-
Czym jest telefonia SIP i jak ją wykorzystać w biznesie?
... , oprócz dużych korporacji, także firmy z sektora MŚP. Gdzie najlepiej sprawdza się SIP? Głównymi zainteresowanymi, wykorzystującymi telefonię SIP, są przedsiębiorstwa dla których telekomunikacja stanowi jeden z filarów działalności, a więc posiadające call center bądź w formie bardziej rozbudowanej – contact center. Dzięki użyciu aparatów opartych ...
-
Miniaturowy komputer od Asusa: VivoStick dostępny w Polsce
... się również jako rozwiązanie dla zastosowań biznesowych, komercyjnych i edukacyjnych. VivoStick można wykorzystać jako platformę thin client dla call center, szkolnego laboratorium komputerowego czy małej firmy. Oparty o oprogramowanie wbudowane moduł Trusted Platform Module (TPM) chroni wewnętrzne struktury danych przez zewnętrznymi zagrożeniami ...
-
Kablówki i telekomy. Wysoka jakość obsługi albo śmierć?
... sposób nabywania usług przez klientów. Po roku wyraźnie widać, że firmy te rzeczywiście zdobywają rynek i współpraca z nimi połączona z dobrą obsługą klienta może ... spójnej komunikacji i wysokiej jakości obsługi. 79% abonentów korzysta z salonów firmowych, z call center – 76%, z czatów internetowych – 77%, a z poczty e-mail – 73%. Zadowolenie ze ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w VIII 2017
... z obszarów: IT - Rozwój oprogramowania, IT - Administracja, Call Center oraz Obsługa Klienta. Jobile to nowa usługa rekrutacyjna w portfolio GoldenLine, której podstawą jest realizacja direct search w imieniu klienta. HR Researcher zarówno wykonuje direct search w imieniu firmy, jak również przeprowadza selekcję nadesłanych aplikacji. Pracodawca ...
-
Bazy danych wzajemnie udostępniane
... prawna opracowująca prawne założenia projektowe, o ile wewnętrzny dział prawny firmy nie będzie miał doświadczenia w realizacji projektów związanych z ochroną danych osobowych. Kolejnym partnerem będzie firma (agencja reklamowa, marketingowa, call center), która zaprojektuje i zrealizuje działania komunikacyjne z zastosowaniem udostępnionych baz ...
Tematy: -
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
... zorganizowanego podejścia do zarządzania wartością klienta dla firmy, a nie działań przypadkowych. Badania wykazują, że firmy, zacieśniające kontakty z klientami i oferujące im ... produktów, a więc sprzedawcy, serwisanci, pracownicy działów obsługi klienta czy call center, czy nawet recepcjoniści i sekretarki, odgrywają bardzo istotną rolę w procesie ...
-
Rynek outsourcingu szybko się rozwija
... sprzedaży - głównie pionu call center. Ważnym czynnikiem warunkującym rozwój rynku jest poszukiwanie innowacyjnych, bardziej zaawansowanych rozwiązań przez klientów firm outsourcingowych. Jednym z przykładów jest rozszerzanie działalności na nowe, starannie wybrane punkty sprzedaży, w których dotąd produkt lub usługa firmy nie były jeszcze obecne ...
-
Upadłości firm I-VI 2013
... . Do firm zajmujących się usługami zdrowotnymi, gastronomicznymi czy reklamowymi dołączyły firmy świadczące usługi ochrony mienia czy call center. Jak co miesiąc – w związku z problemami budownictwa w statystyce upadłości są też firmy nadzorujące inwestycje, doradztwa technicznego czy architektonicznego oraz dzierżawy urządzeń budowlanych. Nadal ...
-
Nowe oferty pracy II 2010
... zatrudnienia są bardzo wstrzemięźliwe – duże firmy duże nadal planują redukcję zatrudnienia, natomiast małe i średnie firmy - niewielki wzrost. Stabilizacja? W drugim miesiącu ... tys. 710 ofert pracy. W ofertach pracy mogą przebierać również chętni do pracy w call center oraz działach obsługi klienta – na osoby chcące pracować w tej branży czekało ...
