-
Najcenniejsze marki świata 2013 - motoryzacja
... w ósmym dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 opracowywanym przez Millward Brown Optimor. Wartość marki Toyota wynosi obecnie 24 mld USD (wzrost ... spadek o 7%. Peter Walshe, dyrektor Millward Brown odpowiedzialny za BrandZ, stwierdził: „Toyota odbudowała swoją reputację rzetelnej firmy, wykorzystując swoją zawsze silną ...
-
Poszukiwanie pracy po polsku
... najważniejszym powodem takiego kroku jest brak perspektywy awansu - wynika z badania, które Millward Brown zrealizował na zlecenie Work Service S.A. Zbyt niski poziom wynagrodzenia ... (60%) niż podstawowe i zawodowe (30%). Pracodawcy zdają się na siebie Firmy, które planują w najbliższym czasie rekrutacje pracowników, najczęściej będą je prowadzić ...
-
Rynek pracy: na zachodzie optymizm
... którzy w najbliższym czasie spodziewają się podwyżki wynagrodzeń - wynika z badania przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Work Service S.A. Zdaniem ekspertów czynnikami wpływającymi ... . Mam tutaj na myśli np. ponoszenie kosztów dowozu pracowników przez firmy nawet do 75 km. Tego zjawiska nie ma w północno-wschodniej i wschodniej części ...
-
Rynek pracy: niskie wynagrodzenia motywują do zmiany pracy
... niektórych branżach trend ten jest już mocno widoczny. Z badania przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Work Service S.A. wynika, że czynnikiem w największym ... nie pracodawcy. Z jednej strony jest to następstwo rosnącej liczby rekrutacji prowadzonych przez firmy w Polsce, i to zarówno na pracowników wykształconych, jak i tych najsłabiej ...
-
Powrót do pracy po urlopie macierzyńskim nie jest łatwy
... choroby dziecka czy innej nagłej sytuacji – mówi Ewa Misiak, Prezes firmy opiekuńczej People Care z grupy Work Service oraz Doradca ds. Prorodzinnych w zespole ... balance – dodaje Ewa Misiak. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone przez Instytut Millward Brown w terminie 15-18.05.2015 na próbie N=528 osób pracujących, przebywających ...
-
Sektor BPO w Polsce zyskuje coraz większe znaczenie
... , na którą składają się: przepisy prawne, kultura, obyczaje oraz mentalność klientów. To naturalne, że największą wiedzą w tym zakresie dysponują lokalne firmy, dzięki temu mogą oferować przedsiębiorcom rozwiązania „uszyte na miarę”, uwzględniające wszelkie subtelności niezauważalne przez dostawców zagranicznych – przekonuje Anna Zawadzka, Dyrektor ...
-
Korzystanie z Internetu a sektor MSP
... przeprowadzonego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Google Polska. Dlaczego małe i średnie firmy nie chcą mieć strony internetowej? 36% twierdzi, że ich ... i reklamę w internecie (63%). Jednocześnie firmy, które próbowały już reklamy w internecie, uważają internet za najbardziej skuteczną formę reklamy. Małe i średnie firmy uważają już ...
-
Polacy chcą pracować w polskich firmach
... oceniamy przeciętnie. Niechciani Rosjanie i "Południowcy" Bardzo złe oceny zebrały firmy włoskie, hiszpańskie i francuskie. Uważamy, że źle traktują sowich pracowników, ... z powodu wielu różnic kulturowych. Wśród najgorszych pracodawców wymieniane są także firmy rosyjskie, ale obawy oparte są raczej na wyobrażeniu, a nie rzeczywistym doświadczeniu, ...
-
Spłata długu w modzie
... (93% respondentów) mając duże zaległości płatnicze próbowaliby wspólnie z konsultantem firmy windykacyjnej szukać najlepszego sposobu na wyjście z sytuacji. Takie są najważniejsze wyniki z badania społecznego przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy KRUK S.A. Badanie pokazało, jak zmienia się nastawienie Polaków do kwestii ...
-
Pokolenie Y a rynek pracy 2014
... swoimi umiejętnościami przywódczymi. „Aby przyciągnąć i utrzymać młodych pracowników firmy muszą wyjść naprzeciw ich potrzebom. Kluczowym jest zrozumienie wizji świata, jaką ... badaniu: Badanie zostało przeprowadzone przez Deloitte we współpracy z brytyjską firmą badawczą Millward Brown. W okresie od 10 października do 11 listopada 2013 roku ...
-
Czego sektor MSP oczekuje od ustawodawców?
... i średnich firmach” przygotowanego na zlecenie BIG InfoMonitor przez Millward Brown spytaliśmy m.in. o to, jakie działania powinni podjąć polscy ustawodawcy, by prowadzenie działalności gospodarczej było łatwiejsze. Wśród ankietowanych znalazły się zarówno firmy posiadające, jak nieposiadające zatorów płatniczych. Oczekiwania ze strony biznesu ...
