-
Więź klienta z luksusową marką
... reklamy, rozumianej jako wzrost sprzedaży danego produktu czy usługi. Firmy mogą, więc odnieść podwójną korzyść w postaci zmniejszenia nakładu finansowego ... się w jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Z czym kojarzy się marka Harley-Davidson? Wiele osób bez zastanowienia rzuci odpowiedź: z wolnością, indywidualnością, z legendą ...
-
Telefony komórkowe Motoroli znikną z rynku?
... talenty, a równocześnie przynieść udziałowcom korzyści - powiedział w oficjalnym oświadczeniu prezes i CEO firmy, Greg Brown. Nowy szef Motoroli odniósł się do sukcesu serii ... mobilna telefonia to nadal prawie połowa przychodów Motoroli oraz - co ważne - główna marka, z którą kojarzony jest amerykański gigant. Co może zrobić Motorola? Istnieją trzy ...
-
Polski pracownik (nie)lojalny?
... " - komentuje dr Łęcki. "Na palcach jednej ręki można by policzyć firmy działające w Polsce, które po pierwsze dobrze płacą, po drugie wyciskają z ... internalizują go, czyli przyswajają jako własną wewnętrzną normę" - dodaje socjolog. Zdaniem Marka Karczewskiego, specjalisty Portalu Praca.pl wyniki ankiety pokazują, że dorabianie nawet ...
-
Rynek nieruchomości w zastoju
... sobie pozwolić najwięksi gracze o ugruntowanej pozycji. Wypracowywana przez wiele lat marka i skala prowadzonych inwestycji (bardzo często także poza rynkiem stricte ... siłowaniu się mogą stracić mali inwestorzy, np. dopiero zaczynający działalność deweloperską, firmy rodzinne. Takie podmioty nie posiadają znacznych rezerw finansowych i ...
-
Rynek herbat stabilizuje się
... kategorii herbatek funkcjonalnych odnotowaliśmy wzrost o 2,7 proc. - mówi Sylwia Mokrysz, pełnomocnik firmy Mokate. Obserwujemy coraz większe zainteresowanie zdrową żywnością. Duża część ... korzyści wynikające z ćwiczeń jogi i medytacji. Yogi Tee to kultowa marka w Stanach Zjednoczonych, od niedawna dostępna i zdobywająca sobie zwolenników w Polsce. ...
-
Branża mięsna w trudnej sytuacji
... średnich, mogą oznaczać zakończenie działalności. W najgorszej sytuacj i znaj dą się firmy, które ostatnio rozpoczęły duże inwestycje lub są obciążone znacznymi kredytami ... przyniesie im oczekiwanego sukcesu - ubolewa prezes PMB. Z braku konsolidacji Zdaniem Marka Piątkowskiego, prezesa Mispolu, czynnikiem, który mógłby naprawić sytuację w branży ...
-
Siła reklamy a wybór marki
... rozrywkę, ale równocześnie nie musi to wpływać na nasze ogólne nastawienie wobec firmy, z której serwisem wiążemy wspomnienia przykrych doświadczeń. Jeśli zaś reklama informuje nas o ... przekazać w nich np. nową informację na temat produktu. Fakt, że związek osoba - marka decyduje o ogólnym nastawieniu do tego, co jest oglądane i rzecz jasna o tym, ...
-
Świąteczne reklamy z Mikołajem zarobiły 68,5 mln zł
... emisji stacje zarobiły 331,7 mln PLN. Do tej pory szczególną popularnością „marka Mikołaja” cieszyła się w sezonach świąteczno-noworocznych 2007/2008 oraz 2008/2009, w których ... od reklamodawców z sektora mediowego i telekomunikacyjnego: Polskiej Platformy Cyfrowej (33,2 mln PLN), firmy Polkomtel (32 mln PLN) oraz PTK Centertel (31,9 mln PLN). ...