-
Nowe oferty pracy X 2010
... wskazuje na wysokie ryzyko, ograniczające możliwości rozwojowe przedsiębiorstw - za poważne zagrożenie firmy uznają zmiany regulacji prawnych dotyczących branż, w których działają. Dla ponad 25 ... stała i zawiera się w zestawie "Sprzedaż", "Obsługa klienta / Call center" oraz "Informatyka / Telekomunikacja", to mocno zmienia się struktura branżowa ...
-
Czy sektor BPO/SSC będzie się bił o biura?
... centra usług wspólnych stawiają głównie na aglomeracje pozawarszawskie. W miastach regionalnych firmy z tego sektora odpowiadają za wynajem około połowy powierzchni biurowej. W ... telekomunikacyjna i touroperatorzy. Polski rynek outsourcingu to już nie tylko księgowość i call center, ale także usługi prawnicze, windykacyjne, czy zarządzanie budynkami ...
-
Przyszłość, nadzieje i zagrożenia oczami CEO
... poziomie, jednak można zaobserwować znaczącą zmianę w skali potencjalnych transakcji. Firmy nadal rozważają transakcje M&A i konsolidację jako istotną ścieżkę rozwoju. Mniej ... i wykorzystanie AI wyeliminują powtarzalne prace wykonywane według ustalonego algorytmu (np. call center) albo wymagające prostej analizy danych ogólnie dostępnych w sieci (np ...
-
Rynek pracy spowolnił, ale ofert pracy nie brakowało
... jednak znacznej zmianie, podążając w kierunku bardziej zracjonalizowanego podejścia do rekrutacji. Firmy nie przestały zatrudniać, co widać między innymi w rekordowej liczbie klientów ... zainteresowane kategorią internet / e-Commerce / nowe media (51%) oraz pracownicy call center (40%). Pracownicy fizyczni niezmiennie w TOP3 Niezmiennie od lat praca ...
-
Redukcja etatów najczęściej z przyczyn ekonomicznych
... inteligencji prowadzą do eliminacji mniej złożonych procesów w sektorach BPO/SSC oraz call center, co skutkuje optymalizacją struktur i ograniczeniem miejsc pracy. ... – podsumowuje szef Talent Solutions. Dopasowanie liczby pracowników do aktualnych potrzeb firmy kluczem do stabilizacji zatrudnienia Nie wszystkie jednak zmieniają poziom zatrudnienia ...
-
Praca tymczasowa: profil pracownika
... , pracownicy produkcji. Dość spora część pracowników tymczasowych to pracownicy call center, a zwłaszcza telemarketerzy. W Europie do tych stanowisk dochodzą stanowiska biurowe, ... z obserwacji Work Express wynika, że chętnych do pracy nie brakuje. Zachodnie firmy już dawno doceniły korzyści płynące z pracowników tymczasowych, powoli przekonują się ...
-
Mobilność zawodowa w cenie
... z nowymi wyzwaniami oraz zapobiega wypaleniu zawodowemu. Warto wspomnieć również o pracownikach call center, którymi często są studenci dopiero debiutujący na rynku pracy, którzy rzadko ... danym stanowisku, proponują im zmianę na zazwyczaj wyższy etat w hierarchii firmy, dzięki czemu zatrzymują wartościowego pracownika. Taka zmiana możliwa jest także ...
-
Lubisz podróże? Szukaj pracy w...sprzedaży
... specjaliści działają standardowo w wyznaczonym przez pracodawcę regionie, jednak dodatkowo muszą być gotowi na reprezentowanie firmy na szkoleniach oraz konferencjach, także zagranicznych. Obsługa klienta – nie musi oznaczać pracy w call center Jak wynika z analiz ogłoszeń o pracę zamieszczonych w portalu Pracuj.pl, specjaliści obsługi klienta są ...
-
W BPO/SSC jest praca dla młodych
... relokacyjne czy dofinasowania do certyfikatów specjalistycznych. Z racji konieczności pracy w języku obcym, firmy często finansują swoim pracownikom również kursy języków obcych. – Praca w BPO/SSC wciąż jeszcze kojarzona jest niekiedy z zatrudnieniem w call center, w którym niewiele można się nauczyć, ale to błędne wyobrażenie, – przekonuje Justyna ...
