-
Centrum handlowe Dekada Brodnica: budowa rozpoczęta
... salon o powierzchni ponad 450 mkw. otworzy marka NEONET, jedna z wiodących w Polsce sieci sprzedaży detalicznej sprzętu ... firmy Air Projekt i Atelier.com, a generalnym wykonawcą robót jest firma ERBUD. Otwarcie Dekady Brodnica zaplanowano w II połowie 2014 r. DEKADA DEKADA to sieć galerii i centrów handlowych typu convenience. Na rynku polskim marka ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2014
... ostatnia trójka odnotowała wzrosty odpowiednio o 97%, 68% i 46%, natomiast poprzednie trzy firmy zmieniły swoją wartość o +21%, +19% oraz 1%. Nowymi uczestnikami pierwszej setki ... nawet do samochodów. Najszybszy wzrost w tym roku ma na swoim koncie chińska marka internetowa Tencent, która może pochwalić się imponującym skokiem wartości aż o 97% do ...
-
Snapchat w rękach e-commerce
... ogłoszenia z ofertami pracy. Snapchat jest też również bez wątpienia platformą, na której firmy mogą pokazać mniej profesjonalną, za to ludzką twarz swoim użytkownikom. Aplikacja ... prowadzące od ukrytych biletów na Boiler Room. Akcja zakończyła się sukcesem, zaś marka cieszyła się wyraźnym wzrostem fanów. W wielu przypadkach sięga się po zabawne ...
-
Luksus kocha dzieci
... niedawno, najwyżej kilkanaście lat temu. Pionierem przed laty była marka Christian Dior, której historia linii Baby Dior sięga 1976 r., gdy ... 1 320 zł Luksus w hossie Według raportu „Bain Luxury Study 2017 Spring Update” firmy Bain & Company, wiodącego doradcy światowego przemysłu luksusowych towarów, wartość globalnego indywidualnego rynku dóbr ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 14/2018
... w sprzedaży do klienta prywatnego – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Jakub Góralczyk z firmy SEAT. Polska stała się jednym z dziesięciu największych rynków dla SEAT-a. ... tys.). – SEAT bardzo silnie się rozwija w sensie geograficznym. Do tej pory marka była obecna przede wszystkim w Europie, a w najbliższych latach będziemy obecni również ...
-
Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką
... rzeczy, że dostrzegła mnie duża i znana marka”. Pytaj o zdanie! Chociaż podobne podejście wymaga włożenia sporej ilości czasu i stałej czujności, firmy także na tym stałym ... które produkty mogą okazać się potencjalnym sprzedażowym hitem. Wystarczy, że marka przestrzegająca reguł komunikacji z pokoleniem Z zamieści post z prośbą o ocenę czy wybór, aby ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 43/2019
... najlepszych światowych marek. I tym razem okazało się, że w tej grupie dominują firmy technologiczne. Apple, Google i Amazon ponownie znalazły się na szczycie tego rankingu. ... to jak postrzegana jest na świecie; jaką wartość marka ma dla firmy; jakie plany na przyszłość ma marka. Przygotowując swój werdykt firma oblicza później "ogólny zwrot ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... firmy telekomunikacyjne wydają znacznie więcej na reklamę telewizyjną i radiową niż przeciętna marka – w 2020 roku przeznaczyły na telewizję i radio 42% swoich budżetów, podczas gdy przeciętna marka ... uzależnieni od dobrych, szybkich i niezawodnych połączeń internetowych. Firmy telekomunikacyjne okazały się być cichymi bohaterami pandemii, przenosząc ...
-
Zrównoważony rozwój w e-commerce: jak duże ma znaczenie?
... ). Warto więc, by firmy inwestowały w bycie ... marka. Bez tych informacji e-konsumenci po prostu mogą nie zdecydować się na zakupy w danym e-sklepie. O badaniu: Badanie zostało zrealizowane przez Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej w październiku 2021 roku, na grupie ponad 1530 konsumentów i 54 osób, które reprezentują firmy ...
-
Jak promować sklep internetowy przez direct mailing?
