-
Call center lubiane przez Polaków
... na zlecenie firmy Interactive Intelligence wskazują, że Polacy często i chętnie korzystają z call center, czyli telefonicznych centrów obsługi klienta. Choć długi czas oczekiwania na połączenie czy duża liczba opcji do wyboru przed rozmową z konsultantem często nas drażni, cenimy wygodę i szybkość tego rodzaju kontaktu. Call center jest ...
-
System Call Center
... w Call Center, powszechnie zwanych konsultantami, zależy pozyskanie i utrzymanie klienta. Stanowią oni pierwszą grupę przedstawicieli firmy, z którymi styka się klient. Sposób przeprowadzenia rozmowy decyduje o wyniku ostatecznym, związanym ze stopniem zadowolenia klienta. Odpowiednie wyszkolenie konsultanta zatrudnionego w Call Center jest ...
Tematy: -
Boom w branży call center
... o prestiżowy tytuł Telemarketera Roku w ogólnopolskim konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Obecnie z call center możemy spotkać się praktycznie wszędzie, włączając w to administrację, banki oraz firmy marketingowe. To wielki, samonapędzający się mechanizm pozwalający nie tylko pozyskać nowych klientów, ale ...
-
Automat w call center irytuje
... Ale jest nadzieja, że to się zmieni. Stosowane przez urzędy i firmy, w tym również banki, automatyzowane call center wykorzystują system IVR, czyli Interactive Voice Response. Działa to w ... firmy czy urzędu. Przy dużej skali działania prowadzi to do redukcji kosztów call center. Zalet niewiele albo brak To z czego chętnie korzystają firmy i urzędy ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... 66% marek, które wykorzystują social media do obsługi klienta, wolą je od call center. Pracownicy obsługi klienta poprzez media społecznościowe w tym samym czasie obsługują od ... , odpowiedz na następujące pytania: Które platformy będą najlepiej wspierały cele firmy? Jakie wiadomości mają otrzymywać docelowi odbiorcy? Jakie treści możesz dostarczać ...
-
Praca dla studenta: najwięcej ofert w call center
... czeka w call center. W pracy na stanowisku telefonicznego doradcy klienta studenci mogą liczyć na wynagrodzenie od 12 zł do 16 zł brutto. Zatrudnienie w call center umożliwia ... do firmy, potrafią wypracować alternatywne rozwiązania. – Zatrudnienie studenta daje pracodawcy wymierne korzyści finansowe, takie jak chociażby opłacony ZUS. Firmy zazwyczaj ...
-
Rynek samoobsługi w call center
... do satysfakcji klienta. 38% menadżerów call center określiło aplikację samoobsługową, jako kluczowy czynnik decydujący o pozostaniu lub odejściu konsumenta od firmy. Klienci nawet mocniej podkreślali tę zależność. Aż 52% z nich stwierdziło, że byliby skłonni do zaprzestania z korzystania z usług firmy, która oferowałaby frustrujące i skomplikowane ...
-
Contact center a media społecznościowe
... rozwiązań – podsumowuje Krzysztof Chyliński. Nawet jeżeli „kanały społecznościowe” nie spowodują całkowitej rewolucji w branży call i contact center, to i tak stanowią dla organizacji wyzwanie i jasny kierunek rozwoju. Jeżeli firmy specjalizujące się w sprzedaży i obsłudze klienta oraz ich zleceniodawcy zignorują nowe narzędzia komunikacji, nie ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... udział 1685 osób (72 firmy i 1613 kandydatów). Najszerzej reprezentowane były następujące branże: sprzedaż (ponad 10%), finanse, księgowość, bankowość (7%), marketing, promocja, PR (5%), administracja publiczna (5%), IT (4,77%), HR, Kadry i Płace (4,77%), nauka i edukacja (4,5%), produkcja (4,3%), infolinia, Call center i obsługa klienta (3,96 ...
-
Polskie firmy a outsourcing
... niewielkie okazało się wykorzystanie outsourcingu centrów obsługi klienta, czyli między innymi call center, które zadeklarowało zaledwie 8% przebadanych firm. Outsourcing – niewielki wydatek ... Polska. „Pozwala to także na lepsze zaplanowanie budżetu. Firmy poprawiają płynność finansową i ograniczają ryzyko ekonomiczne, gdyż opłaty miesięczne są ...
-
Telemarketer: wizerunek w mediach
... wszystkim doniesienia na temat nieuczciwych praktyk stosowanych przez firmy. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” - na zlecenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego - ... czy marketingowca. Internet najaktywniejszym źródłem informacji o call center Na temat branży call center w roku 2015 opublikowano 7299 informacji. Największy udział w przekazie miały ...
-
Help desk i polski rynek
... przez CCP. Call Center Poland SA obsługuje linię help desk firmy Samsung, producenta sprzętu ... firmy otrzymują pełen obraz rynku światowego, informację zarządczą, porównanie pracy help desku w różnych krajach w czasie rzeczywistym. Również w Polsce Samsung zorganizował swój help desk, którego prowadzenie powierzył outsourcingowej firmie Call Center ...
