-
Gastronomia opanowuje galerie handlowe?
... zmieniające się trendy, innowacje technologiczne i rosnące oczekiwania konsumentów. Współcześni klienci odwiedzają galerie nie tylko w celach zakupowych, ale oczekują niezapomnianych ... , w tym klimatyczne restauracje i kawiarnie ”, tłumaczy Krzysztof Witkowski, Prezes Zarządu firmy Virako, która jest inwestorem projektu. Zjedzmy wirtualnie ...
-
CBRE Retail 2030: co czeka centra handlowe?
... od konkurencji. W naszym kraju szybsze zmiany wymusza częściowy zakaz handlu w niedziele – klienci jeszcze bardziej cenią sobie miejsca, w których mogą załatwić kilka spraw na raz ... , zakupy na tabletach, czy wirtualne przymierzalnie to elementy, które będą wprowadzać firmy by przyciągnąć klienta. Przyszłość ma także Internet Rzeczy, wykorzystywany do ...
-
Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX
... International opracował we współpracy z Kate Nightingale, założycielką specjalizującej się w CX firmy doradczej Style Psychology Ltd., firmą Nanovo Consulting oraz pracownią ... tylko młodzi ludzie. Co więcej, okazuje się, że zarówno młodsi, jak i starsi klienci kupujący on-line zwracają uwagę na podobne czynniki – jakość witryny, elastyczne sposoby ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... bańką informacyjną, firmy powinny przede wszystkim świadomie kształtować własny wizerunek aby mieć nad nim maksymalną kontrolę. O negatywach posiadania oddanych ambasadorów marki przekonała się choćby firma odzieżowa Lonsdale, której ubrania stanowiły element ubioru subkultury skinheadów. Paradoksalnie tego typu klienci, podobnie jak heavy-userzy ...
-
Black Friday i Cyber Monday: jak kupić za 50% ceny
... . Dla drugich jest to okazja podwyższenie obrotów i przewietrzenie półek. Co klienci w Europie zawdzięczają sklepom w Ameryce Dane napływające zza oceanu wyraźnie dowodzą, ... 55-calowy telewizor potaniał z 2,3 tys. dol. do niespełna 1,3 tys., smartfon topowej firmy zamiast blisko 900 dol. kosztuje teraz 599,99. Amazon w Wielkiej Brytanii urządza ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... o te prezenty, które zakupimy w e-sklepach. Według raportu Allegro i Mobile Institute, klienci największej w Polsce platformy e-commerce jako prezenty, który zamierzają kupić ... świątecznych zakupach przynosi badanie SAP Consumer Propensity Study, przeprowadzonego na zlecenie firmy SAP. Badacze przepytali konsumentów z 24 krajów, w tym 1000 polskich ...
-
Seniorzy na łowach, czyli najstarsi internauci też kupują online
... to 29 procent. Niemal jedna trzecia najstarszych użytkowników internetu to potencjalni klienci sklepów internetowych. Nie odstają oni od reszty internautów również pod względem preferowanych ... konkretnego serwisu internetowego przez osoby w wieku 50+ są dostępne dane firmy, takie jak adres, NIP czy telefon kontaktowy. Natomiast zaufania do sklepu ...
-
Zakupy online - jak nie stracić?
... komfortowe, łatwe i zdecydowanie mniej czasochłonne niż stacjonarne. Nic dziwnego, że klienci mają o nich coraz lepsze zdanie. Rośnie również zaufanie do e-sklepów. Raport „ ... autentyczność certyfikatu, trzeba sprawdzić, czy jest aktywny. W przypadku certyfikatu Rzetelnej Firmy, należy kliknąć na banner, który powinien przenieść nas do strony ...
-
Jaki jest HR biznes partner?
... ludzkimi, jak i biznesową (na temat wskaźników finansowych, czy strategii firmy). Według Davida Ulricha, autora koncepcji partnerstwa pomiędzy biznesem a HR, partner ... faktach i danych. Dbają o konsekwentne realizowanie polityki HR w kluczowych obszarach, a wszyscy ich klienci wewnętrzni są traktowani tak samo. To oczywiście mocne strony. A co ze ...
