-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... na reklamę w internecie? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ We wrześniu 2024 odnotowaliśmy 77,8 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2738 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,99 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... na reklamę w telewizji? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się na antenie radiowej? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W październiku 2024 odnotowaliśmy 87,16 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3071 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,87 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... z marek okazały się najbardziej aktywnymi reklamodawcami digital? Kto najczęściej reklamuje się w radiu? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W listopadzie 2024 odnotowaliśmy 90,9 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3205 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,85 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... największy budżet na reklamę w telewizji? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W styczniu 2025 odnotowaliśmy 80,59 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2819 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,57 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... na reklamę telewizyjną, a która na radiową? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lutym 2025 odnotowaliśmy 76,6 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2698,2 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,9% populacji ...
-
Polacy i telewizja w 2006 roku
... Polaków (25,4%) oraz 61,3% spośród tych, którzy w czasie jego emisji oglądali telewizję. Sporym zainteresowaniem cieszyło się także niedzielne „Na dobre i na ... w 2006 roku wyniosła 3,7 mln widzów. Aż 27,1% widzów, którzy w czasie emisji tego programu mieli włączone telewizory, wybierało TVN. Najpopularniejszym programem informacyjnym pozostają ...
-
Nowe statystyki wyprą liczniki
... bezużyteczne liczniki odsłon. Na witrynach internautów, korzystających ze statStandard, będą emitowane jedynie ankiety badawcze i reklamy charytatywne natomiast nie będzie emisji reklam komercyjnych. Nowa wersja statystyk jest zgodna ze standardem badań oglądalności witryn internetowych gemiusTraffic (Gemius SA). statStandard to wersja statystyk ...
-
Kampania reklamowa Onet.pl
... prasowej przygotowano kilkadziesiąt layoutów, dopasowanych do czytelników każdego z tytułów, wykorzystywanych w kampanii. Każdy layout zostanie wykorzystany tylko do jednej emisji. Tradycyjnie kampanię zaplanował, przygotował i zakupił dział komunikacji marketingowej Onet.pl, bez udziału agencji reklamowej i domu mediowego. W planowaniu telewizji ...
-
Reklama w motoryzacji II 2005
... wcześniej było tylko 5,1 procent. Od początku roku wydatki na reklamę aut osobowych są większe niż przed rokiem o 31,2 procent, a liczba emisji wyniosła 23.404 razy (wzrost o 78,8 procent). Wszystkie podane wydatki liczone są według cenników mediów bez upustów.
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
... ). Trzecie miejsce zajmuje Mam Inne Zdanie – za 30 sekund przy tym programie trzeba było zapłacić średnio 9,7 tys zł. Średnia koszt emisji 30 sekundowego reklamowego spotu przy programach publicystycznych: Tomasz Lis na Żywo (TVP 2 Tomasz Lis) – 23,1 tys. zł Sprawa dla Reportera ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011
... ). Trzecie miejsce zajmuje Mam Inne Zdanie – za 30 sekund przy tym programie trzeba było zapłacić średnio 9,7 tys. zł. Średni koszt emisji 30 sekundowego reklamowego spotu przy programach publicystycznych: Tomasz Lis (Tomasz Lis na Żywo – TVP 2) – 22,4 tys. zł Elżbieta Jaworowicz (Sprawa ...
-
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r.
... emisjom, a co za tym idzie dużej liczbie wygenerowanych spotów. Drugie miejsce należy do wspomnianego wcześniej „Nowego Dnia” (rozważanego jako suma emisji na wszystkich stacjach polsatowych). Średnia oglądalność tego formatu na wszystkich stacjach jest gorsza aniżeli „Dnia na Żywo” lecz drugie miejsce ...
-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
... "Oszczędzanie przez dodawanie" - uruchomionego 18 lutego br. programu smartDom - została wprowadzona nowa, zintegrowana strategia działań marketingowych, a firma skupia się na emisji nowych spotów z aktorską parą, z Joanną Brodzik i Pawłem Wilczakiem. Plus po 3 kwartałach ubiegłego roku dysponował bazą 13,8 mln klientów. Najmłodszy operator ...