... 4 Polaków wciąż dostaje codziennie do 20 e-maili informujących o promocji lub ofercie firmy[3]. Z tego powodu tradycyjna skrzynka pocztowa staje się coraz bardziej konkurencyjna ... LavOnline zajmująca się pielęgnacją garderoby. Aby przyciągnąć uwagę odbiorców, marka rozesłała przesyłki, które przypominały białą koszulkę. W środku umieściła pomidora, ...
-
Najpopularniejsze marki sieci detalicznych w Polsce 2023: Rossmann, Lidl i Biedronka
... , Media Expert oraz CCC. Ranking TOP 5 Improvers prezentuje firmy, które znacząco poprawiły swój wynik w porównaniu z poprzednim rokiem. Na pierwszym miejscu znalazła się marka Action, która zanotowała wzrost wskaźnika YouGov BrandIndex o 4,4 p.p. ... tego powodu lista Top Improvers obejmuje jedynie 5 sieci. – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska firmy ...
-
Idea GSM pod marką Orange
... bardzo dobrego wyboru, zwłaszcza w kontekście długofalowej strategii rozwoju naszej firmy” – powiedział Jean-Marc Vignolles, Dyrektor Generalny Polskiej Telefonii Komórkowej ... całej Grupy TP” – mówi Marek Józefiak, Prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej S.A. Marka Orange została wprowadzana po raz pierwszy na rynek brytyjski w kwietniu 1994 ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2009
... marka numer dwa o wartości 76.2 miliardów dolarów. Coca-Cola zajmuje trzecią pozycję przy wartości 67.6 miliardów dolarów. “W obecnej sytuacji przy zmniejszającej się wartości wielu firm, wzrosło znaczenie marek, które mogą pomóc firmom przetrwać trudny okres” - mówi Joanna Seddon, CEO Millward Brown Optimor. - “Firmy ... się marka Vodafone (+45%). ...
-
Polski branding narodowy w powijakach
... nowoczesna komunikacja, taka która by wiązała emocjonalnie z marką. Generalnie brakuje odwagi. Mało która marka skutecznie wykorzystuje narzędzia Web 2.0, jeżeli już któraś inicjuje takie działania, zwykle szybko one ... Polakach pozytywne mniemanie za granicą. Tymczasem takie plany zamierzają zrealizować na naszym terenie zagraniczne firmy finansowe ...
-
Jak budować lojalność klienta?
... związanych z kłopotami wynikającymi z rozwoju współczesnego świata. W krajach rozwiniętych istnieją firmy pomagające wybrać najlepszego operatora, bo porównanie wszystkich istniejących planów ... z marką. Im bardziej marka jest przystępna i pozwala włączyć się do swojego życia, tym bardziej czują się z nią związani. Jeżeli marka zapewnia swoim ...
-
ARSS: salony kosmetyczne i fryzjerskie 2010
... marka dają im większe poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza że w Polsce na franczyzę postawiły przede wszystkim sieci zagraniczne, które w różnych krajach mają już kilkaset, a niekiedy nawet ponad 1000 salonów. Polska kontra Francja ARSS podaje, iż palma pierwszeństwa należy jednak do polskiej firmy ... Professionnel Salon Express (marka dla sieci ...
-
Telewizory LCD: preferencje zakupowe V 2010
... poszczególnych producentów telewizorów LCD był używany rzadziej niż parametr Tuner DVBT-MPEG4. Wyjątek stanowiła marka Sony, w przypadku której chętniej korzystano z filtra czas reakcji. ... telewizory LCD Sony wybierało ponad 9% przeglądających produkty tej japońskiej firmy. Dla innych marek popularność strony z najniższymi cenami nie przekraczała 2%. ...
-
Nowoczesne usługi biznesowe w Polsce 2012
... Średni staż pracy wynosi około 3 lat i z roku na rok rośnie. Firmy zaczynają konkurować o ekspertów, którzy mają nie tylko doświadczenie w danym obszarze biznesowym ... ). W ten sposób, po raz pierwszy w naszej historii, pojawi się nasza narodowa specjalizacja i marka biznesowa, oparta na wiedzy i innowacji. - Do Polski będą nadal napływać nowe projekty ...