-
Praca tymczasowa jest kobietą
... kobiety, pracują w charakterze operatorów i mechaników maszyn, monterów urządzeń czy są zatrudniani w przemyśle. Są to stanowiska nieco bardziej wykwalifikowane, na które klienci agencji zatrudniania zgłaszają zdecydowanie mniej zleceń. Pracujące tymczasowo siłaczki Z raportu Grupy Progres wynika, że trend dotyczący większej liczby kobiet niż ...
-
Zakupy online coraz bardziej mobilne. Szczególnie odzieżowe
... wkrótce zniknie. Zauważamy, że popularność zyskują linki w promocyjnych SMS-ach. Firmy tworzą już standardowo swoje sklepy w technice RWD, dzięki czemu użytkownicy ... proc. - Część mobilnych zakupów pochodzi zapewne prosto z przymierzalni w tradycyjnych sklepach. Klienci po sprawdzeniu, czy nowe ubranie dobrze leży, wyciągają telefon i upewniają się ...
-
Polacy chętniej korzystają z assistance domowego
... produktów ubezpieczeniowych 2,4 razy. Badania rynkowe pokazują, że klienci, którzy skorzystali z usług assistance bardzo je sobie cenią i są z tych usług usatysfakcjonowani. Zapewnienie klientom, nie tylko banków, dodatkowych usług assistance bezpośrednio wypływa na wizerunek firmy i buduje lojalność klientów – mówi Piotr Ruszowski. Najczęstsze ...
-
OC i AC. Na których ubezpieczycieli składamy skargi?
... liczby próśb do Rzecznika Finansowego o interwencję w PZU na udział rynkowy tej firmy okazało się, że największy krajowy zakład ubezpieczeń odnotował bardzo dobry ... , co zapewne nie pozostaje bez wpływu na odnotowane wyniki. Wszyscy klienci życzyliby sobie obecności na rynku ubezpieczyciela, który jednocześnie jest bardzo konkurencyjny ...
-
Jak wypromować aplikację mobilną, która angażuje?
... Aplikacje mobilne należą do świata Internetu, ale to nie znaczy, że deweloperzy i firmy, które zdecydowały się w nie zainwestować nie mogą skutecznie promować ich ... witryny, umieścić informację w strefie recepcji lub stworzyć ulotki informacyjne, z których klienci dowiedzą się szczegółowo, jakie funkcjonalności oferuje nasza aplikacja. - Nie wolno ...
-
Insurtech. Konieczna rewolucja czy nadmierna ingerencja?
... jak sztuczna inteligencja czy blockchain, których pozytywne efekty wdrożenia odczują klienci - Marcin Grabiec, ekspert w Ocenapolis.pl. UBI, czyli rewolucja w świecie ... rozwiązań telematycznych w 2016 roku na całym świecie wynosiła niemalże 33 miliony (według firmy Visiongain). IHS Automotive w swym ra-porcie przewiduje natomiast wzrost liczby ...
-
Handel detaliczny, czyli chatboty i hiperpersonalizacja
... praktycznie nieograniczonej wiedzy o cenach, promocjach dostępnych zarówno kanale on- i offline sprawia, że klienci będą gotowi zapłacić pełna cenę tylko w sytuacji, gdy będzie w pełni spełniona ... reklamie w mediach społecznościowych. Dzięki nim z ukierunkowanymi reklamami, firmy docierają do bardzo specyficznych grup w oparciu o dane demograficzne, ...
-
mojeID - rusza usługa zdalnego potwierdzania tożsamości
... do tej pory wymagały wizyty w punkcie obsługi klienta. Dzięki e-Tożsamości klienci mogą podpisać umowę z PGNiG na dostawę gazu w internetowym biurze obsługi klienta ... Naszym głównym celem jest kształtowanie w świadomości klientów pozytywnego obrazu PGNiG jako firmy podążającej za najnowszymi trendami. Uważnie obserwujemy jak dynamicznie zmienia się ...
-
Jak aplikacje lojalnościowe wpływają na zachowania klientów?
... Handlowych Targach ReDI oraz Kongresie Rynku FMCG. W każdym z nich uczestniczyli przedstawiciele firmy Selectivv - autorzy badania na temat aplikacji mobilnych danych sklepów i ich ... wiekowe najbardziej liczną grupą były osoby w wieku 25-35 lat (28,52%), kolejną - klienci w wieku 36-45 (26,24%) oraz 46-55 (24,50 %). Najmniejszą liczną grupą były ...
