-
Świąteczne wydatki Polaków 2014
... to tylko 5%. Ponadto, na zimowe podróże znacznie częściej decydują się ludzie młodzi. Wyjeżdżający stanowią 28% w grupie wieku 18-24 lat – tłumaczy Monika Palmowska, dyrektor w dziale doradztwa podatkowego KPMG w Polsce. Mniej niż połowa pracujących Polaków planuje urlop w okresie świąteczno noworocznym Spośród pracujących Polaków ...
-
Kredyty we frankach, czyli szwajcarska ruletka
... ponad 320 tysięcy, mimo że była żona spłaca co miesiąc raty po 2000 zł” – tłumaczy Sadlik. Podobną sytuację opisuje mecenas Monika Śmigielska, z kancelarii Kozłowski Śmigielska i Wspólnicy. „Drastycznym przykładem jest sprawa jednego z kredytobiorców, który starając się zachować bardzo uczciwie wobec banku, zasygnalizował ...
-
Budownictwo i nieruchomości: przybywa ofert pracy
... przeszło dwa razy więcej niż w roku poprzednim. Wśród wszystkich zatrudnionych 70% stanowili inżynierowie i projektanci różnych specjalności, głównie budownictwa i energetyki – wyjaśnia Monika Wiśniewska - Pietruszka, Dyrektor ds. Rekrutacji i Rozwoju w Budimex SA. „W tym roku planujemy dalszy wzrost zatrudnienia w spółkach grupy Budimex. Rozwijamy ...
-
Durczok Gate: internet wre, a reszta milczy
... , solidarnym światem dużych mediów. Spośród wszystkich komentarzy na ten temat (a na Facebooku sprawę komentowali – w dodatku zgodnym tonem - i m.in. Roman Giertych, i Monika Olejnik), najbardziej istotny wydaje się komunikat wystosowany wczoraj przez Helsińską Fundację Praw Człowieka. W specjalnym komunikacie HFPC zwróciła uwagę na znaczenie ...
-
Komitet audytu przed wyzwaniami
... to ważne i absorbujące zadanie. Zajmowanie się dodatkowo licznymi rodzajami ryzyka w otoczeniu biznesowym spółki zdecydowanie nadwyręża możliwości wielu Komitetów Audytu – mówi Monika Bartoszewicz, partner i szef działu audytu ogólnego w KPMG w Polsce. Trudniejsze warunki pracy Komitetów Audytu w Polsce Komitety Audytu w Polsce są najczęściej ...
-
Wybory prezydenckie 2015 w mediach
... Polski w wieku 18 i więcej lat metodą wywiadów telefonicznych (CATI). Analizie poddano frazy obejmujące nazwiska wszystkich kandydatów na prezydenta Polski 2015. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR,
-
7 czynników sukcesu firmy rodzinnej
... , jest rodzajem zapłaty za to, co robi się dla innych – i dzięki czemu można rozwijać swój biznes według twardych reguł – mówi Monika Siecińska-Jaworowska, Prezes Zarządu Suempol, laureatka nagrody specjalnej w konkursie EY Przedsiębiorca Roku 2014. Ład korporacyjny Prawie wszystkie badane firmy rodzinne (90 ...
-
Fanpage Trends V 2015 – co słychać na Facebooku?
... miesiącem znalazł się prezydent elekt, Andrzej Duda. Ranking pod względem interaktywności wygląda dość podobnie, przy czym duży awans zaliczyli w nim Monika Olejnik i Wojciech Cejrowski. Wśród najpopularniejszych postów miesiąca w tej kategorii jedynie jeden nie był związany z wyborami prezydenckimi. To status Mateusza Grzesiaka ...
-
Ukryte koszty, za niski standard hotelu. Na co narzekają klienci biura podróży?
... szczegółami dotyczącymi wyjazdu i hotelu. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni. Dostaliśmy tez miły upominek od firmy na początek sezonu przy zakwaterowaniu w hotelu. (Monika, maj 2015) Certyfikat jak parasol bezpieczeństwa Wybierając organizatora wycieczki, powinniśmy zwrócić szczególną uwagę nie tyko na cenę czy opinie dotychczasowych ...
-
Lubisz podróże? Szukaj pracy w...sprzedaży
... pracę poza miejscem zamieszkania. „W przypadku zatrudnionych u nas inżynierów trudno mówić o podróżach służbowych, jest to raczej praca poza miejscem zamieszkania” - wyjaśnia Monika Wiśniewska-Pietruszka, Dyrektor ds. Rekrutacji i Rozwoju w Budimex SA. „Budowy prowadzone są w całej Polsce, a odległość oraz czas trwania wyjazdu uzależnione są od ...
-
Biura podróży: o czym rozmawiano w Internecie?
