-
Internet w Polsce VI-VIII 2010
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta.pl z 16,6 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie czerwiec-lipiec 2010.
-
Internet a zakupy chemii gospodarczej
... chemii gospodarczej. Strukturę tej grupy (a co za tym idzie i próby), wg płci, wieku i wykształcenia, oparto na danych badania TGI Index firmy Millward Brown SMG/KRC za okres styczeń – czerwiec 2010 roku. Grupa ta stanowi 30,4% całej próby badania TGI, co w przeliczeniu na populację ...
-
Rola Internetu w zakupach napojów bezalkoholowych
... na zakup. Strukturę tej grupy (a co za tym idzie i próby), wg płci, wieku i wykształcenia, oparto na danych badania TGI Index firmy Millward Brown SMG/KRC za okres styczeń – czerwiec 2010 roku. Grupa ta stanowi 39,1% całej próby badania TGI, co w przeliczeniu na populację ...
-
Rola Internetu w zakupach usług telekomunikacyjnych
... paneli w Polsce. Strukturę próby, wg płci, wieku i wykształcenia, oparto na danych o osobach decydujących o wyborze operatora telefonu komórkowego z badania TGI Index firmy Millward Brown SMG/KRC za okres kwiecień – wrzesień 2010 roku. Grupa ta stanowi 37,4% całej próby badania TGI, co w przeliczeniu na populację ...
-
Internet w Polsce XII 2010 - II 2011
... , Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal społecznościowy Facebook z 30,10 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie grudzień 2010 - luty 2011 roku.
-
Internet w Polsce I-VI 2011
... , Wirtualna Polska oraz Wikipedia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 30,40 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie grudzień 2010 - luty 2011 roku.
-
Internet w Polsce VII-IX 2011
... , Wirtualna Polska oraz Wikipedia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 30,30 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie lipiec 2011– lrzesień 2011 roku.
-
Internet w Polsce I-XII 2011
... , Wirtualna Polska oraz Wikipedia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 30,40 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie styczeń – grudzień 2011 roku.
-
Internet w Polsce I-III 2012
... , nk.pl oraz facebook.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 29,50 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie styczeń – grudzień 2011 roku.
-
Internet w Polsce IV-VI 2012
... , Wirtualna Polska oraz nk.pl . Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 28,96 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie kwiecień - czerwiec 2012 roku.
-
Internet w Polsce VI-VIII 2012
... , Wirtualna Polska oraz nk.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 26,70 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie czerwiec - sierpień 2012 roku.
-
Polacy a prezenty
... stopniu liczą się dla nich emocje, niż faktyczna wartość otrzymanego, czy wręczanego podarunku – dodaje Matuszewski. Idź z duchem czasu Słowa przedstawiciela firmy WyjatkowyPrezent.pl potwierdzają wyniki badań. Aż 78% kobiet uznaje prezenty w formie przeżyć za będące na czasie, czy wręcz „cool”. Mężczyźni ...
-
Internet w Polsce VIII-X 2012
... , Wirtualna Polska oraz nk.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 24,90 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie sierpień - październik 2012 roku.
-
Internet w Polsce XI 2012 - I 2013
... , facebook.pl, Wirtualna Polska oraz gadu-gadu. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna nk.pl z 24 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od listopada 2012 do stycznia 2013 roku.
-
Internet w Polsce III 2013 - V 2013
... , Wirtualna Polska oraz ceneo.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 21,20 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od marca 2013 do maja 2013 roku.
-
Ponad połowa seniorów wspiera swoje dorosłe dzieci
... włoską domeną. Jak wskazuje badanie „Polacy 50+ a wsparcie rodziny” przeprowadzone przez Millward Brown dla KRD BIG, aż 57 procent Polaków po 50. roku wspiera ... bardzo zdziwieni, kiedy zgłasza się do nich windykator – opowiada Radosław Koński z firmy windykacyjnej Kaczmarski Inkasso. Tymczasem w świetle prawa dłużnikiem jest ta osoba, która ...