-
Europa Group Hotels wchodzi do Polski
... Group, docelowo ma składać się z sieci dwugwiazdkowych hoteli. Jak na razie marka oferuje swoje usługi w Wilnie. Obecnie Europa Group Hotels aktywnie poszukuje partnerów i developerów ... Group Hotels: „Rozwój sieci i jej obecność w Polsce jest obecnie głównym celem firmy. Nasze hotele są popularne i cenione wśród polskich gości odwiedzających Rygę, ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... na głoda”, wykorzystywanego od kilku lat w reklamach produktów Danone. Konkurentami firmy w segmencie serków homogenizowanych przez długi czas były niemal wyłącznie ... hamowały sprzedaż nowych produktów, zwłaszcza usług internetowych. Swoją nową tożsamość marka wyraziła w haśle „Bliżej”. To slogan eliptyczny, niedoprecyzowany, nie jest opisem cechy ...
-
Gemini Jasna Park Tarnów: nowi najemcy
... Lacoste, Asics, Converse, And1, Mustang, Cat, Merrell, Umbro, Skechers, Timberland i Diverse. Marka wynajęła 189 mkw. powierzchni. - „Proces wynajmu Gemini Park Tarnów ... mogli poinformować o kolejnych umowach” – mówi Ewa Ściubidło Retail Commercial Manager z firmy BOIG Property Consulting, która odpowiada za komercjalizację galerii handlowej Gemini ...
-
Rejestracja pojazdów do 3,5 t w II 2010
... i ósme miejsce. Nieco lepiej wygląda statystyka rejestracji pojazdów przez firmy, które zarejestrowały w lutym 10,9 tys. pojazdów, czyli 10% mniej niż rok temu. W lutym Skoda umocniła swoją pozycję i po pierwszych dwóch miesiącach, jako jedyna marka z pierwszej dziesiątki rankingu, notuje wzrost rejestracji i to aż ...
-
Nowy hipermarket Tesco w Warszawie
... w sklepach Venezia, CCC i Deichmann, bieliznę marki Triumph i Chatte oraz biżuterię firmy YES. Połowę powierzchni handlowej – 8 tys. mkw. - zajmie sklep Tesco, ... skorzystać z bezpłatnych, biodegradowalnych torebek foliowych przy kasach. Tesco jako marka dbająca o środowisko proponuje też ofertę ekologicznych opakowań wielokrotnego użytku, m.in ...
-
Reklama i zmysły
... wszechstronność produktów Tupperware, pomysłowa Brownie Wise, wiceprezydent firmy, dostrzegła siłę tkwiącą w sprzedaży podczas domowych prezentacji. ... ucisku, zmianie temperatury (ciepło, zimno), możemy odczuwać ból powierzchowny lub wibrację. Marka Hei-neken, której przykład przywoływałem już w moim poprzednim artykule nt. live marketingu ...
-
Branża motoryzacyjna w 2009 roku
... samochody i zanotowała 15,4-procentowy wzrost w stosunku do 2008 roku. Czeska marka zwiększyła swój udział w rynku o ponad 1,5 punktu procentowego do 11,9 procent. Zajmujący ... ulokowaniem działalności na terenie specjalnych stref ekonomicznych. Do końca 2009 roku firmy motoryzacyjne zainwestowały w strefach17,5 mld zł, co stanowi 26 procent łącznych ...
-
Polski rynek jogurtów: dynamiczny rozwój
... za tym idzie zwiększa się też oferta. Odtłuszczone jogurty występują np. w wersji pitnej. - Marka Jovi proponuje od połowy kwietnia 2010 r. Jogurt Pitny 0%. Już po ... dysponuje Müller, który o polskich konsumentów walczy od lutego 2009 r. Ambicją niemieckiej firmy jest osiągnięcie w ciągu trzech lat od debiutu pozycji wicelidera rynku (w tej chwili ...
-
Media społecznościowe a zachowania konsumentów
... poszukują dialogu – chcą, aby marka wysłuchała tego, co mają do powiedzenia, a nie tylko atakowała ich przekazem bez oglądania się na to, co myślą i czują konsumenci i czego chcą”, komentuje Rob Hernandez. „Konsumenci nie lubią chwytów reklamowych i oczekują, że firmy będą uczciwie mówić o swoich ...
-
Komputery przenośne wybierane w 2010r.
