-
Reklama internetowa VI 2005
... systemy telefonii komórkowej typu pre-paid, stanowiły 5,2% emisji zarejestrowanych w czerwcu. Aktywnie reklamowane były także linie lotnicze – 4,6%, produkty bankowe, w tym kredyty bankowe - 4,4% oraz reklamy kont bankowych - 4,0%. Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy samochodów osobowych oraz tradycyjnych wydań magazynów. Najintensywniej ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... kampanii Plus Banku, z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka. Choć łączny koszt emisji nie zakwalifikował Plus Banku to TOP10 reklamodawców w badanym okresie, to ... stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy, które ukazały się między 1 kwietnia a 30 czerwca 2014 r. Analizie poddano także ogólnodostępne wzmianki ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... rynku reklamy on-line w 2003 roku. O zestawienie najchętniej wybieranych form reklamy w roku ... reklamy, na zachodzie daje się zaobserwować tendencje do efektywnego wykorzystywania tych form, które są do dyspozycji. Jedynym nowum mogą okazać się adaptacje telewizyjnych reklamówek na potrzeby emisji w sieci (do 500 kB). Jakie będzie znaczenie reklamy ...
Tematy: -
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011
... formatów reklamy w podziale na branże. Podział kampanii według branż Według raportu gemiusAdMonitor, w III kwartale 2011 r. najwięcej emisji kampanii online odnotowano w branży handlowej (24,4 proc.), telekomunikacyjnej (20,3 proc.) oraz finansowej (15,7 proc.). To kolejny kwartał, gdzie dla wymienionych branż odnotowano największą udział emisji ...
-
Reklama internetowa VII 2005
... reklamy produktów i usług należących do tej branży. Kolejne branże aktywne w miesiącu lipcu to „Rozrywka i Kultura” - 15,4% , i „Telekomunikacja” - 15,4%. W stosunku do czerwca możemy zauważyć mniejszą ilość emisji reklam z branży motoryzacyjnej w lipcu było to 7% ogółu emisji ... oraz handel elektroniczny - reklamy za którymi należy domniemywać nie ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... klientów agencyjnych. Zarazem aż 90% z nich samodzielnie wybiera strony docelowe emisji, a odpowiednio 60% i 55% wykorzystuje retargeting lub targetowanie behawioralne. Wśród ... a kampanie typu direct response – przez 50% respondentów. Wśród najczęściej wymienianych zalet reklamy kontekstowej znalazły się: Szeroki zasięg (75%) Dobór kontekstowy (60%) ...
-
Nadchodzi reklama osobista
... utratą widzów, ale również niższym kosztem emisji. – Nie bez znaczenia jest też możliwość dokładniejszego sprecyzowania grup docelowych, do których kierowane będą reklamy. Wraz z pojawieniem się RTB i retargetingu marketerzy zyskali nowe narzędzia, dzięki którym mogą jeszcze skuteczniej dopasowywać reklamy do potrzeb użytkowników – informuje Maciej ...
-
Reklama online? Polacy mówią "stop"
... wydawców na polskim rynku Cloud Technologies chce rozwiązać za pomocą nowego mechanizmu emisji reklamy online, jakim jest UnBlock. Jest on odporny na działanie oprogramowania blokującego i umożliwia wydawcy wyświetlenie reklamy nawet u tych użytkowników, którzy korzystają z rozmaitych wtyczek i rozszerzeń blokujących w swoich przeglądarkach ...
-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... ujęcie branżowe W II kwartale 2012 roku największy udział, w całkowitej liczbie emisji badanych kampanii, odnotowano w branżach: telekomunikacja (24,1%), finanse, ubezpieczenia, ... odbiorców, reklamodawcy nadal stawiają na klasyczne formy reklamy. W II kwartale 2012 roku najczęściej stosowanymi formatami kreacji – we wszystkich zrealizowanych ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... zarekomendować najlepsze kanały/miejsca emisji czy formaty reklamowe. Z kolei Paulina Matwijczyk przewiduje wzrost zainteresowania reklamodawców aplikacjami. W środowisku mobilnym można bowiem korzystać z device ID, które mają wiele przewag nad stosowanymi na desktopie plikami cookies. Targetowanie kontekstowe i rosnąca rola reklamy natywnej Zmiany ...
