-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
... ubiegać bez wychodzenia z domu. Jak faktycznie firmy udzielające mikropożyczek online odnajdują się w wirtualnej rzeczywistości? Czy wykorzystują siłę i możliwości internetu do ... w sędziwym wieku. Jednak to na blogach, forach oraz pod względem newsów marka może poszczycić się drugim miejscem jeśli chodzi o największą aktywność. Najdynamiczniej w ...
-
Polska motoryzacja: blaski i cienie
... polskie firmy – dodaje Gos. W tym miejscu należy także wspomnieć o strefach ekonomicznych, w ramach których inwestorzy mogą uzyskać atrakcyjniejsze warunki pod uruchomienie zakładu produkcyjnego lub centra badawczego. Brak własnej marki i niska produkcja, czyli o naszych słabościach Motoryzacja, zdaniem większości, to przede wszystkim własna marka ...
-
Jakość obsługi to nie wszystko
... , w tym na gesty wychodzące poza ramy standardowych procedur. Nowoczesna marka musi mieć ludzkie oblicze - wynika z badania „Customer Experience” przeprowadzonego przez ARC Rynek i ... A zatem, dokładnie w ten punkt powinno się inwestować. Tylko nieliczne firmy kładą na ten czynnik nacisk. Zatem firmy w Polsce mają ogromne pole do popisu w kontekście ...
-
Sprzedaż bezpośrednia: rośnie świadomość konsumentów
... konsumentów jest niezmienna od wielu lat. Avon jest największą firmą sprzedaży bezpośredniej działającą w Polsce, ma największą sieć konsultantek, inwestuje w rozwój firmy na polskim rynku. W bieżącym roku podjęła zintensyfikowane działania reklamowe m.in. w telewizji, w których podkreśla, że jest przedsiębiorstwem sprzedaży bezpośredniej, co ...
-
Pralki - preferencje konsumentów
... decydującym o wyborze danego urządzenia jest jego producent. W kategorii tej zwyciężyła marka Bosch. W dalszej kolejności znaczenie mają takie elementy jak głębokość ... marca do czerwca użytkownicy serwisu Skąpiec.pl najchętniej wybierali pralki firmy Bosch. Sprzętem tego producenta było zainteresowanych 17,1% internautów. W czołówce rankingu ...
-
Ulice handlowe, osiedla, biurowce. Nowe preferencje zakupowe
... również rezultat aktualnej sytuacji na rynku pracy – pracodawcy działają na rynku pracownika, a ich biura stanowią ważny element budowy wizerunku firmy employer brandingu firmy”, informuje Grażyna Melibruda. Ciekawe przestrzenie zakupowe powstają w projektach wielofunkcyjnych łączących rolę biurową z handlowo – usługową. Warto tu wspomnieć o takich ...
-
Rynek biurowy w Krakowie wciąż bez zmian, czyli bardzo dobrze
... ma w tym właściwie nic zaskakującego, zważywszy że gród Kraka to najmocniejsza marka turystyczna w kraju, świetny ośrodek akademicki oraz jedna z głównych lokalizacji usług ... 29% całkowitego popytu na rynkach regionalnych. Największe umowy w tym okresie podpisały firmy State Street, BGŻ BNP Paribas, Narodowe Centrum Nauki i Amway. „Cały czas ...
-
Meaningful Brands 2019: Nivea i Google znowu na szczycie
... ) jest zdania, że to nie rządy czy politycy, ale właśnie marki i firmy mają dziś większe pole do popisu, jeżeli chodzi o zmienianie współczesnego świata ... wynikami marek pod kątem meaningfulness a treściami, które marki produkują, pokazuje, że firmy powinny zdecydowanie podnieść jakość oferowanego contentu, tak aby efektywnie angażować odbiorców i ...
-
Pracodawcy w oczach kandydatów. Co zmieniła pandemia?
... m.in., że obecnie marka pracodawcy rzadziej przyciąga kandydatów, niż przed pandemią. Jednocześnie mniejszą niż dotychczas rolę odgrywają przy wyborze firmy oferowane przez nią benefity ... na dodatki zwracają uwagę na solidne fundamenty i podstawowe świadczenia oraz reputację firmy na rynku. Kandydat chętnie pozna szefa W badaniu znalazły się również ...