-
Nowe produkty IP Genesys
... firmy Genesys, technologia ta dostępna jest nie tylko dla przedsiębiorstw, które dopiero teraz wchodzą na rynek call centers. "Na przykład bank, który już zainwestował dużo środków w call center ...
-
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... sieci Biur Obsługi Klienta usługami call center. - Call center w modelu outsourcingowym to dla firmy energetycznej oprócz oszczędności, także bezpieczeństwo i elastyczność działania. Telefoniczne kampanie sprzedażowe w modelu prowizyjnym nie wiążą się z żadnym ryzykiem finansowym. Poza tym outsourcingowe call center mogą błyskawicznie zwiększać lub ...
-
Branża energetyczna przed próbą
... sieci Biur Obsługi Klienta usługami call center. - Call center w modelu outsourcingowym to dla firmy energetycznej oprócz oszczędności, także bezpieczeństwo i elastyczność działania. Telefoniczne kampanie sprzedażowe w modelu prowizyjnym nie wiążą się z żadnym ryzykiem finansowym. Poza tym outsourcingowe call center mogą błyskawicznie zwiększać lub ...
-
Banki w Polsce spełniają oczekiwania klientów
... połowa naszych zachodnich sąsiadów stawia swojemu bankowi notę 1 lub 2. Najnowsze badanie firmy doradczej Ernst & Young pokazuje również, że zaufanie Polaków do sektora ... i klienci to doceniają. Potencjalną przyczyną niskiej oceny usług call center jest natomiast nacisk jednostek call center na efektywność obsługi, niekiedy kosztem jej jakości. ...
-
Technologie komunikacyjne - trendy 2010
Eksperci z firmy Avaya zauważają, iż obecnie jesteśmy świadkami ewolucji systemów komunikacji biznesowej od głosowego Call Center, przez multimedialne Contact Center, aż po zaawansowane technologicznie Context Center. Okres spowolnienia gospodarczego doprowadził do dynamicznego rozwoju systemów samoobsługowych, które poza klasyczną komunikacją ...
-
Jak wspólnie realizować badania
... , mogą swobodnie znaleźć zastosowanie wewnątrz firmy, przy samodzielnej realizacji projektów badawczych. Wiele przedsiębiorstw posiada zasoby technologiczne i ludzkie wcale nie mniejsze niż podmioty wyspecjalizowane w świadczeniu usług w zakresie badania opinii i rynku. Wiele z nich ma np. własne call center i wykorzystuje je do realizacji badań ...
-
Polacy chcą dobrej obsługi
... z call center firmy było negatywne. W Polsce sytuacja wygląda podobnie - 55% respondentów twierdzi, że zrezygnowałoby ze współpracy z taką firmą. Jest też dobra wiadomość, zwłaszcza dla tych, którzy przykładają znaczenie do profesjonalnej obsługi klienta: 95% badanych twierdzi, że dokonałoby zakupu w oparciu o pozytywne doświadczenie z call center ...
Tematy: obsługa klienta, call center -
Polski biznes a wirtualny doradca
... ́cią call center. W dwóch przypadkach wykorzystanie wirtualnego asystenta wiązało się z obniżka kosztów działania działu handlowego firmy. Natomiast w jednym przypadku koszty pozostały na poprzednim poziomie. Badania pokazały również, że zamieszczenie wirtualnego asystenta powoduje wzrost odwiedzalności wirtyny internetowej. Analizowane firmy ...
-
Nowe aplikacje dla centrów obsługi klienta
... relacji z klientami, kiedy wiele transakcji odbywa się na odległość, a każdy kontakt firmy z klientem wymaga rejestracji, konieczne staje się także nagrywanie pewnych rozmów ... pozwala na rejestrowanie wszelkich rozmów telefonicznych wykonywanych przez agentów call center oraz innych użytkowników serwera telekomunikacyjnego HiPath 3000. Komunikacja ...
-
Profesjonalna obsługa klienta wspomaga budżet firmowy
... , wywoływane przez zaniedbania. Według obliczeń globalnej firmy consultingowej Bain & Company, zdobycie nowego klienta kosztuje firmy aż 7 razy tyle, co utrzymanie obecnego. Co więcej, ... rynku call/contact center, zatarcie złego wrażenia o firmie wymaga aż 12 razy więcej czasu, niż wynosi standardowa długość kontaktu z konsultantem . Firmy muszą więc ...
-
Tydzień 19/2006 (08-14.05.2006)
... inwestowania w centra różnego rodzaju usług, jak centra księgowe korporacji czy call centers. Ten raport sporządzono na podstawie ankiety wśród menedżerów ... wstaje pytanie: czy można ten proces przyspieszyć, zwiększyć jego efektywność? Zbyt często firmy ze względu na zaawansowany wiek pozbywają się doświadczonych specjalistów, w tym menedżerów ...
-
Biurowce zmieniają centrum Katowic
... się coraz bardziej atrakcyjnym kierunkiem do lokowania biznesu typu BPO czy call center, a tym samym stają się bardzo obiecującym rynkiem dla nieruchomości biurowych. ... wydano tu 4 nowe zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej, zgodnie, z którymi firmy zadeklarowały zainwestowanie, co najmniej 76 mln zł i zatrudnienie 370 pracowników. ...