-
TVP zapłaci karę za reklamy
... Przyczyna? Za dużo reklam w serialach. Karę w tej wysokości wymierzyła Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji sprawdziła ... telewizji zabrania przerywania programu w celu nadania reklam. W jaki sposób publiczna telewizja naruszyła ten zakaz? W trakcie emisji seriali „Klan” (pierwszy program TVP) oraz „Na dobre i na ...
-
Aplikacje mobilne popularniejsze od stron internetowych
... on-line. Opis badania ruchu w aplikacjach i serwisach z gazetkami Badanie zostało wykonane w dniu 22.07 przy użyciu funkcji Google Adwords prognozowania liczby emisji reklam na portalach internetowych i w aplikacjach mobilnych, dostępnej w momencie tworzenia nowych reklam internetowych lub mobilnych.
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
... reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić ... online bezpośrednio w trakcie oglądania telewizji), a z drugiej osoby zainteresowane sportem (najczęściej sięgają po telefony w trakcie emisji bloków reklamowych) – mówi dr Albert Hupa, prezes IRCenter. Preferowane źródła informacji o markach w sieci Jak wynika ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które marki postawiły na reklamę w telewizji? Rynek reklamy internetowej W marcu 2023 odnotowaliśmy 82,6 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2,8 tys. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,8% populacji ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... kontaktów reklamowych online? Które marki postawiły na reklamę radiową, a które na telewizję? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W kwietniu 2023 odnotowaliśmy 71,6 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2,5 tys. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,8% populacji ...
-
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
... internetowej (np. Youtube, Player, Netflix), biblioteki VOD operatorów udostępniane na życzenie subskrybenta, oglądalność programów tv oglądanych powyżej 7 dni od daty emisji nagranych na dysku. Udział powyższych źródeł w oglądalności wyniósł 14,6 proc. w pierwszej połowie 2023 roku – o 2,5 pkt. proc. więcej niż przed rokiem ...
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
... 97% Polaków w wieku 7-75. Drugie miejsce należy do Travelist (675,9 mln kontkatów reklamowych). TOP 10 zamyka marka Itaka z 137,7 mln emisji. W przypadku branży Accommodations pierwsze miejsce pod względem liczby kontaktów reklamowych zajęła Dolina Charlotty (141,1 mln kontaktów reklamowych). Drugie miejsce należy ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... liczby kontaktów reklamowych online? Które z marek brylowały reklamowo w radiu, a które w internecie? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W wrześniu 2023 odnotowaliśmy 74,1 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2621 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86, ...
-
Rusza sezon na reklamy środków na przeziębienie i grypę
... to szczególnie istotne ze względu na poziom skomplikowania rynku, wielości form reklamowych, sposobów rozliczeń oraz coraz bardziej złożony proces zakupu i emisji. Badanie to umożliwia określenie zarówno potencjału, jak i wykorzystania przestrzeni reklamowej poszczególnych wydawców mediowych.
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... . Analizie poddano kreacje reklamowe emitowane w listopadzie 2023 w internecie, telewizji oraz radiu. RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W listopadzie 2023 odnotowaliśmy 86,1 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3002 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... w telewizji, a czyje w internecie? Którego reklamodawcę mogli często usłyszeć słuchacze stacji radiowych? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W grudniu 2024 odnotowaliśmy 92,16 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3243 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,04 ...
-
Zagraniczne telewizje o Polsce XII 2006
... Drugi miesiąc z rzędu to nie EuroNews została liderem wśród monitowanych stacji - najwięcej emisji odnotowano w BBC World, jednakże w dużym stopniu wpłynęły na to materiały reklamowe o Polsce ... World, które uplasowały się na drugiej pozycji pod względem liczby emisji wśród wszystkich grudniowych przekazów (ex aequo ze sporem Rosja-Białoruś). Reklamy, ...
