-
Najcenniejsze marki świata 2018 - rozrywka
... Play. Ten rok po raz pierwszy przyniósł wzrosty we wszystkich kategoriach. Firmy działające głównie bądź całkowicie w branży rozrywkowej przyczyniły się do rekordowego ... Alibaba (nr 9 wśród 100 najcenniejszych marek oraz druga najszybciej rosnąca marka – osiągająca 92% wzrost wartości marki) we współpracy z Disneyem wzmocnił swoją pozycję w ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... , że najistotniejszy wpływ na wizerunek marki w oczach klientów mają wiarygodność firmy oraz personalizacja oferty. Konsumenci w Polsce już po raz drugi dokonali oceny swoich ... 2017 r. o 3 p.p., to wciąż kluczowe znaczenie dla Polaków ma przeświadczenie, że dana marka jest znana, godna zaufania i traktuje swoich klientów jako równorzędnych partnerów. ...
-
Co wyróżnia najlepsze programy lojalnościowe?
... W świetle powyższego można przyznać rację temu, co piszą NagrodyB2B.pl - dziś właściwie żadna marka, która jest znana lub która chce osiągnąć sukces, nie może sobie ... tego typu akcjach, to że nagroda jest zazwyczaj ściśle związana ze specjalnością danej firmy. Co prawda sieci fast-foodów mają na swoim koncie akcje, w których zebrane naklejki ...
-
7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"
... człowieka, połączenie, zaufanie, udział, talent oraz zwinność. Zdefiniuj, kim jesteś Firmy, nie tylko w czasie kryzysu, powinny jasno sprecyzować, dlaczego istnieją i ... Gawlik, Head of Customer Experience, Deloitte Digital w Europie Środkowej. Gdy marka poprzez swoje działania demonstruje człowieczeństwo, klienci ponad 1,5 razy częściej sięgną ...
-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... 49% swoich budżetów na telewizję, w porównaniu do 24%, które wydała przeciętna marka, z kolei 19% wydatków przypadło na reklamę zewnętrzną, w porównaniu do 5% ... % w 2020 roku. Dążąc do stworzenia przekonujących doświadczeń związanych z marką w domu, a nie w barze, firmy produkujące napoje alkoholowe zaczęły inwestować we własne strony internetowe ...
-
Rosną centra handlowe, ale nie wszystkie
... premierę nad Wisłą 30 czerwca miała biżuteryjna marka Lovisa, która otworzyła swój pierwszy sklep w Galerii Katowickiej. Marka istnieje od 2010 roku i obecna jest w 15 ... potężnymi, wycenionymi na miliardy dolarów marketplace’ami – a teraz czas na duże, globalne firmy jak Zalando Circle. Szacunki mówią, że rynek odzieży z drugiej ręki w latach ...
-
Euro w Polsce: dyskusje wśród Polaków nie cichną, są za czy przeciw?
... uwagę na promujące wprowadzenie euro w Polsce wpisy Dyrektora Zarządzającego FWG Marka Tatały. Indeks Eurosentymentu (Euro Favorability Index) to autorski wskaźnik ... przyjęcia waluty euro, zaangażowanie zgromadzone pod analizowanymi wzmiankami. W analizie firmy Sotrender wykorzystano algorytmy sztucznej inteligencji do oznaczania sentymentu wypowiedzi ...
-
Lojalność e-klienta
... to wygodne rozwiązanie. Najsilniejszą cechą biuletynów jest utrzymanie interaktywności pomiędzy firmą, a jej użytkownikiem. Systematyczny kontakt powoduje, iż marka firmy umacnia się w umysłach przedstawicieli grupy docelowej. Badania ankietowe wykazały w jakim stopniu elektroniczne sklepy wykorzystują poszczególne techniki komunikacji. Poniższy ...
Tematy: -
Relacje inwestorskie: zarządzanie poprzez raportowanie o kapitale intelektualnym
... . Czym zatem jest wartość firmy dla poszczególnych interesariuszy przedsiębiorstwa? Dla właścicieli firmy oraz potencjalnych inwestorów wartość firmy postrzegana jest przez pryzmat ... (franszyza, licencje), relacje z dostawcami, relacje z aktorami rynku kapitałowego (inwestorzy), marka i wizerunek. Lista nośników wartości musi być dopasowana do ...
