-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy III kw. 2012
... użytkowników produktów firmy Kaspersky Lab w 213 krajach uczestniczy w globalnej wymianie informacji dotyczących szkodliwej aktywności. Zagrożenia online Statystyki w tej sekcji są dostarczana przez moduły ochrony WWW, które chronią użytkowników, jak tylko szkodliwy kod zostanie załadowany z zainfekowanej strony internetowej. Szkodliwa zawartość ...
-
Znane marki a SEO
... na frazy związane z profilem działalności firmy, ale także musi być jasna i czytelna. Musi reprezentować wysoki poziom pod względem estetycznym i językowym. Często jakość strony decyduje o wyborze konsumenta. Specjaliści od sprzedaży samochodów często przyznają, że wraz ze zmianą strony internetowej na lepszą (czytelniejszą, funkcjonalną ...
-
Bat na parabanki
... bez specjalnego zezwolenia. Lista ostrzeżeń publicznych znajduje się na stronie internetowej KNF i jest systematycznie aktualizowana. Obecnie liczy 38 firm, co oznacza, ... stała się już na tyle patologiczna, że banki same zaczęły tworzyć firmy pożyczkowe, którym mogą udzielać kredytów konsumpcyjnych bez konieczności tak skrupulatnego sprawdzania ...
-
Usługi bankowe science fiction
... w niedawnym badaniu stwierdził, że technologiczna rewolucja w nowych metodach płatności sprawia, że firmy takie jak Facebook i Google mają do wykonania tylko niewielki krok polegający ... bowiem Gartner Research twierdzi, że do 2015 roku aż 50 proc. internetowej sprzedaży odbywać się będzie za pośrednictwem kanałów społecznościowych. Fantastyka ...
-
Cyfryzacja wciąż stanowi wyzwanie dla 80% firm
... sobie radzą we wdrażaniu technologii digicalnych. Cyfryzacji niechętnie poddają się firmy budowlane, te zarabiające na przemyśle ciężkim oraz sektor paliwowy. Branżę ... jest niezwykle dynamiczny. Wielu przedsiębiorców buduje potęgę organizacyjną firm na sprzedaży internetowej i zarabia na tym. Ale znakomita większość z nich to początkujący. Sprzedaż ...
-
Upadłości firm IX 2014
... , które nie są gwałtowne i można je uwzględnić, np. rosnąca konkurencja sprzedaży internetowej czy koncentracja rynku. Od powyższego ogólnego opisu są oczywiście ... . Nie są to przy tym jedynie firmy budownictwa ogólnego czy mieszkaniowego, ale także… ponownie firmy wyspecjalizowane w budowie dróg i towarzyszącej infrastruktury wodociągowej i ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2015
... mediach społecznościowych jest największym z ryzyk wynikających z internetowej dystrybucji i sprzedaży produktów. Branża dóbr luksusowych uchodzi za jedną z najbardziej celowo „opóźnionych cyfrowo”. Opóźnienie to wynikało głównie z potrzeby chronienia dziedzictwa i wyjątkowości marek. Od kilku lat firmy z tego sektora próbują nadrobić stracony czas ...
-
Branża HR: jakie trendy w 2016 r.?
... nastawienie na szybką karierę oraz permanentne połączenie ze światem w sieci internetowej. Reprezentanci tego pokolenia działają szybko i są przyzwyczajeni do nieustannego korzystania ... dokładniejsze zapoznanie się z wszystkimi lub spotkanie się z kandydatami w siedzibie firmy. Receptą może okazać się wideorekrutacja, dzięki której rekruter będzie ...
-
E-administracja daleko od popularności. Polski biznes ciągle analogowy
... było. Za to spośród tych, które mają miedzy 2 a 5 lat, wykorzystanie drogi wyłącznie internetowej zadeklarowało 3,7%, zaś spośród firm mających nie więcej niż 2 lata – aż 7,3%. Nadal jednak przeważa „analogowy” sposób rejestracji firmy, który wymaga wizyty w urzędzie i złożenia papierowego formularza. Rozproszenie nie pomaga Jak to ...