-
Reklama na dużym ekranie
... reklamy w kinie nie przeszkadzają. Co więcej, akceptacja dla reklam kinowych wzrasta wraz ze wzrostem częstotliwości uczęszczania do kina. Można zakładać, że w przypadku polskich widzów jest podobnie. Przygaszone podczas emisji ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... w marcu tego roku najwięcej wydał na reklamę online? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? Która marka jest liderem pod względem wysokości budżetu reklamowego? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W marcu 2024 odnotowaliśmy 86,87 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na ...
-
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
... samym w pierwszym półroczu 2023 r. rynek reklamy TV wzrósł o 4,1%. Według analityków Publicis Groupe, przychody z reklamy spotowej w 10 największych stacjach wzrosły w pierwszym półroczu br ... subskrybenta, oglądalność programów tv oglądanych powyżej 7 dni od daty emisji nagranych na dysku. Udział powyższych źródeł w oglądalności wyniósł 14,6 proc. w ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... aktywni w internecie? Kto w maju bieżącego roku zarezerwował największy budżet reklamę online? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W maju 2024 odnotowaliśmy 83,92 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2986 kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... aktywni w internecie? Kto w minionym miesiącu przeznaczył największą kwotę na reklamę online? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W czerwcu 2024 odnotowaliśmy 78,85 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2850 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... w internecie? Kto w minionym miesiącu przeznaczył największą kwotę na reklamę w internecie? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lipcu 2024 odnotowaliśmy 76,2 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2737 kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... ? Kto przeznaczył największy budżet na reklamę online? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w internecie? Którego reklamodawcę mogli często usłyszeć słuchacze stacji radiowych? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W grudniu 2024 odnotowaliśmy 92,16 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... na reklamę w internecie? Która z branż przeznaczyła największy budżet na reklamę w telewizji? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W styczniu 2025 odnotowaliśmy 80,59 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2819 kontaktów. Działania ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... internecie? Która z branż przeznaczyła największy budżet na reklamę telewizyjną, a która na radiową? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lutym 2025 odnotowaliśmy 76,6 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2698,2 kontaktów. Działania ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... pozwalających odtwarzać treści niezależnie od rzeczywistego czasu ich emisji w telewizji. Takie rozwiązania stały się szczególnie popularne w Niemczech, gdzie w ... telewizję na rzecz Internetu i w związku z tym zauważalna jest mniejsza skuteczność reklamy telewizyjnej w przypadku adresowania jej do nastolatków. Generalnie we wszystkich sferach życia ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... . Tu personalizacja daje możliwość dopasowania strony docelowej w zależności od wyszukiwanej frazy. Pozwala także minimalizować koszty emisji reklamy, na przykład wykluczając zarejestrowanych już użytkowników reklamodawcy z grona odbiorców reklamy tak, by nie generowali oni dodatkowych kosztów, klikając w nasz baner. Przydatna okazuje się również ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... reklamy online? Które branże wyróżniały się na tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które marki postawiły na reklamę radiową, a które na telewizję? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W kwietniu 2023 odnotowaliśmy 71,6 mld emisji ... miejsce należało do banku PKO BP z udziałem 1,6%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... , a kto w radio? Kto wydał najwięcej na reklamę w TV? Kto w styczniu wydał najwięcej na reklamę radiową? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W styczniu 2024 odnotowaliśmy 87,03 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3035 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... w lutym wydał najwięcej na reklamę radiową? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lutym 2024 odnotowaliśmy 80,06 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość ... platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lutym w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża ...