-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... więcej wysiłku. Często zespół zarządzający istnieje bez firmy i jest tworzony przez grupę pasjonatów, lub powstaje w ramach firmy. Analiza rynku Jeżeli liczysz na osiągnięcie sukces ... także od wartości produktu/usługi w oczach klienta, a także od tego jak jest postrzegana "marka". Musisz się też zastanowić czy chcesz przyciągnąć całą masę klientów ...
Tematy: -
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... będziemy obserwować w innych krajach, także w Polsce. Wobec takiej popularności, żadna firma i marka nie może przejść obojętnie obok mediów społecznościowych. Właściwie każda kampania ... sposób wysyłania komunikatu do użytkownika krytycznego, znacząco podniesie wizerunek firmy. Firmy muszą „produkować” komunikaty na większa skalę, niż w przypadku ...
-
Kształtowanie cen w oparciu o konkurencję
... Firmy sprzedające w niskich cenach często skupiają się na jednym czynniku, czyli na cenie, i mają nadzieję, że na rynku istnieje wystarczająco dużo klientów, dla których nieważne są inne czynniki, takiej jak jakość, funkcjonalność, marka ... podnieść cenę usługi. Co wyróżnia „firmy niskocenowe” Firmy sprzedające towary w niskich cenach mają ograniczone ...
-
Bezpłatna konferencja - Citrix Systems zaprezentuje swoje rozwiązania w Warszawie
... sposób. Zgodnie z założeniami, konferencja ma zgromadzić ponad 150 przedstawicieli firm i organizacji aktywnych w Polsce, a także partnerów i klientów firmy Citrix. Według Ondreja Marka, Citrix Regional Marketing Managera, uczestnicy konferencji uzyskają wiele interesujących informacji na temat nowości i trendów rynkowych. "Citrix zanotował ...
-
Wirusy i ataki sieciowe X-XII 2005
... Sony Duże zamieszanie w mediach wywołało oświadczenie specjalisty ds. bezpieczeństwa Marka Russinovicha o wykryciu rootkita w module DRM płyt dystrybuowanych Sony. Ukazało ... innych niż Microsoft. Świadczy o tym zarówno incydent z rootkitem Sony, jak i luka WMF. 5. Firmy antywirusowe coraz częściej będą znajdowały się w sytuacji, gdy interesy dużych ...
-
Jakość obsługi klienta a pokolenie Y
... . Badanie zidentyfikowało kluczowe cechy i czynniki motywujące, które firmy uważają za wspólne dla pokolenia Milenium. Odnoszą się one do zagadnień takich jak wygoda, customizacja i społeczność. Na przykład, kiedy dochodzi do sprzedaży produktów i usług, reputacja firmy i marka mają dla przedstawicieli pokolenia Milenium mniejsze znaczenie, niż ...
-
Producenci napojów a kryzys
... , takie jak GARDEN, oraz marki oferujące produkty wysokiej jakości, np. marka Fortuna, która jesienią ubiegłego roku przeszła gruntowną zmianę wizerunku i oferty. ... są napoje mleczne. Trudno oszacować dokładną wielkość i wartość tego segmentu, ponieważ firmy badawcze nie wydzielają tej kategorii z całego rynku, jednak według Ryszarda Piziora ...
-
Komunikacja w firmie: zalety sieci intranet
... towarzyszy nam od początku istnienia firmy. Każda marka ma własnego bloga, którego regularnie pisze dzieląc się z innymi swoimi sukcesami, prowadzonymi aktualnie kampaniami, pomysłami czy ważnymi dla niej wydarzeniami – mówi Bartłomiej Juszczyk, CEO Grupa Adweb – wszystkie istotne kwestie dotyczące planów rozwoju firmy ...
-
Najdroższe i najtańsze telefony 2009
... bardzo popularne, to i tak znajdują klientów. Cechuje je bardzo dobra funkcjonalność. Marka BlackBerry zdobyła uznanie w Stanach Zjednoczonych, gdzie jednego z modelu tego producenta ... , aż 6 przypadło fińskiemu producentowi. W zestawieniu znalazły się również popularne „Vałki” firmy Motorola. Są to modele Motorola V8 i Motorola V9. Po jednym ...
