkurencję?
... przewagę konkurencyjną należy budować poprzez postawienie klienta i jego potrzeb w zdecydowanym centrum, co z kolei wymaga uwzględnienia takich kwestii jak customer experience. – Amazon ... ostatni wymagają nie tylko szybkiego dostępu do informacji, ale również obsługi w każdym miejscu i o każdej porze, a dodatkowo jeszcze - na tym właśnie urządzeniu, ...
-
3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu
... im w tym technologia. - Rozwiązania cyfrowe powinny nie tylko znajdować się w ofercie centrum usług, ale też ułatwiać wykonywanie swoich zadań jego pracownikom. Zastosowanie cyfrowych rozwiązań wpływa bowiem na poziom zadowolenia klienta z obsługi. Wyobraźmy sobie przykład wzięty z życia. Jeśli dzwonimy do banku z określonym problemem ...
-
Monitor Rynku Pracy I kw. 2019 r.
... i południowej Polski (81%). Najmniej usatysfakcjonowani okazują się respondenci z centrum kraju (76%). Badanie dowodzi również, że największą satysfakcję z pracy deklarują osoby ... do 39 lat (także 71%). Kierowcy (14%) oraz sprzedawcy, kasjerzy i pracownicy obsługi klienta (12%) stosunkowo najbardziej obawiają się utraty pracy, na drugim biegunie są ...