-
Klienci B2B a e-commerce
... starań w proces integracji systemów back-end i realizacji zamówień, a także swoich call center i popularnych serwisów społecznościowych”. Wyzwania wpływające na poprawę obsługi sprzedaży ... ale również dostosować kulturę organizacyjną swojej firmy by oferować produkty jak najbardziej zorientowane na kupującego. Firmy B2B, których działania skupią się ...
-
Upadłości firm VIII 2015
... , ogólne wskaźniki finansowe ulegają co prawda poprawie – poprawia się wynik finansowy większość firm, ale firmy jednocześnie odczuwają spadek płynności finansowej, rosnącą wartość swoich należności mają po stronie odbiorcy (np. za GUS: ... (m.in. związanych z rynkiem i obsługą nieruchomości oraz świadczących usługi dla biznesu, np. call center ...
-
Czy Polacy korzystają z infolinii? - wyniki badania konsumentów
... call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła cykl badań dotyczących nastawienia ... już doświadczenia związane z infoliniami, czyli dzwoniło kiedykolwiek pod płatne lub bezpłatne numery zaoferowane przez firmy. Wydaje się to sugerować wysoki stopień świadomości polskich konsumentów dotyczącej możliwości korzystania z tej usługi. ...
Tematy: -
Telemarketing w Polsce - wyniki badania konsumentów
... call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła drugą część badań dotyczących nastawienia konsumentów do ... cenę – 17%, a także preferowanie innych form sprzedaży – 9%. Najliczniejsza grupa spośród badanych osób – 26% uważa, że firmy powinny komunikować się z konsumentami przez telefon, 14% uważa, że kanałem komunikacji powinien być ...
Tematy: -
Platforma głosowa Genesys
... możliwe jest m.in. łatwiejsze łączenie różnych aplikacji i infrastruktur. Struktura platformy głosowej Genesys pozwala na jednolitą integrację wykorzystującą pełny pakiet rozwiązań call center firmy Genesys.
-
PIN, hasło dostępu, telekod: Polacy mają dość
... rok temu Tatra banka, jeden z wiodących słowackich banków, wdrożył w swoim call center rozwiązanie biometrii głosowej Nuance FreeSpeech, które pozwala na bezpieczne i ... całym świecie biometria głosowe szybko staje się akceptowaną formą uwierzytelniania. Analizy firmy Opus Research pokazują, że głobalny rynek technologii biometrii głosowej wzrośnie z ...
-
Ransomware to biznes. Jak się chronić?
... od dziś. Kolejnym tego potwierdzeniem są najnowsze doniesienia pochodzące z FortiGuard Labs firmy Fortinet. Wynika z nich, że w czerwcu br. przeciętna tygodniowa aktywność ... przykład, do pomocy ofiarom w opłacaniu okupów wykorzystywane są specjalne call center. W tym celu tworzone jest zaplecze techniczne, które zapewnia odpowiednie wsparcie. ...
-
Lojalność polskich konsumentów
... call center, wykonujące badania CATI, a także zajmujące się obsługą programów lojalnościowych, przeprowadziło ... , a jedynie 1% - życzenia okolicznościowe. Pośród swobodnie wymienianych oczekiwań powtarzało się hasło o wzajemnej lojalności firmy w stosunku do nabywców swoich produktów/usług. Wykres 1. Zasady programów lojalnościowych, motywacyjnych i ...
Tematy: programy lojalnościowe -
Są oferty pracy w telekomunikacji
... Pracuj.pl, w zeszłym roku roku już co 10. oferta pracy pochodziła od firmy telekomunikacyjnej. Pracownicy tej branży należą też do jednych z najlepiej opłacanych. Ze ... W firmach z tego sektora stałe jest także zapotrzebowanie na doradców klienta, pracujących w call center. Pracy w tym sektorze nie zabraknie na pewno i w tym roku, bo od jego początku ...