-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
... , że sytuacja nie jest jednak tak prosta. Jak bowiem wynika z badań firmy PMR - w 2022 roku 83% Polaków kupujących kosmetyki częściej niż sklepy internetowe wybierało ... na listingi brandowe, które będą rankować na pozycje typu „rodzaj produktu+marka” - tłumaczy Marcin Górecki-Panek, Head of SEO w Semcore. Kilkanaście tysięcy produktów w swoim ...
-
Outreach Marketing, czyli tajna broń marketera i SEO-wca
Marka, która chce dotrzeć z wartościowym contentem do odbiorców, musi mierzyć się z wieloma wyzwaniami. Jednym ... , specjaliści SEO powinni skupić swoje działania na serwisach o tematyce jak najbardziej zbliżonej do profilu działalności firmy. Nie należy przy tym zapominać o partnerskim wymiarze relacji – link dodany na stronie wydawcy musi nieść ...
-
Na Instagramie działa nawet 95 mln botów
... podszywających się pod Marka Zlaticia, wpływowego eksperta w dziedzinie finansów, serwis Business Insider wykrył dwadzieścia indywidualnych kont, z których jedno miało prawie 100 000 obserwujących! To pokazuje, jak przekonujące potrafią być takie profile. Jak chronić się przed podszywaniem? Edukacja pracowników i klientów Firmy powinny uczyć ...
-
Koniec protestu głodowego w TP
... i opuścili budynki. Jednocześnie protestujące związki zawodowe zapowiedziały przystąpienie do rozmów z Zarządem Firmy, które są zaplanowane na 18 kwietnia br. Nie oznacza to jednak ... dostaną średnio ok. 50 tys. zł. W wyniku rozmów Prezesa Zarządu TP Marka Józefiaka i Członka Zarządu TP Wojciech Romana z przedstawicielami związków zawodowych, udało ...
-
Rozwój Internetu bezprzewodowego
... Marka Belkę, a także Ministra Infrastruktury Krzysztofa Opawskiego, o wynikach przeprowadzonych działań na rzecz zwiększenia dostępności usług ... np. dla usług telefonicznych lub bezprzewodowego szerokopasmowego dostępu do Internetu) wyłonił trzy firmy: E-internets, Polską Telefonię Cyfrową oraz NASK. • W dniu 9 maja 2005 r. zwycięzcą przetargu na ...
-
Reinkarnacja Commodore
... marka Commodore powróciła na rynek komputerowy w zupełnie nowym wcieleniu. Na targach Consumer Electronics Show zaprezentowano ... CE. Commodore Combo może pełnić również funkcję kieszonkowej konsoli gier. Producent wyposażył swój produkt w pięć gier firmy Nintendo oraz oferuje możliwość pobrania z sieci ponad 90 dodatkowych tytułów. Cena urządzenia ...
-
Kazaa zapłaci miliony za piractwo
... marka związana ze ściąganiem muzyki przez Internet - została zobowiązana do zapłacenia branży muzycznej ... się bitwę dopóki ich podejście do udostępniania plików przez Internet nie zmieni się." Jak sugeruje, firmy powinny zauważyć radio, jako praktyczny środek umożliwiający przesłuchanie darmowych próbek muzyki i zwiększenie sprzedaży w dłuższym ...
-
Telefony komórkowe pod markami operatorów?
... zwiększy ich innowacyjność, a 40 % wierzy, że zapewni to większy wybór na rynku. Dodatkową zaletą posiadania usług telefonicznych i aparatu tej samej firmy będzie zwiększenie zgodności między telefonem, a siecią – twierdzi około połowa (48%) ankietowanych. 32 % twierdzi, że dzięki temu całościowe koszty będą mniejsze ...
-
Wielofunkcyjne urządzenia laserowe Panasonic
... marka koncernu Matsushita Electric Industrial, zaprezentował nowe wielofunkcyjne urządzenia laserowe - ... biura. Wielofunkcyjne urządzenia laserowe stanowią nową kategorię sprzętu Panasonic przeznaczonego do firmy. Są to jednocześnie cyfrowe kopiarki, kolorowe skanery, drukarki komputerowe, faksy komputerowe, telefaksy a także telefony. Konstrukcja ...
