-
Najlepsi pracodawcy 2010: Global Top 10
... firmy Sony, która w tym roku uplasowała się na czwartym miejscu. Wśród firm z branży motoryzacji prym wciąż wiedzie BMW - silna marka ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I kw. 2014
... r., wykorzystywano szereg różnych wersji szkodliwego oprogramowania, w tym przeznaczone dla systemu OS X firmy Apple. Po publikacji naszego raportu operacje w ramach kampanii Icefog zostały ... do prywatnego bloga i konta Reddit dyrektora generalnego giełdy Mt.Gox - Marka Karepelesa. Konta te zostały wykorzystane do umieszczenia pliku 'MtGox2014Leak ...
-
Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?
... nie można zarzucić wszystkim konsultantom, informatykom i marketingowcom braku siły przekazu. Firmy informatyczne są żywo zainteresowane sprzedażą swoich systemów CRM i nie szczędzą ... ), coraz większą rolę gra przyzwyczajenie, przywiązanie do marki. Należy też pamiętać, że marka nie jest wartością absolutną dla konsumenta jest tylko synonimem ...
Tematy: -
Komputer osobisty a bezpieczeństwo sieci firmowych
... marka pralki jest dużo „fajniejsza” od drugiej. Jednak jeżeli postawimy fana Maców obok zwolennika PC-tów, sprawy mogą bardzo szybko wymknąć się spod kontroli. Ta emocjonalna więź łącząca użytkownika ze sprzętem osobistym, obejmująca również telefony komórkowe, odtwarzacze mp3 i notebooki, sprawia, że firmy ... Bardziej nowoczesne firmy zdają sobie ...
-
E-branding: kreowanie marki w Internecie
... od profilu firmy może być różny. Mogą to być e-learningi, newslettery, poradniki czy artykuły dotyczące określonych informacji. Warto przeanalizować powyższe elementy e-brandingu i zastosować je w swojej strategii kreowania marki. Można wtedy liczyć na wymierne efekty w postaci silnych skojarzeń w zakresie postrzegania firmy. Marka jest przecież ...
-
Jak rozwijać posiadane portfolio ofertowe?
... sytuacji, w której na ościennych rynkach pojawią substytuty oferty firmy. Zbyt późne wykrycie zagrożenia uniemożliwia przeciwdziałaniu. Zaniedbania w analizie mogą prowadzić do spadku sprzedaży i utraty pozycji rynkowej. Kluczowe dla budowania sukcesu jest posiadanie przewagi konkurencyjnej. Jeżeli marka i oferty nie wyróżniają się na rynku, jeżeli ...
-
Technologie cyfrowe a działalność dużych firm
... marka Capgemini Group zajmująca się konsultingiem w dziedzinie strategii i transformacji, we współpracy z ... George Westerman, Research Scientist w MIT i współtwórca raportu: “Te dwa elementy są w samym sercu cyfrowej transformacji. Firmy zaawansowane w obu tych wymiarach mogą prowadzić silną cyfrową transformację która daje znaczące korzyści ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2012
... specjalistycznych i menedżerskich marka pracodawcy nabiera coraz większego znaczenia dla funkcjonowania całej firmy. 3. edycja badania Antal International "Najbardziej pożądani pracodawcy 2012 w opinii specjalistów i menedżerów" wskazała najbardziej cenione firmy. Do grona najbardziej pożądanych pracodawców zostały zaliczone firmy znane, od lat ...
-
Trendy HR 2013 - elastyczność i zmiana horyzontów
... marka danej firmy jest jej reputacja jako pracodawcy. Dlatego firmy ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2014
... roku – ustąpiły miejsca stylowi zarządzania i kulturze organizacyjnej firmy (41%). „Wielkość i prestiż firmy, styl zarządzania i kultura organizacyjna oraz wysokość wynagrodzenia bardzo często wskazywane są jako główne motywatory do zmiany pracy przez specjalistów i menedżerów. Znana marka pozwala odczuć pracownikowi, że został doceniony jako ...
