-
Jak zaplanować udany urlop?
... dostarczą nam również certyfikaty zewnętrznych podmiotów, jak np. Certyfikat Firmy Wiarygodnej Finansowo, czy Certyfikat Rzetelna Firma oraz informacje o członkowstwach, np. w ... pośredników, takich jak FLY.PL, możemy liczyć na stałą opiekę pracowników call center, którzy służą wsparciem zarówno przed wyjazdem, podczas wyboru wycieczki i rezerwacji, a ...
-
Plus dla Firm: oszczędzaj ze smartFIRMA
... koszty w firmie. Mobilny zespół – przełączanie połączeń przychodzących pod numer firmy bezpośrednio do pracowników według preferowanych reguł dystrybucji połączeń. Nagrywanie rozmów – prowadzonych na telefonach komórkowych dla firm posiadających call center lub biuro obsługi klienta. Przełączanie rozmów – bez konieczności udziału w połączeniu ...
-
Polski rynek wierzytelności I kwartał 2014
... obecnego w odniesieniu do windykacji na zlecenie wyraziło 38% ankietowanych spółek. - Firmy, które tak jak Kredyt Inkaso, postawiły na negocjacyjny model ... liczba pracowników wyniosła 3.501. W strukturze zatrudnienia maleje za to odsetek pracowników działów call center. O ile pod koniec 2010 roku sięgał on 39% ogółu zatrudnionych, o tyle w ...
-
Jakie języki obce najbardziej przydatne w pracy?
... pracowników, których poziom znajomości języka niemieckiego oceniany jest na B2. Firmy te gwarantują pracownikom dalszy rozwój poprzez np. szkolenia wewnętrzne. Niektóre ... języka). Nauką języka francuskiego powinni zainteresować się przede wszystkim pracownicy call center (ponad 8% wszystkich ogłoszeń do nich skierowanych posiada wymóg znajomości tego ...
-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... wpływ na biznes. Obecnie jest powszechnie wykorzystywana chociażby w marketingu, call center, chatbotach, pozycjonowaniu, targetowaniu, maszynowych tłumaczeniach tekstów (Microsoft poinformował ... Uczenie maszynowe używane jest do rozpoznawania mowy (Google Now i Siri firmy Apple, Xbox, Skype) czy obrazu. Gdzie jeszcze? Filtry antyspamowe w skrzynkach ...
-
Rynek pracy: nowe technologie i brak pracowników
... segmencie produkcji - Natalia Bogdan, prezes zarządu Agencji Pracy Jobhouse. Według raportu firmy doradczej PwC luka na rynku pracy w ciągu kolejnych sześciu ... . 1,5 mld zł. Jednocześnie obserwujemy dalszy wzrost outsourcingu wielu usług. Księgowość, płace, call center, a nawet IT to dziedziny szczególnie chętnie “oddawane” zewnętrznym podmiotom. ...
-
Do zmiany pracy motywują nas pieniądze. A co nas powstrzymuje?
... . Jak wskazała prawie połowa badanych pracodawców, nie jest łatwiej pozyskać pracownika w czasie pandemii, w szczególności w branżach IT, e-commerce, call center czy FMCG. Firmy wykorzystują więcej kanałów dotarcia do kandydatów oraz publikują większą liczbę ogłoszeń rekrutacyjnych w poszczególnych procesach, czasem pomimo mniejszej liczby ...
-
5,25-calowe napędy wracają
... się z zadaniem gromadzenia, przechowywania i archiwizacji dokumentów i danych. Wśród potencjalnych klientów producent widzi m.in. banki, środowiska medyczne, call center, firmy ubezpieczeniowe, telekomunikacyjne a także agencje rządowe. Napęd UDO to połączenie elastyczności stosowania tradycyjnych napędów 5,25-calowych, długowieczności CD i dużej ...
-
PR w nowych mediach
... mają za zadanie "przeczesywać" sieci w poszukiwaniu istotnych dla rozwoju firmy informacji. Do nich należy również selekcja i obróbka informacji pochodzących ... Maciejowski, "Narzędzia skutecznej promocji w Internecie", Oficyna Ekonomiczna 10 Paulina Michalik, "Ewolucja call center", "Impact", nr 4 (33), 2002 11 Tomasz Sucheta, "Eye tracking, ...
