-
Co 4 internauta robi zakupy spożywcze w Internecie
... dla e-Commerce Polska. To prawie dwa razy więcej niż przed rokiem i trzy razy więcej niż dwa lata temu. Najnowsze badania polskiego rynku e-commerce dobitnie pokazują ... 26 lutego a 7 marca 2014 roku. Informacje o badaniu Wyniki pochodzą z raportu „E-commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska”, który już niebawem zostanie opublikowany ...
-
Jak polscy internauci postrzegają e-handel?
... po promocyjnych stawkach lub wręcz pokrywaniu kosztów przesyłki zwrotnej ─ dodaje Gordon. Celem badania, które jest zaprezentowane w raporcie „E-commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska” było poznanie postaw, zwyczajów i motywacji związanych z kupowaniem online. Opracowanie dostarcza wiedzy o postawach wobec zakupów internetowych wśród ...
-
Zakupy online: pandemia zmienia zachowania konsumentów
... stał się czynnikiem, który dodatkowo wzmocnił ten trend - wynika z 9. już odsłony wspólnego raportu Gemius oraz Izby Gospodarki Elektronicznej „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”. Autorzy opracowania przyjrzeli się również, jak koronawirus zmienił zachowania konsumentów. Oto, co udało się ustalić. Z tego tekstu dowiesz się ...
-
Książki napędzają handel online
... produktów kupowanych w polskiej sieci, a e-sklepy, które je oferują należą do najlepiej rozpoznawanych przez internautów - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska. Książki, płyty i filmy to od kilku lat najlepiej sprzedające się w sieci produkty. Z danych prezentowanych w raporcie wynika, że ponad połowa ankietowanych ...
-
Zakupy online: koszty dostawy zbyt wysokie
Im wyższe zarobki, tym więcej zakupów w sieci - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska. Zachętą do wydawania pieniędzy przez internet byłyby też niższe koszty dostawy. Mniejsze znaczenie ma natomiast wyższa jakość oraz bezpieczeństwo. Jak ...
-
Zakupy online: potencjał niekupujących
... bardziej skłonni do e-zakupów w przyszłości. Brak możliwości obejrzenia produktu najczęstszym powodem niekupowania przez internet - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska. Badania pokazują, że 28 proc. ankietowanych Polaków nigdy nie robiło zakupów przez internet, ale co trzeci z nich ma zamiar spróbować ...
-
Prawie połowa Polaków robi zakupy przez internet
... z ostatnim raportem Gemius dla E-commerce Polska „E-commerce w Polsce 2015”, deklarowany ... e-commerce, takie jak brytyjski i niemiecki wyglądają naprawdę imponująco. Polski rynek e-commerce wciąż jednak dynamicznie rośnie i pojawią się na nim nowi konsumenci doceniający wygodę e-zakupów” – dodaje Anna Rak. Informacje o badaniu Badanie TNS Polska ...
-
Jak zmieni się handel? 5 kluczowych trendów na 2020 rok
... pod znakiem e-commerce i nowych technologii, ale pojawią się również świeższe trendy. Eksperci DNB Bank Polska prezentują subiektywne zestawienie pięciu, ich zdaniem najważniejszych, tendencji, które mają o sobie dać znać w nadchodzącym roku. Jak już wspomniano we wstępie, w nadchodzącym roku handel absolutnie nie zapomni o e-commerce. W 2020 ...
-
Polskie sklepy internetowe zamknięte na obcokrajowców?
... E-commerce Polska potwierdzają, że już 45 proc. Polaków minimum raz zakupiło towar w zagranicznym sklepie internetowym. Szacuje się, że wartość europejskiego handlu transgranicznego do 2018 roku przekroczy 40 mld euro. Okazuje się jednak, że pomimo wielu działań UE oraz instytucji stymulujących rozwój e-commerce ... na rynek e-commerce któregoś z ...
