-
Rejestracja domen europejskich: jakie korzyści?
... Powyższy zestaw będzie odpowiedni w początkowej fazie promocji firmy w Sieci. Przedsiębiorstwo powinno pomyśleć także o zakupie nazw, które są „literówkami” domeny głównej, czyli najczęstszymi błędami w nazwie serwisu popełnianymi przez internautów podczas wpisywaniu go do przeglądarki internetowej. Zakup całego pakietu domen uchroni firmę, przed ...
-
Niebezpieczne luki a aktualizacja oprogramowania
... odkryliśmy, że w użyciu było 41 różnych wersji głównych Javy 6 i 7. Luka, uwzględniona w aktualizacji z 30 sierpnia (szczegóły znajdują się na stronie internetowej firmy Oracle), dotyczyła również wszystkich wcześniejszych wersji Javy. Dlatego połączyliśmy wszystkie poprzednie (dotknięte) wersje Javy i porównaliśmy je z dwiema nowo zaktualizowanymi ...
-
Kaspersky Internet Security multi-device i Anti-Virus 2014
... . Do najpopularniejszych szkodliwych narzędzi należą również ataki phishingowe i trojany stworzone w celu kradzieży danych uwierzytelniających do systemów bankowości internetowej. Technologia "Bezpieczne pieniądze" firmy Kaspersky Lab - po raz pierwszy wprowadzona w poprzedniej wersji Kaspersky Internet Security - okazała się niezwykle skuteczną ...
-
Ataki hakerskie: zagrożeni dostawcy usług finansowych i medycznych
... się firmy. W przypadku drobnych dostawców usług finansowych prowadzenie podatków lokalnego sklepu spożywczego lub pomoc w obsłudze płac lokalnym organizacjom charytatywnym świadczy o rozwoju i wiele podmiotów chwali się na swojej stronie internetowej takimi klientami. Jednak cyberprzestępcy mogą widzieć w tym sposobność zaatakowania małej firmy ...
-
Kształtowanie cen w oparciu o konkurencję
... produktów bardziej znanych i cenionych. Interesująca alternatywa dla sprzedaży internetowej W handlu internetowym wiele jest przykładów produktów wysokiej jakości oferowanych ... tym w przyszłości trudniej będzie podnieść cenę usługi. Co wyróżnia „firmy niskocenowe” Firmy sprzedające towary w niskich cenach mają ograniczone koszty, sprzedają z niską ...
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... gdy chodzi o dwa kluczowe filary, na których opiera się działalność każdej firmy, czyli marketing i sprzedaż. Budowanie świadomości marki i zdobywanie kolejnych klientów jest ... to zadanie na zewnątrz, tworzenie grafik lub wideo, projektowanie strony internetowej + UX strony, stworzenie strategii i planowanie marketingowe – eksperci z zewnątrz mogą ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... prowadzenia handlu, tak elektronicznego, jak i każdego innego. W gospodarce internetowej nabiera ono nawet bardziej fundamentalnego znaczenia, ponieważ jedynie poziom zaufania ... być przetwarzane jedynie w celach marketingowych na potrzeby firmy. Ustawa ochrony danych osobowych głosi, iż firmy, które posiadają bazy danych personalnych zobligowane są ...
-
Wirusy i ataki sieciowe X-XII 2005
... niewiele ponad tydzień czasu, aby umieścić złośliwy kod na stronie internetowej. Wykryliśmy wiele trojanów rozprzestrzeniających się w ten sposób. Jedynym zabezpieczeniem ... innych niż Microsoft. Świadczy o tym zarówno incydent z rootkitem Sony, jak i luka WMF. 5. Firmy antywirusowe coraz częściej będą znajdowały się w sytuacji, gdy interesy dużych ...
