-
Wybór serwera dla firmy: jakie kryteria przyjąć?
... z odpowiednią rozwagą, poświęcić jej czas. Jedne z najważniejszych kryteriów, to pozycja firmy na rynku oraz liczba obsługiwanych przez nią klientów. Tylko usługodawcy ... na funkcjonowanie strony WWW. Dzięki stabilności usługi klienci zawsze bez problemu będą mogli zapoznać się z ofertą firmy, skontaktować się z nią za pośrednictwem poczty e-mail ...
-
Duże firmy gotowe na inwestycje
... . wartości aktywów. „To dla banków i innych instytucji finansowych wymarzeni klienci. Jednak ponad 60 proc. firm nie zamierza korzystać z kredytu inwestycyjnego, planując ... W dużych firmach bardzo szybko rośnie apetyt na inwestycje kapitałowe. Firmy dysponują środkami własnymi przy malejącym uzależnieniu od finansowania zewnętrznego i braku problemów ...
-
Cyberataki kosztują firmy 575 mld USD
... wpłynąć na poprawę bezpieczeństwa”. Wśród osób wchodzących w skład sieci powiązań firmy, na drugim miejscu pod względem generowania incydentów bezpieczeństwa w Polsce znaleźli się partnerzy biznesowi wskazywani przez 22% respondentów, dostawcy usług i konsultanci - 17% oraz klienci wskazani przez 9% badanych. Z podmiotów zewnętrznych to hakerzy są ...
-
3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy
... kłaść szczególny nacisk, aby uzyskać przewagę nad konkurentami. Rozwój firmy? Po pierwsze – innowacyjność Dziś rozwój firmy w dużej mierze uzależniony jest od poziomu innowacyjności. ... przez Internet. Sami klienci mówią, jak ważna z ich perspektywy jest technologia, którą wykorzystują dostawcy. Wg 59% klientów, firmy muszą dostarczać jak ...
-
Polskie firmy: portfel należności III kw. 2019
... firmy, najbardziej doniosłym w skutkach efektem opóźnień w płatnościach są kłopoty z terminowym regulowaniem własnych zobowiązań, o których mówi już co trzecie z badanych przedsiębiorstw. To nie tylko psuje wizerunek firm, ale też sprawia, że tracą one kontrakty, dostają krótsze terminy płatności lub klienci ... całego budżetu firmy. To gigantyczne ...
-
Firmy logistyczne w lepszych nastrojach niż ich klienci
... Europe przy wsparciu agencji badawczej Analytiqa. Badanie zostało zrealizowane na grupie 51 respondentów, 26 z nich to firmy logistyczne, a 25 - korzystające z usług logistyków firmy z branży produkcyjnej i handlowej. Wszyscy respondenci reprezentowali stanowiska dyrektorskie lub kierownicze. Badanie zostało przeprowadzone metodą ankietową w 2019 ...
-
Pracownik produkcji przemysłowej potrzebny od zaraz. Kogo szukają firmy?
... zapotrzebowaniem na nowe zasoby kadrowe odczuwalna jest konkurencyjność ofert wśród pracodawców. Firmy decydują się na wprowadzanie ponownej rewizji wynagrodzeń, dodatkowych benefitów czy systemów ... kompetencji lub pomoc w zmianie zakresu specjalizacji pracownika. Klienci widzą potrzebę rozwijania umiejętności zatrudnionych osób, chętnie przyłączają ...
-
Najlepsze firmy konsultingowe 2009
... 2009. Jeżeli chodzi o dynamikę wzrostu wyprzedza pozostałe firmy zaliczane do "wielkiej czwórki" - wynika z najnowszego raportu firmy Gartner. Opracowanie przygotowane przez firmę Gartner ... usług doradztwa gospodarczego oraz informatycznego to najważniejsze elementy, gdyż klienci muszą zmniejszać ryzyko niezrealizowania projektu lub inicjatywy (np. ...
-
Małe firmy nie boją się kryzysu w 2012r.
