-
Media a jednorazowe torby foliowe
... frazy „zaśmiecanie & reklamówki” zaowocowało 359 artykułami. Dla porównania, niedopałki papierosów jako element psujący krajobraz zostały wzmiankowane w 493 materiałach, a psie odchody w ... tej dyskusji była profesor Maria Mucha z Politechniki Łódzkiej. Jej negatywne dla kampanii antyfoliówkowej wypowiedzi pojawiły się w 132 publikacjach. W 51 ...
-
Oszczędzanie na emeryturę według Polaków
... IZKE). Szukamy produktów emerytalnych zrównoważonych, łączących w sobie element bezpieczeństwa i wysokich zysków. Akceptujemy średni poziom tych ... lub w ogóle niepoinformowanymi. Trzy czwarte ankietowanych osób oczekuje szerszej kampanii informacyjnej na temat planowanych zmian w systemie emerytalnym. Podstawowe źródła informacji o zmianach ...
-
Prasa a prezydencja Polski w UE
... , mógłby dostać 80 mld euro funduszy z polityki spójności: „Brukselska konferencja to element ambitnego planu polskiej prezydencji, która stara się dyskusję o budżecie ... do Sejmu nie przeszkodziły prezydencji, a politycy PO nie nadużywali przewodnictwa dla potrzeb kampanii wyborczej. W listopadzie w prasie ukazały się 94 materiały na temat polskiego ...
-
Szkodliwe programy 2012 i prognozy na 2013
... ukierunkowanych). Początek cyberwojen i walki mocarstw o dominację przy użyciu kampanii cyberszpiegowskich. Ataki na firmy rozwijające oprogramowanie i gry, takie jak ... przedmiotem gorącej debaty w kręgach związanych z bezpieczeństwem IT. Internet stanowi nieodzowny element naszego życia i wiele osób regularnie wykorzystuje go do dokonywania ...
-
Batalia Tuska o budżet UE
... „dość durne”, i oczywiście można by to usprawiedliwić logiką kampanii wyborczej, gdyby nie to, iż po pierwsze – była to kampanii wyborczej zasadnicza narracja, a po drugie – budżet UE ... już obniżanie oczekiwań społecznych przed negocjacjami można oczywiście uznać za element pewnej gry, mającej drugie dno. Odsłanianie swoich kart przed tym, jak się ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... mediach cyfrowych wskazują, że do przyciągnięcia uwagi wystarczy jeden atrakcyjny element wizualny. Uwagę silniej przykuwają reklamy z wyrazistymi rolami, wymagające ... Najdobitniej świadczą o tym następujące fakty: Z naszych badań wynika, że skuteczność kampanii w niemal 40% wynika z autentycznej synergii wielu różnych kanałów – rozumiemy przez ...
-
5 błędów w AdWords, których lepiej nie popełniać
... etc. Błędem jest więc brak danych dotyczących konwersji, pozwalających na analizowanie kampanii i jej optymalizowanie pod kątem osiągania największej liczby oczekiwanych akcji. Kierowanie ... PHP może wpłynąć na szybkość otwierania strony). - Hosting stanowi istotny element budowania oceny strony www przez wyszukiwarkę oraz jej mechanizmy reklamowe ...
-
Nowa forma reklamy: spotler w komórce
... można precyzyjnie zdefiniować grupę targetową, a także dokładnie zmierzyć efekty mobilnej kampanii reklamowej. Spotler jako kreacja wizerunkowa Reklama tego typu ... Możliwość wstawienia logo w grze I jeszcze advergaming To dynamicznie rozwijający się element marketingu mobilnego, który zyskuje na popularności wśród marketerów praktycznie każdej ...