-
Klienci spamerów w Rosji
... gdyby zamówili masową wysyłkę do miliona adresów. Jeden z respondentów powiedział, że pierwsze zamówienie masowych wysyłek byłoby ostatnim, ponieważ dział call center firmy musiałby odbierać tysiące telefonów od rozwścieczonych odbiorców spamu. Wnioski Dane uzyskane w badaniu pozwoliły na sformułowanie następujących wniosków: 1. Osoby korzystające ...
-
Praca zdalna: blaski i cienie
... . Dzięki niej firmy mogą zapobiegać problemowi rotacji i odchodzenia wyszkolonego personelu do konkurencji. W pewnej firmie z branży outsourcingowych call center zatrudnienie zdalnych konsultantów zmniejszyło wskaźnik rotacji personelu z 25 do 5 procent. Oszczędność kosztów – Zatrudniając pracowników zdalnych, firmy oszczędzają na kosztach ...
-
Rośnie popyt na zarządzanie dokumentami
... elektroniczne repozytoria danych, elektroniczny obieg dokumentów, kompleksowe zarządzanie dokumentów oraz call center. Archiwizacja dokumentów papierowych jest obecnie zlecana na ... – wykorzystuje je aż 64% badanych firm, z czego najwięcej - 75% - to firmy telekomunikacyjne. Elektroniczne repozytoria dokumentów są używane przez dwie na pięć ...
-
Rynek usług zarządzania dokumentami w Polsce
... obieg dokumentów, kompleksowe zarządzanie dokumentów oraz call center. Archiwizacja dokumentów papierowych jest obecnie zlecana na zewnątrz przez 32 proc. przedsiębiorstw, przy czym najwięcej tych firm to przedstawiciele branży ubezpieczeniowej (53 proc.) oraz bankowości (41 proc.). Firmy specjalizujące się w outsourcingu zarządzania dokumentami ...
-
Strategia w firmie
... się w działania związane z promowaniem firmy w radiu czy telewizji. Strategia odnosi się do każdego, niezależnie od miejsca zajmowanego w hierarchii firmy. W sytuacji gdy jako kluczową przewagę konkurencyjną określono szybkość obsługi klienta, to zarówno dyrektor działu obsługi klienta, jak i szeregowy pracownik call center powinni to mieć na ...
-
Rynek pracy specjalistów 2010
... W 2010 roku najłatwiej było znaleźć pracę w działach handlowych, działach obsługi klienta i call center. Zdecydowanie więcej niż dotychczas szukano specjalistów IT, którzy ... gospodarczą, mniej propozycji niż dotychczas opublikowały firmy z Irlandii. Jest lepiej, a będzie …? Nadążanie za rosnącymi potrzebami kadrowymi firmy to jedno z wyzwań, które ...
-
Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji
... jak sklep lub punkt obsługi (79% klientów wysoko ocenia ten kanał) jak i w call center (76%), czy też za pośrednictwem czatu internetowego (77%) oraz e-maila (73 ... mobilnych (22%), proaktywne powiadamianie (15%). Ponad połowa polskich klientów zrezygnowałaby z usług firmy ze względu na złą jakość obsługi, ale w przypadku doświadczenia dobrej jakości ...
-
Pytania o CRM
... tę kategorię można w wolnym tłumaczeniu określić jako oprogramowanie wspomagające działania na zapleczu firmy w odróżnieniu od "front-office", czyli takiego, które działa na styku firma – klient, w dziale handlowym, marketingu, hot-line, call center itd. Powstała pewna kategoria takiego oprogramowania, z ang. zwana CRM (Customer Relationship ...
Tematy: -
Sektor finansowy: trendy na rynku pracy
... ogólny wzrost zatrudnienia w finansach? Skala Mikro Anatal podaje, iż firmy z sektora finansowego w tym momencie najczęściej poszukują wykwalifikowanych specjalistów, których coraz trudniej ... Ubezpieczyciele, poza obszarem sprzedaży rekrutują także intensywnie pracowników call center, a w ostatnim okresie także często: likwidatorów szkód, analityków i ...
-
Rynek pracy specjalistów w III kw. 2012
... niż kwartał wcześniej. Na trzecim miejscu znaleźli się pracownicy działów obsługi i call center (prawie 15 tys. ofert), a na czwartym, z 13 tys. propozycji, ... Właśnie trudność w rekrutacji kandydatów z poszukiwanymi przez nich umiejętnościami badane firmy uznały za największe wyzwanie w obszarze rekrutacji w przyszłym roku (blisko połowa wskazań). A ...
-
Jakość obsługi klienta w branży finansowej
... się traktowany „z automatu”. Konsultanci z sektora bankowego w porównaniu z pracownikami call center innych sektorów częściej „zawracają głowę” klientom rzeczami niezwiązanymi z tematem, ... w złość klientów. W czasach silnej konkurencji na rynku usług finansowych firmy tego sektora (jak i pozostałych branż), powinny położyć szczególny nacisk na ...