-
Rynek pracy: rekordowa rekrutacja pracowników
... zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: 1) Pracowników – Badanie ... dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem województwa – miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Maksymalny błąd pomiaru dla całej próby to +/- 4,2%, a dla ...
-
Rejestr dłużników: co wiemy o BIG?
... BIG. Dużo więcej informacji o problemach jakie mogą mieć zadłużone osoby i firmy mają sami dłużnicy - wynika z badania przeprowadzonego przez MillwardBrown SMG/KRC we współpracy ... się w rejestrze dłużników. Wysoka jest świadomość konsekwencji wpisania danych firmy do BIG. Dla największej liczby przedsiębiorców (72%), najpoważniejszym skutkiem ...
-
Oferta banków powinna być zróżnicowana
... . tego samego modelu firmy o stabilnych perspektywach i niewielkich wymaganiach produktowych, finansującej się z własnych środków, jak i firmy z dużym potencjałem rozwojowym, nastawionej ... Instytucji Finansowych Deloitte. Badanie Deloitte zrealizowane przy wsparciu Millward Brown sprawdzało preferencje i oczekiwania firm w zakresie korzystania z ...
-
Pokolenie Y stawia na innowacyjność
... stanowiska menedżerskie uznają nowatorskie rozwiązania nie tylko za czynnik napędzający rozwój firmy, ale także panaceum na rozwiązanie najbardziej palących problemów społecznych” – wyjaśnia ... Światowego Forum Ekonomicznego w Davos. Ankieta została przeprowadzona przez firmę Millward Brown w okresie od 19 listopada do 19 grudnia 2012 r. na grupie ...
-
Wakacje na kredyt - żniwo dla windykatora
... kolei, którym banki pożyczyć nie chcą, "pomocną" dłoń wyciągają firmy specjalizujące się w chwilówkach. Dane Millward Brown dowodzą, że wakacje na kredyt spędza już 7 ... dłużnicy przestają spłacać kolejne raty wakacyjnego kredytu – tłumaczy Kamil Karpicki z firmy windykacyjnej Kredyt Inkaso – z doświadczeń naszych pracowników wynika, że wiele osób ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2006
... uważa obecną sytuację za złą i bardzo złą. 63% badanych oceniło, że obecnie firmy nastawione są na rozwój. Respondenci mówili o spadającej na rynku konkurencji (o 8% w porównaniu z poprzednią falą) oraz o tym, że firmy coraz chętniej nastawione są na redukcję kosztów (o 14% w porównaniu z poprzednią falą). Jednocześnie ...
-
Sieci komputerowe u niemal połowy Polaków
... (44%) posiadających w domu dostęp do Internetu stworzyła domową sieć komputerową - wynika z badania D-Link Technology Trend (DTT), przeprowadzonego na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Sieci domowe najczęściej są tworzone przez mieszkańców dużych miast. Najpopularniejszym łączem w Polsce jest ADSL, z którego korzysta 37 ...
-
Przedświąteczny okres a zakupy online
... trzecia (36%) wszystkich zakupów online w Polsce ma miejsce w okresie przedświątecznym - wynika z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Największym powodzeniem cieszą się kosmetyki, odzież, książki i filmy, biżuteria, płyty oraz sprzęt i oprogramowanie komputerowe. W mijającym 2007 ...
-
Internauci a serwisy społecznościowe
Niemal co trzeci Polak aktywnie korzysta z internetowych serwisów społecznościowych - wynika z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Wirtualne społeczności służą nam głównie do podtrzymania znajomości i zaspokojenia własnej ciekawości. W nowym badaniu D-Link Technology Trend ...
-
Europa Środkowa: łącza ADSL przodują
... Internetu w krajach Europy Środkowo-Wschodniej odbiega dość znacznie od średniej europejskiej - wynika z badania D-Link Technology Trend (DTT), przeprowadzonego na zlecenie firmy D-Link przez instytut Millward Brown w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Obecnie w regionie 44% gospodarstw domowych ma dostęp do Internetu, podczas gdy w całej Unii ...
-
Piractwo internetowe w opinii Polaków
... stanowi o atrakcyjności Internetu. Do takiego procederu przyznaje się 23% ankietowanych w najnowszych badaniach z cyklu D-Link Technology Trend, przeprowadzonych na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Najnowsze badania D-Link Technology Trend przynoszą dane na temat stosunku Polaków do zjawiska tzw. „piractwa sieciowego”. Tylko ...
-
Polski rynek mieszkaniowy 2008
... wyniki raportu Katarzyna Cyprynowska, prezes zarządu firmy Nowy Adres i współautorka badań. Informacje o badaniu Raport „Polski Rynek Mieszkaniowy 2008 - Popyt i preferencje nabywców” został opracowany przez firmę Nowy Adres S.A. (dawniej The Report Sp. z o.o.) przy współpracy z instytutem badawczym Millward Brown SMG/KRC. Pierwsza część badania ...