-
Nowe przełączniki Cisco 3040 i 6500
... do urządzeń HP BladeSystem p-Class firmy HP oraz Intelligent Gigabit Ethernet do serwerów BladeCenter e-server firmy IBM. „Serwery typu blade z serii PRIMERGY firmy Fujitsu Siemens Computers zapewniają ... nauczyć się nowych sposobów obsługi od innych zaawansowanych użytkowników. Dostęp do społeczności internetowej Cisco Beyond prawdopodobnie będzie ...
-
Motywowanie pracowników: narzędzia i metody
... szacunków, z tego typu usług korzysta już od 500 to 700 tys. pracowników. Firmy mogą pracownikom wykupić grupowe ubezpieczenia zdrowotne w towarzystwie ubezpieczeniowym lub opłacić ... medycznych, przynależnego do owego abonamentu. Dzięki systemowi rejestracji telefonicznej lub internetowej pracownicy nie muszą oczekiwać w kolejkach do lekarza czy na ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I-VI 2008
... raporcie zostały stworzone przy użyciu wielu wpisów dodanych do antywirusowych baz danych firmy Kaspersky Lab w pierwszej połowie 2008 roku. W chwili obecnej branża nie ... stworzone w celu kradzieży haseł do gry Lineage. Według statystyk na stronie internetowej www.mmogchart.com, pod względem liczby subskrybentów przez cztery lata zwycięzcą był ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... , wskazana jest bieżąca lektura forów internetowych. Monitoring mediów może stanowić źródło informacji do tworzonej bazy wiedzy, a także aktualności na stronie internetowej firmy. Nie należy także zapominać o inspirującej roli mediów – jako źródła informacji o dobrych praktykach, ciekawych pomysłach, osobach i organizacjach z którymi można nawiązać ...
-
Europa Środkowa: najlepsze spółki 2011
... 22 i branży internetowej - 21. Podobnie jak w roku ubiegłym, siedem z dziesięciu najszybciej rozwijających się firm reprezentuje sektor internetowy. „Największa grupa uczestników rankingu to firmy polskie – w zestawieniu znalazło się ich aż 20, drugie miejsce pod względem liczebności zajmują dopiero firmy czeskie - 9, kolejne - firmy węgierskie ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy II kw. 2012
... produktów firmy Kaspersky Lab w 213 krajach biorą udział w globalnej wymianie informacji dotyczącej szkodliwej aktywności. Zagrożenia online Zaprezentowane w tej sekcji statystyki zostały dostarczone przez rozwiązanie antywirusowe, które chroni użytkowników, jak tylko szkodliwy kod zostanie załadowany z zainfekowanej strony internetowej. Infekcje ...
-
Sektor MSP zaczyna działać globalnie
... pośrednictwem internetowych platform i sieci biznesowych, niż firmy z Ameryki Łacińskiej (50%) i firmy uzyskujące ujemną stopę zysku operacyjnego. Przetwarzanie w chmurze ... przedsiębiorstw”. Informacje o badaniu Zaprezentowane wyniki badań opierają się na ankiecie internetowej przeprowadzonej w kwietniu 2013 roku. Wzięli w nim udział respondenci z ...
-
Spam w VI 2013 r.
... ten opiera się na odsetku wykryć przez moduł antyphishingowy firmy Kaspersky Lab, aktywowany za każdym razem, gdy użytkownik próbuje kliknąć odsyłacz phishingowy niezależnie od tego, czy odsyłacz znajduje się w wiadomości spamowej czy na stronie internetowej. Użytkownicy portali społecznościowych pozostawali najatrakcyjniejszym celem ataków ...
-
Działania marketingowe i PR w 2013 r.
... ” i widać, że duże znaczenie mają materiały drukowane, z drugiej, firmy twierdzą, że dynamicznie rozwijają e-marketing, choć jak się okazuje w głównej mierze opiera się on na umieszczaniu treści reklamowych w Internecie, czy też pozycjonowaniu strony internetowej – mówi Adam Sanocki Account Director w ComPress S.A. Ewaluacja działań – „nie ...