-
Hakerzy Sp. z o.o., czyli cybergangi jak korporacje
... zaplecze badawcze F5 Networks wskazuje, że cybergangi to porządnie zorganizowane firmy, co więcej, prawdopodobnie najbardziej innowacyjne na świecie. Lider zespołu, administrator ... jak korporacje. Niektóre z tych organizacji podsiadają nawet własne call center, aby zapewnić możliwość kontaktu z ofiarami ataków ransomware. Mają sieci partnerskie ...
-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... celu np. firmy umożliwiają klientom składanie błyskawicznych zamówień w trakcie wykonywania innych czynności wymagających uwagi np. w drodze samochodem do pracy. Zastosowanie #5: In-app support – wspieranie konwersji usług niskomarżowych obsługiwanych przez aplikacje mobilne Przeciętny koszt obsługi pojedynczego zapytania przez Call Center to 3-5 ...
-
Raport - Wdrożenia CRM w Polsce
... Call Center Choć Call Center stanowią jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami to ich integracja z systemami typu CRM nie jest zbyt popularna. Zaledwie 14 % firm zintegrowało swoje systemy z kanałem typu Call Center ... jest jednak zintegrowany z systemem typu Call Center. Prawdopodobnie firma wdroży system firmy Siebel lub jego wersję ...
Tematy: -
Telemarketer - zawód znienawidzony
... call center i wykonujące różne zadania. Podstawowy podział pracy telemarketerów wynika z kierunku ruchu telefonicznego w call center: inbound (ang.inbound calls) czyli rozmowy przychodzące i outbound call – rozmowy wychodzące (z call center ... na zbyt konkurencyjnym rynku. Dlatego firmy zlecają telesprzedaż usługowym call centers rozliczając się za ...
-
Globalny rynek usług biznesowych 2011
... na polskim rynku wiemy, że w przypadku jednostki call center obejmującej 200 stanowisk już jedna godzina utraty połączenia telefonicznego lub internetowego może oznaczać około 11.580 zł netto utraconych przychodów z tytułu kontraktów i 5150 złotych całkowitego kosztu dla firmy, wynikającego z nieproduktywnej godziny pracy zespołu. To ...
-
Wykorzystanie Infolinii w Polsce - Raport
... spożywczych) – 73% wskazań. Gorzej jest z poszerzoną informacją nt. innej oferty firmy. Jak się okazuje często infolinie są dedykowane jednemu produktowi ... Call Distribution) czyli tzw. kolejkowania rozmów oraz przekazywania rozmów do właściwych agentów. Wykorzystywana jest ona w ponad połowie infolinii. Znacznie rzadziej łączy się Call Center ...
Tematy: -
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... Firmy specjalizujące się w outsourcingu usług IT: Web Inn oraz inONE zanotowały ich 20% wzrost. Zaś grupa ArchiDoc, która obsługuje procesy back-office, m.in. zarządzanie obiegiem dokumentów oraz call center ... . Przykładem może być tutaj połączenie sprzedaży z call center. Wykonanie złożonego zlecenia przez jeden podmiot wzmocni wydajność i obniży ...
-
Średnie miasta beneficjentem rozwoju BPO/SSC
... , wsparcie IT), jak również firmy świadczące usługi typu konsulting, księgowość czy finanse – informuje Jerzy Bieniek, dyrektor Biura Obsługi Inwestora w Urzędzie Miasta Rzeszowa. – W ubiegłym roku oddział w Rzeszowie uruchomiły: SII Polska oraz kilka mniejszych podmiotów z branży F&A oraz call center – dodaje. Firmy IT dominują również wśród ...
-
Outsourcing usług: kto korzysta?
... (33%). Z kolei sektor usług korzysta najczęściej ze skanowania (29%), obsługi kadr i płac (18%) oraz obsługi korespondencji (24%). Firmy z branży handlowej najczęściej wykorzystują zewnętrzne call center (17%) oraz centra składowania danych (17%). Jako główne obawy związane z powierzeniem części swoich procesów firmie zewnętrznej respondenci ...
