-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... reklama desktopowa będzie rosła w tempie 10% rocznie. Globalne wydatki na mobile marketing osiągnęły w 2012 roku wartość 8,3 mld USD, co stanowi 9,5% wydatków na reklamę ... całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet zapewni 66% wzrostu ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... przykładu, koncern IKEA zapowiedział w czerwcu br., że umożliwi zakupy przez Internet we wszystkich krajach, w których posiada stacjonarne sklepy. Również kilka dużych ... Szymula, regional director EE w Tradedoubler, członek Rady e-Izby. ANGAŻUJĄCY MARKETING TREŚCI Krzysztof Jagliński, wiceprzewodniczący Rady e-Izby, zwraca uwagę na rosnące z ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... Dzięki nim cyfrowe dane stają się rzeczywistym kapitałem firmy, zaś Internet ulega personalizacji. Namacalnym efektem działań DMP są np. spersonalizowane reklamy ... przeprowadzonym przez Infogroup, 62 proc. marketerów na całym świecie twierdzi, że stosuje marketing z wykorzystaniem danych (Big Data), zaś kolejne 26 proc. planuje w ciągu najbliższych 2 ...
-
Product placement w grach wideo
... wysiłkiem ze strony użytkownika była konieczność rejestracji kopii gry przez internet. W ten sposób firma uzyskała cenne informacje o segmencie graczy. W ciągu 18 miesięcy ... ją z kosztem produkcji całej gry. Podobnie jak na rynku filmowym Entertainment Marketing Association (EMA)15, na rynku elektronicznej rozrywki United Talent Agency, Massie ...
-
Relacje z klientem w e-biznesie
... wykorzystanie potencjału innych klientów w budowie wartości dla klienta, marketing doświadczeń, czyli wykorzystanie rozrywki, nauki czy estetyki w procesie budowy ... zdobycia uwagi. Umożliwia on darmowe odsłuchiwanie wybranego rodzaju muzyki przez internet, oczywiście udostępniając również płatne usługi – w tym wypadku możliwość pobrania utworów ...
-
Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?
... czy pojazdach. Do tej pory jedynie internet jest odporny na recesję – tu przychody z reklam zwiększyły się o 7 proc. - Internet póki co jest tańszym nośnikiem ... , jak marketing szeptany i wirusowy. Takie formy przekazu marketingowego angażują internautów, co w efekcie przekłada się na dużo lepsze zapamiętywanie marki. - Marketing szeptany i ...
-
E-commerce powoli hamuje
... danych GUS, w lipcu 2022 r. w porównaniu z czerwcem br. udział sprzedaży przez internet w sprzedaży „ogółem” zmniejszył się z 8,6 proc. w czerwcu br. do 8,4 proc. w lipcu br ... sprzedawcy powinni teraz inwestować w rozwój własnych kanałów, m.in. content marketing, blog, a nawet serwis tematyczny, materiały edukacyjne wideo, merytoryczny newsletter. ...
-
Korzystanie z internetu 60+. Jak seniorzy surfują w sieci?
... z zakresu e-commerce – mówi Magdalena Grablewska, Head of Marketing w Przelewy24. Formy dostawy. Z jakich firm kurierskich najczęściej korzystają ... internet w ciągu ostatniego półrocza. Znakomita większość jest zadowolona z robienia zakupów online (95%) lub poleciłaby zakupy przez internet swoim znajomym (92%). W kontekście kupowania przez internet ...
-
12 prognoz dla sztucznej inteligencji na 2024 rok
... wiceprezes ds. zaawansowanej analityki, SAS. Sztuczna inteligencja wzmocni odpowiedzialny marketing Odpowiedzialny marketing ma dziś ogromne znaczenie. Oznacza uwzględnienie błędów i ... przyspieszy Technologie takie jak sztuczna inteligencja i analityka IoT (Internet of Things) napędzają ważne sektory gospodarki, w tym produkcję, energetykę i ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... online będą stabilnie wzrastały z kilkuprocentową dynamiką. Swoją pozycję ugruntują marketing w wyszukiwarkach oraz VOD. Dzięki rosnącej popularności smartfonów i tabletów ... reklamę w kolejnych latach. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2011–2014 Internet zapewni 60% wzrostu wydatków ...
-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... równolegle z kilku mediów równocześnie. Dominującym medium (pomijając TV) staje się internet. Potwierdzają to badania przeprowadzone na zlecenie ING Banku. Internet dla internautów jest głównym źródłem informacji, ważniejszym od telewizji, prasy i ... i stał się jedynym z hitów wszech czasów. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... zyskującą coraz większą popularność w sieci są działania SEM (Search Engine Marketing) na które skąldają się kampanie w Google Adwords oraz pozycjonowanie ... za przykład projekt uruchomienia nowej platformy e-learningowej do korepetycji przez Internet. Nikt lub niewielki odsetek ludzi zaintereowanych korepetycjami nie będzie poszukiwał w Internecie ...
