-
Reklama w motoryzacji V 2005
... maju najwięcej, przewodzi spot Hyundai Tucson. Koszty wyniosły prawie 1,5 mln zł, a liczba emisji to 426 razy. Tymczasem reklamą pokazywaną w maju najczęściej był spot ... razy. Chrysler Vogayer okazał się za to bezkonkurencyjny pod względem częstotliwości emisji reklamy od stycznia do końca maja. Materiał był pokazywany w telewizji łącznie 1965 razy. ...
-
Wikipedia z reklamami?
... w przyszłości możliwości emisji reklam w otwartej encyklopedii. Wahania założyciela tak potężnego i zarazem cenionego projektu spowodowane są świadomością o ogromnych zyskach płynących z emisji reklam na ... informacji Wikipedii podczas wertowania wyników wyszukiwania Google. Rodzi się teraz pytanie: „jak reklamy wpłyną na funkcjonalność encyklopedii ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2005
... . Za 3,3 mln zł widzowie mogli obejrzeć ten spot 1.270 razy. Chrysler Voyager okazał się za to bezkonkurencyjny pod względem częstotliwości emisji reklamy od stycznia do końca lipca. Materiał był pokazywany w telewizji łącznie 1.965 razy. Wszystkie podane wydatki liczone są według cenników mediów ...
-
Skuteczna reklama wirusowa
... na tyle ciekawe, że z pewnością przesłaliby je dalej. Podobna liczba zapewniła, że przekazałaby treść filmu opowiadając o nim innym. - Można zakazać emisji reklamy telewizyjnej czy kinowej. Ale przesłanie reklamowe w takiej formie nie może zostać usunięte z sieci. Kiedy viral zostaje umieszczony w internecie, wymyka się ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... ” jest określeniem bandyty. Negatywne skojarzenia stały się przedmiotem sprawy sądowej, wniesionej przez siostrę partyzanta o pseudonimie „Harnaś”, która argumentowała, że po emisji reklamy mieszkańcy Podhala zaczęli kojarzyć jej brata z pospolitym opryszkiem. Niepowodzeniem skończyła się też podjęta przez Grupę Żywiec próba promocji Tatry hasłem ...
-
Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011
... gemiusDirectEffect i dostarcza szczegółowych informacji na temat najbardziej popularnych formatów reklamy w podziale na branże. Podział kampanii według branż Według raportu gemiusAdMonitor, w IV kwartale 2011 r. najwięcej emisji, w całkowitej liczbie emisji badanych kampanii, zanotowano w branżach: telekomunikacyjnej (21,7 proc.), finansowej (19 ...
-
Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011
... najczęściej stosowaną formą reklamy w Polsce. W Bułgarii natomiast – w kraju, gdzie generuje on najwięcej kliknięć – nie uzyskał jeszcze tak silnej pozycji. Do innych, najskuteczniejszych formatów reklamy internetowej w badanych przez Gemius krajach Europy Środkowo-Wschodniej zaliczyć można: Video, Tapety i Toplayer. Największy udział emisji reklam ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... nie powinien dokonywać wyboru pod presją reklamy, która z definicji ma zachęcić do określonego zachowania, a ... emisji reklam OFE, tym kampania bardziej przybierała na sile. Aż 13 mln zł to koszt emisji spotów telewizyjnych. Największe udziały w tej kwocie miała promocja w stacjach TVN (3,7 mln zł), Polsat (1,7 mln zł) i TVP1 (1,3 mln zł). Reklamy ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... prasie - 20,5 mln zł. Pod względem liczby emisji spotów w telewizji, Lidla przegoniła Żabka, wybierając więcej emisji spotów w tańszych pasmach reklamowych. Biedronka mocniej niż ... celu zdrapkach: „Ptysiu, chodźże, co robisz? – „No drapię...”. Cennikowy koszt wyemitowania reklamy wyniósł ponad 7,5 mln zł. Niewiele mniej, bo 6,8 mln zł, koncern ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... tysięcy razy, a koszt ich emisji sięgnął 206 mln zł. Na falach radiowych reklamy sieci sklepów wyemitowano ok. ... emisji. Sieci handlowe mocne we wszystkich mediach Zbiorczy monitoring reklam, mediów tradycyjnych, internetu i mediów społecznościowych na Platformie IMM wskazuje, że w czwartym kwartale 2014 roku wysokość środków przeznaczanych na reklamy ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... emisji. Łącznie wszystkie bloki reklamowe 15.11 lub 16.11.2014 zgodnie z aplikacją admonit Instytutu Monitorowania Mediów kosztowały: Mam Talent 3,2 mln, Must Be The Music ponad 3 mln, The Voice of Poland prawie 0,5 mln. Mimo, że TVP2 stosuje mniej przerw na reklamy ... były reklamy, które ukazały się 15.11 lub 16.11.2014 r. w trakcie emisji programów: ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... Brown w Chinach wskazuje, że wskutek przeniesienia 40% budżetu telewizyjnego na reklamy emitowane na innych ekranach całkowity wskaźnik dotarcia wzrósł o 20%, a poziom niezbędnych inwestycji spadł o 30%. Tego typu dane będą w 2014 r. sprzyjały rozwojowi emisji reklam w Internecie, zwłaszcza w przypadku reklam typu pre-roll, emitowanych przed ...