-
7 branż, które czeka rewolucja customer service
... w przypadku tych trzech sektorów wywiera bezpośredni wpływ na wizerunek firmy i zaufanie klientów. Praktyka dowodzi, że całkiem pokaźna liczba klientów rezygnuje z ... realizacji zamówienia, status dostawy, kontakt posprzedażowy – tłumaczy Maciej Buś z Polskiego Forum Call Center. Warto zadbać także o jak najszerszą liczbę kanałów komunikacji i ich ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2011
... call center i obsługi klienta (prawie 16 tys. ofert). Największy przyrost ofert, w stosunku do II kwartału, odnotowano w przypadku działów: produkcji (wzrost o 15%); obsługi klienta i call center ... .pl w porównaniu do poprzedniego kwartału. Jak widać, niełatwo przestraszyć firmy rekrutujące specjalistów i menedżerów: póki co nie przestały szukać nowej ...
-
Rynek pracy specjalistów 2012
... IV kwartał. Trzeba jednak pamiętać, że tradycyjnie już w tym okresie, a szczególnie w grudniu, firmy wstrzymują procesy rekrutacyjne. Analiza rocznej dynamiki wzrostu (roczna dynamika ... wyższym zapotrzebowaniu na takich specjalistów, jak księgowi czy pracownicy call center. Zdaniem wielu ekspertów, rozpoczynający się właśnie rok będzie trudny zarówno ...
-
Sektor BPO poszukuje specjalistów
... to nie tylko sektor dla lingwistów. Wraz ze wzrostem zaawansowania przetwarzanych operacji, firmy poszukują osób z doświadczeniem w branży finansowej, HR-owej, inżynieryjnej, IT czy sprzedażowej. ... … i zarobisz Praca w Centrach Usług Wspólnych, choć kojarzona głównie z call center, może być ciekawym rozwiązaniem nie tylko dla absolwentów szukających ...
-
CRM również w wierzytelnościach
... czerwca br.. W ostatniej fazie system zostanie wdrożony na kolejne stanowiska pracy. Call center firmy KRUK Sp. z o.o. liczy obecnie 160 stanowisk, które są obsługiwane przez 250 operatorów w systemie dwuzmianowym i pracy w weekendy. Z tego powodu kluczowa dla wdrożenia staje się integracja Web@CRM® z rozbudowanym systemem obsługującym call center.
-
Nowe oferty pracy VIII 2010
... sytuacja finansowa jest bardzo napięta. Z racji swojej liczebności to właśnie małe firmy mają bardzo duży wpływ na ogólny poziom zatrudnienia, niestety to właśnie ... , budowlańcy, bankowcy. W Łodzi przybyło pracy dla pracowników działów obsługi klienta oraz call Center, specjalistów od marketingu, reklamy i PR. Łatwiej pracę mogli znaleźć także ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2012
... kopie podejrzanej aplikacji o nazwie „Find and Call”. Szkodnik ten został również zidentyfikowany w sklepie ... tj. lukę MS10-042 w Windows Help oraz Support Center i lukę MS04-028 związaną z niepoprawnym przetwarzaniem plików JPEG ... e-mail czy porty sieciowe. Rozwiązania antywirusowe firmy Kaspersky Lab wykryły prawie 3 miliardy szkodliwych incydentów ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... i pierwszy lockdown wprowadzony mniej więcej w połowie marca sprawił, że firmy zamrażały wiele procesów rekrutacyjnych jeszcze w I kwartale. Najmocniejszy wpływ COVID-19 ... 12 miesięcy w takich kategoriach, jak m.in. obsługa klienta, call center, administracja biurowa, administracja IT, programowanie, internet/ecommerce, HR, łańcuch dostaw czy ...