... przecież wizją kryzysu jesteśmy już straszeni od wielu miesięcy, w rzeczywistości jednak oddają specyfikę drobnego biznesu. – Małe firmy cechuje spojrzenie doraźne, a nie strategiczne. Mówiąc kolokwialnie, dopóki są klienci, a biznes się kręci nie ma powodu by myśleć o potencjalnych zagrożeniach – komentuje Jarosław Augustyniak, prezes Idea ...
-
Jak polskie firmy wykorzystują potencjał komunikacji SMS?
... są informacje o statusie załatwianej sprawy. Nic dziwnego, że firmy coraz częściej wykorzystują SMS-y do powiadamiania klientów oraz jako narzędzie w kampaniach promocyjnych ... newslettera itp. Jedynie 5 proc. firm kupuje bazę zewnętrzną. Co to oznacza? Że klienci doceniają i rozumieją permission marketing - stawiają na działania za przyzwoleniem, bo ...
-
Strategia marketingowa firmy z branży kulinarnej. Jak zmaksymalizować efekty?
... B2B, jak i B2C. Wzrost sprzedaży. Wyciśnij maksimum z kanałów komunikacji Tworzenie strategii firmy to także wybór odpowiednich kanałów komunikacji. Czy musisz być wszędzie? ... szczególności istotne w momencie, w którym wprowadzasz na rynek nowość. Nie wszyscy, nawet lojalni klienci sięgną bowiem chętnie po nowy produkt. Jest to związane z lękiem ...
-
Firmy telekomunikacyjne łamały prawo. Wysoka kara
... m.in. stacjonarne usługi telekomunikacyjne w ramach abonamentu, świadczone w oparciu o usługę hurtowego dostępu do sieci Telekomunikacji Polskiej. Na obie firmy skarżyli się ich niedoszli lub byli klienci, rzecznicy konsumentów oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej. UOKiK miał zastrzeżenia w związku z umowami, które konsumenci przez telefon oraz ...
-
Firmy logistyczne: które strony WWW najpopularniejsze?
... miesięcznie odpowiednio wysoka liczba internautów). Zdaniem Ewy Tkaczyk, doradcy biznesowego z firmy Gemius, w przypadku nadawania własnych przesyłek Kowalski nadal najczęściej wybiera ... . Duże firmy kurierskie koncentrują się na obsłudze klientów biznesowych. Swoje usługi świadczą na podstawie umów i stałych kontraktów. Klienci indywidualni rzadko ...
-
Zrównoważony rozwój: czy tego chcą klienci i firmy e-commerce?
... 60% podmiotów. Niezwykle ważne jest także to, iż praktycznie wszystkie badane firmy potwierdziły, że odnoszą korzyści z prowadzenia biznesu w sposób odpowiedzialny. Wciąż ... , które odczuwa 77% badanych oraz ekonomiczne (65%). I – podobnie jak konsumenci – firmy także coraz częściej mówią „sprawdzam”. Podejście partnerów do kwestii odpowiedzialnego ...
-
Firmy nie odpowiadają na e-maile klientów
Klienci, którzy próbują skontaktować się z firmami za pomocą e-maili czekają na ... marek świata sporządzanej przez Financial Times oraz w rankingu najbardziej podziwianych firm świata magazynu Fortune, m.in. firmy: Microsoft, Toyota, Coca-Cola, Wal-Mart, Apple i Starburcks. Tylko 33 proc. z nich odpowiedziało na e-maile w ciągu 24 godzin, tymczasem ...
-
Klienci PKO BP znów atakowani – tym razem cyberprzestępcy się postarali
... najczęściej atakowanych banków świata. Eksperci z firmy ESET przestrzegają przed kolejnym zagrożeniem ukierunkowanym na klientów korzystających z internetowej platformy tej ... serwisem banku, zanim podamy jakiekolwiek nasze dane – mówi Kamil Sadkowski, analityk zagrożeń z firmy ESET. Należy pamiętać, aby nie klikać w linki i załączniki, jeżeli nie ...
-
Małe firmy - prognozy I kw. 2015
... podobny – większa zasobność portfela nie zwiększa dramatycznie wartości zakupów w sklepiku osiedlowym, nie powoduje, że klienci w salonie fryzjerskim stawiają się codziennie. Dlatego kiedy poprawia się koniunktura, małe firmy nadal stabilizują gospodarkę, ale tym razem nieco spowalniając jej wzrost. Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą ...
