-
Siła reklamy a potrzeba konsumenta
... , rzadko mówili o istniejącym banku. Zdecydowanie więcej opowieści pojawiało się na temat wyjątkowej firmy kurierskiej czy tego, jak znakomita obsługa jest w ulubionym biurze podróży. Jeden z ... , skoro ja mogę znaleźć 100 000 takich jak ja – dlaczego oni (czyli marka) nie może nas znaleźć?!”. W erze Facebooka dotarcie do miłośników ekologicznych ...
-
Hale magazynowe MARR BUSINESS PARK
... produkcyjnej, w tym również w sektorze nowoczesnych technologii. Zdaniem Marka Bendo Wiceprezesa Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego przewagą MARR Business ... 10 w Krakowie. Umowa z Małopolską Agencją Rozwoju Regionalnego będzie kolejnym kontraktem firmy Polimex-Mostostal S.A realizowanym w Krakowie; na początku 2009 r. firma podpisała umowy ...
-
Czy małe sklepy przetrwają?
... BPO. Pomocą mogą również służyć badania przeprowadzone przez instytuty i firmy badawcze. Z badań Pentora (Pentor Research – Zwyczaje zakupowe Polaków 2010) ... marka oraz stały, wysoki standard jaki zapewniają wymagania sieciowe. Jest to kolejne pole do popisu dla drobnych detalistów, którzy nie chcą płacić za dostęp do know-how i logo zewnętrznej firmy ...
-
Dania gotowe: sprzedaż wyhamowała
... ukryte pod zakrętkami potrawy ponad 366 mln zł. Czołowymi graczami branży są trzy firmy: Heinz (marka Pudliszki), Pamapol oraz Agros Nova (m.in. Łowicz, Kotlin). Dwie ... zaznacza jednak Krzysztof Półgrabia, prezes spółki. Szybkie dania w wygodnym sklepie Według danych firmy Nielsen głównym kanałem dystrybucji dla dań gotowych w Polsce jest handel ...
-
Profil pracownika sektora SSC/BPO
... , wynika że pracownicy centrów usług spędzają na szkoleniach organizowanych lub dofinansowywanych przez firmy do 10 dni w roku. Zagłębie finansistów z językami Badanie wskazuje, że ... Dyrektor Zarządzający HP Global Business Services EMEA i Prezes ABSL. Zdaniem Marka Grodzińskiego, Dyrektora Centrum Capgemini BPO Poland i Wiceprezesa Zarządu ABSL, ...
-
Logistyka w firmie - informacje praktyczne
... Drugą warstwę nazywa się „ładunkiem” i dotyczy ona takich cech jak opakowanie, marka, postać, kształt, waga, jakość, jednostki ładunkowe, przestrzenność. Wreszcie trzecia warstwa – „ ... martwy – określany jako zbędny lub nadmierny, nie przedstawia wartości dla firmy, należy się go pozbyć. Informacja ósma – Podstawowymi zadaniami polityki magazynowania ...
-
Najlepsze marki świata bazują na ideałach
... rzędu oferowaną przez daną markę lub firmę” – wyjaśnił Jim Stengel. „Niektóre firmy bardzo wyraźnie mówią o swoich ideałach. Weźmy na przykład Zappos – ideałem tej ... inspiracji wśród klientów, jak i wewnętrzny kompas w procesie podejmowaniu decyzji. Na przykład marka Red Bull chce „dodać skrzydeł” w sensie fizycznym i psychicznym, a z kolei marce ...
-
Celebryci a budowanie marki
... Beyoncé nie nosi na sobie zwierzęcych futer. Bryan Lessard z australijskiej firmy badawczej CSIRO tłumaczył nazwę muchy podobieństwem do artystki. Organizacja naukowa skontaktowała się ... grupy abelizauroidów. Gatunek Masiakasaurus knopfleri, został nazwany na cześć szkockiego muzyka Marka Knopflera. Gad ten żył na Madagaskarze 70–65,5 mln lat temu. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2012
... firmy doradczej Brand Finance w rankingu globalnych marek narodowych Polska znajduje się w pierwszej dwudziestce. Najbardziej "markowymi" i najlepiej kojarzącymi się pod względem finansów, produkcji i turystyki narodami są obecnie Amerykanie, Chińczycy i Niemcy. Podstawą ocen były kryteria ekonomiczne, demograficzne i polityczne. Polska marka ...