-
30 najlepszych firm polskiego automotive
... marka samochodu osobowego to coś, co ciągle pozostaje w sferze marzeń, to jednak nie oznacza ... są z kolei wytwórcy pojazdów innych niż osobowe i dostawcze, w tym: 2 firmy produkujące autobusy, 4 firmy produkujące naczepy, przyczepy i zabudowy do samochodów, 3 firmy specjalizujące się w produkcji pojazdów specjalnych. Najwięcej firm z zestawienia ...
-
Przywództwo a efektywność pracownika i organizacji
... jawi się jako pewna marka, konkurencyjny model, który jest jedynym rozwiązaniem, jeśli chce się mieć wspaniałą firmę (Blanchard), a takie firmy chcemy tworzyć, w takich ... efektywność danej organizacji, motywację pracowników, wizerunek firmy na rynku. Kluczowym wyzwaniem dla każdej firmy pozostaje rozwój kompetencji pracowników, ale przede wszystkim ...
-
Jak zostać mistrzem marketingu
... marki czy nazwy firmy. Twoim zadaniem jest budować świadomość marki, a nie budować świadomość twojej osoby. "My" to może być każdy, każda firma i każda marka. "My" ... Visa prezentuje sklepy, kurorty wakacyjne, restauracje i inne miejsca, w których dokonuje się zakupów. Firmy pokazywane w tych reklamach szczycą się tym, że honorują karty Visa, ...
-
Sponsoring jako element komunikacji marki
... przekazuje pieniądze lub świadczenia w zamian za prestiż, jaki towarzyszy wydarzeniom kulturalnym. Znana marka może też pomóc samemu przedsięwzięciu – jeśli wywołuje ona pozytywne skojarzenia ... koncernów, które przenoszą zachodnie wzory na nasz grunt i rodzime firmy, kierowane przez menedżerów – mecenasów”. Na polskim rynku powstają też instytucje ...
-
Polscy przedsiębiorcy prognozują: 2014 - lepiej, ale drożej
... nie działalność pozytywnie. SZKLANKA DO POŁOWY PUSTA CZY PEŁNA? – komentarz Marka Goliszewskiego, prezesa BCC: Dla polskiej gospodarki nowy rok rysuje się w nieco ... nie ruszymy gospodarczo dalej. W skali mikro konieczna jest likwidacja przepisów krępujących firmy jak choćby kolejne wyłączenia kosztów uzyskania przychodów z wydatków które ponosi firma ...
-
BMW zwycięzcą Global Randstad Award 2014
... „Na dzisiejszym, coraz bardziej pozbawionym harmonii rynku pracy, silna marka pracodawcy jest kluczowa dla przyciągania i utrzymywania odpowiednich, utalentowanych pracowników – ... na terenie co najmniej 25 krajów, •jednakowa nazwa firmy we wszystkich krajach, •co najmniej 30% pracowników firmy zatrudnionych jest poza krajem, w którym firma posiada ...
-
Ursus – reaktywacja
... marka Ursus, obok maszyn rolniczych, produkowała także motocykle, autobusy i samochody dla wojska. Wejściem ... marki Ursus stała się faktem. Co było głównym bodźcem do stworzenia marki na nowo, czyli innowacyjnej firmy z własnymi projektami i produkcją? Karol Zarajczyk, prezes Ursus SA: Kiedy w 2011 r. zdecydowaliśmy się przejąć upadłe polskie zakłady ...
-
Customer experience podnosi przychody
... składników od firm, które je stosują, finansują czy zlecają. Marka dba również o minimalizowanie wpływu opakowań na środowisko naturalne, a pracownicy ... przez KPMG metodyki Sześciu Filarów Customer Experience ankietowani wybrali firmy, które najlepiej zarządzają doświadczeniami klientów. Konsumenci pochodzili z 14 różnych krajów: Australii, ...
-
Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?
