-
Wielka Brytania kusi, Brexit nie przeraża
... . marketing i sprzedaż lub produkcję. Jedynie 4 proc. myśli o przeniesieniu głównej siedziby firmy i tylko 3 proc. rozważa przeprowadzkę zaplecza organizacyjnego. W majowym raporcie Ernst ... Wyspach. Jak pokazuje badanie „Migracje Zarobkowe Polaków” przeprowadzone w tym roku przez Millward Brown, 58 proc. badanych myślących o Wielkiej Brytanii ...
-
Pracownicy z Ukrainy już deficytowi?
... zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Personnel Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: Pracodawców – ... oraz dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem województwa – miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Maksymalny błąd pomiaru dla całej próby N=300 to +/- 4,2%, a dla klas ...
-
Rynek pracy: masowe rekrutacje i podwyżki
... employer brandingowej, wpisującej się w całościową strategię firmy – podsumowuje Jarosław Jurak, Prezes Zarządu Danwood S.A. Metodologia badania: Dane prezentowane w ramach Barometru Rynku Pracy IX zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie ...
-
Odroczony termin płatności albo śmierć?
... odpowiedzi udzieliła niemal połowa badanych. W zależności od branży i wielkości firmy ankietowani wyrażali obawy, że brak elastyczności zaowocowałby odpływem od 24 ... fakturowania – mówi Mariusz Hildebrand. Informacje o badaniu Badanie Kantar Millward Brown zrealizowano w formie wywiadów telefonicznych (CATI - wywiady telefoniczne wspomagane ...
-
Praca szuka pracownika
... nawet po osiągnięciu wieku emerytalnego. Świadczą o tym wyniki ostatniego badania Kantar Millward Brown, z których wynika, że plany takie ma blisko 54 proc. Polaków ... Towarzystwa Ekonomicznego. – Ale może to i dobrze, bo ten potencjał ludzki przejmą firmy lepiej zarządzane, będące w stanie więcej inwestować w innowacyjne rozwiązania obniżające koszty ...
-
Podwyżki, nadgodziny i Ukraińcy. Co na brak pracowników?
... instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zrealizowano na próbie pracodawców (N=300) dobranych w kwotach dla wielkości zatrudnienia, po 100 wywiadów dla firm małych (10-49 pracowników), średnich (50-249 pracowników) oraz dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem województwa – miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Maksymalny błąd ...
-
Rynek pracy: czy ktoś się jeszcze boi bezrobocia?
... zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: • Pracowników: Badanie ... oraz dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem województwa – miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Maksymalny błąd pomiaru dla całej próby to +/- 4,2%, a dla ...
-
Agencje PR w Polsce
... wizerunku firmy. Interesujące dane na temat wykorzystania internetowych społeczności przez branżę PR opublikowała pod koniec 2010 roku firma badawcza Millward Brown SMG/KRC ... - Ponadto wciąż prawie 6 procent badanych kojarzy ten termin z reklamą produktów firmy. Uzyskane dane są niepokojące, ponieważ pokazują na jak podatny grunt nadinterpretacji i ...
-
Długi weekend majowy 2014 najchętniej na pikniku
... obejmuje również nadzieje i obawy związane z oceną własnej sytuacji finansowej. Tegoroczna edycja badania dotyczącego wielkanocnych wydatków Polaków zrealizowana została na zlecenie firmy Provident Polska przez firmę Millward Brown SMG\KRC, w 2014 roku, metodą CATI, na próbie losowej 371 klientów firmy Provident.
-
Zatrudnianie cudzoziemców wychodzi z niszy?
... S.A. przez instytut Millward Brown S.A. w okresie 20-24.07.2015 r. Próbę pracodawców N=300 dobrano w kwotach dla wielkości zatrudnienia, po 100 wywiadów dla firm małych (10-49 pracowników), średnich (50-249 pracowników) oraz dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem województwa - miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Badanie zostało ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 49/2019
... Millward Brown aż 89 proc. firm wskazało, że dostęp do wykwalifikowanych pracowników to kluczowy czynnik przesądzający o ich sukcesie, zaraz obok wysokiej jakości świadczonych usług (94 proc.) oraz referencji i poleceń od klientów (95 proc.). – Nasze badania pokazują, że polskie software house’y to firmy ... firmy tworzą oprogramowanie dla większym ...
-
Kryzys zaufania na rynku pracy
... Z dotychczas zebranego materiału badawczego w realizowanym przez Wyższą Szkołę Zarządzania Personelem wraz z Millward Brown SMG/KRC projekcie „Trendy gospodarcze a zmienność mazowieckiego rynku ... , mogą być, do pewnego stopnia, przeciwwagą dla niekorzystnych dla firmy wpływów zewnętrznych, mogą się także przyczyniać do znalezienia rozwiązań, ...