... zbyt dużym zainteresowaniem. Asus najciekawszą marką Największe zainteresowanie konsumentów wzbudziła marka Asus. W sumie blisko 19% wszystkich wyszukiwań dotyczyło właśnie modeli tej ... uzyskała firma ATI - 10,42% - co potwierdza, że zainteresowanie produktami tej firmy jest nadal niemałe. Informacje o badaniu Raport został przygotowany na podstawie ...
-
Najpopularniejsze telewizory 3D
... serwisu Skąpiec.pl największe znaczenie ma rozmiar telewizora 3D, jego marka oraz technologia. Niemal 40% internautów korzystających z usług porównywarki kierowało się ... końca maja 2011 największą popularnością w serwisie Skąpiec.pl cieszyły się telewizory 3D firmy Samsung. Markę tę wybrało ponad 40% użytkowników. Drugie miejsce przypadło ...
-
Reklama AGD w 2011 roku
... najwięcej? Pod kątem wydatków (cennikowo) w tym roku na czoło wysunęła się koreańska marka Samsung z ponad 8 mln zł, Beko ponad 6,6 mln zł, Bosch 5,7 mln zł ... Wśród kluczowych reklamodawców w branży AGD nastąpiła wyraźna polaryzacja zastosowania poszczególnych mediów. Firmy ze znacznym budżetem stosują „miks mediów” oparty w większości na telewizji ...
-
Optymistyczna branża e-commerce
... lepsza, jednak właściciele sklepów internetowych ciągle napotykają przy rozwoju swojej firmy na przeszkody. W zeszłym roku głównym zagrożeniem, które wymieniali ankietowani, ... z budowania własnej marki, 44% ankietowanych uważa, iż to właśnie marka przyciąga klientów do sklepu. Według respondentów czynnikami najsilniej oddziałującymi na klientów jest ...
-
Galeria Dekada w Olsztynie
... min. jazdy samochodem - 117 000 mieszkańców. DEKADA to sieć galerii i centrów handlowych typu convenience. Na rynku polskim marka obecna jest od 2009 roku. Do Grupy DEKADA należą centra już otwarte w takich miastach jak: Sieradz, ... sieci sklepów w Polsce: spożywcze, RTV i AGD, odzieżowe, obuwnicze, drogeryjne, apteczne i inne oraz sieciowe firmy ...
-
Polski e-commerce rośnie najszybciej w Europie
... stawiają na efekty W ostatnich 12 miesiącach zanox rozpoczął współpracę z czołowymi firmami i markami z różnych branż. Do programów firmy dołączyły przedsiębiorstwa z sektora telekomunikacyjnego, m.in.: Orange oraz jego marka Neostrada, a także UPC i Netia. Swoje reklamy powierzyły także serwisy e-commerce, takie jak: Groupon, ASOS, Gruper, Douglas ...
-
Nowy operator komórkowy. Czy Virgin Mobile zatrzęsie rynkiem?
... wysyłania SMS‐ów na numery stacjonarne. Virgin Mobile to globalna marka, która powstała w 1999 r. w Wielkiej Brytanii jako pierwszy operator wirtualny na ... telefonii komórkowej niepodzielnie królują bowiem dotychczasowi operatorzy, posiadający własną infrastrukturę. Według firmy analityczno-doradczej Audytel, w Polsce na koniec II kw. 2012 r. było ...
-
Polski Internet a "drugie exposé" premiera
... z komentarzy na końcu analizy). rp.pl 5 artykułów, w tym analiza Marka Magierowskiego na temat zagadnień, które pojawią się lub powinny się pojawić ... Pozdrawiam A wystarczyłoby by zastopował premier pieniądze miliardami wyciekające do watykańskiej firmy i KRUS zlikwidował. Można zauważyć, że nawet negatywne komentarze cechuje spora kultura wypowiedzi ...
-
Nazwa produktu spożywczego - wymagania
... jakim są prezentowane. Nazwa produktu na rynki międzynarodowe Zaprojektowanie nowej nazwy dla firmy, produktu lub usługi, która będzie funkcjonować na międzynarodowych rynkach, wiąże ... . W ramach prac nad nową nazwą, lub przy rozszerzaniu rynku, na którym marka jest stosowana, konieczne są szczegółowe analizy oraz badania. Konsulting językowy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 15/2013
... się do 1,0 proc. r/r z 1,3 proc. r/r w lutym. Według prezesa NBP Marka Belki jeżeli inflacja utrzymałaby się w dłuższym okresie poniżej 1 proc., ... rym roku o 0,5% (podobnie, jak w ub.r.), zaś w 2014 r. odnotuje wzrost o 1,0%. Według rankingu firmy konsultingowej Deloitte (tzw. Social Progress Index) najbardziej zaawansowanym społecznie państwem ...