-
Upadłości w Polsce w 2009r.
... – jedynie pozytywne doświadczenie płatnicze. Bierzemy oczywiście pod uwagę fakt, iż małe firmy – a zwłaszcza mikroprzedsiębiorstwa – liczyć mogą na pomoc publiczną, środki unijne, co trochę zmienia ... upadają także duże, publiczne spółki. Znana marka obecnie nie chroni przed kłopotami finansowymi, duże firmy nie radzą sobie lepiej niż małe – ale ...
-
Polski konsument ceni odpowiedzialny biznes
... fakt, iż zwracają oni coraz baczniej uwagę na inne niż tylko marka i cena informacje zawarte na opakowaniu. Już 76% badanych deklaruje, że sprawdza skład ... zamówieniach publicznych. 4 firmy natomiast posiadają odpowiednie standardy dla dostawców dotyczące odpowiedzialności biznesu. 2 firmy mają standardy w konkretnych aspektach a 3 firmy w ogóle nie ...
-
Dotacje unijne "Paszport do eksportu"
... spojrzeć na kwestię eksportu produktów lub usług danej firmy w szerszej perspektywie i zaplanować rozwój przedsiębiorstwa w długim okresie. Aby ... w PRE były odpowiednio elastyczne i oparte na rzetelnych prognozach. Cel: rozpoznawalna marka W związku z większą skalą trudności - w porównaniu do etapu pierwszego - towarzyszącą opracowaniu wniosku ...
-
Wycena młodych firm
... . Ponadto historia spółki to nie tylko dane finansowe, ale też marka, pozycja konkurencyjna oraz doświadczenie zarządu. Wielkość przychodów operacyjnych - brak danych historycznych sprawia, że wyceniający ma ograniczony dostęp do danych operacyjnych. Firmy w stadium pomysłu nie rozpoznają przychodów operacyjnych. Natomiast koszty absorbowane przez ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... – najbardziej aktywne reklamowo firmy to: Amber Gold, PZU, Credit Agricole i Citi Handlowy; Media/książki/CD/DVD – najbardziej aktywne firmy to UIP, TVN i Polsat. Liczba aktywnych reklamowo firm wzrosła z 18 do 26; Napoje i alkohole – największe znaczenie w inwestycjach tej kategorii miały kampanie Foodcare (marka Frugo) oraz Coca-Coli. Tutaj ...
-
Banki a łamanie praw człowieka
... związku z wydobywaniem uranu stanowi także działalność firmy Paladin Energy Ltd. Z kolei Prodeco, spółka córka szwajcarskiej firmy wydobywczo-handlowej Glencore, wydobywa węgiel w rejonie ... na miejscu znaleziono polskie metki należące do polskiej firmy. Z kolei szwedzka marka odzieżowa H&M (Hebbes&Mauritz AB) wielokrotnie była krytykowana za łamanie ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w IV kw. 2013
... klasy staje się coraz trudniejsze, stąd też ogromną rolę w samym procesie rekrutacyjnym odgrywa proponowana ścieżka kariery, ale również pozycja danej firmy. Międzynarodowa marka oraz innowacyjne działania z zakresu promocji czy technologii są kryteriami, które coraz częściej decydują o wyborze danego pracodawcy. Wśród pracowników i kandydatów ...
-
Usługi bankowe oczami przedsiębiorcy
... i poziomem obsługi. Czynniki w największym stopniu wpływające na wybór banku przez średnie firmy to: zakres oferty, wysokość prowizji i opłat, warunki i koszty prowadzenia rachunku bieżącego oraz tradycja i doświadczenie banku, jego marka i renoma. Zgodnie z wynikami badania, ogólny poziom ubankowienia mikro, małych i średnich przedsiębiorstw ...