-
Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?
... kilka różnych wersji kreacji i przetestować je w ramach równoległej emisji w początkowej fazie kampanii. Wówczas będziemy mogli wybrać te najbardziej skuteczne i wykorzystać je do dalszej emisji. Kampanię bannerową warto też wykorzystać jako uzupełnienie innych form reklamy oraz do remarketingu (więcej na temat remarketingu możesz przeczytać ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... więcej wysiłku w optymalizację kopii kreatywnych pod kątem emisji w Internecie. Badanie Dynamic Logic pokazało, że wprawdzie reklamy telewizyjne „zaprzęgnięte” do nowych celów mogą skutecznie budować świadomość marki, jednak bardziej przekonujące są filmy tworzone od początku z myślą o emisji w Internecie. Więcej odsłon w sieci wśród konsumentów ...
-
Reklama społeczna w internecie
... na samym fakcie obcowania z daną formą reklamy. Dzięki kliknięciu na banner ... Reklamy fundacji wyświetlane były na przestrzeni witryn korzystających z bezpłatnych statystyk oferowanych przez firmę stat.pl w porozumieniu ze spółką PBI. W okresie od 2 lutego 2005 do 22 stycznia 2006 wyemitowano łącznie niemal 30 mln reklam. Średnia liczba emisji ...
-
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
... w Rumunii, gdzie odnotowano najwyższy odsetek opinii pozytywnych. "Stosunek internautów do reklamy w internecie - jak wyjaśnia Sylwia Szmalec z Gemius SA - może zależeć od częstotliwości emisji reklam. O ile w Polsce aż 87 proc. użytkowników internetu uważa, że reklamy pojawiają się w internecie zbyt często, o tyle w Rumunii - tego samego ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... reklamy pewnych grup odbiorców, którzy nie mieszczą się w określonej grupie docelowej. W tym kontekście Internet, posiadając unikatowe cechy, wyróżnia się pozytywnie na tle tradycyjnych mediów. Realizacja kampanii internetowej umożliwia przede wszystkim precyzyjne zdefiniowanie jej zasięgu i częstotliwości oraz całkowitej liczby emisji ...
-
Reklama mobilna: na rozwój trzeba poczekać
... dotyczącego działań reklamowych prowadzonych w Europie Środkowo-Wschodniej. Sprawdzono udział reklamy mobilnej w rynku reklamy online w 2012 roku. Okazało się, że w czwartym kwartale na ekranach urządzeń przenośnych zostało wyświetlonych średnio 3 proc. emisji reklam internetowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Natomiast najwięcej reklam ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... reklamowe. Klienci określają w nich parametry emisji, grupę docelową i ustalają stawkę za wyświetlenie reklamy konkretnemu użytkownikowi. W odróżnieniu od tradycyjnego modelu zakupu reklam online, w którym płaci się za pakiety wyświetleń lub kliknięcia, w RTB płaci się za konkretne wyświetlenie reklamy. Reklamodawcy licytują się więc o konkretnego ...
-
Kampanie reklamowe: shock advertising
... została wyemitowana, nie może być zmarnowana przez żadnego marketera. Zresztą telewizje odmawiają emisji reklam epatujących zbyt dużą brutalnością czy perwersyjnością. W ... również liczba skarg zło- żonych do polskiej Rady Reklamy chyba nie zaskoczyły samych twórców reklamy, których szum medialny wokół promocji raczej ucieszył. ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... umiejętnej integracji kodu pobranego z adservera (lub systemu analitycznego) w strony WWW klienta oraz specjalnego przygotowania graficznych form reklamy. Z technicznego punktu widzenia wygląda to następująco: podczas emisji bannera widz jest oznaczany za pomocą cookies [2]. Następnie, gdy ta sama osoba znajdzie się na określonej stronie ...
Tematy: -
Reklama osobista – zabójca spamu
... zazwyczaj każdemu użytkownikowi sieci. Inaczej jest w przypadku reklamy osobistej. Model zakupu reklamy oparty na systemie aukcyjnym, czyli Real-Time Bidding oznacza, że ... zainteresowania. Są to: reklamodawca, który zleca daną reklamę do emisji, wydawca – właściciel serwisów i powierzchni reklamowych, dostawca, czyli platforma zrzeszająca ...