-
Omnichannel. Tego nie można lekceważyć
... efekt ROPO (research online, purchase offline) jest coraz bardziej rozpowszechnioną praktyką wśród polskich konsumentów. Według najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2016”, przygotowanym przez Gemius dla e-Commerce Polska, 81% kupujących i 41% niekupujących w sieci szuka informacji o produktach, które chcą kupić. Dla obu tych grup jest to ...
-
Black Friday i Cyber Monday, czyli chroń się, kto może
... E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-commerce Polska” wynika, że przyznaje się do nich już przeszło 54% polskich ... dzwonek dla przedsiębiorców, by zadbać o ochronę swojego e-commerce i zapewnić swoim klientom bezpieczne zakupy – podsumowuje ekspert z Grey Wizard. DDoS dotyczy każdego e-commerce 2013 rok. Allegro, jeden z największych serwisów ...
-
E-handel: smartfony wyprzedzają komputery
... raportu na temat polskiego rynku e-commerce. M-commerce rozwija skrzydła Raport „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” wskazuje, że już 4 na 10 polskich internautów ... rozpoczynających zakupy na smartfonach – twierdzi Marek Molicki, ekspert od e-commerce z Gemiusa. – Trudno dziś jednak jednoznacznie stwierdzić kiedy zakupy ...
-
Firmy logistyczne: które strony WWW najpopularniejsze?
... wzrost ruchu na stronach największych e-sklepów – podsumowuje Tkaczyk Popularność usług operatorów logistycznych pokazują też wyniki raportu o polskim rynku e-commerce przygotowanego przez firmę Gemius dla e-Commerce Polska wiosną tego roku. Z badań wynika, że 96 proc. internautów kupujących w sieci decyduje się na dostawę przez kuriera ...
-
Czy jesteś gotowy na omnichannel?
... przełożyć się na sukces strategii wielokanałowej? Jakie doświadczenia wielokanałowe towarzyszą konsumentom? Odpowiedzi na te pytania udziela nowy "Poradniku e-Commerce Polska: Jak wygląda wejście sklepu w model omnichannel?" Transformacja przedsiębiorstw w kierunku omnichannelu jest procesem złożonym i wieloetapowym - informuje na łamach Poradnika ...
-
Czy e-payment to już norma?
... E-commerce w Polsce 2016” przygotowanego przez Gemius dla e-Commerce Polska, dla połowy Polaków dostęp do różnych form płatności ... płatności e-payment za pośrednictwem aż sześciu operatorów. Oferta płatności e-payment wraz z rozwojem e-commerce nad Wisłą jest bowiem aktualnie bardzo szeroka. Najpopularniejsi operatorzy e-payment Polski rynek cechuje ...
-
Zakupy online: ważna jakość produktów i oszczędność czasu
... nie już co piąty internauta - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Gemiusa i e-Commerce Polska. W badaniu wzięło udział 1,5 tys. internautów. Wyniki pokazują, że największą ... wyniki badań dają niezwykle istotną wskazówkę natury strategicznej dla podmiotów z branży e-commerce. – Widać wyraźnie, że o klienta można walczyć nie tylko ceną, ale ...
-
Zakupy online: liczą się koszty dostawy
... inne pytania odpowiada najnowszy raport przygotowany przez firmę Gemius dla e-Commerce Polska. Gdyby koszty dostawy były niższe, produkty tańsze, a e-sklepy oferowałyby więcej zniżek ... przez kupujących w internecie problemy ─ mówi Marek Cynowski, pełnomocnik ds. e-commerce Poczty Polskiej. ─ Z perspektywy sprzedających istotnym jest tutaj świadomy ...
-
Zakupy online pod lupą
... analiz Picodi sporządził statystyki dotyczące wykorzystywanych do zakupów w sieci urządzeń oraz średniej wartości zamówienia dla 35 państw świata z rozwiniętą branżą e-commerce. Polska, w której 26% transakcji w sieci odbywa się ze smartfonów, znajduje się w grupie państw, gdzie zakupy z komputerów stanowią zdecydowaną większość. W tym gronie ...