Tematy: seniorzy, emeryci, emerytura, kredyt, dług, dzieci, utrzymanie dziecka, koszty utrzymania dziecka, rodzina, KRD -
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2014
... trójka odnotowała wzrosty odpowiednio o 97%, 68% i 46%, natomiast poprzednie trzy firmy zmieniły swoją wartość o +21%, +19% oraz 1%. Nowymi uczestnikami ... dotychczasowych kategorii” – zauważył Peter Walshe, Global BrandZ Director w instytucie Millward Brown. Mimo iż niektóre marki technologiczne przeżywają trudniejszy okres, „Technologia” pozostaje ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2011
... wartość swojej marki wprost gigantycznie – aż o 859%. Peter Walshe, Global Brands Director w firmie Millward Brown, skomentował ten wynik następująco: „Apple zawdzięcza wzrost wartości swojej marki wizjonerskiemu przywództwu firmy i innowacyjnym produktom, które nieustannie odpowiadają na potrzeby konsumentów. Apple odniósł sukcesy dzięki kolejnym ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - produkty luksusowe
... na rynek produkty bez charakterystycznego logo LV. Anastasia Kourovskaia, wiceprezes Millward Brown Optimor EMEA podkreśla, że okres recesji spowodował zmiany w nastawieniu konsumentów ... ich wartości, ponieważ na markę składają się zarówno wyniki biznesowe firmy, jak i jakość produktu, klarowność pozycjonowania i pozycja rynkowa. W rankingu brane są ...
-
Świadczenia pozapłacowe w górę. Wydatek czy jednak inwestycja?
... , zaplanowana i oparta na konsekwentnych działaniach inwestycja. Dlatego od kilku lat firmy zwiększają budżety na motywowanie pracowników. Czytaj także: - Benefity dla pracowników ... badania potencjału rynku benefitów pracowniczych, które przeprowadził niezależny instytut Kantar Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services w styczniu ...
-
Doradca klienta walczy o prestiż
... . Ponieważ to właśnie doradcy klienta są wizytówką firmy i generują jej zyski, powinni dbać o rozwój swoich pracowników, inwestować w szkolenia oraz wysoko promować kierowanie się wysokimi standardami etyki w działaniu. Informacje o badaniu Badanie Sprzedawcy oczami konsumentów zrealizował instytut Millward Brown dla PNSA w czerwcu 2014 roku ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2018
... wartości wszystkich graczy z zestawienia BrandZ Top 100. Doreen Wang, odpowiadająca w Kantar Millward Brown za globalny ranking BrandZ, skomentowała wyniki następująco: “Marki odnoszące największe sukcesy w czasach marketingu opartego na inteligencji to firmy takie jak Amazon czy Tencent, które we wszystkich swoich działaniach koncentrują ...
-
Polacy otwarci na głosowanie przez Internet
... badaniu Badanie, przeprowadzone metodą wywiadu bezpośredniego w domach respondentów przy użyciu komputera (CAPI), zostało zrealizowane przez Millward Brown SMG/KRC w dniach 28 lipca – 1 sierpnia 2011 r. na zamówienie firmy D-Link Polska w ramach D-Link Technology Trend. Partnerami merytorycznymi przedsięwzięcia są Home.pl oraz Stowarzyszenie Polska ...
-
Ochrona środowiska Polsce to iluzja
... pomagające chronić środowisko naturalne nie przynoszą żadnych korzyści ekonomicznych (por. „Zachowania i postawy ekologiczne Polaków” SMG/KRC Millward Brown dla Unilever Polska, 2012). Starszych ludzi do zachowań ekologicznych motywuje portfel i możliwość ... się nie tylko w życiu codziennym, ale także w biznesie." – przekonuje Anna Kozerska z firmy ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2013
... na pozycję 9 z 5. Na pozycji 8 uplasowała się nienotowana w poprzednim zestawieniu witryna firmy.net. Witryna mywebseraech.com spadła na pozycję 14 z 11. Grupa ... . Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2013
... 26,98 proc. uplasowała się witryna szukaj.com – spadek z miejsca drugiego. Witryna firmy.net awansowała na pozycję 8 z10. Grupa Interia.pl awansowała na ... 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward ...