-
Cyberataki wirtualne, ale realne
... służbom wywiadowczym dostęp do danych przechowywanych przez gigantów branży internetowej, wliczając w to Google, Apple czy Facebook. W rezultacie, Salesforce.com – dostawca ... musi się zatem wiązać z analizą procesów biznesowych, a zarządzanie ryzykiem z zarządzaniem całością firmy. Biznes powoli zaczyna sobie zdawać sprawę z tego, jak dotkliwy jest ...
-
Listki CSR Polityki rozdane
... na stronie internetowej lub w broszurach firmowych. „Z jednej strony z zadowoleniem obserwujemy coraz większe zaangażowanie firm w działalność związaną z CSR i ze zrównoważonym rozwojem. Z drugiej, widzimy, że zmieniające się otoczenie regulacyjne, społeczne i gospodarcze oraz relacje z interesariuszami stale motywują firmy do dostosowania ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... (dotyczące zachowań użytkowników czy procesów firmy), które można monetyzować w ramach działań marketingowych. Dzięki nim cyfrowe dane stają się rzeczywistym kapitałem firmy, zaś Internet ulega personalizacji. Namacalnym efektem działań DMP są np. spersonalizowane reklamy wyświetlane w przeglądarce internetowej, które dzięki wykorzystaniu danych ...
-
Co generuje największe ryzyko w biznesie? Są wyniki raportu Allianz
... r, pokazują związki między ryzykami oraz współzależność od powszechnej infrastruktury internetowej i dostawców usług. Na poziomie indywidualnym zidentyfikowane niedawno ... , jak i na reputację firmy i wartość rynkową. Zagrożenia cybernetyczne różnią się także w zależności od wielkości firmy i sektora. – Małe firmy poniosą najprawdopodobniej duże ...
-
Marketing liderem w budowaniu customer experience
... swój profil w portalu społecznościowym lub wystawia formularze kontaktowe na stronie internetowej, jednak nie reaguje dość szybko na posty i zapytania, związane z ... realizuje wspólne cele i dane z działami obsługi klienta. Na tym polu firmy nie osiągnęły jednak jeszcze wysokiego poziomu. O ile ponad połowa zespołów marketingowych współpracuje ...
-
Ranking chwilówek i pożyczek pozabankowych
... danego pośrednika czy firmy pożyczkowej miał zastrzeżenia Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) – na przykład czy pożyczkodawca stosował w umowach niedozwolone zapisy czy też naruszał prawa konsumentów. Najlepiej w tym celu skorzystać z wyszukiwarki na stronie internetowej UOKiK, gdzie wystarczy wpisać nazwę firmy i sprawdzić w ten sposób ...
-
Dobra luksusowe: spadki sprzedaży i zwrot ku e-commerce
... one tylko za 11,3 proc. przychodów ze sprzedaży dóbr luksusowych. Z kolei pod tym względem przodują firmy z Francji (28,1 proc. udziału). Koncentracja na e-commerce Rozwój sprzedaży internetowej w branży dóbr luksusowych przekroczył punkt krytyczny i stał się istotną częścią strategii dystrybucji wielokanałowej dla globalnych graczy ...
-
Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS. Nowy raport Elephate
... strategii marketingowej w tym sektorze. Świadomość źródeł pochodzenia ruchu na stronie internetowej jest kluczowa dla zaplanowania i egzekucji strategii marketingowej. W końcu ... Co-founder Valueships, główny partner raportu. Liderzy SaaS - jakie strategie zapewniają im sukces? Firmy polskiego sektora SaaS, które zdobyły czołowe miejsca w rankingu, ...
-
W stronę jakości informacji
... klienci mają do dyspozycji cały wachlarz usług internetowych: od badań komunikacji internetowej w danym segmencie, przez kreację, po codzienną aktualizację serwisów" - reasumuje prezes Teluk.net. Wśród klientów firmy są instytuty naukowe, firmy doradztwa personalnego, agencje tłumaczeń, wortale internetowe, spółki branży energetycznej, maszynowej ...