-
Nowe biuro podróży online
... biletów lotniczych i rezerwację miejsc noclegowych. Traveliada.pl planuje uruchomienie call center z ulgową linią telefoniczną oraz możliwość płacenia kartami kredytowymi. Jednocześnie firma nie zamierza rezygnować z prowadzenia tradycyjnego biura. W siedzibie firmy można również zakupić bilety lotnicze tanich przewoźników, bilety autokarowe, jak ...
-
Billing Deutsche Telekom na BEA WebLogic
... . Firma T-Systems opracowała platformę bilingowania i inkasowania przychodów, która zbiera dane od regionalnych usługodawców i lokalnych działów firmy. Oferuje dwa produkty do obsługi międzynarodowej działalności: T-VPN i Global Call Center. W środowisku BEA WebLogic Server w Niemczech pracuje już osiem klientów obsługujących min. Wielką Brytanię ...
-
Rynek pracy specjalistów VII-IX 2006
... odnotowano znaczący wzrost liczby ofert w działach handlowych i obsługi klienta oraz call center. Oferty pracy z tych dwu działów stanowiły w sumie prawie 28% wszystkich ... go z żadnym nowym trendem, przyczyną spadku może być okres wakacyjny, w którym firmy rzadziej decydują się na prowadzenie rekrutacji " - komentuje Przemysław Gacek. W stolicy ...
-
Rynek pracy specjalistów 2006
... bez problemu mogły również znaleźć osoby chcące pracować w działach obsługi klienta i call center (prawie 7000 ofert więcej niż w 2005 roku) oraz osoby z wykształceniem technicznym ... przygotowano blisko dwukrotnie więcej propozycji. "Ta tendencja będzie się utrzymywać, bo firmy zdały już sobie sprawę, że ich działalność w dużej mierze zależy od tego ...
-
Biurowiec AVIA w Krakowie
... tylko offshoring i outsourcing pobocznych procesów takich jak księgowość czy call center. Gród Kraka jest miastem uczelnianym, gdzie kształci się ludzi na wysokim poziomie, ... Warszawie. Dostrzegając wszystkie zalety Krakowa, swe siedziby zlokalizowały w nim takie firmy jak: Google, Motorola, IBM, Delphi, ABB, Fujitsu, Capgemini, Philip Morris, ...
-
Nowe oferty pracy XI 2009
... pracodawcy" z jednej i "rynek pracownika" z drugiej strony? Wszelkie dane wskazują, że polskie firmy oparły się spowolnieniu czy nawet kryzysowi, w stopniu na tyle dużym, że – ... właśnie dla handlowców? Poszukiwani są również pracownicy działów obsługi klienta oraz call center – w listopadzie czekało na nich 3 tys. 539 ofert pracy. W ofertach pracy ...
-
Nowe oferty pracy IV 2010
... znaleźć również chcący podjąć się pracy w działach obsługi klienta czy call Center – oczekiwało na nich ponad 4 tys. 300 ofert. Po uprzednim ... procent). W liczbach bezwzględnych najwięcej ofert pochodziło z woj. mazowieckiego – 7 tys. 750 ofert. Firmy oraz instytucje w kolejnym w zestawieniu województwie – śląskim – oferowały 3 tys. 398 stanowisk. ...
-
Nowe oferty pracy V 2010
... najwyraźniej się kończy – pracę można łatwiej znaleźć niż stracić. W wielu badaniach firmy już nie sygnalizują zamiarów zwolnień, pojawia się za to ... kwietniu). W ogłoszeniach mogli także przebierać chętni do podjęcia pracy w działach obsługi klienta czy Call Center – oczekiwało bowiem na nich ponad 4 tys. 500 ofert (miesięczny przyrost o 3,6 proc.). ...