-
System wczesnego ostrzegania, czyli jak nie zostać "podgrzewaną żabą"
... Historie upadków Ignorowanie dynamicznie zmieniającego się środowiska może mieć dla firmy wręcz katastrofalne skutki. „Rafy” pojawiające się w otoczeniu potrafią „zatopić ... wdrażania ważnych zmian, rozbieżność z dawnymi celami i normami, parada krzyżowa konkurentów, „wojująca” marka wyrobu, sprawy sądowe. Skanowanie otoczenia Po określeniu scenariuszy ...
Tematy: system wczesnego ostrzegania, EWS -
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
... interakcji z pracownikami firmy zostały ... marka na tym zyska) Czy rzeczywiście systematycznie szkolimy naszych pracowników oraz inwestujemy w ich edukację na temat dobrej obsługi klienta? Analizujemy proces zakupowy także z punktu widzenia klienta, a nie tylko sprzedawcy Czy kierownictwo przekazuje pracownikom wartości marki oraz misję i wizję firmy ...
-
6 zasad skutecznej obsługi klienta
... że marka troszczy się o klienta, sprawia, że zostaje z nią na dłużej.” Empatia to kluczowy element skutecznej obsługi. Klient powinien poczuć, że jest dla firmy ... reputacja jest jednym z najcenniejszych aktywów. Obsługa klienta to strategia na przyszłość Najlepsze firmy traktują obsługę klienta nie jako konieczność, ale jako element strategii ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... w akcję promocyjną, pokusił się o zmianę opakowania. Przede wszystkim wyeksponowana została marka – wprowadzony pionowy układ nazwy i ostrzejsza w kroju, wyrazista czcionka pozwoliły ... bardzo głębokie. Inną zmianą wewnętrzną dotyczącą firmy i prowadzącą do zmiany opakowań jest zmiana filozofii samej firmy. Tego typu zmiany ostatnio możemy obserwować ...
-
Tydzień 25/2008 (16-22.06.2008)
... ma doświadczenia, jest on też osadzony w kraju o gospodarce mało stabilnej, której marka w globalnej gospodarce jeszcze niewiele znaczy. Ten biznes jest dziś bardzo zróżnicowany ... powstała po przełomie na początku lat 90-tych. To w większości małe i średnie firmy autorskie, a często też rodzinne. Ich cechą jest duża dynamika i chęć osiągnięcia ...
-
Klastry i parki technologiczne - źródła innowacji
... klastra należą: sieciowy, koncentryczny oraz instytucjonalny. Klaster sieciowy tworzą małe firmy, których przedmiot działania obejmuje podobną lub tę samą gałąź ... segmentu, inwentaryzacja możliwości, nowe miejsce spotkań, w średnim okresie: wspólna marka, wspólny marketing (pozyskiwanie nowych klientów, rynków, reklama), wspólne projekty, nowe ...
-
Bankructwa firm w Polsce I-IX 2009
... marka. Upadłości w sektorach gospodarki Euler Hermes podaje, że duży udział w statystce firm usługowych to m.in. wynik kłopotów branży poligraficzno-wydawniczej, a pw. transportowej. Oczywiście upadłości dotykają także inne firmy ... motoryzacyjne, odkuwki, konstrukcje metalowe itp. – upadło 35 firmy z tego sektora. Trudno spodziewać się szybkiego ...
-
Upadłości firm w Polsce w 2010 r.
... , tym łatwiej mu odmówić zapłaty. Za większym przedsiębiorstwem stoi zazwyczaj marka, a to stwarza perspektywę dalszej współpracy, co oznacza możliwość nowych zamówień. W kręgu ... ). W badanej połowie firm, które upadły w roku 2010, dwie trzecie stanowiły firmy zatrudniające do 50 osób, a tylko 5 przedsiębiorstw zatrudniało ponad 500 osób. Poprawa ...
-
Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki
... w bezpośrednim sąsiedztwie logo marki). Slogan ma pomagać nabywcom w zrozumieniu, czym jest marka oraz na czym polega jej wyjątkowość, dlatego często przedstawiają ... Slogan musi wyróżniać firmę od jej konkurencji, prezentować filozofię firmy, prezentować przewagę firmy nad konkurentami w sposób prosty, łatwy do zapamiętania i wyróżniający. Slogany ...