-
Jak zaprojektować program lojalnościowy w małej firmie?
... przyciągnąć rodzinę i znajomych, a ponadto sam powraca. Wielu spośród nas swoje decyzje zakupowe opiera nie tylko na cenie, ale także na doświadczeniach „pozacenowych”. ... takiej filozofii może być program lojalnościowy. Badania pokazują, że większość Polaków korzysta przynajmniej z jednego programu lojalnościowego. Aby program lojalnościowy ...
-
Logistyka e-commerce pod presją
... . Podobnie jest w Polsce. Według JP Morgan kategorią produktów najczęściej kupowaną przez Polaków w internecie jest właśnie moda, a jej zeszłoroczny udział w całkowitej sprzedaży ... niż 10 rzeczy. Mało tego, polityka zwrotów w sposób znaczący zaczęła wpływać na decyzje zakupowe. Obecnie, aż 84% tamtejszych e konsumentów chce wiedzieć, jak działa ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... oraz wykorzystujących je jako kanał sprzedaży konsekwentnie rośnie. Obecnie już 36% Polaków kupuje przez platformy społecznościowe, a 29% używa ich do sprzedaży. W ubiegłorocznej ... reklamowe na Facebooku, Instagramie czy TikToku, wpływają pozytywnie i przyspieszają decyzje zakupowe klientów. – mówi Edyta Pudłowska, Head of Marketing w Shoper. LIVE ...
-
Nastroje konsumentów w styczniu 2023 lekko w górę
... Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje Polaków w zakresie postaw konsumenckich, wyniósł w styczniu 2023 r. -13,4 i tym samym ... lepiej. Niemniej wiele czynników wciąż negatywnie wpływa na nasze codzienne decyzje zakupowe i znacząco utrudnia planowanie domowych budżetów. Ze względu na ciągłą niepewność ...
-
Galerie handlowe odżyły, są nowe trendy
... galerii handlowych Zakupy w centrach handlowych cieszą się popularnością wśród Polaków, co szczególnie widać w sezonie letnim. Jak pokazuje cykliczny raport przygotowany przez ... w średnich i najmniejszych obiektach, obserwujemy, że w okresie wysokiej inflacji ich decyzje zakupowe nadal są ostrożne - mówi Fabrice Paumelle, Dyrektor Działu Powierzchni ...
-
Marki własne: ciągle za drogie, aby zdobyć rynek?
... swoje wydatki na produkty z logo marek własnych. Jednocześnie zaledwie 5 proc. Polaków deklaruje takie zamiary wobec artykułów markowych. To jasny sygnał dla producentów ... 21 rynków europejskich. Badanie objęło 15 tys. respondentów i pokazuje, jaki wpływ na decyzje zakupowe nabywców mają kwestie społeczne. Autorem raportu jest Consumer Panel ...
-
Sprytne zakupy przez internet. Czy Polacy są zaradni?
... Polaków największą popularnością? Co robimy z pieniędzmi zaoszczędzonymi na promocjach? Jak zachowujemy się, gdy już uda nam się znaleźć interesujący produkt? Odpowiedzi na te i inne pytania poszukiwał portal Picodi. W poszukiwaniu największych e-spryciarzy w naszym kraju przebadano zwyczaje zakupowe ... decyzje ostrożnie - siedmiu na dziesięciu Polaków ...
-
Zachowania konsumentów: jak robimy zakupy podczas wakacji?
... zakupowe towarzyszą nam podczas wakacji? Czy stawiamy na dobrze znane marki czy też wolimy lokalnych sprzedawców? Co wyróżnia typowo wakacyjną ofertę handlową? Agencja Inquiry już po raz drugi zrealizowała badanie dotyczące zwyczajów zakupowych Polaków ...
-
Rosną wydatki na dobra luksusowe
... w Polsce". W ciągu ostatnich 10 lat liczba zamożnych i bogatych Polaków, czyli zarabiających powyżej 7,1 tysiąca złotych miesięcznie brutto, ... zakupowe bardziej konserwatywne. Do łask wróciła najwyższa jakość i ponadczasowość, ekstrawagancja nie jest teraz w modzie” – mówi Tomasz Wiśniewski, Partner, Doradztwo Finansowe KPMG. Duży wpływ na decyzje ...
-
Czy ceny mieszkań w Polsce idą w dół?
... Dzisiaj Klienci podejmują decyzje znacznie bardziej racjonalnie, przebierają ... Polaków. Wysokość zarobków, a co za tym idzie możliwości kredytowe w Polsce nie szły w parze z tempem wzrostu cen nieruchomości. „Większość Polaków bierze kredyt na 90-100 proc. wartości mieszkania. Oznacza to, że każdy wzrost cen nieruchomości zmniejsza możliwości zakupowe ...
-
Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?
... do nabycia produktu lub usługi dla 2/5 badanych – 38% Polaków twierdzi, że pod wpływem programu lojalnościowego zaczęła częściej kupować. Większość konsumentów nadal jednak deklaruje, że wprowadzenie programu nie miało wpływu na ich zakupowe decyzje. „Kryzysowe” uczestnictwo Nadal maleje grupa osób deklarujących uczestnictwo w chwili ...
-
5 zachowań konsumenckich na czasie
... projektów, a dzięki temu sami stają się współtwórcami danej inicjatywy. Akcje charytatywne Wspieranie akcji charytatywnych staje się coraz bardziej powszechne wśród Polaków. Mowa tutaj nie tylko o wpłatach finansowych, ale również udziale w maratonach, wolontariatach, zbiórkach czy organizowaniu własnych inicjatyw. Polacy dbają o promowanie takich ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... elementem decyzji zakupowej stała się cena, a połowa Polaków szuka promocji, natomiast 42% towarów w niższych cenach. ... Uniqlo i szereg innych firm z branży odzieżowej. Wszystkie decyzje w tym zakresie mają wspólny mianownik – ... i relacji z klientem ma obsługa logistyczna zamówień. Doświadczenia zakupowe i obsługa pozakupowa, a więc także zwroty, ...
-
Zakupy grupowe po 4 latach - usługi turystyczne
... sprawdzanie cen stało się modnym sportem Polaków. Dodatkowo rosnące koszty promocji biznesu w sieci ... finansowych. Sukces zakupów grupowych próbują skopiować kluby zakupowe oferujące markowe produkty w rewelacyjnych cenach ... turystycznej? Doświadczony klient e-commerce podejmujący decyzje szybko. W przeważającej większości klienci portalu to osoby ...
-
Smart Commerce przyszłością handlu
... Znakomicie pokazuje to raport Gemiusa, który przebadał Polaków pod kątem spontanicznej znajomości marek działających w e-commerce ... klienci kupują, ale też w jaki sposób podejmują decyzje i jak wygląda ich proces zakupowy. Dane ... stawia także na dwa zupełnie nowe kanały zakupowe – rzeczywistość wirtualną (VR) oraz inteligentnych asystentów głosowych. ...
-
Impulsywne zakupy domeną mężczyzn
... , w porównaniu do 26 proc. mężczyzn. Jak widać, zachowania zakupowe różnią się w zależności od płci. Mężczyźni często podejmują decyzje szybciej i bardziej spontanicznie, natomiast kobiety są ... 21,7 tys. zł. Zdaniem ekspertów, decydujący wpływ na kondycję finansową Polaków ma świadomość finansowa – osoby, które lepiej zarządzają swoimi budżetami, są ...