-
Analiza finansowa przedsiębiorstwa
... finansowy jest pomocna w określaniu, a następnie w realizacji polityki finansowej, jako element systemu informacji zewnętrznej jest częścią składową ocen dokonywanych ... np. na pokrycie niespodziewanych zobowiązań, podwyżek, błyskawiczne wdrożenie nowej kampanii reklamowej lub rozpoczęcie prac badawczych w odpowiedzi na nowy produkt konkurencji itp. ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... Walka o lojalność klienta to dla wielu sklepów najważniejszy obecnie element działalności. Klienci coraz większą wagę przykładają do wygody zakupów internetowych, szerokiego ... X-Kom.pl, w którym kupimy cały sprzęt komputerowy. Sklep ten zaangażował do swojej kampanii reklamowej Kubę Błaszczykowskiego. Widać, że się opłaciło. Drugie miejsce zajął ...
-
Ataki DDoS, czyli koszty liczone w milionach
... reakcja na atak DDoS, zarówno jeśli jest to jeden incydent, jak element złożonego cyberataku, kosztuje małe i średnie firmy przeszło 123 tys. dolarów. Dla ... do trumny. Mówiąc o rozkładzie kosztów pojedynczego ataku DDoS lub ataku stanowiącego element złożonej kampanii, większość organizacji (33%) jako główny ciężar wskazała koszt poniesiony w związku ...
-
Edukacja informacyjna (informatyczna) - czy to "rzecz pospolita"?
... wszystkie szkoły podstawach programowych. Nie przypominam sobie jednak żadnej kampanii informacyjnej wdrażających zmianę uczenia "technologii informatycznych"[1] na lekcjach w ... informacyjnej) jest SPRAWĄ NAS WSZYSTKICH. Jak każdy inny istotny dla rozwoju element jest naszą "rzeczą pospolitą". Stąd bardzo ważna jest realizacja praktyki informacyjnej. ...
Tematy: -
CRM dla dużych i małych
... doświadczenia i otrzymywać bezpośrednie wsparcie ze strony specjalistów projektujących dany element. Po zdefiniowaniu podstawowego celu oraz ustaleniu założeń, w jaki sposób ... kampaniami reklamowymi (korespondencja seryjna, generowanie list, automatyzacja wysyłek, badanie efektywności kampanii). Moduł ten wdrożony został przez 40 proc. firm. ...
Tematy: -
Integracja działań BTL online i offline
... odpowiednią motywację, która zachęciłaby ich do poświęcenia na konkurs swego czasu. Element rywalizacji jest stale obecny w ich życiu i wolą inne formy nagradzania siebie ... dyrektorem sprzedaży w firmie IDMnet. Zajmuje się kompleksowym prowadzeniem kampanii promocyjnych w internecie. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu marketingu interaktywnego. ...
Tematy: -
Blog jako narzędzie marketingowe
... (). Ale istnieją i pozytywne efekty działania bloga partnerskiego w kontekście kampanii marketingowej. Jeden z najbardziej znanych producentów telefonów komórkowych przed wypuszczeniem nowego ... przede wszystkim cele wizerunkowe. Po pierwsze, można je wykorzystać jako element marketingu wirusowego: po publikacji informacji firmowych na łamach prasy ...
-
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... do całkowite-go chaosu w nawigowaniu. Użytkownik, który będzie musiał sprawdzać myszką każdy element, który będzie podejrzewał o to, że jest linkiem, szybko zniechęci się do ... Ponadto tradycyjne kanały reklamy nigdy nie pozwolą na tak wysoką mierzalność wyników kampanii. Dlatego właśnie tak wiele firm, chcąc dotrzeć do specyficznych grup odbiorców, ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... dla producenta napoju energetycznego. Zwrócił się on do nas z prośbą o przygotowanie kampanii promocyjnej produktu, gdyż jego sprzedaż była niska. Okazało się, że popełniono ... . Wprowadzone zostały również dodatkowe kolory – biały i granatowy oraz element pionowych pasków. Wszystkie te zmiany pozwoliły na uzyskanie bardziej dostosowanego do ...