-
Dzienniki telewizyjne VI 2009
... to ranking kończyły "Fakty" z najmniejszą liczbą zaprezentowanych tematów - wynika z raportu firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Podobnie jak w maju tak i w czerwcu to w ... serwisie pojawiła się nieprawidłowa informacja jakoby Uniwersytet Jagielloński wstrzymał habilitację Marka Edelmana, gdyż w rzeczywistości procedura habilitacyjna toczyła się w ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce VII-IX 2009
... rezultacie mogły zostać wznowione prace nad częścią inwestycji - wynika z raportu firmy Colliers International. W raporcie czytamy, iż deweloperzy przedstawili zrewidowane ... zamieniać salony działające pod markami Wolford, Replay czy Cacharel. Również duńska marka DNK wycofała się z centrów handlowych. Z kolei opóźnia się wejście do Polski butików ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2009
... firmy PMR - przeprowadził badanie na ogólnopolskiej próbie konsumentów. Badanie przeprowadzono we wrześniu 2009 roku. Celem ... 40% kolejną markę sieci Tesco, czyli Tesco Korzystny Zakup. Słabą rozpoznawalność miały takie produkty jak: Wiodąca Marka, Pierwsza Cena i ECO+. Wniosek jaki można wyciągnąć z odpowiedzi na to pytanie jest taki, że respondenci ...
-
Nowy Dom Jabłkowskich w Warszawie
... wmurowania kamienia węgielnego pod Nowy Dom Jabłkowskich. Do Śródmieścia Warszawy powraca marka, której tradycje sięgają XIX wieku. Nowy Dom Jabłkowskich powstaje na ... budynku ma w przyszłości umożliwiać połączenie powierzchni Nowego Domu Jabłkowskich z historyczną siedzibą firmy przy ul. Brackiej 25, po jej odzyskaniu przez właścicieli. Nowy Dom ...
-
Dzieci jako użytkownicy Internetu
... z nich pozwoli nam skuteczniej doradzać nadawcom dziecięcym i reklamodawcom projektującym treści adresowane do rodziców i dzieci - komentuje Wojciech Kowalczyk, dyrektor marketingu firmy At Media. Dzieci rosną w sieci Rosnące znaczenie Internetu w życiu dzieci potwierdza analiza danych Megapanel PBI/Gemius. Najmłodsza z badanych przez instytut ...
-
Marki piwa w Internecie
... mówi raport "Monitoring marek piwnych w Internecie" przygotowany dzięki współpracy agencji PR Publicon i firmy monitorującej Internet - Brand24.pl. Piwo to najstarszy i najczęściej spożywany ... ważna jest przemyślana, wyróżniająca się strategia obecności w social media, którą marka będzie wyróżniać się od innych. Każdy brand, nawet z jednej branży, ...
-
Nazwa produktu spożywczego - stereotypy nazewnicze
... konwencji. Wystarczy, że jakaś marka odniesie sukces, konkurenci jak najszybciej próbują z tego skorzystać. Powstaje konwencja nazewnicza. Nazwy ... kreowana poprzez powielanie stereotypów prowadzi do problemów. Użytkownicy nazwy Babunia to małe firmy, bardziej liczące na populizm, bieżącą sprzedaż niż na trwałe wyróżnienie. Naming produktów lub ...
-
Polski PKB wzrośnie o 1.5% w 2013
... dekadzie - wynika z analiz instytutu Oxford Economics i firmy doradczej Ernst & Young. Na wzrost, przekraczający 3% PKB będziemy mogli liczyć dopiero od 2015 roku. W perspektywie średniookresowej wzrost polskiego PKB będzie się kształtował na poziomie 3,5% rocznie. Zdaniem Marka Rozkruta, Głównego Ekonomisty Ernst & Young, prognoza wzrostu ...