-
Na zagraniczne wakacje rusza 7 na 10 Milenialsów
... się zatem, że Milenialsi wybierają nieco inne kierunki niż respondenci badań Polskiej Izby Turystyki (2018) czy firmy Neckermann (2019), gdzie prym wiodły Grecja, Turcja i Bułgaria. Klienci Revolut częściej wybierają nieco droższe Włochy, Hiszpanię i Chorwację. “Revolut to społeczność osób kochających podróże. To grupa ...
-
Nowe hotele w Warszawie. Na co czeka rynek?
... aniżeli w weekendy. I wprawdzie największy ruch na rynku generują - jak już wspomniano - klienci biznesowi, to jednak warto podkreślić, że coraz większy na niego ... hotelowy, z uwagi na potrzebę dywersyfikacji portfela i potencjalnie wysoką rentowność, inwestują dziś firmy, które dotąd działały w innych sektorach rynku nieruchomości komercyjnych. ...
-
BrandZ: najcenniejsze fast foody świata
... stwierdził: „W chwili obecnej warunki gry rynkowej dyktują już nie sieci detaliczne, a klienci, którzy kupują ich produkty. Nabywcy nie przejmują się kanałami zakupu – zależy im ... świata BrandZ™ Top 100 Już po raz czternasty na zlecenie WPP eksperci firmy Kantar zajmujący się wartością marek przeprowadzili wycenę, która stanowi podstawę rankingu ...
-
Przestarzałe systemy operacyjne to niemal standard
... oraz bardzo małych firm (0,2%) nadal preferuje Windowsa Vistę, który przestał być oficjalnie wspierany siedem lat temu. Co ciekawe, niektórzy klienci indywidualni (1%) oraz firmy (0,6% bardzo małych firm oraz 0,4% podmiotów z sektora MŚP oraz dużych przedsiębiorstw) nie skorzystały z darmowej aktualizacji do wersji Windows 8.1 i nadal używają ...
-
GUS: przedsiębiorstwa leasingowe 2018
... w 2017 roku. Jak już wspomniano we wstępie, najnowsze badanie objęło 90 przedsiębiorstw, które trudniły się w minionym roku działalnością leasingową. Badane firmy w ciągu całego 2018 r. zawarły 620 tys. nowych umów leasingu na 727 tys. środków/przedmiotów oddanych w leasing. Podstawowe dane o przedsiębiorstwach leasingowych Badane ...
-
Telefon w prezencie od Lidla? Uwaga oszustwo!
... ataku phishingowego został zgłoszony Lidlowi. Sklep potwierdził, że nie jest autorem kampanii wyłudzającej dane. Laboratorium antywirusowe ESET w Krakowie potwierdza, że klienci antywirusów ESET mogą czuć się bezpiecznie – atak jest blokowany przez programy firmy ESET.
-
Panattoni Europe buduje kolejny park logistyczny w Warszawie
... Ekspresowej Obwodnicy Warszawy ,był strategiczną decyzją dla firmy, którą komentuje Grzegorz Hryciuk – Prezes Zarządu: „Grono naszych klientów to salony urody, atelier fryzjerskie, gabinety kosmetyczne zlokalizowane na terenie całej Europy, zaś nasz drugi filar stanowią klienci detaliczni. Rynek e-commerce oczekuje od nas natychmiastowej ...
-
Ukraińcy w Polsce, czyli rosnąca siła konsumencka
... międzynarodowych dworcach autobusowych czy lotniskach. Według danych Selectivv, klienci polskich operatorów komórkowych z ustawionym językiem rosyjskim najczęściej wybierają sieci Play (40%) ... czy pasażerom pociągów. Emigranci to zwykle osoby wrażliwe cenowo. Polskie firmy powinny dostosowywać do nich nie tylko komunikację, ale również tworzyć ...
-
Inwestycje w dzieła sztuki. Rynek (teoretycznie) ma się dobrze
... pokoleń. Większość rzeczoznawców widzi wzrost zapotrzebowania i uważa, że ich klienci właśnie te usługi uznają za najważniejsze. – Kolekcjonerzy dostrzegają potencjał w rynku ... dziełami z odwiedzającymi galerie i muzea – dodaje. Informacje o badaniu Badanie Deloitte i firmy analitycznej ArtTactic trwało od kwietnia do czerwca 2019 r. Zostały ...