-
Rynek mieszkań 2009: preferencje nabywców
... wyniki badań Katarzyna Cyprynowska, prezes zarządu firmy Nowy Adres S.A. i współautorka badań. Informacje o badaniu Raport „Polski Rynek Mieszkaniowy 2008 - Popyt i preferencje nabywców” został opracowany przez firmę Nowy Adres S.A. (dawniej The Report Sp. z o.o.) przy współpracy z instytutem badawczym Millward Brown SMG/KRC. Pierwsza część badania ...
-
Polska Ekstraklasa 2013
... 5 pozycji. Zawisza i Cracovia w Ekstraklasie dają nadzieję na wyższe przychody z dnia meczu Eksperci z firmy doradczej EY zwracają uwagę na pierwszy od lat spadek przychodów ... Ekstraklasa to dzisiaj najsilniejsza marka w polskim sporcie. - Jak wynika z badań Millward Brown na zlecenie Ekstraklasy S.A., ponad 10 milionów dorosłych Polaków deklaruje ...
-
Pracownicy z Ukrainy chcą do nas wrócić, ale nie na stałe
... przybysz ze Wschodu, a jedynie co dwudziesty myśli o założeniu tu firmy czy kupnie mieszkania. Wyniki badania komentuje Krzysztof Inglot, prezes zarządu Personnel ... ” zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Personnel Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown. Badanie pracodawców zostało przeprowadzone metodą wspomaganych komputerowo ...
-
Rynek mediów i reklamy I 2006
... sportowego. Respondenci oceniali m.in., czy działania związane z marketingiem sportowym są w Polsce przeprowadzane profesjonalnie oraz czy sponsoring sportu z punkt widzenia firmy jest działaniem efektywnym. BriefIndex to wskaźnik odzwierciedlający trendy dotyczące koniunktury na rynku reklamy i mediów. Obliczany jest na podstawie deklaracji ...
-
Internet w Polsce i na świecie 2006
... zasięg ma Internet we wschodniej części Europy w takich krajach jak Rosja, Turcja czy Ukraina. Internauci w Polsce Jak wynika z badania NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC, w roku 2006 w Polsce było 11,5 miliona internautów w wieku powyżej 15 lat. Według Głównego Urzędu Statystycznego w 2006 roku dostęp ...
-
Wakacje przez Internet
... badań firmy Gemius SA, ponad 6 milionów internautów szuka w Internecie informacji na temat turystyki. Na zakup usług turystycznych on-line decydują się jednak ... drzewka tematycznego „Turystyka”. Liczebność próby: N=19 100. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2007
... trzecim Onet.pl z 58,6 proc. Na ostatniej, 10 pozycji z 14,6 proc. wskazań pojawiła się Era.pl. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie lipiec-wrzesień 2007 roku na próbie 4795 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...
-
Internet w Polsce I-XII 2008
... nasza-klasa.pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta z 16,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie styczeń - grudzień 2008 roku na próbie 21556 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają ...
-
Branża turystyczna a potencjał Internetu
49% Polaków w wieku 15+ deklaruje korzystanie z Internetu, wynika z zakończonego w kwietniu 2009 roku badania Net Track firmy Millward Brown SMG/KRC. Daje nam to blisko 14,8 mln świadomych konsumpcyjnie Polaków. Dalsze analizy pokazują, że 74% polskich internautów korzysta z sieci ...
-
Zakup kosmetyków: Internet ważnym medium
... decyzyjny na zakup. Strukturę tej grupy (a co za tym idzie i próby), wg płci i wieku, oparto na danych badania TGI Index firmy Millward Brown SMG/KRC. Grupa ta stanowi 38,6% całej próby badania TGI, co w przeliczeniu na populację Polaków w wieku 15+ daje 11,64 ...
-
PARP: telepraca wciąż niepopularna
... ze szkolenia pracowników. Zdaniem respondentów, mają one pozytywny wpływ na indywidualny rozwój zatrudnionych osób (48,6%), dzięki czemu wzrasta konkurencyjność firmy (34,9%). Największą zaletą szkoleń, którą wskazali zapytani jest wzrost kwalifikacji i kompetencji zawodowych pracowników. Informacje o badaniu Dane pochodzą z opracowania pierwszej ...
-
Internet a zakupy artykułów spożywczych
... na zakup. Strukturę tej grupy (a co za tym idzie i próby), wg płci, wieku i wykształcenia, oparto na danych badania TGI Index firmy Millward Brown SMG/KRC za okres styczeń – marzec 2010 roku. Grupa ta stanowi 29,4% całej próby badania TGI, co w przeliczeniu na populację ...