-
Reklama w motoryzacji XII 2005
... grudniem 2003 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły aż o 81,5 procent, natomiast liczba emisji była większa o 72 procent. W rozbiciu na poszczególne media, największy wzrost ... aut osobowych są większe niż przed rokiem o 14,5 procent, a liczba emisji zwiększyła się o 38,5 procent. Dane pochodzą z mediów objętych monitoringiem Expert-Monitor, ...
-
Reklama w motoryzacji III 2005
... z marca 2004 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły aż o 43,4 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 22.527 razy (wzrost o 179 procent). W rozbiciu ... wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowało radio (o 108,3 procent) przy wzroście liczby emisji do 11.796 razy (wzrost o 356 proc.). Dla porównania, w telewizji reklamy samochodów ...
-
Reklama internetowa VI 2005
... oraz handel elektroniczny, czyli reklama „sieci w sieci” - blisko 18% emitowanych reklam promowało te dwa produkty. Najczęściej reklamowanym produktem typowo komercyjnym były systemy telefonii komórkowej typu pre-paid, stanowiły 5,2% emisji zarejestrowanych w czerwcu. Aktywnie reklamowane były także linie lotnicze – 4,6%, produkty bankowe ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2005
... mln zł, 8,8 procent) oraz Fiat Auto Poland (27,1 mln zł, 7,6 procent). W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, na których emisję wydano w lipcu najwięcej, przewodzi spot Renault Megane ... razy. Chrysler Voyager okazał się za to bezkonkurencyjny pod względem częstotliwości emisji reklamy od stycznia do końca lipca. Materiał był pokazywany w ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2006
... zł). W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, ... reklam najczęściej ukazujących się na antenie wygrał natomiast spot Peugeot 207 z biedronkami. Materiał został pokazany w stacjach telewizyjnych łącznie 626 razy. W podobnej statystyce od początku roku liderem jest odpowiednio spot Opla Astry II (wydatki 5,7 mln zł) oraz Kia Sportage (1.488 emisji ...
-
Reklama w motoryzacji VIII 2006
... zł). W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, na których ... reklam najczęściej ukazujących się na antenie wygrał natomiast spot Fiata Cromy. Materiał został pokazany w stacjach telewizyjnych łącznie 170 razy. W podobnej statystyce od początku roku liderem jest odpowiednio spot Opla Astry II (wydatki 5,7 mln zł) oraz Kia Sportage (1 488 emisji ...
-
Reklama w motoryzacji IX 2006
... . Liczba emisji wyniosła łącznie 22 tys. 688 (wzrost o 26,6 procent). Najwięcej reklam samochodowych ukazało się w radiu (13 tys. 226), a na dalszych pozycjach były stacje telewizyjne (7 tys. 562), gazety (1 tys. 527) oraz magazyny (373). W podobnej statystyce za pierwszych dziewięć miesięcy bieżącego roku liczba emisji ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... na to, że formaty dostępne w kontekście ewoluują coraz mocniej w stronę typowych reklam graficznych. 30% przebadanych uważa reklamę kontekstową za część SEM, ... % klientów agencyjnych. Zarazem aż 90% z nich samodzielnie wybiera strony docelowe emisji, a odpowiednio 60% i 55% wykorzystuje retargeting lub targetowanie behawioralne. Wśród najczęściej ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2012 r.
... bloków oraz spotów reklamowych, które zostały wyemitowane - przy “Kuchennych rewolucjach” pokazano ponad 5800 reklam. Druga przyczyna sukcesu tego programu, a przez to także czołowemu położeniu w naszym rankingu tkwi w dobrym czasie emisji – zarówno premierowe jak i powtórkowe odcinki pokazywane są w prime timie. Warto zaznaczyć, że ...
-
Dynamiczny remarketing
... co posiada ona wiele ograniczeń i nie pozwala na budowanie zaawansowanych scenariuszy emisji w oparciu o rozbudowane i dopasowane do klienta algorytmy, tak jak jest to w ... lat święci triumfy i bardzo szybko się rozwija. Obecnie prawie połowa wszystkich wyświetleń reklam display jest kupowana w modelu RTB. W Polsce na razie ok. 3 proc., jednak ...