-
Reklama w Internecie
... emisji i po prostu chce przynajmniej wyrównać swe straty. Sieciowego odpowiednika zappingu najprawdopodobniej nie da się wyeliminować. Reklamodawcom pozostaje więc liczyć na tych, którym taka forma promocji nie przeszkadza. Nieco mniej kontrowersyjnym sposobem reklamy ... programy shareware i freeware istnieje osobna forma reklamy, jaką są serwisy im ...
Tematy: -
Zagraniczne telewizje o Polsce XII 2006
... się na drugiej pozycji pod względem liczby emisji wśród wszystkich grudniowych przekazów (ex aequo ze sporem Rosja-Białoruś). Reklamy, z racji charakteru płatnego przekazu, ... ramach kampanii reklamowej „Wielkie umysły myślą podobnie” (Great minds thinking alike). Z reklamy widzowie mogli się dowiedzieć, że Polska to kraj spektakularnego sukcesu ...
-
Marketing mobilny w Polsce 2014
... w coraz niższych cenach urządzeń, rozwoju m-commerce i nowych technologiach emisji reklam. Marketing mobilny, mimo wyraźnych zmian rynkowych, znajduje ... online), domów mediowych (planerzy online), agencji interaktywnych, wydawców oraz brokerów reklamy online. Badanie miało postać anonimowego sondażu internetowego, który przeprowadzono na wybranej ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... emisji w TVP konkursów skoków narciarskich. W taki sam sposób instytucje finansowe chcą podbić serca klientów – a mianowicie stawiając na moc przekazu telewizyjnego. Z około 300 mln złotych przeznaczonych w tym kwartale na wszystkie wydatki reklamowe, to właśnie telewizja zgarnęła lwią część – 240,7 mln złotych. Reklamy ... emisja reklamy „Zeus? Nie! ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... w internecie? Kto w minionym miesiącu przeznaczył największą kwotę na reklamę w telewizji? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się na antenie radiowej? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W październiku 2024 odnotowaliśmy 87,16 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3071 kontaktów ...
-
Rynek mediów: trendy 2014
... dla różnych ekranów, a jednocześnie pozwoli na odpowiednią korektę planów emisji reklam w danym kanale w razie pojawienia się nowych zachowań konsumenckich. Analitycy ... sposobów budowania interakcji między różnymi ekranami, wykorzystując interesujące metody, jak np. reklamy TV ze znakiem # (hashtag). Największe sukcesy odniosą jednak ci marketerzy ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... zwiększenia wpływów z abonamentu, telewizja publiczna może zmniejszyć 12-minutowy limit czasu emisji reklam we wszystkich kanałach lub wyłączyć w całości jeden z kanałów z oferty reklamowej. ... Wysoka frekwencja w kinach nie przekłada się bezpośrednio na wzrost przychodów z reklamy w tym medium, tworzy jednak wokół niego pozytywny klimat, zwracając ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... aktywni w internecie? Kto w minionym miesiącu przeznaczył największą kwotę na reklamę w internecie? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ We wrześniu 2024 odnotowaliśmy 77,8 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2738 ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... Ogólnie przyjęło się, że najbezpieczniejszą formą reklamy produktu jest humor. Zapamiętujemy i chętnie komentujemy te reklamy, które nas ujmują dowcipną prostotą, względnie dwuznacznością ... urozmaicony. Dobry mediaplan nie może już być oparty tylko na powtarzalności i emisji spotu w prime time. Reklama marki musi być wielowątkowa i rozciągać się na ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... ma gwarancję, że jego przekaz będzie dostosowany zarówno treścią, jak i czasem emisji do aktualnego zapotrzebowania jego klientów – tłumaczy Jakub Dwernicki, prezes Blink. ... przy niższym budżecie. W jaki sposób? – Rezygnując z kampanii ogólnopolskiej na rzecz reklamy w określonej lokalizacji, co jest dobrym krokiem w momencie, gdy promujemy warsztat ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... reklamowym? Które z marek okazały się najbardziej aktywnymi reklamodawcami digital? Kto najczęściej reklamuje się w radiu? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W listopadzie 2024 odnotowaliśmy 90,9 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3205 kontaktów. Działania reklamowe online ...
-
Polski konsument 2009
... natomiast wpływ reklamy na podejmowane przez konsumentów decyzje. Większość respondentów chciałaby, aby zawierała ona jedynie prawdziwe treści, jednocześnie wysoko oceniają własne kompetencje w zakresie odczytywania fałszywych komunikatów w niej zawartych. Zdecydowana większość badanych postrzega także różne negatywne aspekty emisji reklam – bloki ...
-
Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?
... inwazyjną formą kontekstowej reklamy internetowej i kieruje na stronę użytkowników zainteresowanych konkretną ofertą. Daje to gwarancję, że na stronę trafią potencjalni klienci, a nie przypadkowi obserwatorzy, którzy nie są zainteresowani zakupem. Ponadto w ramach systemu Google AdWords istnieje możliwość emisji linków sponsorowanych w sieci ...