-
Które prognozy trendów IT 2018 okazały się trafne?
... Statystyki te z pewnością będą rosnąć, kiedy Urząd Ochrony Danych Osobowych nałoży pierwsze grzywny. Internet of Things – coraz tańszy i dostępny Internet Rzeczy to kolejny z trendów, który wskazaliśmy jako rozwijający się w 2018 roku. ... chmury nasz kraj będzie podążał za globalnymi trendami rozwoju BDaaS. Marcin Zmaczyński, Head of Marketing ...
-
Zachowania konsumentów: omnichannel stracił na znaczeniu
... online 38% internautów, a w grupie wiekowej 35-44 lata - blisko połowa. Przez internet kupowaliśmy głównie środki higieniczne lub detergenty, ale również produkty spożywcze, odzież, obuwie oraz produkty z kategorii zdrowie. Magdalena Grablewska, Marketing Manager w Przelewy24, przyznaje, że migracja konsumentów ze sklepów tradycyjnych do e-commerce ...
-
Veracomp wchodzi na rynki Europy Środkowo-Wschodniej
... na nowe rynki. Firma rozszerzyła umowy dystrybucyjne z firmami: Nokia Internet Communications, Internet Security Systems, Blue Coat (dawniej CacheFlow), F5 Networks, F-Secure, Adaptec, ... i eksploatacji rozwiązań. Istotnym wsparciem dla partnerów z tego regionu będzie również marketing, prowadzony wśród kluczowych użytkowników rozwiązań, który buduje ...
Tematy: veracomp -
Zarządzanie wizerunkiem firmy w Internecie
... : Annual E-mail Addiction Survey, 2008 r.). Badanie dotyczyło różnorodnych zagadnień, m.in. jak kadra zarządzająca może wykorzystać internet do budowania czy podtrzymywania reputacji firmy. Gdy zapytano głównych menedżerów korporacji o efektywność internetu ... które wzięły udział w tym badaniu. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Konsumenci przyszłości: pokolenie XD
... digital media habits of young children”). Dla dzieci do 8. roku życia najważniejszym medium jest wciąż telewizja – internet nie ma szans w tym starciu. Ale po tym etapie rozwoju dziecka telewizor coraz bardziej traci ... nas autentyczności i poważnego traktowania. Tylko tak pokocha nasze marki. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... liczbą użytkowników smarfonów i tabletów, marketerzy zwiększają także inwestycje w mobile marketing. Rosną również budżety na kampanie w social media, w szczególności ... przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet zapewni 59% ...
-
Sektor MSP: lepsze czasy na horyzoncie
... i obuwie (26 proc.), biuro (25,7 proc.), komputery i internet (25,5 proc.). Jak wynika z badań, w okresie nadchodzących 6 miesięcy najbardziej poprawi się sytuacja przedsiębiorstw z branży usług biznesowych (usługi B2B jak doradztwo i konsulting, reklama i marketing, konferencje i targi). Jej przedstawiciele liczniej przewidują poprawę sytuacji ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... względem referencyjnego okresu. Trend ten spowodowany był zmniejszeniem wydatków na marketing najważniejszych reklamodawców, takich jak Provident Polska, Centrum 9 oraz NET CREDIT ... się w całym analizowanym okresie trendy, które obserwujemy w kwartale czwartym 2015 - Internet stracił udział w wydatkach z poziomu 20% SOS do 14%, zyskała natomiast ...
-
Konkurs "Klejnoty PR 2004"
Epr.pl, wortal public relations i komunikacji marketingowej w Internecie, rozpoczął konkurs "Klejnoty PR 2004". Konkurs przyjął niecodzienną dla Internetu formę krzyżówki. Hasła krzyżówki to gra słów lub skojarzeń bezpośrednio nawiązujących do znanych kampanii medialnych. W ten sposób konkurs przypomina o najważniejszych akcjach marketingowych - ...
-
Techniki sprzedaży - strategia sprzedaży
... . Jeśli na przykład sprzedajesz luksusowe samochody, powinieneś skierować sprzedaż i marketing do zamożnych klientów. Najpierw zdecyduj, jaki podział najbardziej pasuje ... Urzędem Statystycznym. Innymi źródłami informacji mogą być czasopisma branżowe, katalogi firm, Internet. Dopilnuj, by liczba klientów stałe rosła Podział grupy docelowej na ...
-
Użyteczność stron www a ich popularność
... duże inwestycje modernizacyjne. W przypadku serwisów z kategorii Media i marketing dobrze oceniono wortal Signs.pl. Pomimo pojawiających się problemów ... – witryny Media Run i Wirtualne Media czy MediaLine. W czołówce kategorii Komputery i Internet znalazły się rozwinięte serwisy, które łączą zalety witryn informacyjnych z funkcjonalnościami takimi, ...