-
Sieć Play w grze Second Life
Sieć komórkowa Play uruchomiła wirtualny klub muzyczny w świecie Second Life. Planuje również stworzenie własnej wyspy dla klientów. Klub muzyczny Play znajduje się w okręgu "Firemaw". Do dyspozycji gości operator przygotował ok. 500 metrów kwadratowych, na których można potańczyć, usiąść w wygodnych fotelach i sofach, spędzić czas z przyjaciółmi ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... przyczyny i wielkość tych różnic, należy na podstawie modeli spółek opisać każdy element modelu wpływający na kształtowanie się wymienionych determinantów. Wymiary biznesowe ... zakup odpowiednio zlokalizowanej działki, zbudowanie hali oraz prowadzenie kampanii reklamowych budujących pozytywną reputację hipermarketów. Więcej informacji o zarządzaniu ...
-
Holding a tożsamość korporacyjna
... atrybutów firmy w elementach jej prezentacji zewnętrznej. Oznacza to, że każdy element komunikacji przedsiębiorstwa, począwszy od nazwy, przez symbol i logo, aż po ... wizerunek i reputację, a już na pewno staną się pożywką dla negatywnej kampanii wobec firmy prowadzonej bezpośrednio czy pośrednio przez konkurentów. Różnice między tożsamością ...
-
Dyskredytacja - atak na wiarygodność firmy
... , elektoratu. We wszystkich tych przypadkach dyskredytacja ma charakter „incydentalny”, a w każdym razie okolicznościowy, doraźny — jako element konkretnej, kończącej się kiedyś kampanii politycznej, np. wyborczej, referendalnej, protestacyjnej, rewindykacyjnej, mobilizacyjnej. Zdaniem Mirosława Karwata, autora książki „O złośliwej dyskredytacji ...
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
... filmowe, pokazywane w niemal każdym kinie w kraju. Jednak strategia, która doskonale sprawdza się w przypadku firmy Procter & Gamble, wytwórni Paramount Pictures oraz kampanii prezydenckiej – docieranie do licznych rzeszy ludzi za pomocą przekazu skierowanego do ogółu społeczeństwa – po prostu nie zadziała skutecznie w przypadku produktów ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... wzięto pod uwagę w badaniu Shopping Show, tylko w 14 sprzedawca powiedział cokolwiek o trwającej kampanii reklamowej. Świadczy to o tym, że sprzedawcy oraz sam sklep - poza witryną ... w galeriach handlowych, nie może zapominać o miejscu sprzedaży. To ostatni i arcyważny element układanki w marketingu. Rubikom radzi pamiętać, że 80% handlu odbywa się ...
-
Bezpieczeństwo Internetu 2010
... % koni trojańskich wykrytych w pierwszej połowie 2010 roku działa jako element większego, podziemnego mechanizmu rynkowego, który CA Technologies Internet Security ... serwisach społecznościowych, takich jak Twitter i Facebook, co jest efektem nasilonej kampanii marketingowej na podziemnym rynku. Dział Internet Security firmy CA Technologies ...
-
Historia działań marketingowych: ucz się na błędach
... Błędy analizuje się zwykle „tuż po”, czyli w ramach rutynowej ewaluacji kampanii. Jednak wtedy perspektywa jest za krótka i nie do końca ... zaburzeń i przeskoków, sugerujących istotny błąd lub istotne zmiany uwarunkowań, łączą w sobie element historyczny (diachroniczny) z analizą czynnikową stanu obecnego, czyli analizą synchroniczną. Metodologicznie ...
-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... ? Wizerunek firmy to odwzorowanie niepowtarzalnych i charakterystycznych dla firmy atrybutów. Każdy element oznakowania lub komunikacji firmy, począwszy od nazwy, przez symbol, logo, ... firmy, wszelkie formy reklamowe i materiały prezentujące firmę. Jest podstawą do opracowywania wizualizacji kampanii reklamowych. Zmiana logo firmowego, rebranding lub ...