-
Tempo życia Polaków wzrasta
Marka Bosch, w ramach trwającej kampanii "Perfekcja w Twoim rytmie" promującej serię pralek z unikalną funkcją VarioPerfect, przeprowadziła ogólnopolskie badanie tempa ... metodą CAWI na reprezentatywnej grupie 800 Polaków w wieku od 15 do 50 lat w czerwcu 2013 roku, na zlecenie firmy The Addictives działającej dla marki Bosch w ramach kampanii pralek ...
-
Polska gospodarka - zaskakująco silne odbicie
... Prognoz dla rynków szybkiego wzrostu” („Rapid Growth Markets Forecast”). Zdaniem głównego ekonomisty EY, Marka Rozkruta, te prognozy są bardzo ostrożne, wzrost w bieżącym roku może ... Marek Rozkrut, główny ekonomista EY. Zdaniem analityków instytutu Oxford Economics i firmy doradczej EY, w kolejnych miesiącach PKB będzie dalej przyspieszać. Sprzyjać ...
-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
... firmy telekomunikacyjne tną wydatki na reklamę. Okazuje się, że nie inaczej dzieje się w przypadku ... do segmentów BtB i BtC. Przykładem jest Play, który wykorzystuje aktora Michała Żebrowskiego – właściciela teatru „6 piętro”. Marka ta, jak żadna inna do tej pory, na polskim rynku wykorzystała w komunikacji bardzo wiele „rozpoznawalnych twarzy”. W ...
-
W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia
... , to już budowanie trwałego zaangażowania użytkowników tych platform i dobrego wizerunku firmy wymaga przemyślanej strategii. Fakty są takie, że w Polsce mamy 13 milionów ... tajemnic – takiej jak np. Newcast. Pracownicy agencji przeanalizują, czego potrzebuje nasza marka i jak dotrzeć do nowych klientów oraz zażegnają pojawiające się czasem kryzysy ...
-
Polska: nieruchomości komercyjne zyskują na wartości
... pisze dział wycen międzynarodowej firmy doradczej JLL. Jeżeli wziąć pod uwagę wolumen transakcji, mieliśmy do czynienia z rekordem. Wartość ... obniżenie stóp kapitalizacji, co z kolei wpłynęło na wzrost wartości nieruchomości. Zdaniem Marka Jamro, Dyrektora Działu Wycen JLL w Polsce w nadchodzących miesiącach trend ten doczeka się kontynuacji ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2016
... nowych marek. To niektóre z wniosków, jakie nasuwa najnowsza analiza firmy doradczej JLL, w której dokonano podsumowania sytuacji panującej w minionym roku ... rozpoczęło 17 zagranicznych marek. Najgłośniejsze modowe debiuty minionego roku to: amerykańska marka Forever 21 (w łódzkiej Manufakturze), szwedzka & Other Stories i hiszpańska Uterqüe (obie ...
-
Centra handlowe: rok spektakularnych otwarć
... nazwać można rokiem spektakularnych otwarć - uważają eksperci firmy JLL. W nadchodzących miesiącach do użytkowania zostanie oddane przeszło pół miliona mkw. ... pierwszy pełnoasortymentowy sklep amerykańskiego giganta – Victoria’s Secret. W II kw. zadebiutuje rosyjska marka odzieżowa – befree, która na swoje pierwsze lokalizacje w Polsce wybrała centrum ...
-
Ciemna strona IoT (Internet of Things)
... ma podobne oczekiwania: niechęć do ryzyka i rolę jaką odgrywa marka produktu w procesie jego przyjęcia. Tradycyjnie „innowatorami” nazywamy pierwszą grupę przyjmujących, która ... oferują inteligentne kontrolery koncentratory, łączność wewnątrz obiektów i usługi w „Chmurze”. Od firmy Samsung, GE, Phillips, Apple do Google i Amazon – każdy próbuje ...
-
Facebook w Polsce kończy 10 lat
... życia jest tam aż 1,6 mln. Młodzi coraz więcej czasu spędzają na Instagramie, ale warto wspomnieć, że on także stanowi własność firmy Marka Zuckerberga. W 2017 roku Facebook otworzył swoje biuro w Polsce i planuje edukować dziesiątki tysięcy ludzi z wykorzystania jego możliwości, mając na celu grupy ...