-
Zarządzanie marką pracodawcy: konieczność czy nie?
... portalu Praca.pl, jego kluczowymi punktami powinny być: Opis firmy jako miejsca pracy, Atrakcyjna szata graficzna, Konkretne wymagania wobec kandydatów, Informację ... uważa, że marka pracodawcy powinna być również widoczna na stronie internetowej, w profesjonalnej zakładce poświęconej karierze. Tyle samo osób wskazało udział w wydarzeniach ...
-
Parę sposobów na bezpieczeństwo sieci firmowej
... zakresie. Jednym z największych wyzwań stojących przed MŚP jest właściwa ochrona danych. Skuteczne zabezpieczenie sieci i strony internetowej powinno stanowić element strategii bezpieczeństwa każdej firmy, bez względu na jej rozmiar czy prowadzoną działalność. Przedsiębiorstwa, powinny poważnie podejść do wprowadzenia polityki bezpieczeństwa ...
-
Nowe technologie: 6 najważniejszych trendów 2017
... , czyli nowe technologie wymagają przystosowania Obecnie wszyscy mówią o cyfryzacji: producenci, firmy technologiczne, firmy konsultingowe, politycy – i oczywiście Cisco. Podczas tegorocznej konferencji World Economic Forum w ... wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości do wprowadzania innowacji w sposobie prowadzenia biznesu – w przestrzeni internetowej ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2018
... niezwykle otwarte na nowości i chętnie próbują nowych specyfików – mówi Krystyna Rzemieniecka z firmy The Biz Mentor, zajmująca się doradztwem dla firm kosmetycznych na ... uruchomienia i prowadzenia sklepu online. – Firmy kosmetyczne z Polski powinny się jednak liczyć z tym, że samo postawienie strony internetowej nie wystarczy, aby posypały się ...
-
10 najbardziej przełomowych technologii 2018 r.
... są m.in. do precyzyjnego targetowania reklamy internetowej. Warto wspomnieć, że szeroka dostępność funkcjonalności sztucznej inteligencji bardzo wiele zawdzięczać będzie właśnie implementacji rozwiązań SI w usługach chmury obliczeniowej, które systematycznie zyskują na popularności. Dzięki temu “mirażowi” firmy otrzymają dużo bardziej zaawansowane ...
-
5 mitów nt. FinTechu
... ATM / ABM, a do 1998 roku światło dzienne ujrzały pierwsze serwisy bankowości internetowej. Dziś jego zaangażowanie w innowacje nadal jest ogromne. To właśnie ono w ... w spółki budujące takie rozwiązania. W pierwszej połowie 2018 r. całkowita wartość inwestycji w europejskie firmy z sektora fintech wyniosła 26 mld USD. Dla porównania na drugim ...
-
Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość
... dynamicznie koordynuje działania we wszystkich kanałach kontaktu z klientami. Częściej twierdzą tak firmy osiągające ponadprzeciętne wyniki w swoich branżach (36%) niż te, które ... ofert bazujących na danych określających zachowania w przeglądarce internetowej, 32% wykorzystuje w komunikacji marketingowej głosowych asystentów (takich jak np. Alexa ...
-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... pełnej integracji z katalogiem produktów. Zastosowania dla sprzedaży: wdrożenie Chatbota do już istniejących kanałów komunikacji np. czat na stronie internetowej, rozwiązanie chętnie wykorzystywane przez firmy usługowe umożliwienie kontaktu poprzez mobilne aplikacje np. Messengera, często wdrażane przez marki odzieżowe, które chcą być w stałym ...
-
Branża spożywcza na bakier z e-commerce
... firm spożywczych, które zamierzają wejść do kanału online? Co może zachęcić firmy spożywcze do rozwoju w e-commerce? Spożywczy e-commerce ciągle do zagospodarowania Wśród ... korzyści jakie w ubiegłym roku przynosił ten kanał sprzedaży. Rozwój sprzedaży internetowej może więc być kluczem dla stabilności i rozwoju całego sektora, przykładowo blisko ...