-
Zakupy online: serwisy płatności zyskują na znaczeniu
... osoby z wyższym wykształceniem - wynika z raportu przygotowanego przez firmę Gemius dla e-Commerce Polska. Jak wynika z badania najczęstszą metodą płatności za produkty nabywane ... czy tabletu, jak i telefonu ─ komentuje Wojciech Czajkowski, dyrektor zarządzający PayU Polska. Jego zdaniem odpowiedzią na taką potrzebę konsumentów są płatności na jedno ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... e-commerce jest szczególnie wysoki w Europie Wschodniej, w samej Polsce przewiduje się wzrost obrotów w tym sektorze na poziomie 25 – 30 proc. – zaznacza Paweł Racis, dyrektor handlowy UPS Polska ... będą się zmieniały w podobnym kierunku. Polska jest europejskim liderem, jeżeli chodzi o wzrost wartości rynku e-commerce. W okresie 2010-2011 wyniósł on ...
-
Małe i średnie przedsiębiorstwa a e-handel
... z badania „E-handel w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach”, zrealizowanego przez IAB Polska we współpracy z Ministerstwem Gospodarki. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska postanowił zrealizować badanie rynku z przedstawicielami biznesu e-commerce w sektorze MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw). Aby rozszerzyć perspektywę ...
-
79% Polaków robi zakupy online, social commerce mniej popularny
... Tegoroczny raport „E-commerce w Polsce 2023” to efekt współpracy Gemius, Polskich Badań Internetu oraz IAB Polska, a jego wyniki wzbogacono o dane z badania Mediapanel oraz ekspercką wiedzę specjalistów działających w ramach Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska. O raporcie Celem badania, którego wyniki zaprezentowano w raporcie „E-commerce w Polsce ...
-
Producenci opakowań kontra kryzys: kto ma przewagę?
... Polska „B2B e-commerce – biznes w sieci” e-handel między firmami może wzrosnąć w tym roku nawet o blisko 200 mld zł, co oznaczałoby wartość aż 630 mld zł w 2021 r. Ekologia – presja regulacyjna oraz oczekiwania odbiorów Jeszcze przed pandemią Polska ... oczekiwań firm w raporcie „E-commerce B2B biznes w sieci” Santander Bank Polska zainteresowanie ...
-
Sklep internetowy: opłacalny nie tylko dla właściciela
... Polska. Rodzima branża e-commerce rozwija się w dynamicznym tempie. To zyskowny biznes nie tylko dla samego właściciela, ale i dla całej gospodarki. Opublikowany na początku bieżącego roku „Barometr e-commerce ...
-
Logistyka kontraktowa podąża za PKB. Nowe prognozy na 2024 rok
... się więc, że również w tym roku e-commerce będzie miał istotny wkład w rozwój sektora logistyki kontraktowej, zarówno w ujęciu globalnym, jak i regionalnym – dodaje Rafał Lewandowski, Contract Management Director z ID Logistics Polska. Szereg publikowanych ostatnio prognoz potwierdza, że e-commerce utrzyma w najbliższych latach dodatnią dynamikę ...
-
Zakupy grupowe w Europie Środkowej i Wschodniej
... przyzwyczajają się do zakupów online i e-płatności. Możemy założyć, że 2012 będzie kolejnym rokiem dynamicznego rozwoju e-commerce w regionie CEE, zwłaszcza na dużych rynkach takich jak Rosja czy Polska. Polska – dobre miejsce dla nowych zawodników W Polsce popularność serwisów zakupów grupowych dynamicznie rośnie. Zgodnie z wynikami gemiusAudience ...
-
Rynek magazynowy. W budowie aż 56 inwestycji
... rynki magazynowe, tj.: Polska Centralna (20% wszystkich transakcji), rynek Warszawy i okolic (18%), region Poznania (12%), Górny Śląsk (11%) oraz region Wrocławia (9%). W strukturze transakcji 80% to nowe umowy najmu i ekspansje, a pozostałe 20% to renegocjacje. Popyt kształtowały głównie trzy branże: e-commerce (24%), operatorzy logistyczni ...