-
Marketing mobilny w Polsce 2014
... postrzegane jako istotna przeszkoda! Badani widzą natomiast szansę na rozwój mobile marketingu w coraz niższych cenach urządzeń, rozwoju m-commerce i nowych technologiach emisji reklam. Marketing mobilny, mimo wyraźnych zmian rynkowych, znajduje się jeszcze na dość wczesnym etapie rozwoju. Dla wszystkich stron rynku najistotniejsza ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... w czasie emisji reklamy np. w telewizji lub bezpośrednie wyszukiwanie nazwy produktu. Warto analizować także dalsze zachowania tych użytkowników. Dzięki temu firmy i sklepy mogą ocenić skuteczność swoich działań promocyjnych i lepiej alokować środki. – Sytuacja wygląda znacznie lepiej w przypadku mierzenia wpływu reklam internetowych na ...
-
Chicago Bulls i Cinkciarz.pl w mediach
... fakt zawarcia przez spółkę umowy z chicagowskimi Bykami. W ciągu kilkunastu godzin po emisji spotu, dzienna liczba wzmianek o kantorze we wszystkich mediach wzrosła o niemal 5000 ... i Programie Trzecim Polskiego Radia. A to tylko w ciągu kilkudziesięciu godzin od chwili emisji spotów w TV. W nadchodzących dniach marka na pewno może liczyć na więcej ...
-
Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?
... do przygotowania bannerów. Najlepiej przygotować kilka różnych wersji kreacji i przetestować je w ramach równoległej emisji w początkowej fazie kampanii. Wówczas będziemy mogli wybrać te najbardziej skuteczne i wykorzystać je do dalszej emisji. Kampanię bannerową warto też wykorzystać jako uzupełnienie innych form reklamy oraz do remarketingu ...
-
Co warto wiedzieć o invalid traffic?
... na wiele sposobów. Są to powtarzające się kliknięcia lub wyświetlenia tych samych reklam, generowane przez tego samego użytkownika. Jest to także ruch, który nie ... właściwie pochodzi ruch. Nieklikanie własnych reklam – nawet jeśli uważasz, że jest to w porządku. Każdy wydawca może w mieć wgląd do swoich emisji, chociażby za pomocą paska narzędzi ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... kontaktów reklamowych online? Które marki były najbardziej aktywne reklamowo w radiu, a które w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W czerwcu 2023 odnotowaliśmy 70,9 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2 495 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86 ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... z adservera (lub systemu analitycznego) w strony WWW klienta oraz specjalnego przygotowania graficznych form reklamy. Z technicznego punktu widzenia wygląda to następująco: podczas emisji bannera widz jest oznaczany za pomocą cookies [2]. Następnie, gdy ta sama osoba znajdzie się na określonej stronie reklamowanego serwisu WWW ...
Tematy: -
Product placement w grach wideo
... milionami godzin spędzonych przez graczy na interakcji z grą NFL Madden3. Animowany film wytwórni Pixar pt: „The Incredibles” w ciągu pierwszego weekendu emisji zdołał zarobić 70 milionów dolarów, gdy w tym samym czasie gra „Halo 2” wygenerowała zysk ze sprzedaży na poziomie 125 milionów dolarów4 ...
-
Kampanie reklamowe: shock advertising
... wyemitowana, nie może być zmarnowana przez żadnego marketera. Zresztą telewizje odmawiają emisji reklam epatujących zbyt dużą brutalnością czy perwersyjnością. W ... modelki i modeli w miłosnych uściskach - są jedynie w spodniach pro- jektanta. W przypadku tych reklam przez media przetoczył się istny huragan protestów i dyskusji. Jak ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... się pozytywnie na tle tradycyjnych mediów. Realizacja kampanii internetowej umożliwia przede wszystkim precyzyjne zdefiniowanie jej zasięgu i częstotliwości oraz całkowitej liczby emisji reklam. Ogromne znaczenie ma także tzw. targetowanie, czyli kierowanie przekazu do celowo wybranych grup użytkowników. Kampania może być ograniczona nie tylko ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... wiosny. W styczniu na ekrany telewizorów wkroczyło z impetemTesco wraz z serią zimowych reklam z udziałem Henia - brand Hero ("- Niskie zimą... 11 liter; - Ceny; - A co z resztą?; ... ekranach TV okazje cenowe intensywnie promował Kaufland (ponad 5 tys. emisji), co zauważalnie przełożyło się na zainteresowanie ofertą tej sieci. „Uuuuu Kubuś w promocji ...