-
Konsumenci przyszłości: pokolenie XD
... 2012 r. w Nowym Jorku Apple Education Event. Aby zdobyć serca najmłodszych, marka postanowiła zmienić to, czego nie lubią – naukę kojarzoną z nudą w ... latach jego praca dyplomowa z wykorzystaniem klocków Lego została zauważona przez przedstawicieli firmy. Samuel Johnson, którego dziecięce marzenia zostały potraktowane poważnie, został zatrudniony ...
-
Polski Internet a środki na grypę
... Co ciekawe, popularność w internecie niekoniecznie jest związana z wydatkami reklamowymi firmy. Najczęściej pojawiającym się w dyskusjach internautów środkiem jest Nurofen, ale… ... leków OTC. Co prawda mamy odświeżające hasło „najchętniej wybierana marka na przeziębienie i grypę w Polsce” (Gripex). Najczęściej wybierany nie oznacza najchętniej ...
-
Preferencje konsumentów: telefony komórkowe
... telefonów komórkowych jest niesłychanie trudne. Dotąd bezkonkurencyjna Nokia, choć nadal postrzegana jako solidna i godna zaufania marka, w tym roku przegrywa z Samsungiem. Dużą popularnością cieszą się też telefony firmy Sony i HTC wybierane przez Internautów, ceniących jakość i funkcje multimedialne. Ze względu na dynamiczny rozwój rynku ...
-
Obniżki cen: czy warto je stosować?
... temu możemy za nie kasować więcej i jesteśmy odbierani jako silna marka. W przypadku produktów mówimy o obudowywaniu usługami – na rynku, na którym wszyscy sprzedają ... , którzy kupowali produkty po obniżonej cenie, nie wracają do firmy po jej ponownym podniesieniu. Dlaczego zatem firmy tak chętnie sięgają po nieskuteczny – jak się okazuje – ...
-
Co oferuje rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce?
... polski rynek. Przykładem są marki: Hollister (z grupy Abercrombie & Fitch) czy & Other Stories (marka z grupy H&M). Przewiduje się, że stawki najmu za najlepsze lokale ... np. na Śląsku lub w okolicach Poznania, jest to około 4%. „W miarę jak firmy optymalizowały swoją produkcję i logistykę, dostosowując się do spowolnienia gospodarczego, ich zapasy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 11/2014
... jest przede wszystkim nastawienie na przetrwanie a nie na rozwój. Polskie firmy mają też trudności w dostępie do kapitału, który w Polsce jest drogi. Z ... niezawodne. Jest to poparte także sprzedażą, zarówno w plebiscycie aut używanych, jak i nowych. Marka Volkswagen zajmuje drugie miejsce w kraju pod względem liczby rejestrowanych samochodów nowych – ...
-
Budowanie świadomości marki w social media
... contentem, tym więcej ludzi w ostateczności go zobaczy (niezależnie od platformy social media). Jeśli regularnie produkujesz wartościowe prace, Twoja marka z pewnością zyska na popularności. Firmy często zaczynają publikować artykuły lub materiały wideo, bez wcześniejszego zastanowienia się, kto jest ich ostatecznym konsumentem. Nie pozwól ...
-
Marketing internetowy? Zaangażuj klientów
... fani dzielą się własnymi przeżyciami. 2. Twórczy blogerzy Jeszcze dalej poszła marka Deichmann, która użytkowników Internetu uczyniła współtwórcami kolekcji: 27-letnia blogerka ... dla firm skuteczne narzędzie do budowania własnej wiarygodności i przewagi konkurencyjnej. Oceniane firmy wiedzą, że są na celowniku internautów i że opinie konsumentów mogą ...