-
Dynamiczny remarketing
... , na podstawie których wyświetlano reklamy, były treść i tematyka strony odwiedzanej przez użytkowników. Obecnie najefektywniejsze formy reklamy podchodzą do każdego użytkownika ... posiada ona wiele ograniczeń i nie pozwala na budowanie zaawansowanych scenariuszy emisji w oparciu o rozbudowane i dopasowane do klienta algorytmy, tak jak jest to w ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... innych pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które marki postawiły na reklamę radiową, a które na telewizję? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W maju 2023 odnotowaliśmy 73,2 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2 576 kontaktów. reklamowe online dotarły łącznie ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które z marek dominowały reklamowo w radiu, a które w internecie? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W grudniu 2023 odnotowaliśmy 89,9 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3161 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... publiczność. Oczywiście zależy to od jakości i rodzaju audycji. W dobie kryzysu, cena emisji spotów reklamowych nie jest już tak astronomicznie wysoka, jak kiedyś. ... To wszystko sprawia, że nawet z niewielkim budżetem na marketing, możemy skorzystać z reklamy telewizyjnej. Do niedawna reklamowanie internetowych biznesów w telewizji uważane było za ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... się na tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które marki postawiły na reklamę w telewizji? Rynek reklamy internetowej W marcu 2023 odnotowaliśmy 82,6 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2,8 tys. Działania reklamowe online dotarły łącznie ...
-
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
... emisji mocno spersonalizowanych reklam jej aktualnym użytkownikom. A jest o co walczyć – aplikacje mobilne dostarczają nawet o 70 proc. wyższej konwersji w zakresie ilości wyświetleń reklamy oraz o 50 proc. więcej sprzedaży w porównaniu do stron mobilnych. 3) Na bieżąco analizuj Istotnym czynnikiem wpływającym także na skuteczność reklamy mobilnej ...
-
Ile zarobiły spoty reklamowe z Mikołajem?
... reklamowe, w których został wykorzystany motyw Mikołaja. Stacje telewizyjne zarobiły z tytułu emisji tych spotów prawie 64,5 mln PLN, poinformował TNS OBOP. Najwięcej, bo ... – firmy z tego sektora wyemitowały niemal 5,5 tys. spotów. Wśród reklamodawców na „mikołajowe reklamy” najwięcej wydał Cyfrowy Polsat - 13,9 mln PLN. Dzięki reklamom z udziałem ...
-
Product placement w grach wideo
... . Animowany film wytwórni Pixar pt: „The Incredibles” w ciągu pierwszego weekendu emisji zdołał zarobić 70 milionów dolarów, gdy w tym samym czasie gra „ ... np. przez Massie Inc. oraz IGA Worldwide. Pozwala na dokładne umieszczenie i monitorowanie reklamy w danej lokalizacji geograficznej i wirtualnej. Umożliwia to szybką zmianę komunikatu w zależności ...
-
Retargeting: 5 pytań i odpowiedzi, które pomogą Ci wybrać jego rodzaj
... stawek, uniemożliwia nam skuteczne kupowanie powierzchni reklamowej, ograniczając możliwości emisji oraz powoduje, że nie wykorzystujemy w pełni potencjału technologii remarketingowych ... faktycznie odkryć potencjał, jaki drzemie w tej formie targetowania reklamy. Mamy również szansę przetestować wiele różnych scenariuszy retargetingowych, wariantów ...
-
Internet Rzeczy - o krok przed rewolucją
... – Nie pozostanie to bez wpływu na komunikację i sposób emisji reklamy, która zostanie wyświetlona na smartwatchu, wyświetlaczu na lodówce, w aucie czy na smartokularach lub innych wearables – wyjaśnia Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. – Podobnie jak w przypadku znanej już reklamy programmatic kluczowy będzie konsument i jego zainteresowania oraz ...
-
Sprzedaż w dół, reklama w górę
... pojazdów, zaś producenci przeznaczają coraz większe kwoty na reklamy, mające zachęcić niezdecydowanych klientów. W listopadzie wydatki producentów i importerów aut osobowych ... w listopadzie 2003 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły o prawie 40 procent, natomiast liczba emisji była większa o ponad 30 procent. W rozbiciu na poszczególne media, ...