-
Najpopularniejsze wakacyjne oferty pracy
... pracy wśród pracodawców są także stanowiska dla mechaników i kierowców (7,2 proc.). Firmy są również zainteresowane zatrudnianiem konsultantów telefonicznych i pracowników biurowych (3,5 ... .). Popularnością cieszą się także stanowiska asystentek (9,4 CV), nauczycieli i lektorów (9,3 CV), pracowników call center (9,1 proc.). Ranking zamykają oferty dla ...
-
Rynek pracy specjalistów 2011
... Top 3 najbardziej poszukiwanych fachowców 2011 roku” zamykają pracownicy działów obsługi klienta i call center. Tuż za podium znaleźli się inżynierowie, w przypadku tych specjalistów odnotowano znaczący ... za dwa, trzy miesiące, ale już teraz widzimy, że firmy nieco ostrożniej, choć bez paniki, podchodzą do zatrudnienia nowych osób. Nadzieję daje ...
-
Praca sezonowa w wakacje
... biurowy (w recepcji, w zastępstwie sekretarek, gońców, asystentów biurowych) czy też w call center. W okresie wakacyjnym prace można również stosunkowo łatwo znaleźć poprzez bezpośrednie ogłoszenia ... znalezienie opinii o nieuczciwych pracodawcach. Wystarczy czasami wpisać tylko nazwę firmy czy nazwisko jej właściciela, by uzyskać całą listę mniejszych ...
-
Nowy operator komórkowy. Czy Virgin Mobile zatrzęsie rynkiem?
... Virgin Mobile Polska wyszło z założenia, że klienci dzwoniąc do call center chcą raczej rozmawiać z konsultantami, a nie poprzez niezbyt lubiany przez ... telefonii komórkowej niepodzielnie królują bowiem dotychczasowi operatorzy, posiadający własną infrastrukturę. Według firmy analityczno-doradczej Audytel, w Polsce na koniec II kw. 2012 r. było ...
-
Warto odwiedzić Berlin
... lub niemiecki. Siedziby w tym mieście posiadają między innymi takie firmy jak: Samsung, Zalando, e-Darling, Amazon. Przeważają tu tzw. start-upy, które stawiają na ... com/salary-survey.php?loc=980&loctype=3) : Dostawca – 1,200 euro Recepcjonista/ka – 2,166 euro Call Center, Obsługa Klienta – 2,263 euro Inżynier – 3,524 euro 3. Ceny za wynajem ...
-
Usługi assistance doceniane
... wyższe wykształcenie (50%). Budowanie świadomości klientów to zadanie zarówno dla firmy assistance, jak i dla banku. Dlatego też bardzo ważne jest ... więcej możliwości: strony internetowe, materiały drukowane, social media, media tradycyjne, call center czy chociażby dedykowani opiekunowie klienta, gotowi odpowiedzieć na najbardziej wnikliwe pytania. ...
-
Oferty pracy. Tylko jeden region Polski nie dopisuje
... 42 proc.) i organizacjach pozarządowych (- 40 proc.). Mniej ofert pojawia się także w call center, sprzedaży detalicznej, a nawet produkcji. – W następnym kwartale spodziewać się należy wzmożonego ... dla przedstawicieli branży medycznej. Aby skuteczniej dotrzeć do kandydatów, firmy inwestują w nowe narzędzia rekrutacyjne. – Ogłoszenie jest nieodzowne, ...
-
Wakacje 2017: sierpień lepszy niż lipiec
... mln złotych. Z ciekawszych informacji biznesowych na uwagę zasługuje wzrost sprzedaży sieci biur własnych i call center o odpowiednio 36 i 19 procent, podczas gdy w tzw. kanale agencyjnym sprzedaż wzrosła ... powtarzalnej, która wyznacza dominującą część wartości niemal każdej firmy. Warto zauważyć, że Rainbow osiągnął dobre wyniki finansowe, i to ...
-
InfoPraca: w III kw. rynek pracy w rękach pracowników
... nią catering/gastronomia (-49 proc.), produkcja (-43 proc.), sprzedaż detaliczna (-42 proc.) i call center (-35 proc.). Regiony i ich specyfika Patrząc na liczby, najwięcej ofert pracy pochodzi z ... innych zakątków świata. Nie wszyscy sobie z tym radzą, stąd coraz większe znaczenie odgrywają firmy, które proponują kompleksowe usługi związane z ...