-
5 sposobów na skuteczny plan ciągłości działania
... społecznościowe. Komunikację do wielu osób ułatwiają również systemy IVR (ang. Interactive Voice Response). Firmy, w których są stosowane, mogą obsługiwać dużą liczbę połączeń telefonicznych od klientów. Posiadają funkcjonalności automatycznego call center. Przy okazji IVR oferuje również usługi dodatkowe m.in. płatności. Jego zastosowanie pozwala ...
-
1/2 Polaków robi zakupy online, 1/2 chce testować w sklepie
... badania SAP (SAP Consumer Insights 2017), 4 na 10 Polaków zrezygnuje z usług firmy, jeśli dostrzeże różnice w cenach między sklepem internetowym, a fizyczną placówką. Z ... . W innych polskich sieciach proces sprzedaży multiSIM musiał być finalizowany przez call center lub w fizycznej placówce. Dzięki wykorzystaniu rozwiązań SAP, cały proces mógł być ...
-
Niewypłacalność w styczniu 2021 ogłosiło 80% więcej firm niż rok temu
... (pośrednictwo finansowe, doradztwo biznesowe, usługi księgowe, agencje pracy tymczasowej, call center, obsługa targów), ochrona zdrowia – 11 (praktyka lekarska, pielęgniarska, opieka ... wakacje były pewnym oddechem dla sektora, którego nie miały firmy obsługujące firmy. Popyt na ich usługi spadł drastycznie nie tylko z powodu obostrzeń ( ...
-
TPSA integruje z Sybase
... Tel Computerland) a systemem bilingowym Serat 2 firmy Spin oraz aplikacją CRM firmy Peoplesoft. Oprócz dostawy serwerów, Sybase będzie ... realizowane za pomocą systemu Call Center. Enterprise Application Server to serwer aplikacyjny, który funkcjonuje w wielu instytucjach w Polsce. Rozwiązanie doceniły takie firmy jak Polkomtel, Skoda Auto, ...
-
Rynek pracy specjalistów 2007
... więc pracodawcy muszą prześcigać się w pomysłach na przyciągnięcie pracowników do firmy, m.in. poprzez pozapłacowe świadczenia pracownicze czy prowizje. Wiele firm tej ... % mniej). W czwartym kwartale 2007 spadło też nieco zapotrzebowanie na osoby do działów obsługi klienta i call center i choć w całym 2007 roku ofert pracy z tych działów było blisko ...
-
Rynek pracy: specjalizacja w cenie
... danych otoPraca.pl wynika, że w okresie od kwietnia 2009 do kwietnia 2010 firmy poszukiwały m.in. wysoko wykwalifikowanych pracowników, takich jak księgowi czy informatycy. ... 6,7 proc. ofert. Łatwiej było też znaleźć pracę przy telefonie w tzw. call center i obsłudze klienta. Trudniej było w budownictwie oraz ubezpieczeniach. Potrzeby firm nie zawsze ...
-
Jakie oferty pracy w VII-VIII 2010?
... ), w sektorze finansowym (ponad 6 800) oraz w budownictwie i nieruchomościach (5 600 propozycji). W letnie miesiące poprzez Pracuj.pl firmy szukały głównie handlowców (ponad 16 000 ofert) i osób do działów obsługi klienta i call center (ponad 7 600 propozycji), a na trzecim miejscu uplasowali się specjaliści IT (ponad 7 200 ofert.) Jak ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2013
... ponad 20 tys. ofert). Pierwszą trójkę zamykają oferty z działów obsługi klienta i call center (prawie 16,5 tys. ofert). „Nadal bez problemów pracę można znaleźć w ... ofert pracy w zaawansowanych technologiach jest naturalny w sytuacji spowolnienia czy kryzysu, kiedy firmy ograniczają inwestycje, a nowoczesne technologie nie są przecież niczym innym ...