-
Centrum handlowe Dekada Grójec
... BOIG Property Consulting. DEKADA DEKADA to sieć galerii i centrów handlowych typu convenience. Na rynku polskim marka obecna jest od 2011 roku. Do Grupy DEKADA należą centra już otwarte w takich miastach jak: Sieradz, ... są największe sieci sklepów w Polsce: spożywcze, RTV i AGD, odzieżowe, obuwnicze, drogeryjne, apteczne i inne oraz sieciowe firmy ...
-
Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.
... wydatkach reklamowych jest sektor żywnościowy. W tym świetle może dziwić pozycja lidera firmy Ferrero Polska, który zwiększył wydatki o 68% dystansując Nestle Polska – lidera z ... 1000%, Rossmann +142%, czy Neonet +325%. O sile mediów może świadczyć marka supermarketów Jula, która rozpoczęła swoją ekspansję w Polsce na jesieni 2011 od 2 supermarketów ...
-
Przetargi medyczne w Polsce 2012-2013
... , najmniej w sierpniu - podaje raport przygotowany przez Pressinfo.pl. Marka Pressinfo.pl uczestniczy we wszystkich ważniejszych wydarzeniach rynku inwestycyjno-przetargowego. ... firm które wygrały przetargi na dostawę respiratorów o największej wartości, to firmy zagraniczne mające jedynie swoje oddziały w Polsce. Środki farmaceutyczne - to kolejny ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 47/2013
... roczna stopa zwrotu waha się granicach 10-15 proc. Realne oczekiwania, zdaniem Marka Przybylskiego, to zwrot z inwestycji w akcje na poziomie średnio 10 proc. rocznie ... nie broni. Trzeba mieć jakiś konkretny cel, na który chcemy odkładać i inwestować pieniądze. Firmy póki co słabo sobie radzą z podsuwaniem klientom takich pomysłów – mówi Przybylski. ...
-
Sektor bankowy trzeba odzyskać dla polskiej gospodarki
... własną firmę identycznej specjalności albo uczestniczył na preferencyjnych warunkach w prywatyzacji firmy, w której niedawno był zatrudniony. Nietrudno się domyślić, że mając ... , NIK sprawdzał tę prywatyzację, złożono sprawozdanie w Sejmie. Oprócz dymisji ministra Marka Borowskiego nikomu jednak nie spadł włos z głowy. Drugą wielką i skandaliczną ...
-
Handel detaliczny przed wyzwaniami
... technologii. Dojrzałość systemu sprzedaży wielokanałowej to kluczowy czynnik, dzięki któremu marka jest w stanie wyróżnić się na tle konkurencji twierdzą respondenci ... , możliwość odbioru zakupów w sklepie fizycznym jest kluczowym elementem, który firmy prowadzące tradycyjne sklepy muszą zapewnić swoim klientom, jeśli chcą skutecznie rywalizować z ...
-
Czas na prace w ogrodzie: co kupujemy?
... w czystości roślinność oraz jej kondycję. O zakupie nie decyduje w tym przypadku marka - ważniejsze są cena i funkcjonalność. Numerem jeden jest w kwietniu opryskiwacz nie przekraczający kwoty ... porównywarki cen stanowiły kosiarki. Największym zaufaniem wśród kupujących cieszą się firmy NAC, Makita oraz AL-KO z uwagi na dobry stosunek jakości do ceny ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - handel detaliczny
... na artykułach przemysłowych dostarczanych do konsumentów wraz z zakupami spożywczymi. Asda – marka brytyjska należąca do właścicieli sieci WalMart (nr 20 w globalnym rankingu detalistów ... na zmiany w zachowaniach konsumentów dotyczące miejsca i sposobu robienia zakupów. Firmy te myślą globalnie o budowaniu wartości bez względu na kanał sprzedaży ...