-
Znajomość języków obcych w pracy. Gdzie się przydaje?
... w co piątym ogłoszeniu z tej profesji. Ciekawe dane pochodzą także z kategorii call center w której prawie połowa osób, która jest odpowiedzialna za przyjmowanie połączeń powinna ... szczególnie wymagany - pojawił się on w ponad 80% ofert pracy. Potwierdzają to również badania firmy Kantar TNS Znajomość języków obcych, które wskazują, że język ten jest ...
-
Chatbot pomoże nie tylko klientom
... Może być to traktowane jako odpowiedź na fakt, że - jak szacuje Call Center Helper - ponad połowa organizacji na świecie ciągle stosuje żmudne, czaso- i pracochłonne i ... poszły o krok dalej, decydując się na przygotowanie skargi jest jeszcze mniejsza. Jessica Collier z firmy All Turtles, która opracowała chatbota Spot przyznała natomiast, że ich ...
-
Prywatne ubezpieczenie zdrowotne ma 3,1 mln Polaków
... gospodarczym, pracodawcy nie rezygnują z polis zdrowotnych. Co więcej, kolejne firmy decydują się na zakup takiego ubezpieczenia w ramach benefitów pracowniczych. ... zdalnie. Dlatego ubezpieczyciele rozszerzyli zakres usług telemedycznych. Wzmocniona została obsługa w call center, a dodatkowo pacjenci oraz lekarze zyskali lepszy dostęp do wyników ...
-
Rośnie sektor BPO/SSC. Warszawa dogania Kraków
... rozwój takich sektorów jak BPO, SSC, ITO, R&D, czy nawet Call Contact Center - puentuje Wiktor Doktór. Obsługa największych instytucji finansowych Warszawa z największym w kraju ... roku w Warszawie zainwestowały m.in. takie firmy jak Bain & Company, DLA Piper, F5 Networks, Groupon, KMD, Raya Contact Center, William Demant, a szwajcarski bank Credit ...
-
10 technologicznych trendów na rok 2018 według Gartnera
... o preferencjach konsumentów, dzięki którym firmy są w stanie personalizować ofertę i obsługę klienta a tym samym zwiększać swoje przychody – komentuje Paweł Pierścionek, Chief Technology Officer z firmy Cludo, dostarczającej zaawansowane platformy komunikacyjne w modelu SaaS dla call i contact center – Tego rodzaju narzędzia pozwalają również ...
-
Chatboty, voiceboty, AI dla firm. 5 kluczowych trendów 2020
... udział w debacie na tematy społeczne – jak w projekcie Debater firmy IBM. Co więcej – najnowszy chatbot od Google – ... – Voiceboty – to potężne narzędzie dla każdego Contact Center, w szczególności tam, gdzie właśnie telefon stanowi ... Konieczne do tego jest integracja i pozyskanie danych z oprogramowania CRM, Call Center/ Infolinia, ERP, HR, Marketing ...
-
Dlaczego inwestorzy patrzą na Kraków?
... SSC/BPO, głównie w segmencie Business Services oraz IT, ale również R&D, call i service center – dodaje ekspert. Rosnący potencjał edukacyjny Dwadzieścia trzy uczelnie wyższe, a ... miejskim w Polsce ma na celu opis rzeczywistości biznesowej, w jakiej funkcjonują firmy. Materiał pozwala spojrzeć na polski rynek z perspektywy biznesu i wskazać główne ...
-
6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce
... (CX Act 2015, Millennial Research 2015, Global Contact Center Benchmarking Report 2015). Jednak obecnie wciąż najbardziej ufają ... wskazówki dla lepszej obsługi – podniesienia poziomu First Call Resolution). Zwłaszcza, że jakość obsługi ma ... . Sklepy internetowe, podobnie zresztą jak inne firmy z branży B2C – jeśli chcą walczyć o lojalnych klientów – ...