... marka - klient. Nowe grupy produktów, usług, konsumentów i konkurencji nie tylko pojawiają się jak grzyby po deszczu, ale nieustannie też ewoluują. Co zmieni się na przestrzeni kolejnej dekady? Jak będzie wyglądała interakcja z klientem w 2030 roku? Co zrobią firmy ... sprostać rosnącym oczekiwaniom z obu stron, firmy będą musiały pozyskać nowe ...
-
7 kroków do zbudowania wyróżniającej się strategii biznesowej
... były zbyt duże, żeby zmieścić się w tradycyjnych hinduskich mieszkaniach. Marka Godrej, dostrzegając te problemy, postanowiła wyjść im naprzeciw i stworzyła ... z przeszacowania realnych potrzeb klientów i tworzenia rozwiązań wykraczających poza nie. Idealnym przykładem firmy, która doszła do granicy rozwoju, nieadekwatnej do rynkowych potrzeb ...
-
Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów
... firmy pojawiającej się w treści. Jeśli taka publikacja nie ma jednocześnie odpowiedniego oznaczenia, to nasza marka ...
-
Jak stworzyć skuteczny program partnerski?
... niedoceniana przez marki forma zwiększania sprzedaży. Ujmując krótko – w takim systemie osoby spoza firmy polecają jej ofertę w zamian za uzyskiwane korzyści. Ten, kto „przyprowadzi” ... promować usług wątpliwych etycznie lub produktów, których jakość budzi wątpliwości. Marka musi więc dążyć do wzbudzenia zaufania wśród partnerów – np. udostępniając ...
-
Uwaga na greenwashing. Jak nie nabrać się na "zielone kłamstwa"?
... działań i decyzji na środowisko. To z kolei prowadzi światowe rynki i firmy do przyjmowania strategii w kierunku zwalczania wpływu ich negatywnej działalności na ... materiału z recyklingu lub jego bio przydatności. Redukowanie kosztów firmy pod pozorem dbałości o środowisko. Twierdzenie, iż dany produkt lub marka pozytywnie wyróżnia się na tle danej ...
-
Tydzień 46/2005 (14-20.11.2005)
... firmy jest przede wszystkim tworzenie rynków i grup klientów. W chwili, gdy dowiedziałem się o jego odejściu nie zostało mi nic innego, jak wziąć jedną z jego książek i coś z niej przeczytać... Piszę nową książkę. Nietypową i chyba nieco inną niż poprzednie. Pisząc mam w pamięci słowa Marka ... roku ubiegłym. Z przychodów brutto firmy zapłaciły podatek ...
-
Zarządzanie wiedzą w firmie
... Mając na uwadze wszystkie te informacje, menedżer może podjąć przemyślaną i zgodną z wyższymi celami firmy decyzję co do konkretnych metod szkolenia i rozwoju członków swojego zespołu. Metody te obejmują: ... uczeniu się i rozwoju kadry firmowej pochodzą z książki „Kompetencje pracownicze w organizacji uczącej się. Metody doskonalenia i rozwoju” Marka ...
-
Ranking smartfonów: Samsung górą
... Ta marka zdecydowanie zjednała sobie serca polskich użytkowników telefonów. Tak przynajmniej wynika ze sporządzonego przez ... 2760. Skąd tak duża sprzedaż bardziej tradycyjnych telefonów? W dużej mierze wynika z zakupów dokonywanych przez firmy, w których telefon służy przede wszystkim do połączeń głosowych i nie ma potrzeby zakupu smartfona. Cena ...
-
Amazon porywa Polaków. Dyskutujemy o nim 3 razy częściej
... firmy będą mogły sprzedawać swoje produkty na jego platformie. I choć Polska nadal czeka na otwarcie pełnej krajowej wersji sklepu, to w dyskusjach internautów marka ... , e-booków i czytników książek stanowią 27% wszystkich komentarzy na temat firmy. Na drugim miejscu pod względem zainteresowania polskich komentatorów znalazła się elektronika (w tym ...