-
Polacy zdradzają, jak robią zakupy online
... , integrującymi różne formy zakupów. Okazuje się jednak, że polscy klienci często obawiają się o prywatność i niekoniecznie chcieliby, aby ich historia zakupów online ... zakupami wśród kobiet i mężczyzn, a także w różnych grupach wiekowych. W raporcie firmy Inquiry znajdziecie Państwo szczegółowe informacje o obecnym kształcie rynku online. – ...
-
Zakupy online. 7 (przedświątecznych) wskazówek dla e-sprzedawcy
... popularność usług umożliwiających dostęp do filmów czy muzyki online sprawiają, że klienci nie chcą czekać na dostawę wybranego DVD czy CD. Już 43 ... proc.). Z drugiej strony, 66 proc. kupujących w sieci deklaruje, że woli wspierać lokalne firmy – szczególnie w okresie świątecznym. W okresie przedświątecznym coraz więcej konsumentów szuka oryginalnych ...
-
W Dzień Bezpiecznego Internetu przypominamy, jak chronić dane osobowe
... się przed tym zabezpieczyć i monitorować, czy ktoś nie sprawdzał nas w Krajowym Rejestrze Długów. Zarówno banki, firmy pożyczkowe, jak i dostawcy energii przed podpisaniem umowy weryfikują, czy potencjalni klienci nie widnieją w rejestrze. Przed udostępnieniem informacji KRD wyśle do nas SMS z powiadomieniem, że jakaś instytucja ...
-
Odmrożenie gastronomii: szansa na mniejsze straty, ale nie koniec problemów
... Ze zwolnienia ze składek ZUS skorzystać mogą przedsiębiorcy zatrudniający do 49 pracowników. Firmy zatrudniające od 10 do 49 pracowników otrzymają ulgę w wysokości 50 ... częściowe pokrycie kosztów i promocję, ale również działanie w duchu społecznej odpowiedzialności. Klienci chętniej będą odwiedzać miejsce, które podtrzymało służbę zdrowia. ...
-
Omnichannel w obliczu pandemii: z ewolucji w rewolucję
... przekształca się w standard. Zmiany w e-commerce przyśpieszają Respondenci zapytani o poziom digitalizacji firmy, kanałów sprzedaży i komunikacji z klientem, ocenili go jako wysoki (49% ... , czytelne layouty, trafniejsze wyszukiwarki, dobre zdjęcia, pełne opisy produktów, klienci nie utrzymają się na stałe w określonych sklepach on-line – mówi Marta ...
-
DNB Bank Polska: jak na pandemii ucierpiała motoryzacja?
... . – Klienci przenieśli się do Internetu. Digitalizacja procesów sprzedażowych przyspieszy, a e-commerce będzie się stale rozwijać. Większość produktów można zamówić online, pojawi się więc pytanie, dlaczego nie kupić w taki sposób samochodu. Na razie nie widać jakiegoś wyraźnego trendu w tym obszarze, ale niewątpliwie firmy motoryzacyjne ...
-
Ciemna strona internetu: Darknet oferuje 15 mld kradzionych haseł
... trudne do wykrycia. Witryny oferujące skradzione informacje działają niczym sklepy wirtualne. Potencjalni klienci wybierają towar i płacą w bitcoinach. Najdroższą pozycją w cenniku są zestawy danych uwierzytelniających, ... modyfikować poufne dane, a także przyznawać innym osobom dostęp do krytycznych zasobów - tłumaczy Mariusz Politowicz z firmy ...
-
Wybory prezydenckie 2020: głos 16 tys. Polaków bez znaczenia, co poszło nie tak?
... kwestie związane z komunikacją są piętą achillesową całego procesu. Eksperci z firmy Symetria zidentyfikowali dwa kluczowe momenty, w których obywatel może poczuć się ... firmą komercyjną, sprzedającą swoje produkty, istnieje ryzyko, że klienci skorzystaliby z oferty konkurencji. Zgodnie z obliczeniami Baymard Institute, przedsiębiorstwa ...