-
Czego klienci korporacyjni oczekują od hoteli?
... częściej zmieniają plany delegacji i cenią sobie elastyczność w tym zakresie. - Nasi klienci poszukują i doceniają oferty, które łączą niską cenę, darmowe Wi-Fi, ... Informacje o badaniu Badanie zostało wykonane metodą CAWI na próbie N=520 respondentów (firmy 10+ prac.) – osób, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy podróżowały biznesowo z noclegiem ...
-
Małe firmy - prognozy II kw. 2015
... wyższe ceny dyktowane przez prowadzących mikrofirmy oznaczają, że ich klienci dysponują większą ilością gotówki w portfelach, co wynika i ze wzrostu ... klienci bez kłopotu zaakceptują taki ruch. Dane sugerują, że w II kw. 2015 roku mamy do czynienia z tym drugim scenariuszem i po prostu klientów stać na więcej. Pozytywne postrzeganie perspektyw firmy ...
-
Małe firmy - prognozy III kw. 2015
... albo wyszukują sobie nisze, gdzie nie ma większych wahań koniunktury. Nawet jeśli niektórzy nasi klienci muszą płacić większe raty kredytów ze względu na wzrost wartości franka, to ... to możliwe, bo klienci coraz częściej zwracają uwagę na jakość, a niska cena sprawia, że produkt postrzegany jest jako niskiej jakości. Poza tym firmy starają się ...
-
Czego oczekują klienci od twórcy strony www?
... przeprowadzone przez Oferteo.pl potwierdzają, że na przestrzeni ostatniego roku klienci zlecali wykonawcom głównie stworzenie witryny od podstaw. Tak było w 77% ... osób prowadzących działalność. Umożliwia ona potencjalnym klientom nie tylko odnalezienie firmy, ale także szybkie nawiązanie z nią bezpośredniego kontaktu – mówi Karol Grygiel. ...
-
Firmy inwestują w samochody
... klienci flotowi zarejestrowali 926 samochodów tej marki. Na czwartej pozycji w rankingu notowany jest Ford. Wynik tej marki to 825 samochodów zarejestrowanych na firmy. Pierwszą piątkę rankingu zamyka Peugeot z liczbą 637 samochodów zarejestrowanych na firmy ...
-
Koronawirus: kto ma szansę na rozwój firmy w czasie pandemii?
... firmy są w swoim łańcuchu dostaw uzależnione od Chin. Odczuli to niemal wszyscy przedsiębiorcy, niezależnie od branży, w której funkcjonują, w tym także technologiczni giganci. W efekcie, odczuli to również klienci końcowi. Jaka nauka płynie dla biznesu z pandemii wirusa SARS-CoV-2? Firmy ...
-
Dobra niematerialne tworzą wartość firmy
... zwraca się do swoich działów finansowych. Zdaniem kadry zarządzającej, wartość firmy w największym stopniu tworzą klienci i pracownicy. Około 85 proc. ankietowanych stwierdziło, że relacje z klientami mają istotne znaczenie dla rozwoju firmy i, że to klienci będą dla nich najważniejszymi interesariuszami w przyszłości. Według 81 proc. badanych ...
-
Nie tylko koronawirus testuje firmy telekomunikacyjne
... z klientami, firmy telekomunikacyjne szukające oszczędności nie powinny myśleć o całkowitym wycofaniu swoich salonów z ulic i centrów handlowych. Obecność w tradycyjnych punktach handlu detalicznego jest ważnym kanałem sprzedaży nowych usług i sprzętu konsumentom coraz bardziej zainteresowanym technologiami, w tym Internetem Rzeczy. Klienci będą ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... nie da się planować biznesu i tworzyć długoterminowe plany sprzedaży czy rozwoju firmy. Konsument też ewoluuje Rubikom podaje, iż w ostatnich latach większość marketerów w ... w marketingu. Rubikom radzi pamiętać, że 80% handlu odbywa się dzisiaj właśnie w galeriach. Klienci mimo, że mają swoje ulubione marki, są odporni na sugestywne reklamy i ...
-
Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.