-
Ochrona klimatu: ruszyła kampania MŚ
... pro-środowiskowych. Stąd pomysł tegorocznej kampanii. Naszym celem jest pokazanie, że poprzez zmianę codziennych nawyków każdy z nas przyczynia się do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych. Pomijając oczywisty fakt, że oszczędzamy również domowe wydatki – mówi Małgorzata Snarska, odpowiedzialna za kampanię i Prezydencję COP 14. W ramach ...
-
Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?
... . Łączna liczba fanów i obserwujących te profile w social media, które zamieściły informację, to blisko 25 mln. Dyskusja była najgłośniejsza zaraz po emisji programu z Ewą Kopacz w TVP Info, oraz chwilę po ujawnieniu planów odznaczenia prezesa Jeronimo Martins. Przeważały wzmianki o charakterze informacyjnym i neutralnym. Wśród ...
-
Żywiec i Kompania Piwowarska, czyli zmasowany atak przed majówką
... przeciętny pełnoletni Polak zetknął się z kreacją reklamową tej marki niemal 45 razy. Grupa Żywiec w tym samym okresie osiągnęła 847 milionów emisji, odnotowując w grupie 18+ zbliżony zasięg do swojego konkurenta (86,86%) i częstotliwość na poziomie 32 kontaktów w badanym okresie. Analizując dzienną aktywność ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... aktywnym reklamodawcą online? Które marki były najbardziej aktywne reklamowo w radiu, a które w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W sierpniu 2023 odnotowaliśmy 74,3 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2670 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 85 ...
-
Nowość w reklamie internetowej
... internetowych. "VIDEOstitial to pierwszy produkt reklamowy jaki demonstrujemy na rynku w ramach długofalowego projektu ARBOtelewizja. Naszym zamierzeniem jest przybliżenie, uproszczenie i standaryzacja emisji form opartych na streamingu Windows Media Video, czy tez filmów kodowanych we FLASH'u. Jest to bezpośrednia reakcja na wzrost średniej ...
-
Canon drukuje z telewizora
... producent, najważniejszym zastosowaniem urządzenie nie tyle będzie drukowanie ujęć obrazu na ekranie, co materiałów dodatkowych związanych z aktualną audycją. „Przykładowo, w trakcie emisji reklam pizzeri będzie można wydrukować specjalne kupony rabatowe do tego lokalu” – wyjaśnił Richard Berger, rzecznik Canona. Firma ma nadzieję, że nowa ...
-
Kreowanie marki w polskich realiach
... , a zwłaszcza mediów branżowych, rodzi się przekonanie, że reklamowane „coś” jest marką. Oczywiście przekonanie to trwa wprost proporcjonalnie do czasu emisji reklam produktu. Taka wzmożona aktywność reklamowa staje się faktycznie narzędziem zbudowania wysokiej sprzedaży, ale jest to działanie na kro ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... ” jest określeniem bandyty. Negatywne skojarzenia stały się przedmiotem sprawy sądowej, wniesionej przez siostrę partyzanta o pseudonimie „Harnaś”, która argumentowała, że po emisji reklamy mieszkańcy Podhala zaczęli kojarzyć jej brata z pospolitym opryszkiem. Niepowodzeniem skończyła się też podjęta przez Grupę Żywiec próba promocji Tatry ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... konsumentów najważniejszym medium. Coraz powszechniejsze staje się jednak używanie cyfrowych nagrywarek pozwalających odtwarzać treści niezależnie od rzeczywistego czasu ich emisji w telewizji. Takie rozwiązania stały się szczególnie popularne w Niemczech, gdzie w porównaniu z poprzednią edycją badania liczba posiadaczy tego typu urządzeń podwoiła ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV w I poł. 2011 r.
... tys. zł Kuchenne Rewolucje (Magda Gessler) - 131 tys. zł Kocham Cię Polsko (Kurzajewski, Rogalska, Zielińska) – 111 tys. zł ŚREDNI KOSZT EMISJI SPOTU 30 SEKUNDOWEGO X Factor (Wojewódzki/Mozil/Sablewska ) – 83,9 tys. zł You Can Dance (Piróg/Rusin/Egurolla) – 60,3 tys. zł Must be The Music (Sztaba/Kora/Zapendowska/Łozowski ...