-
Branża kosmetyczna: rośnie znaczenie e-commerce B2B
... sprzedaż zagraniczną online deklaruje aż 71% podmiotów, dla których głównym odbiorcą oferty internetowej są klienci biznesowi, ale dla 60% z nich udział e-eksportu w przychodach ... kosmetycznej Przedstawiciele sektora biorący udział w badaniu deklarują, że te firmy, które wdrożyły e-commerce, w przeważającej większości zamierzają go dalej rozwijać. ...
-
Sprzedaż przez Internet skutecznym lekiem na kryzys?
... sprzedaż przez Internet - w sumie blisko 4 tys. firm tylko w 2021 r. W branży kurierskiej w dobrej sytuacji finansowej są tylko duże i znane firmy Dynamiczny rozwój dostaw i sprzedaży internetowej przełożył się na rozwój branży kurierskiej. Według Dun & Bradstreet liczba firm kurierskich, która w ciągu ostatniej dekady i tak zwiększyła ...
-
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne: Francja na czele, Polska nieco dalej
... to członkowie NATO i Unii Europejskiej, powinny odzyskać zaufanie inwestorów, m.in. dlatego, że firmy wycofujące się z Rosji i mniej stabilnych politycznie krajów będą szukać alternatywnych lokalizacji ... zostało przeprowadzone w okresie luty-kwiecień 2022 r. przez agencję Euromoney w formie ankiety internetowej przeprowadzonej wśród reprezentatywnego ...
-
Cyberataki to norma w polskim biznesie. Jak atakują cyberprzestępcy?
... finansowe, jak i wizerunkowe. Jakiego rodzaju ataki na co dzień dotykają firmy w Polsce? Które z nich niosą ze sobą największe ryzyka? Czego powinniśmy ... całkowitego uniemożliwienia dostępu do usług. Celem jest zazwyczaj unieruchomienie strony internetowej, aplikacji lub infrastruktury sieciowej poprzez zablokowanie jej normalnego działania. Takie ...
-
Przedsiębiorczość kobiet: co napędza, a co hamuje własny biznes?
... Polki, które chciałyby założyć swoją firmę, najczęściej myślą o biznesie w sprzedaży internetowej, w branży edukacyjnej (np. udzielanie korepetycji), kosmetycznej lub usługach biznesowych. ... wsparłyby kobiety w pokonaniu barier i większej pewności siebie przy zakładaniu firmy, 29% Polek wskazało szerszy dostęp do dotacji, 27% liczy na szkolenia ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... BMW użył gry do promocji modelu X3). Umieszczenie gry na stronie internetowej wydłuża czas kontaktu konsumenta z przekazem reklamowym. Gra może dać to, co niemożliwe ... , istniejących już gier, które tylko branduje się na potrzeby konkretnej firmy. Firmy o zasobniejszym portfelu mogą zdecydować się na przygotowanie gry według scenariusza odnoszącego ...
-
eBay chce pokrzyżować plany Google
... jako firma "venture capital", inwestująca w serię projektów online i działająca w wielu obszarach. Wejście firmy w ubiegłym roku w komunikację głosową online - wprowadzenie na rynek Google Talk, rzuciło wezwanie Skype, liderowi rynku telefonii internetowej, który został kupiony przez eBay za prawie 4,1 miliarda dolarów. Google także ogromnie ...
-
Blogi w służbie PR
... partnerskie - zarówno prywatne jak i kolektywne - które mają typowo marketingowe cele np. lansowanie firmy i jej produktów. Wreszcie mamy blogi korporacyjne, a wśród nich kilka rodzajów. Fredrick Wacka - szwedzki doradca ds komunikacji internetowej - wymienia ich sześć. Mówi o blogach zewnętrznych i wewnętrznych, a wśród tych pierwszych wymienia ...