-
Sprzęt elektroniczny na wakacje 2012
... .pl wynika, że najistotniejszymi kwestiami podczas wyboru aparatu cyfrowego są: marka oraz rodzaj urządzenia. Użytkownicy porównywarki najczęściej szukali lustrzanek i aparatów kompaktowych firm ... do 1200 złotych. Najpopularniejszym modelem okazał się być HDC-SD90 firmy Panasonic, który ma możliwość (po zamontowaniu opcjonalnego obiektywu) ...
-
Nowa fabryka Newell Rubbermaid we Włocławku
... , co udało się w pełni osiągnąć dzięki współpracy z doskonałym wykonawcą i nadzorcą – mówi Sławomir Maciejewski dyrektor produkcji i członek zarządu firmy Newell Poland Production Sp. z o.o. teutonia to marka wysokiej klasy wózków dziecięcych, która powstała w 1947 r. w niemieckim regionie Westfalii. Obecnie należy do koncernu Newell Rubbermaid ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - handel detaliczny
... do poziomu 17,7 mld USD. Marka ta awansowała o 17 miejsc i obecnie ... firmy – chodzi o tę część wartości, która opiera się wyłącznie na sile samej marki. W tym sukcesie można doszukać się trendów typu cross-category, dotyczących troski konsumentów o własne zdrowie, zainteresowania ofertami niszowymi oraz świadomości ekologicznej. Premię cenową marka ...
-
Armatura łazienkowa: preferencje konsumentów
... armatury łazienkowej, piszą o rozwiązaniach pozwalających oszczędzać wodę, a także zwracają uwagę na kwestię designu. Na co zwrócić uwagę podczas wyboru armatury? Marka i sposób montażu to dwa parametry, które okazały się być najistotniejsze dla konsumentów, którzy w okresie od 1 stycznia do 30 kwietnia 2013 ...
-
Narzędzia ogrodnicze: preferencje konsumentów
... kategoriach, dowodzi, że znana marka o ugruntowanej pozycji na rynku, to główny czynnik, którym konsumenci kierują się podczas zakupu mechanicznych urządzeń do ogrodu. Wśród nożyc ogrodniczych, bezkonkurencyjne są produkty największego europejskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego – firmy Bosch. W gronie najpopularniejszych dmuchaw ...
-
Marketing internetowy - reklama natywna
... strony lub aplikacji, w której jest umieszczony. Wyróżniają dwa typy reklamy natywnej: marka jako pośrednik (to działania sporadyczne, w mniejszej skali, polegające na okolicznościowym ... promowane i targetowane tweety w serwisie Twitter. To zwykłe tweety, za którymi stoją firmy. Pomimo że takie komunikaty są jasno oznaczone jako „promowane”, to są ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... W tym roku w drugiej dziesiątce reklamodawców na 15 pozycji znalazła się marka Fiat (rok wcześniej na pozycji nr 5) z udziałem 2,4%. Fiat zmniejszył inwestycje reklamowe o ... stosunku do aut służbowych – wszak 56% nowych samochodów w Polsce kupowane jest przez firmy. Informacje o badaniu Analiza reklamy branży motoryzacyjnej w okresie I – IX 2012 i ...
-
Najpopularniejsze telewizory 2013
... 1 do 4%. Telewizory 3D Dla ponad połowy użytkowników odwiedzających kategorie Telewizory 3D role głównego kryterium, wpływającego na podjęcie decyzji zakupowej odgrywa marka danego modelu. W rankingu top producentów odbiorników 3D ubiegłoroczny lider – firma LG, choć zachowała podobny poziom zainteresowania oscylujący w granicach 31%, ustąpiła ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... (1,8 mln zł). Z kreacji nie znikają celebryci. Twarze Juliette Binoche, Kevina Spacey, Marka Kondrata czy Agaty Kuleszy już nieodłącznie kojarzą się widzom ... a 74 mln zł przeznaczono na promocję kredytów. Wysoką, piątą pozycję wypracowały firmy oferujące ubezpieczenia motoryzacyjne. Wśród nich, najbardziej aktywnie promowane były oferty Powszechnego ...