-
Najlepsi pracodawcy 2014
... umiejętność zarażania swoim zaangażowaniem całego zespołu. Drugim mocnym wyróżnikiem najlepszych firm jest wiarygodna i spójna marka – pracownicy laureatów doceniają spójność działań firmowych podejmowanych do rynku (na zewnątrz firmy), jak i wobec pracowników. Pracownicy ogółu polskich firm, które wzięły udział w badaniu lepiej natomiast oceniają ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 51/2014
... Pierwszy butik został otwarty w Galerii Mokotów we wrześniu 2010 roku. Dzisiaj polska marka obecna jest w domach handlowych w Londynie, Mediolanie i Kijowie. Joanna Przetakiewicz jest też ... . Życzę jej wszystkiego najlepszego. Mam swoją bardzo określoną linię, DNA swojej firmy, ona ma inną i super. Bo właśnie o to chodzi, żeby się różnić od ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... reklamie nie oszczędzał – wydał na jej emisję 5,6 mln złotych. W spocie bank ustami Marka Konrada puentuje: „kto oszczędza, tego stać na niezależność!”. Natomiast w najdroższą ... Rada Polityki Pieniężnej obniżyła stopy procentowe. Nie tylko banki, firmy pożyczkowe, ale i inne firmy działające w tej branży muszę podjąć odważne kroki, by przetrwać ...
-
Rekrutacja pracowników: odrzuconym kandydatom też należy się uwaga
... z firmą, jeżeli marka przed¬siębiorstwa nie jest znana, i sposób traktowania przekłada się na wyobrażenie tej osoby odnośnie wewnętrznej organizacji firmy, jak i ... z analizy wyników dka poszczególnych etapów rekrutacji. 72% kandydatów otrzymało od firmy informację potwierdzającą otrzymanie przesłanej aplikacji – jest to wynik o 15 p.p. lepszy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 31/2015
... poziomie 3,8 proc. (w I kwartale wyniósł on 3,6 proc.). Według ministra rolnictwa i rozwoju wsi Marka Sawickiego w tym roku Polska sprzeda za granicę żywność na rekordowym ... przez firmę badawczą Millward Brown. Oceniane będą m.in. rynkowy sukces firmy, jej dbałość o środowisko i zaspokajanie potrzeb lokalnych społeczności, uczciwość wobec konsumentów ...
-
Masz snapa? W Polsce mieszka już 1 mln użytkowników Snapchata
... Marka oraz pewnego siebie i kontrowersyjnego Spiegela. CEO Snapchata po uprzednim, dogłębnym zapoznaniu się ze „Sztuką wojny” Sun Tzu, nie bał się odmówić takim gigantom jak Facebook, który zaproponował mu odkupienie firmy ... ”” . Nic dodać, nic ująć. A tak z drugiej strony? Coraz częściej firmy wykorzystują ten kanał w ramach komunikacji z obecnym ...
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
... Istnieją jednak branże, w których sytuacja wygląda zupełnie inaczej – w tym czasie firmy np. odzieżowe, walczą ze spadkami sprzedaży. Eksperci z Sociomantic Labs radzą ... sklepu – dane pochodzące ze strony internetowej oraz z CRM. Dzięki takiej współpracy marka może zaplanować dedykowaną kampanię swoich produktów, które reklamowane będą na banerach ...
-
Brexit okiem polskich przedsiębiorców. Nie tylko negatywy?
... nowych rynków zbytu na towary dotychczas eksportowane do Anglii. Komentarz prezesa BCC – Marka Goliszewskiego: BCC z żalem odnotowuje wynik brytyjskiego referendum w sprawie wyjścia z Unii ... konsekwencji Brexitu z punktu widzenia działalności firmy? Jeśli tak, jakie mogą to być konsekwencje dla firmy? Jakie Pani/Pana zdaniem będą konsekwencje ...
-
Polska Ekstraklasa – przychody w 2015 r.
... budżetowej poprawia się także płynność finansowa klubów Ekstraklasy. Z obliczeń ekspertów z firmy doradczej EY wynika, że średni wskaźnik płynności bieżącej dla klubu wynosi ... zwrócić uwagę na korzyści, które daje miastom i samorządom wspieranie klubów. Marka Wschodzący Białystok, która służy promocji miasta z północno-wschodniej Polski, pojawiła ...