-
Tydzień 3/2006 (16-22.01.2006)
... tego rynku o 44% w ciągu dwóch lat. PKN Orlen i KazMunaiGaz to dwie firmy, które pozostały w konkurencji o rafinerię w Możejkach. Polska firma oferuje 1mld USD, a kazachska 1,2 ... pojęcia. Chciałem jakoś wyjść z tej sytuacji nie zanudzając i przytoczyłem znane powiedzenie Marka Twaina, który pół żartem pół serio stwierdził, że „cywilizacja to ...
-
Prosument - konsument przyszłości
... czy też upodobania. Dzięki aplikacjom internetowym czy udostępnianym przez firmy programom komputerowym nabywca może mieć wpływ na kolor, kształt, a ... się bez wiedzy i zgody marki. Przynajmniej na początku. Potem zależy, co marka z danym pomysłem, a często bywa że udogodnieniem, zrobi. Crowdsourcing Crowdsourcing oznacza czerpanie wiedzy, pomysłów ...
-
Boom na social media trwa
... zaangażowanie. Rola social media w tym kontekście polega na włączeniu klientów w funkcjonowanie firmy, w szczególności podczas działalności związanej z projektowaniem produktów i usług. "Pomimo, że powstało już ... przez lojalnych od wielu lat konsumentów kawy Maxwell House. Dlaczego ich marka dopieszcza ludzi, którzy nie mają z tą kawą wiele wspólnego? ...
-
PandaLabs: zagrożenia internetowe I kw. 2011
... może paść każdy. Hakerom nie oparła się nawet strona fanów Marka Zuckerberga, twórcy Facebooka, na której pojawiła się wiadomość: „Hakowanie czas zacząć”. ... nie schodzi z pierwszych stron gazet. Do ostatniego incydentu doszło, gdy prezes amerykańskiej firmy z branży zabezpieczeń HBGary Federal, Aaron Barr, oświadczył, że posiada dane przywódców ...
-
Przełomowy rok dla polskich gier komputerowych
... PC i X360. W połowie kwietnia na świecie pojawiła się edycja na Playstation 3, która powinna ten wynik znacznie poprawić. Nieśmiałe szacunki właściciela firmy, Marka Tymińskiego, mówią o zwiększeniu ogólnej liczby sprzedanych egzemplarzy do 1,5 mln sztuk. Pierwsze informacje napływające z rynków zachodnich (głównie Niemiec i Wielkiej Brytanii ...
-
Najlepsi pracodawcy 2012: Global Top 10
... też na ich pozycji, jako pracodawców. Przestali być postrzegani, jako firmy oferujące stabilne miejsca pracy. W tym roku, trend zaczął się odwracać. W branży Inżynieria, aż ... , decyduje mocna globalna marka tych firm. Studenci chcą pracować w branża energetycznej Wysoki skok zanotował np. Shell – aż o 5 pozycji od zeszłego roku. „Firmy z tego sektora ...
-
Branża finansowa a cyberprzestępczość: jak się chronić?
... stanowić główne kryterium podczas wyboru systemu ochrony przed oszustwami. Ponieważ banki i firmy zajmujące się handlem elektronicznym są narażone na różne ataki cybernetyczne, ... pomocą testów określających skuteczność rozwiązań w zakresie odpierania cyberataków finansowych. Marka. Obecnie 20% użytkowników uważa, że ich bank nie stosuje odpowiednich ...
-
Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.
... niż w 2013 roku. Warto odnotować również 300-procentową dynamikę wzrostową Philipsa, firmy ze stosunkowo rozdrobnioną kategorią produktową. Z czołowych marek, jedynie firma Zelmer ... Z kolei motorem napędowym tegorocznego wzrostu są firmy Nestle oraz Mondalez, promujące ekspresy do kawy. Z drugiej strony Zelmer, marka zakupiona przez koncern BSH, ...