-
Marketing: nowoczesne technologie to konieczność
... pierwszy niezwiązany bezpośrednio z komunikacją elektroniczną obszar sklasyfikowano ośrodki call center. Wyniki badania wskazują również na powszechne wśród marketerów dążenie ... efektywności realizowanych działań, a w ostatecznym rozrachunku także zwiększenie przychodów firmy. Z naszych analiz wynika, że marketerzy, którzy inwestują w przyszłość ...
-
Usługi internetowe: jak inflacja zmienia zachowania konsumentów?
... ze wsparcia online. Ponad 40 proc. kupuje mobilne usługi internetowe w sklepie stacjonarnym, a 55 proc., w przypadku problemów technicznych, woli zadzwonić do call center. Firmy powinny dopracować swoje strategie biznesowe. Jest to szczególnie ważne teraz, gdy powoli wchodzimy w okres charakteryzujący się znacznie mniejszym zasięgiem pandemicznych ...
-
Nowości z HP - kompaktowe komputery PC, terminale i płaskie monitory
... , w komputerze Compaq Evo D510 e-pc zastosowano oryginalną konstrukcję e-pc firmy Hewlett-Packard. To proste w obsłudze i konserwacji urządzenie jest tak małe i ... których są działy wykonujące standardowe zadania przetwarzania danych na ograniczonej powierzchni (np. call center). Sprawdzają się także doskonale tam, gdzie potrzebne są sieci komputerów ...
-
Konkurencja dla MS Office?
... w wersji SPARC lub Intel, Linux oraz Microsoft Windows. Dzięki temu firmy pracujące w środowiskach heterogenicznych mają możliwość bez przeszkód przesyłać między ... w tygodniu (poniedziałek – piątek) w godzinach 8.00 – 17:00 profesjonalne call center, w ramach którego poza pomocą techniczną będzie można uzyskać informacje handlowe. Dystrybutorem ...
Tematy: ms office, staroffice -
Knowledge Process Outsourcing ma w Polsce przyszłość
... BPO, a KPO? Indie, kojarzone do tej pory z outsourcingiem prostych procesów produkcyjnych i call center, dziś są globalnym liderem nowoczesnych usług biznesowych. Wyceniany na 4 miliardy dolarów ... zestandaryzowanych procesów do coraz bardziej zaawansowanego wsparcia dla biznesu. Niektóre polskie firmy świadczą już tego typu usługi, np. Infosys BPO ...
-
Nowe oferty pracy VI 2010
... w maju). Oprócz sprzedawców-handlowców firmy często poszukują również specjalistów z zakresu informatyki oraz telekomunikacji – w czerwcu czekało na nich ponad 4 tys. 870 stanowisk (o 4,5 procent więcej niż w maju). W ofertach pracy mogli też przebierać chętni do podjęcia pracy w działach obsługi klienta czy Call Center – oczekiwało bowiem na nich ...
-
Nowe oferty pracy IX 2010
... nadal zwiększają zatrudnienie, co pokazują wspomniane dane Głównego Urzędu Statystycznego. Firmy ponadto rozszerzają swoją aktywność rekrutacyjną, pojawia się bowiem coraz więcej ... praktycznie zawsze zawierają się w zestawie "Sprzedaż", "Obsługa klienta / Call center" oraz "Informatyka / Telekomunikacja", to ciekawych informacji dostarcza analiza ...
-
Platforma komunikacyjna Alcatel-Lucent
... koszty wysyłania komunikatów powitalnych do klientów oraz funkcje call center, takie jak routing połączeń i raportowanie, a dla użytkowników funkcje umożliwiające komunikację ... jednocześnie umożliwia łatwą rozbudowę w przyszłości, gdy firma się rozwinie. Małe i średnie firmy mogą również obniżyć koszty dzięki wykorzystaniu jednej platformy do ...
-
Plus FaMoC i VoxTrack dla firm
... (np. rozproszone call center) oraz prowadzących telefoniczny proces sprzedaży. Stałe dokumentowanie i monitorowanie treści rozmów umożliwia przeprowadzenie bezpiecznych transakcji handlowych podczas pracy w terenie, zwiększając tym samym bezpieczeństwo biznesu oraz chroniąc interes klientów, a także pozwala na usprawnienie działania firmy poprzez ...