-
Skuteczny marketing SMS. 5 porad dla biznesu
... firmy, która widnieje na fakturach lub w urzędowych rejestrach, a która brzmi obco dla klienta. Podobnym błędem jest pozostawianie w polu nadawcy losowego numeru telefonu. Taka wiadomość może być potraktowana jako spam. Odbiorca informacji inaczej zareaguje na wiadomość, że jego ulubiona marka ... wydatki na ten cel. Firmy zarazem zwiększają nakłady na ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 40/2016
... . Według tegorocznego rankingu Best Global Brands 2016 firmy Interbrand wśród 10 najcenniejszych marek na świecie dominują amerykańskie koncerny technologiczne z Apple na czele. Najcenniejszymi markami motoryzacyjnymi są Toyota i Mercedes-Benz. Toyota to w dalszym ciągu najcenniejsza marka motoryzacyjna świata. Jej wzrosła o 9 proc. r/r i wynosi ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... i consulting; uczę ich, jak korzystać z Instagrama. W połowie to osoby prywatne, w połowie firmy. Przełożenie jest bardzo proste: jeśli masz zasięgi na Instagramie – masz bazę ... content tworzony przez setki tysięcy użytkowników, tzw. influencer generated content. Marka ma prawa do wszystkich kreacji i może wykorzystywać je w szerszej komunikacji ...
-
Idealne oferty pracy, czyli jakie?
... form zatrudnienia”. Przydatne linki: Oferty pracy Elastyczny czas pracy i pożądana marka pracodawcy to czynniki, które interesują przede wszystkim reprezentantów pokolenia Y i Z. ... za sobą ryzyko - czy pracownik dopasuje się do kultury organizacyjnej nowej firmy? Czy współpraca w zespole okaże się satysfakcjonująca i będzie umożliwiać zmieniającemu ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 18/2017
... media społecznościowe jest coroczna konferencja Facebook F8, na której portal Marka Zuckerberga przedstawia swoje dalekosiężne plany. Po tegorocznej edycji można ... i usługami. – Ponadto portal zapowiedział kolejne rozszerzenia swoich systemów analitycznych, tak aby firmy, które mają profile na Facebooku, mogły lepiej pozyskiwać dane na temat ...
-
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
... obecnie - bagatela - 615 milionów urządzeń. W opinii Piotra Prajsnara, CEO Cloud Technologies, firmy która opracowała UnBlocka umożliwiającego wydawcom wyświetlanie reklam użytkownikom adblocków, ... należy wziąć pod uwagę fakt, że profil czytelnika The Financial Times oraz marka samego tytułu z pewnością nie były tu bez znaczenia, a czytelnicy byli ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 23/2017
... zaproponował Gazpromowi rozszerzenie Gazociągu Transadriatyckiego (TAP) o możliwości dostaw rosyjskiego gazu do innych krajów unijnych . Wartość marki. Według raportu firmy doradczej Brand Finance marka Manchester United - drużyny angielskiej Premier League jest uznawana za najbardziej wartościową markę piłkarską na świecie i jest wyceniona na 1,73 ...
-
Jak Chińczycy zmieniają globalny rynek FMCG?
... dla produktów rodzimych. W 20 kategoriach produktów (na 26 przebadanych) chińskie firmy zanotowały wzrost sprzedaży o 8,4 proc., zaś ich zagraniczni konkurenci o zaledwie 1,5 proc. Z ... się już zagranicznymi produktami i nie wystarczy już sama globalna marka by przyciągnąć coraz bardziej wymagającego chińskiego konsumenta. Rodzimi producenci ...
-
W marnowaniu żywności jesteśmy liderami UE
... zakresie, a firmy wdrażają ... Marka KFC zarządzana przez firmę, wprowadziła program Harvest, polegający na przekazywaniu nadwyżek produktów organizacjom społecznym przy współpracy z bankami żywności. Do tej pory przekazaliśmy aż 280 ton jedzenia, co daje około miliona posiłków dla potrzebujących – mówi Ewelina Jabłońska-Gryżenia, CSR Manager z firmy ...