-
Magazyny w Polsce: rekordowa podaż i puste powierzchnie
... zwracają uwagę, że Polska nadal utrzymuje wysoką pozycję na liście najbardziej atrakcyjnych miejsc dla inwestycji przemysłowych oraz logistycznych. Atutem są relatywnie niskie koszty operacyjne. Zarówno koszty najmu powierzchni, zużycia energii, jak i koszty pracy są w Polsce jednymi z najniższych w Europie. E-commerce napędza rynek Obecnie ...
-
Polskie nieruchomości przemysłowe i magazynowe na topie?
... branży e-commerce w bieżącym roku może przekroczyć 40 mld euro i będzie stanowić ok. 6% łącznej wartości sprzedaży detalicznej. Od 2013 roku rynek e-commerce w Polsce rozwija ... o czym świadczy niska stopa bezrobocia wynosząca 3,5% - trzecia najniższa wśród krajów UE. Polska jest jednak nadal konkurencyjnym rynkiem pod względem kosztów zatrudnienia. „ ...
-
Rynek magazynowy nie traci tempa
... bardziej opłacalna niż zawarcie długoterminowej umowy najmu (15 lat +). E-commerce wynajmuje i wymaga Największe potrzeby magazynowe w 2018 roku zgłaszały firmy zajmujące się ... magazynowych w tej okolicy. Na rynek magazynowy napływają inwestorzy z Azji Polska nadal ma bardzo mocną, konkurencyjną pozycję na logistycznej mapie Europy. Naszym krajem ...
-
2020 rokiem zakupów internetowych i płatności elektronicznych
... zwrot w stronę transakcji bezgotówkowych zarówno w świecie online jak i tradycyjnym handlu. Polska na tle innych krajów jest liderem, jeśli chodzi o ilość sposobów ... dla polskich e-sklepów, że konsumenci dostrzegli, iż w e-commerce granice praktycznie nie istnieją i będą wymagać od e-commerce, także polskiego, coraz więcej. Nasze dane potwierdzają ...
-
Magazyny bez pandemii. Nowe inwestycje będą dopisywać
... , co po raz kolejny potwierdza jego siłę. Także na rynku europejskim Polska jest silnym graczem? Oczywiście. Wszystkie te liczby, o których wspomniałem pozwoliły ... Polsce obsługują głownie rynek niemiecki. Rozwój e-commerce nie jest zaskoczeniem, ale jest coś czego trudno było się spodziewać? W przypadku e-commerce zaskoczeniem nie jest rozwój, ale ...
-
Handel online stanowi już 15 proc. wszystkich zakupów w regionie CEE
... Polska, w których udział e-commerce w handlu jest wyższy niż średnia Europy Środkowo-Wschodniej. Jak wskazują prognozy CBRE, zakupy przez internet do 2026 roku w tych krajach mogą objąć nawet odpowiednio 24 proc. i 23 proc. Najmniejszą dynamikę wzrostów e-commerce ...
-
Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje
... mobilnych internautów i możliwości ich urządzeń, w celu zwiększenia prawdopodobieństwa zakupu - mówi Piotr Kowalski, Senior Analytical Consultant w Google Polska. Właściciele firm i managerzy e-commerce dobrze wiedzą, jak trudno jest pozyskać klienta. Wkładają wiele wysiłku w zarządzanie płatnym ruchem czy kampaniami reklamowymi. Nieustannie ...
-
Internet wg IAB w 2004
IAB Polska opracowało raport pt. "Internet 2004. Polska, Europa i świat". Znalazły się w nim najważniejsze informacje na temat użytkowników Internetu w Polsce i na świecie, wydatków na reklamę internetową oraz e-commerce. Raport wskazuje również najpopularniejsze formy reklamy internetowej i prognozy dotyczące rozwoju tego rynku. Rośnie liczba ...