-
Eko trend - o co w nim chodzi?
... rowerze (Nokia) czy bujanie – iRock to bujany fotel ładujący urządzenia Apple. Ekoławka-wiatrak od firmy Allegro, ustawiona na poznańskiej Malcie, naładuje nam telefon energią ... bioplastiku, a tarczę z bambusa. Nawet soczewka powstała z kryształów mineralnych! Niedawno marka Dr Oetker zaoferowała foremki do ciasteczek, które można zjeść. Mają one ...
-
Powstaje galeria DEKADA Malbork
... bieżącego roku. Inwestorem jest spółka Dekada Realty, głównym wykonawcą – toruński oddział firmy ERBUD, z kolei prace budowlane koordynuje spółka BOIG Project Management, która ... CCC, która zajmie lokal o pow. 690 mkw. Ofertę z tego segmentu zaproponuje również marka Ray Obuwie. Dodatkowo ofertę handlową obiektu stworzą: elektromarket RTV EURO AGD, ...
-
Robert Lewandowski najpopularniejszy na Instagramie
... sportowe. Profile o tematyce sportowej wykazują największą aktywność, ale też gromadzą wokół siebie najwięcej zainteresowanych. Potencjał Instagrama dostrzegły również fundacje i firmy NGO, jak również placówki kulturalne (np. muzea) i oświatowe (szkoły i uczelnie wyższe). Z coraz większym powodzeniem działają również profile poszczególnych miast ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 23/2016
... i łatwiejsze odzyskiwanie długów. Zakończyła się sześcioletnia kadencja prezesa NBP prof. Marka Belki. Nie była łatwa, bo przypadła na ostrą fazę kryzysu ... projektów badawczo-rozwojowych i wypróbowanie ich przed wprowadzeniem na rynek. Wg firmy Euler Hermes w pierwszych 5 miesiącach roku liczba firm budowlanych, które ogłosiły upadłość wzrosła o ...
-
Polowanie na prezenty pod choinkę rozpoczęte. Jak to robią Polacy?
... zakupowym (37% wskazań). Na drugim miejscu znalazła się jakość, a na trzecim marka. Co czwarty klient kupuje pod wpływem aktualnych promocji. Jakich? Najczęściej ... konsumentów mechanizmy promocji muszą zostać zmodyfikowane zgodnie z obowiązującymi trendami. Firmy, które nie korzystają z rosnącej popularności kanału mobile, tracą na konkurencyjności. ...
-
Co planuje Polski Holding Nieruchomości? Wywiad z prezesem Maciejem Jankiewiczem
... jednym z większych graczy na rynku deweloperskim. To musimy zmienić. Intensyfikujemy politykę informacyjną. Chcemy, żeby nasza marka stała się synonimem dobrego gospodarowania, by uznawana była za solidnego wykonawcę o dobrej pozycji rynkowej i ... inwestycyjny. To ma przynieść zyski i rozwój rozpoznawalnej na rynku mieszkaniowym i komercyjnym firmy ...
-
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... . Ich oczekiwania są wysokie i chcą pozytywnego, działającego na emocje przeżycia. Firmy, które oferują Customer Experience na wysokim poziomie, już teraz obserwują większą liczbę ... Media. Social Mix został ostatnio wprowadzony aż w 20 sklepach Mango w Hiszpanii. Marka o zasięgu międzynarodowym jest pierwszą firmą modową w Europie, która zaczęła ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... jak: click and collect, food-court czy SENS (nowy system znakowania żywności). Francuska marka jest obecna we wszystkich formatach, ale okazuje się, że jej najsilniejszymi ... sieć nie była w stanie dotrzymać kroku Biedronce, Lidlowi czy Auchan. Zarząd firmy w Polsce stoi obecnie przed nie lada wyzwaniem – z całą pewnością kosmetyczne zmiany tu ...