... się nim konkurencja. Budowanie lojalności często jest błędnie utożsamiane przez firmy z kalkowaniem prostych programów lojalnościowych – zakładaniem klientom kart i zbieraniem przez nich znaczków. Owszem – można pomyśleć nad wdrożeniem takiego programu, jednak dziś klienci stawiają znacznie wyższe wymagania. Aby o nich właściwie dbać, trzeba po ...
-
Klienci, inwestycje, oszczędności. Tego szuka produkcja i przemysł
... .) spodziewa się natomiast, że kondycja firmy pozostanie bez zmian - mówi Paweł Kałudow z Diners Club Polska. Nowi klienci i więcej inwestycji Jakie cele stawiają sobie ... Kałudow z Diners Club Polska. Mniej podróży służbowych w branży Jeden z obszarów, w którym firmy zamierzają ciąć koszty to delegacje. Spośród polskich MŚP najwięcej podróży ...
-
Klienci, innowacje, regulacje, czyli priorytety polskich CIO
... czas, w którym szef IT podążał za biznesem, a technologia pełniła funkcję służebną. Firmy i ich liderzy IT osiągający dzisiaj sukcesy to organizacje, w których technologia jest ... wydajność (55 proc.), podczas gdy w Polsce wskazało na nią 35 proc. badanych. Klienci w centrum uwagi Dyrektorzy IT byli również pytani, które z obszarów technologicznych ...
-
Klienci oczekują od firm walki ze zmianą klimatu
... się tak samo istotna jak jego cena i jakość. Okazuje się, że klienci są skłonni zapłacić więcej za artykuły przyjazne środowisku, a ich postawa nie zawsze ... z produktów firm niedbających o środowisko jest najbardziej widoczna wśród mieszkańców miast. Eko firmy zarabiają więcej Proekologiczne wybory konsumentów mają realny wpływ na zyski firm. ...
-
Wartość firmy - oszustwa i manipulacje
... granicę, a klienci przestaną w końcu kupować na zapas. Ponadto po okresie „przejedzenia” przychodów przyszłych okresów spada rentowność sprzedaży. W skrajnych przypadkach może doprowadzić to do strat, co w długim terminie spowoduje spadek wartości firmy. Wydłużone terminy płatności również nie pozostaną bez konsekwencji dla kondycji firmy. Przełożą ...
-
Recesja - idealny czas na założenie firmy
... spełnić kluczowe obecnie wymagania rynku. W miarę, jak firmy dokonują cięć, wzrasta popyt na bardziej atrakcyjne cenowo alternatywy. Klienci rezygnują z dotychczasowych marek, poszukując tańszych odpowiedników. W obliczu recesji słabnie także potencjalna konkurencja, dzięki czemu nowe firmy mogą rozwijać swą działalność. W takich okolicznościach ...
-
Wizja firmy
... globalnego aliansu chcemy zdobyć pozycję wiodącej linii lotniczej w regionie” DHL: „Klienci mają zaufanie do DHL Polska jako wiodącego partnera, zapewniającego zintegrowane ... towarów lub usług, liczba pracowników i oddziałów) 2. Burza mózgów Określ wizję docelową stanu firmy za 3 do 5 lat, skupiając się na określonych w punkcie pierwszym obszarach ...
-
IoT rzuca inne światło na cyberbezpieczeństwo firmy
... (np. klienci, kurierzy, dostawcy usług) i łączące się z siecią firmową, ale także pracownicy korzystający każdego dnia z podłączonych urządzeń osobistych, w tym telefonów komórkowych, tabletów, urządzeń do noszenia na ciele (ang. wearables) i innych produktów IoT z niezliczoną liczbą aplikacji internetowych. Każda z tych osób reprezentuje dla firmy ...
-
Firmy IT: w kryzysie jedni tracą, inni liczą zyski
... zawsze reaguje cięciem kosztów, a część myśli perspektywicznie wyciągając wnioski z sytuacji. W naszym przypadku klienci np. integrowali dane, by w jednym miejscu mieć dostęp do ... PMI dla polskiego przemysłu spadał kolejny miesiąc, a nastroje menedżerów były kiepskie, firmy IT nie narzekały na brak zleceń. – Przez cały ubiegły rok dużo mówiło się ...