Tematy: teluk.net, firmowe strony www -
Monitorowanie jakiego nie było
... adresy sieci z których zaglądają do nas internauci można wychwytywać miejsca (instytucje, firmy) których pracownicy są zainteresowani treścią naszego serwisu. Jeśli są ... się np. specjalnymi znacznikami zapisywanymi w plikach tymczasowych przeglądarki internetowej tzw. cookies. To narzędzie pozwala już na identyfikację miejsca (przeglądarki) ...
Tematy: -
Testy i badania w e-marketingu
... , gdzie zachodzą całkowicie odrębne procesy marketingowe. Rozpatrywanie procesów zachodzących w internecie w oderwaniu od firmy, marki czy działań marketingowych offline nie ma sensu. Dlatego np. decyzja o budowie strony internetowej i rozpoczęcie działań związanych z jej zaprojektowaniem powinny być poprzedzone m.in. badaniami grupy docelowej ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... przez Internet. Ostatnie miejsce w UE otrzymaliśmy za brak możliwości rejestracji firmy on-line, ponieważ nie ma nawet możliwości pobierania formularzy do wypełnienia ze strony internetowej, podczas gdy już w 7 krajach UE rejestrację firmy można przeprowadzić on-line bez konieczności wypełniania jakichkolwiek dodatkowych procedur papierowych ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2007
... programy to programy, które są wprawdzie rozwijane i dystrybuowane przez legalne firmy, posiadają jednak funkcje, które mogą zostać wykorzystane przez szkodliwych ... Stanów Zjednoczonych), których celem było położenie kresu nielegalnej i natarczywej reklamie internetowej. Mimo przyjęcia ustaw zawierających wyraźne nakazy odnoszące się do twórców ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... realizacji zamówienia. To wzbudza poczucie pewności i zaufania klienta. Warto także, już przy wyborze firmy kurierskiej, pomyśleć o takiej, która wprowadziła już system śledzenia przesyłek na stronie internetowej. Rodzaj sklepu a logistyka „Logistyka to proces planowania, realizowania i kontrolowania sprawnego i efektywnego ekonomicznie przepływu ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... celowniku Firmy wykorzystują też coraz chętniej społecznościowe media w druga stronę, czyli w procesie rekrutacji lub w kontrolowaniu własnych pracowników. Społeczności okazują się być bowiem całkiem pokaźnym źródłem informacji na temat osób, które aplikują do pracy w danej firmie, lub są już w niej zatrudnione. Badanie internetowej ...
-
Fuzje i przejęcia a pracownicy energetyki
... często na dużych grupach pracowników, jest komunikowanie z odwołaniem do wartości wspólnych dla załogi, właściciela i klienta firmy. Pozwala ono na sprawne wdrożenie informacji o kierunku, w którym ma rozwijać się firma i jednocześnie wskazuje na ... wszystkim, czyli fuzje i przejęcia w energetyce” jest udostępniony bezpłatnie na stronie internetowej ...
-
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
... który z odbiorców kampanii wykonał jaką czynność (jak długo był na stronie internetowej, jaką sekwencję czynności wykonał czy choćby jaki był wskaźnik odrzuceń). ... wiadomości, ponieważ lepiej jest, gdy klient zapoznaje się z ofertą z powodu zainteresowania produktami firmy, a nie dlatego, że jest do tego po prostu zmuszony" – tłumaczy Tomasz Pakulski ...
-
Depozycjonowanie jako ochrona wizerunku w sieci
... SEO, która zdobywa coraz większą popularność. Pozycjonowanie to obowiązek każdego właściciela strony internetowej. Utrzymanie wysokiej pozycji w Google, Bing i Yahoo dla kluczowych fraz, często decyduje o dobrych wynikach finansowych firmy, zwłaszcza gdy prowadzi ona działalność e-commerce. Według statystyk, użytkownicy najczęściej wybierają kilka ...