-
Reklama osobista – zabójca spamu
... jest mniej reklam, a te, które widzimy, trafiają w nasze gusta lub pokazują nam akurat to, czym jesteśmy ... jest reklama odzwierciedlająca nasze zainteresowania. Są to: reklamodawca, który zleca daną reklamę do emisji, wydawca – właściciel serwisów i powierzchni reklamowych, dostawca, czyli platforma zrzeszająca konkretnych wydawców (tzw. SSP ...
-
Kto ogląda reklamy wideo banków?
... listopadzie). Filmy reklamowe najdłużej skupiały na sobie wzrok w grudniu (przeciętnie 17,4 sek.), a widoczność reklam w oknie przeglądarki wahała się od 72 do 76 proc. ... reklamy wideo banków odtwarzano najwięcej razy, króluje Facebook. Kwartalna liczba rozpoczętych emisji przekroczyła tam 36,4 mln, podczas gdy na YouTubie było 27,2 mln wyświetleń ...
-
Reklama wideo: latem rządzą kosmetyki
... wyemitowali w internecie przeszło 121 mln reklam wideo poświęconych szamponom, odżywkom ... emisji). W pierwszej trójce tego rankingu znalazły się także Facebook (22 proc. zasięgu i 33,8 mln odtworzeń) oraz serwisy Grupy Onet.pl (9 proc. i 8,6 mln wyświetleń). Na Zachodzie podobnie YouTube i Facebook zajmują czołowe pozycje w rankingu wydawców reklam ...
-
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
... na pytanie, jakie formy reklamy wybrać, by osiągnąć zamierzony cel. Rodzaje reklam: jakie formy reklamy internetowej możemy wybrać? Obecnie możemy promować naszą firmę na ... oprawę graficzną. Dostępne są różne rodzaje/wielkości banerów. Wiele serwisów daje możliwość emisji banneru na całym serwisie lub w wybranym dziale, najlepiej pasującym do naszej ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... kontaktów reklamowych online? Które marki postawiły na reklamę radiową, a które na telewizję? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W maju 2023 odnotowaliśmy 73,2 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2 576 kontaktów. reklamowe online dotarły łącznie do 86,53 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... kontaktów reklamowych online? Które marki były najbardziej aktywne reklamowo w radiu, a które w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lipcu 2023 odnotowaliśmy 68,4 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2 410 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... , a które w internecie? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W grudniu 2023 odnotowaliśmy 89,9 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika ... polu widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 46,30%, a dla reklam tekstowych zaledwie 28,72% Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... wzorców zakupowych, a co za tym idzie większą precyzję w targetowaniu reklam – podkreśla Przemysław Woźniak z agencji Spicy Mobile. – Dla reklamodawców wiąże się ... danym produktem czy usługą, ale również zarekomendować najlepsze kanały/miejsca emisji czy formaty reklamowe. Z kolei Paulina Matwijczyk przewiduje wzrost zainteresowania reklamodawców ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... reklamę radiową? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W styczniu 2024 odnotowaliśmy 87,03 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika ... polu widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 47,59%, a dla reklam tekstowych zaledwie 27,49% Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... reklamę radiową? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lutym 2024 odnotowaliśmy 80,06 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika ... widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 47,24%, a dla reklam tekstowych zaledwie 29,43%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... budżetu reklamowego? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W marcu 2024 odnotowaliśmy 86,87 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika ... widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 46,13%, a dla reklam tekstowych zaledwie 34,19% Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... a czyje w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W maju 2024 odnotowaliśmy 83,92 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika ... polu widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 44,37%, a dla reklam tekstowych zaledwie 37,64%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... na reklamę online? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W czerwcu 2024 odnotowaliśmy 78,85 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2850 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 84,61 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... kwotę na reklamę w internecie? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lipcu 2024 odnotowaliśmy 76,2 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2737 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 85,33 ...