... mediów w odniesieniu do biur podróży wytypowanych przez portal Wiadomości Turystyczne w Raporcie „Globalny rynek organizatorów turystyki się konsoliduje. Touroperatorzy, ranking 2015”. Monika Tomsia - Specjalista ds. PR, Małgorzata Kilian - Asystent ds. PR,
-
Andrzej Duda w Internecie: hejt czy fejm?
... w komunikacji z obywatelami pokaże 5-letnia kadencja. Z całą pewnością postać Andrzeja Dudy w mediach bez echa nie przejdzie, wyborcy zawsze chętnie o sobie przypomną. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR, Małgorzta Kilian, Asystent ds. PR,
-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... 800 tysięcy złotych. Jak wpłynie to na wizerunek marki? Wkrótce przekonamy się czy był to 800 tysięczny zysk czy strata. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR, Małgorzata Kilian, Asystent ds. PR,
-
JOW-y w mediach
... tematu JOW-ów w tytułach prawicowych, lewicowych i centrowych. Do tytułów centrowych zostały zaklasyfikowane także: Zielony Sztandar (pismo PSL) oraz Fakt i Super Express. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR,
-
Rynek pracy pracownika tuż tuż?
... jeśli chodzi o pracowników fizycznych, jak i wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Zjawiska te przekładają się na większe trudności z zaspokojeniem potrzeb kadrowych firm – mówi Monika Zaręba, ekspert ds. rynku pracy, Pracodawcy RP. – Bardzo dobre pierwsze półrocze jak i wyniki naszego badania wskazują dosyć jednoznacznie, że na ...
-
Uchodźcy w Polsce: a co na to internauci?
... stronie. Czy jest to dobra metoda na internetowych hejterów? Najważniejsze, że zauważamy problem, który z każdą chwilą coraz pilniej wymaga rozwiązania. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR, i Małgorzata Kilian – Asystent ds. PR
-
Nieruchomości komercyjne: najemcy ciągle bez optymizmu
... inwestycyjne zainteresowane przejęciem najlepszych nieruchomości powinny oczekiwać wzrostu cen spowodowanego kompresją stóp kapitalizacji we wszystkich segmentach rynku - komentuje Monika Dębska-Pastakia FRICS, Partner, Prezes zarządu Knight Frank. - Mamy do czynienia z typowym na rynku nieruchomości komercyjnych cyklem koniunkturalnym i Polska ...
-
Wydawnictwa literackie i ich wizerunek w mediach
... Wydawniczy PAX, Wydawnictwo Czerwone i Czarne, Hachette Polska, Wydawnictwo Wiatr od Morza, Wydawnictwo Nowy Świat, Wydawnictwo EMG, Wydawnictwo FILO, Wydawnictwo Pi. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR,
-
Dlaczego wystawiamy opinie o sklepach internetowych?
... o wszelkich opóźnieniach w realizacji zamówienia. Ponadto jeszcze częściej aktualizujemy stany magazynowe, aby klient miał dostęp do jak najbardziej aktualnych informacji – mówi Monika Siarkowska, PR & IR manager w Oponeo.pl. Czytanie opinii konsumenckich już stało się jednym z ważniejszych etapów podejmowania decyzji zakupowej. Tendencja ta ...
-
Rady nadzorcze: ryzyko i strategia w końcu pod kontrolą
... wymaga tego otoczenie, z drugiej takie są też oczekiwania inwestorów, a dla uzyskania realnej korzyści z pracy rady jest to wręcz konieczne – mówi Monika Bartoszewicz, partner i szef działu audytu ogólnego w KPMG w Polsce. Strategia i ryzyko nie zawsze są łączone podczas dyskusji w ramach rady nadzorczej Wyniki ...
-
Likwidacja gimnazjów: a co na to internauci?
... scenariusz jednego z użytkowników Twitttera: „Poranek, z trudem wstaję i zbieram@myśli. Z wysiłkiem otwieram lodówkę. A tam... jogurty z serami kłócą się o sens istnienia #gimnazjum”. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR i Małgorzata Kilian – Asystent PR
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2015 – Top20
... wiekowy. Bieżąca edycja pozwala zaobserwować spadek średnich ocen polecenia konsumentów. - To znak, że konsumenci coraz więcej wymagają od marek - mówi Monika Kowalewska, dyrektor projektu. - Nie bez znaczenia jest też fakt, że badanie realizowane było w czasie trwania kampanii wyborczej. To, szczególnie w Polsce ...
Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, Superbrands, marki, badania konsumentów, Allegro, Google, YouTube, Tymbark, Lego -
Europa: wydarzenia tygodnia 49/2015
... poziomie 190 tys. W przypadku podobnie optymistycznego rządowego raportu NFP w piątkowe popołudnie możemy spodziewać się próby odreagowania ostatnich spadków na USD/PLN. Monika Krzywda, analityczka instytucji płatniczej AKCENTA
-
Co kupić na Święta? Przedświąteczna gorączka w social media
... prezent”. Pamiętajmy, prezenty prezentami, ale prawdziwe Święta nie będą Świętami bez filmu „Kevin sam w domu”, reklamy Coca-Coli i piosenki „Last Christmas”. Monika Tomsia – PR Manager i Karolina Masalska – Specjalista ds. PR,
-
Ochrona danych osobowych wątpliwa? Tak uważa 50% konsumentów
... chronią te poufne informacje i do jakich celów je wykorzystują. Zatem kluczowe jest, aby każda organizacja w szczególności zadbała o ich bezpieczeństwo” - mówi Monika Kaczmarek, analityk Verint Polska . „Niedawne szeroko omawiane incydenty związane z danymi rzucają nowe światło na to, jak ważna jest dla konsumentów ...
-
500 zł na dziecko w mediach. Internauci za czy przeciw?
... dziecko” wzbudza wiele emocji. Internauci na różne sposoby próbują wyrazić swoje zadowolenie lub sprzeciw. Raz rzeczowym argumentem, innym razem – memem. Monika Tomsia, Manager ds. PR i Małgorzata Kilian, Asystent ds. PR,
-
Dzień Kobiet = Dzień Sukcesu
... nosa Panom: Z okazji Dnia Kobiet, o którym wspominano w mediach aż 7 tys. razy w ciągu lutego 2016 roku, życzymy wszystkim Paniom wielu sukcesów! Monika Tomsia, PR Manager,
-
Czytelnictwo w Polsce według social media
... „Biografie i autobiografie”, „Esej”, „Fantastyka”, „Historyczne”, „Horror”, „Komiks”, „Kryminał”, „Opowiadanie”, „Poezja”, „Popularno-naukowe”, „Poradnik”, „Powieść”, „Przygodowe”, „Reportaż”, Romans”, „Science fiction”. Autor badania: Monika Tomsia, PR Manager i Małgorzata Kilian, Asystent ds. PR,
-
Sklepy meblowe w mediach: IKEA, a potem długo, długo nic
... wybranych marek z branży meblarskiej: Abra, Agata Meble, IKEA, Black Red White, Fabryka Mebli Bodzio, Fabryka Mebli Forte, Jysk, Meble VOX. Monika Tomsia, PR Manager,
-
Robert Lewandowski najpopularniejszy na Instagramie
... części TOP10 dominują kobiece profile. Kolejno znalazły się tam: Joanna Kuchta, Julia K. – maffashion, Ewa Chodakowska, Joanna Krupa, Anna Lewandowska oraz Monika Jagaciak. Największe profile na Instagramie w Polce w kategorii BLOG & VLOG W kategorii blogi i vlogi największe zainteresowanie przyciągają: Suchar Codzienny, Julia K. – maffashion ...
-
Marki samochodowe w mediach: TOP10
... na ten temat. Reakcje internautów na sytuację miały charakter w większości informacyjny. Nie obyło się jednak bez memów i komentarzy o żartobliwym zabarwieniu. Monika Tomsia, PR Manager,
-
Doskonała rada nadzorcza, czyli jaka?
... , jej składu oraz różnorodności. Kwestie te powinny być przedmiotem dyskusji na forum zarządu i rady w ramach planowania długofalowej strategii działania – mówi Monika Bartoszewicz, partner i szef działu audytu ogólnego w KPMG w Polsce. O badaniu: Raport KPMG International pt. „Doskonała rada nadzorcza” został przygotowany na podstawie ...
-
Nieruchomości komercyjne w CEE: Polska ciągle nr 1
... wzrost pustostanów oraz spadek czynszów efektywnych. Oczekuje się, że stopy kapitalizacji za mniej atrakcyjne produkty inwestycyjne mogą nadal rosnąć” – mówi Monika A. Dębska-Pastakia FRICS MRTPI, Partner i Prezes Zarządu Knight Frank Polska. Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce w I kw. 2016 – kluczowe wskaźniki: Wycena rynku - 34 ...
-
Karmienie piersią w miejscach publicznych - social media dyskutują
... . (…) To taka pochodna śledzenia cudzego życia na facebooku, czy innych pudelkach itp., ludzie za bardzo się interesują” – czytamy w jego komentarzu. Monika Tomsia, PR Manager,
-
PKP Intercity na ustach internautów. Co social media mówią o kolei?
... SKM”, „Koleje Śląskie”, „Koleje Dolnośląskie”, „SKM Warszawa”, „Koleje Wielkopolskie”, „Warszawska Kolej Dojazdowa”, „Łódzka Kolej Aglomeracyjna”, „Arriva RP”, „Koleje Małopolskie UBB”. Monika Tomsia, PR Manager i Konrad Wróbel, Asystent ds. PR,