-
Kariera i dziecko? Niekoniecznie. Dyskryminacja kobiet ciągle żywa
... nie tylko dla samych zainteresowanych, ale i dla całej gospodarki. Jak pokazuje badanie, które instytut Millward Brown zrealizował na zlecenie Work Service S.A., więcej niż co piąty ... rola matki pomaga im odkryć nowe kompetencje. Jak podkreśla, należy promować te firmy, które dokładają wszelkich starań, aby poprawiać sytuację kobiet na rynku pracy. ...
-
Polska w oczach Ukraińców. Mamy sporo do poprawy
... zostało przeprowadzone przez Kantar Millward Brown metodą CATI Ad Hoc. Próbę pracodawców N=300 dobrano w kwotach dla wielkości zatrudnienia, po 100 wywiadów dla firm małych (10-49 pracowników), średnich (50-249 pracowników) oraz dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Wywiady z pracodawcami ...
-
Sektor MSP umiarkowanie optymistyczny
... zgodnie z deklaracjami, będą największe spośród badanych firm, które w ciągu najbliższego roku chcą zwiększyć zatrudnienie o 5 osób, firmy średnie z kolei rozważają zatrudnienie 2 osób. Informacje o badaniu SME Capex Barometer to cykliczne ... oraz Wielkiej Brytanii i została przeprowadzone w dniach od 1 marca do 3 kwietnia br. przez firmę Millward ...
-
Sektor MSP umiarkowanie optymistyczny
... małe i średnie przedsiębiorstwa z Wielkiej Brytanii, wśród których ten odsetek wynosi 54 proc. – Małe i średnie firmy to znacząca siła polskiej gospodarki – reprezentują zdecydowaną większość wszystkich przedsiębiorstw działających w Polsce, odpowiadają za ... Brytanii i została przeprowadzona od 13 stycznia do 14 lutego br. przez firmę Millward ...
-
Działalność B+R potrzebuje przyspieszenia
... rezultaty badania, którego przeprowadzenie firma Ayming Polska zleciła agencji badawczej Kantar Millward Brown. Jego autorzy poszukiwali informacji na temat prowadzonej przez rodzime ... , że w badaniu wzięły udział firmy z branż, w których badania i rozwój są integralnym elementem działalności. Czy jednak firmy faktycznie nie prowadzą działań B+R ...
-
Mazowsze: pracownicy optymistyczni
... fragment raportu z badania zrealizowanego przez Wyższą Szkołę Zarządzania Personelem i Millward Brown SMG/KRC w ramach projektu „Trendy gospodarcze a zmienność mazowieckiego rynku pracy” w końcu sierpnia 2009, na próbie N=946 respondentów. Do badania dobrano firmy należące do trzech kluczowych dla rynku branż: przemysłu ciężkiego i lekkiego ...
-
Bezpieczeństwo IT w polskich firmach
... w ciągu ostatnich lat. Zarówno duże korporacje, jak również niewielkie firmy muszą stawić czoło wielu współczesnym wyzwaniom. W badaniach „Komputery w fi rmach“ w ramach D-Link Technology Trend, zrealizowanych przez Millward Brown SMG/KRC, skupiono się na tym, jak firmy dbają o bezpieczeństwo, jak planują o nie dbać w przyszłości, jakie ...
-
Zatrudnianie cudzoziemców: pracodawcy nie mają oporów
... S.A. przez instytut Millward Brown S.A. w okresie 20-24.07.2015 r. Próbę pracodawców N=300 dobrano w kwotach dla wielkości zatrudnienia, po 100 wywiadów dla firm małych (10-49 pracowników), średnich (50-249 pracowników) oraz dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem województwa - miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Badanie zostało ...
-
B+R w Polsce. Czy to w ogóle działa?
... , o którym mowa we wstępie, to projekt zrealizowany przez Kantar Millward Brown dla Ayming Polska. Jego celem było podsumowanie 11 miesięcy obowiązywania ulgi B+R. Ankieterzy zebrali dane na temat działalności badawczo-rozwojowej podejmowanej przez polskie firmy, świadomości odnośnie funkcjonowania ulgi B+R oraz planów co do skorzystania ...