-
Product placement a idea placement
... mieszkańców wsi. Widzowie polskich telenowel zazwyczaj nie są odbiorcami kampanii medialnych, ponieważ jako osoby z małych miejscowości czy wsi, mają mniejszy dostęp ... temat wysyłania dzieci do przedszkoli, są często odbierani jako element indoktrynacji widza. Odbiorcy uważają takie wykorzystanie mediów jako psychomanipulację przypominającą ...
-
Starzenie się a kult młodości
... dobrych przykładów kampanii skierowanych do osób starszych, większość nadal operuje schematami i uproszczeniami, nadużywając słów kluczy typu: senior, dojrzały czy jesień życia, które jednak stygmatyzują osoby z tej grupy. Informacje o badaniu Prosumer Report to seria publikacji firmy Euro RSCG Worldwide. Stanowią one element globalnej ...
-
Skuteczność reklamy
... i zwróci na siebie uwagę. Na przykład Fortuna, wprowadzając do kampanii gadające kostki cukru – złamała konwecję pięknych i niemych owoców w swoich stuprocentowych sokach, ... niosąc odrobinę radości. W kategoriach bardzo poważnych lub związanych z bezpieczeństwem ten element może być zamieniony na obrazy poruszające czy wzruszające. Na pulpicie ...
-
Elektrownie wiatrowe tańsze niż atom?
... skarbu państwa, które uczestniczą w programie atomowym. To również koszt realizacji kampanii społecznej reklamującej tę technologię. Ostateczny koszt budowy siłowni atomowej ... lokalnych społeczności - w przeciwieństwie do atomu, który działa jako wyłącznie element zcentralizowanych systemów energetycznych. Mówiąc wprost – na jednej gigantycznej ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... była reklama z udziałem Mariana Owerko, szefa firmy Bakalland. W wizerunkowej kampanii, w której krajowi producenci żywności polecają sprzedawane w Biedronkach towary, ... widać, w ofertach promocyjnych każdej sieci każdy znajdzie coś dla siebie. Standardowy element internetowego światka to ponadto memy i wirale. Który market oferował w promocji „ ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... . Należy pamiętać, że niezwykle ważnym czynnikiem determinującym pomyślność danej kampanii jest właściwie dobrana grupa docelowa. To pozwala wyeliminować z komunikacji ... głębokości 1 m. To wszystko w jednym niewielkim urządzeniu. Inteligentne akcesoria to już element codzienności. Warto zwrócić uwagę na istotę zapotrzebowania użytkowników na takie ...
-
Identyfikacja wizualna banku nie jest bez znaczenia
... opinii, że za duża zmiana, że za mała zmiana, że nie taka zmiana… I stanowi to nieodzowny element tych zmian – stwierdza Agnieszka Kwaśniewska. Tłumaczy, że o ile o nieudanej kampanii można zapomnieć, można odwrócić od niej uwagę, a nawet wycofać się z jej emisji, to zmiana identyfikacji ...
-
Polski Internet: najczęstsze błędy językowe
... głupie żarty z prezydenta, a nie wszczyna żadnych działań, gdy pewien polityk w kampanii wyborczej głosi tezę o niższej inteligencji kobiet i przekonuje do odebrania im ... w każdym bądź razie ma prawo bytu w języku potocznym, ubrać sukienkę to w Małopolsce element polszczyzny kulturalnej, a mniejsza połowa to po prostu związek frazeologiczny, nie ...
-
Zadania menedżera ds. social media
... każdy menedżer ds. social media. 1. Twórca treści Content to kluczowy element dla każdej funkcji związanej z marketingiem. Social media nie należą tu do wyjątków. ... z nich odpowiednie wnioski. Chodzi tu głównie o dane typu makro - ogólny zasięg kampanii, liczba pozyskanych potencjalnych klientów lub liczba obsłużonych klientów. Dane typu mikro, ...