-
Młode matki: ciężki powrót do pracy
... zorganizowana Zdarza się, że powrót mamy po urlopie macierzyńskim do tej samej firmy jest niemożliwy lub utrudniony. Obawy związane ze zwolnieniem ma 27% matek przebywających ... wrześniu i październiku 2006 roku przez Instytut Badania Opinii Społecznej i Rynku Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Fundacji Świętego Mikołaja. W sondażu wzięło udział ...
-
Odpowiedzialny biznes: tu łatwiej o innowacje
... obserwacji własnych (64%) W zakresie innowacji kluczowe są zasoby ludzkie. Firmy ciągle poszukują innowacyjnych rozwiązań, które prowadzą do wzrostu produktywności. Z ... a wyzwania”, zostało przeprowadzone w okresie maj-lipiec 2012 r. na zlecenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu przez Millward Brown SMG/KRC. Przebadanych zostało 70 przedsiębiorstw z ...
-
Rynek pracownika staje się faktem
... 2 zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: Pracowników – Badanie ... oraz dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem województwa – miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Maksymalny błąd pomiaru dla całej próby to +/- 5,8%, a dla ...
-
Sieci handlowe stawiają na alkohole wysokoprocentowe
... to efekt większej aktywności głównie firmy CEDC. Zdecydowanie częściej niż w zeszłym roku promowane były cztery marki należące do tej firmy tj. Żubrówka, Soplica, Absolwent i ... promują wina, które nie cieszą się największą popularnością wśród konsumentów (według Millward Brown to wina czerwone półsłodkie są najczęściej wybierane przez nich, a ...
-
Rynek pracy 2015: co nas czeka?
... lub potencjału – dlatego warto rozglądać się za programami menedżerskimi oferowanymi przez firmy. Ich absolwent będzie miał szanse na pracę również u konkurencji. Co to ... na wyjazd za granicę nadal jest w Polsce duży Z badania przeprowadzonego przez Instytut Millward Brown w początkach 2014 roku wynika, że 83% Polaków myśli bądź myślało o emigracji. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 31/2015
... polskich firm, które zostaną objęte polską edycją międzynarodowego rankingu ReputationZ. Ranking będzie przygotowywany przez firmę badawczą Millward Brown. Oceniane będą m.in. rynkowy sukces firmy, jej dbałość o środowisko i zaspokajanie potrzeb lokalnych społeczności, uczciwość wobec konsumentów. Te działania są wkomponowane w globalny program ...
-
Czy ubezpieczenia dogonią bankowość mobilną?
... obraz zmian modelu biznesowego i operacyjnego, aby umożliwić stopniową transformację firmy i wdrażanie kolejnych rozwiązań niejako przy okazji, aby mieć wdrożone pełne ... na reprezentatywnej próbie polskich konsumentów cyfrowych, we współpracy z Millward Brown. Na potrzeby badania konsumentów cyfrowych zdefiniowano jako osoby, które codziennie ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... consulting; uczę ich, jak korzystać z Instagrama. W połowie to osoby prywatne, w połowie firmy. Przełożenie jest bardzo proste: jeśli masz zasięgi na Instagramie – ... tak charakteryzuje siłę rynku influencerów: „W sierpniu 2015 r. LifeTube we współpracy z Millward Brown stworzył wskaźnik InScore, który pozwala mierzyć »siłę« influencerów, w odpowiedni ...
-
Zatrudnianie cudzoziemców nie jest tanie
... VII zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: Pracowników – Badanie ... oraz dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem województwa – miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Maksymalny błąd pomiaru dla całej próby to +/- 4,2%, a dla ...
-
Utrata pracy nie przeraża. Zobacz dlaczego
... Pracy VII” zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: Pracowników – Badanie ... dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem województwa – miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Maksymalny błąd pomiaru dla całej próby to +/- 4,2%, a dla ...
-
Zakup domu coraz popularniejszy
... chęcią budowy lub zakupu domu będzie się umacniał.” – mówi Katarzyna Cyprynowska z firmy Nowy Adres Sp. z o.o. Plany na najbliższe trzy lata W planach ... . z o.o. (dawniej The Report Sp. z o.o.) przy współpracy z instytutem badawczym Millward Brown SMG/KRC. Pierwsza część badania dotycząca potencjału rynku mieszkaniowego w 5 miastach Polski ...