-
Zarządzanie zapasami: typy i optymalizacja kosztów
... oraz koszty. Więcej informacji na temat zarządzania innymi aspektami finansów firmy znajdziesz w książce „Finanse firmy. Jak zarządzać kapitałem” pod redakcją Wiesława Szczęsnego (C.H. Beck, 2007). Wszelkie skróty i uzupełnienia za zgodą Wydawcy. Książkę znajdziesz w księgarni internetowej , wpisując w pole wyszukiwarki zwrot „finanse firmy”.
-
Interesariusze projektu ważni dla inwestycji
... je odnieść do projektów. I tak: 1) w zależności od miejsca względem firmy wyróżniamy interesariuszy wewnętrznych czyli pracowników, zarząd, organizacje związkowe i inne funkcjonujące w ramach ... i A. Kozarkiewicz (Wydawnictwo C.H. Beck, 2007). Wszelkie skróty i uzupełnienia za zgodą Wydawcy. Książkę znajdziesz w księgarni internetowej www.ksiegarnia. ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2008
... miejsca. Jednym z powodów może być zamknięcie RBN (Russian Business Network), firmy hostingowej wykorzystywanej przez cyberprzestępców. Po tym, jak rozgorzały dyskusje o tym, ... Z drugiej strony konkurencja między phisherami wzrasta. Wykorzystanie fałszywej strony internetowej banku już nie wystarczy, aby oszukać użytkowników. Dlatego ataki staną się ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... Gala. O sukcesie kampanii i serwisu może świadczyć fakt, że średni czas odwiedzin strony internetowej wynosił 25 minut. Założono ponad 10 tys. profili, serwis miał 270 tys. ... ponad 300 szkół i kuratoriów oświaty. Za kilkadziesiąt tysięcy czy za miliony? Firmy bardzo niechętnie mówią o swoich budżetach przeznaczonych na reklamę i promocję. Zdaniem ...
-
Branża mięsna i rozwiązania IT
... jakimi stoją firmy z sektora przetwórstwa mięsnego. Otoczenie biznesowe potrafi się zmienić diametralnie w ciągu jednego dnia, a rynki są mało stabilne, podobnie zachowania konsumentów. Poruszanie się w takiej masie informacji bez narzędzi analitycznych przypominałoby szukanie informacji w wirtualnej rzeczywistości bez internetowej przeglądarki ...
-
Polscy PR-owcy a social media
... publikacji na temat swojej marki bądź firmy (99%). Wychwycenie negatywnych wypowiedzi na temat firmy lub marki jest dla specjalistów od komunikacji ważniejsze, ... z aktywnością czysto marketingową. Najmniej znanymi i lubianymi przez PR-owców narzędziami komunikacji internetowej są firmowe blogi, kanały RSS oraz pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach. ...
-
Produkty finansowe a sektor MSP
... przedsiębiorcy oczekują przede wszystkim pomocy profesjonalnego, indywidualnego doradcy. O ile firmy te mogą wykorzystywać Internet do bankowości transakcyjnej, to gdy ... wiedzę o produktach finansowych głównie z Internetu, a 27 proc. bezpośrednio ze strony internetowej banku. W sieci informacji na temat produktów bankowych szuka 39 proc. ...
-
Employer branding a rekrutacja pracowników
... employer brandingu. Employer branding ma na celu budowanie wizerunku firmy jako „pracodawcy z wyboru”. Dobrze zaplanowane, skutkują pozyskaniem oraz zatrzymaniem ... w Internecie, nie istniejesz”, warto więc poświęcić trochę uwagi naszej stronie internetowej, a w szczególności zakładce „Kariera”, jak również innym typom obecności w mediach. ...
-
Sektor MSP a finansowanie innowacji
... technologiczne dzięki zdobytym funduszom z zewnętrznych źródeł. Wśród planowanych przez firmy w najbliższym czasie wydatków, innowacje zajmują wysokie, drugie miejsce – 39 ... 2 grudnia 2012 r. Zastosowano metodę CAWI – komputerowo wspomagany wywiad za pomocą ankiety internetowej. Próba badawcza składała się z 507 właścicieli i menedżerów z mikro, ...