-
Rynek pracy specjalistów I poł. 2021
... Co ciekawe, na drugą pozycję wśród najchętniej rekrutujących wskoczyły natomiast firmy pochodzące z branży nowych technologii, od których pochodziło 9,5% ofert. Na trzecim miejscu ... pandemii koronawirusa i związanych z nią lockdownów, takie jak administracja biurowa, call center, obsługa klienta czy sprzedaż. Wśród kategorii przyciągających najwięcej ...
-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2009
... dziale obsługi klienta i call center. Ogromne zapotrzebowanie ... firmy zwracają większą uwagę na jakość oferowanych usług i produktów oraz sposób obsługi klienta, walczą też o nowych odbiorców. W II kwartale widocznie bowiem wzrosło zapotrzebowanie na specjalistów od kontroli jakości oraz osoby chcące pracować w działach obsługi klienta i call center ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2009
... poprzednim kwartale, uplasowały się oferty dla osób chcących pracować w działach obsługi klienta i call center, w przypadku tych działów przyrost był dość znaczący (o ponad 22%). O 16 ... IT. Kryzys dotyka różne branże w różnym czasie. Widać, że firmy z branży dotychczas umiarkowanie dotkniętej kryzysem, w III kwartale mocno ograniczyły rekrutacje. ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2012
... było ponad 21 tys. Na trzecim miejscu znaleźli się pracownicy działów obsługi i call center (16,5 tys. ofert). Niewiele mniej, bo ponad 15 tys. propozycji dotyczyło pracy w działach ... tym, co oferują pracownicy i, mimo rosnącej liczby osób pozostających bez pracy, firmy mają problem z zatrudnieniem pracowników spełniających ich wymagania. A szukają ...
-
Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta
... obsłudze klienta Boty oferują wiele możliwości, które sprzyjają potencjalnym klientom w poznaniu firmy oraz jej oferty. Co więcej są one stałym, wygodnym i skutecznym kanałem ... do podjęcia decyzji zakupowej. Boty eliminują także konieczność kontaktowania się z call center. Nie mniej jednak, osoby które cenią sobie kontakt z człowiekiem w każdej ...
-
Debiut Genesys Express na polskim rynku
... własnego multimedialnego Contact Center, w dowolnym małym lub średnim przedsiębiorstwie. Genesys oferuje rozwiązania dla call contact center przeznaczone głównie dla dużych przedsiębiorstw. Wprowadzenie na rynek Genesys Express, kierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), ma na celu poszerzenie oferty firmy i stworzenie szans rozwoju ...
-
Nowe oferty pracy IX 2009
... 9 tysięcy posad. Stosunkowo szybko znajdą też pracę osoby poszukujące pracy w działach obsługi klienta lub call center - we wrześniu przedsiębiorstwa poszukiwały ponad 4 tysiące osób na te stanowiska. Firmy - zapewne w związku ze spowolnieniem - postanowiły również "przewietrzyć" gabinety kadry kierowniczej. W sekcji "zarządzanie" pojawiło się ...
-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2011
... ludzi Jak czytamy w raporcie, zdecydowanie najlepszy w II kwartale okazał się maj, w którym firmy zamieściły blisko 30 tys. ofert. Wśród branż na 1. miejscu niepodzielnie panował handel i ... (prawie 15 tys. ofert). Równie dużo poszukiwano osób do działów obsługi klienta i call center (prawie 14 tys.), ale na brak ofert pracy nie miały też co narzekać ...
-
Polscy pracownicy a samozatrudnienie
... Przedsiębiorczości, dane firmy SMG/KRC. Wynika z nich, że odsetek ankietowanych prowadzących firmy wzrósł z 5% w 2009 r. do 13% w roku bieżącym. Do założenia firmy ... specjalizujące się w audycie i podatkach, a także pracujące w działach obsługi klienta i call center oraz osoby odpowiedzialne w firmach za logistykę i transport (twierdzi tak po 7% ...