-
Domowa sieć Wi-Fi u 15% Polaków
... ciągu minionego roku liczba notebooków w polskich domach niemal się podwoiła - wynika z badania D-Link Technology Trend (DTT), przeprowadzonego na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Obecnie notebookami dysponuje 11 procent gospodarstw domowych, a w co szóstym domu z dostępem do Internetu funkcjonuje sieć bezprzewodowa. Więcej ...
-
Świąteczne zakupy online w 2008
Prawie dwa miliony Polaków zrobi w tym roku zakupy świąteczne w Internecie. Z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy D-Link wynika, że sklepy online obsłużą w okresie świątecznym o 65% więcej klientów niż przed rokiem. Wśród kupowanych w Internecie prezentów najwięcej jest ...
-
Sytuacja na rynku nieruchomości 2009
... nie mają teraz jak finansować inwestycji, jak i dla ich klientów. Analitycy firmy doradczej CEE Property Group szacują, że liczba przyznawanych kredytów hipotecznych może jeszcze spaść ... zostało przeprowadzone w formie panelu eksperckiego, przez firmę badawczą Millward Brown SMG/KRC, na zlecenie kancelarii Krawczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2009
... firm yellowpages.pl oraz firmy.net. Na ostatnim dwudziestym miejscu uplasowała się Grupa Gazeta.pl z zasięgiem wynoszącym niespełna 2 proc. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=18 292. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2009
... wzrost o 2 oczka w porównaniu do maja. Dodatkowo na miejscu 7 pojawiła się nowa usługa firmy GG Network - gaduair.pl. Spadek odnotowała witryna lotto.pl, z miejsca 8 w maju na pozycję 14 ... N=17 786. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego ...
-
Polscy internauci mówią politykom NIE
... , może zadecydować o wygranej ugrupowania, które odpowie na ich potrzeby. Kuba Antoszewski, Millward Brown SMG/KRC W przypadku absencji wyborczej można mówić o dwóch jej przyczynach. ... D-Link Technology Trend zostało zrealizowane przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie firmy D-Link Polska w ostatnim tygodniu września 2009 roku na próbie ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2009
... rozpoczął wraz z Google i PKPP Lewiatan w październiku 2009 r. Akcja ta ma na celu zachęcić firmy z sektora MSP do obecności w Internecie, przy czym home.pl w jej ramach oferuje darmowy ... : N=16 497. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na ...
-
Reklama i zmysły
... o percepcję bodźców, które do nas docierają. Reklama nie powinna o tym zapominać. Instytut Millward Brown prowadził przez 18 miesięcy w kilkunastu krajach świata (także w Polsce) ... gdy demonstrowano wszechstronność produktów Tupperware, pomysłowa Brownie Wise, wiceprezydent firmy, dostrzegła siłę tkwiącą w sprzedaży podczas domowych prezentacji. Ta ...
-
Wybieramy polskie produkty
... „Made in Poland”. Jak żywność, to krajowa Najnowsze badania instytutu Millward Brown SMG/KRC pokazują, że większość Polaków sięga po towary i usługi ... pozycja krajowej sieciówki. Trzeba jednak pamiętać, że nawet jeśli właścicielami marek są firmy o zasięgu globalnym, to produkcja najczęściej nadal odbywa się w kraju, z wykorzystaniem miejscowych ...
-
Dzieci jako użytkownicy Internetu
... treści adresowane do rodziców i dzieci - komentuje Wojciech Kowalczyk, dyrektor marketingu firmy At Media. Dzieci rosną w sieci Rosnące znaczenie Internetu w życiu ... " (2010 r., we współpracy z GfK Polonia) i "Trzy targety" (2009 r., we współpracy z Millward Brown SMG/KRC). Informacje o badaniu Informacje o najmłodszej grupie dzieci (3-6 lat) IIBR ...
-
Najcenniejsze marki świata 2011 - produkty luksusowe
... Top 100 Most Valuable Global Brands), opracowywany na potrzeby grupy WPP przez Millward Brown Optimor, istnieje już piąty rok. Jest to jedyne badanie, które przynosi ... dla określenia ich wartości, ponieważ na markę składają się zarówno wyniki biznesowe firmy, jak i jakość produktu, klarowność pozycjonowania i pozycja rynkowa. W rankingu brane są pod ...
-
Najlepsze marki świata a kryzys
... kryzysie będą i tak ograniczać zakupy i wybierać wyłącznie niską cenę!” Joanna Seddon, CEO Millward Brown Optimor, w swym wprowadzeniu do piątej edycji raportu prezentującego 100 najbardziej ... sobie radę, wyjdziesz z tego silniejszy”, czy też „Jesteś podporą swej rodziny, firmy, społeczności… a ja cię w tym wesprę”… Robi to Chrysler, marka Chrysler ...