-
E-społeczeństwo: zagrożenia
... przechowuje. Nie każda informacja jest ważna, cenna, przydatna. Wręcz przeciwnie — większość informacji to spam. Internet, symbol Ery Informacji, powstał w zamierzeniu dla celów militarnych, potem się mocno skomercjalizował (marketing, reklamy, handel), spłaszczył (masowa rozrywka i masowa kultura, nie mówiąc o prymitywnym poziomie „czatów”, często ...
-
Prosument - konsument przyszłości
... – klient aktywnie współtworzący produkty i usługi. Polem tej współpracy stał się internet, dzięki któremu przepływ informacji, wiedzy i kapitału jest realnie swobodny i szybki. Objawy prosumeryzmu online Personalizacja Dzięki personalizacji marketing masowy dociera do jednostki. To konsument w procesie tworzenia produktu podejmuje ostateczne ...
-
Sektor MŚP: ocena III kw. 2011 i prognoza IV kw. 2011
... związany z inwestowaniem. MŚP będzie ponosić wydatki w tym kwartale na marketing, reklamę, zakup technologii, remonty maszyn i urządzeń oraz podnoszenie kwalifikacji ... 6,7 proc. Przedsiębiorcy wstrzymują się też przed zakupami nieruchomości (8,2 proc.) oraz wydatkami na Internet, e-sklepy, telefonie internetową (8,7 proc.). Bez wątpienia częściowo ...
-
Zintegrowana kampania marketingowa musi być dobrze zaplanowana
... , kampanię przeprowadzimy, ale będzie to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Każdy praktyk marketing zetknął się z powiedzeniem, że połowa środków przeznaczanych na promocję jest wyrzucana w ... do młodej widowni jest duże prawdopodobieństwo, że najważniejszym medium komunikacji będzie internet. Mamy wtedy do czynienia z wielkim naciskiem na sam pomysł i to ...
-
Branża wydawnicza a e-mail-marketing
Z dobrodziejstw płynących z email marketingu w największej mierze korzystają księgarnie internetowe. Na drugim biegunie znajdują się agencje literackie, które nigdy nie korzystają z tej formy promocji. To niektóre z wniosków płynących z raportu, w którym eksperci GetResponse przyjrzeli się działaniom email marketingowm podejmowanym przez firmy z ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... . – Polscy konsumenci coraz chętniej korzystają z możliwości dokonywania zakupów przez Internet, związku z tym wiele firm, głównie z obszaru handlu, zauważyło potrzebę ... Do nich zaliczają się sektory: Energia – ropa i gaz, Reklama, media i marketing, Produkcja przemysłowa oraz Elektronika, a także branża TSL. Konsultanci Antal zwracają uwagę na ...
-
Convergence 2015: aplikacje dla biznesu od Microsoft
... usług, umożliwiając klientom przewidywanie trendów oraz automatyzację obsługi i pomocy. Windows 10 for Internet of Things – Windows 10 udostępni wersje systemu przeznaczone dla ... i raporty dla popularnych źródeł danych, w tym Google Analytics, Microsoft Dynamics Marketing, Zuora, Acumatica oraz Twilio, będą dostępne już wkrótce. Aktualizacja ...
-
8 zastosowań Big Data, które cię zaskoczą
... , smart-piekarniki, smart-lodówki itd. Według szacunków Cisco do 2020 roku Internet Rzeczy współtworzyć będzie blisko 50 miliardów smart-przedmiotów codziennego użytku. Gartner jest o ... w 2008 roku. Obama, najprawdopodobniej jako pierwszy polityk na świecie, przeprowadził marketing z użyciem danych zakrojony na tak gigantyczną skalę. Być może ...
-
Jak smog rozprzestrzenił się w Internecie?
... W międzyczasie uruchomił się marketing internetowy (gł. maski antysmogowe), którego angażowanie trwało do 12 stycznia. Widoczny był zarówno klasyczny realtime marketing, jak i działania ... ? Przez noc z 7 na 8 stycznia aktywny był fanpage Krakowski Alarm Smogowy; Internet zaczął być aktywny o 8:00 – na fanpage Warszawskiego Alarmu Smogowego i Scyzoryk ...
-
Małe firmy na bakier z IT
... nie wspiera się technologiami. Marketing ma się nieco lepiej Małe firmy nieco bardziej niż w obszarze sprzedaży angażują się w marketing. Połowa ankietowanych przyznaje, ... , zaledwie jedna trzecia pracowników w codziennej pracy wykorzystuje komputer i Internet. Jedna piąta firm wykazuje jakąkolwiek aktywność w serwisach społecznościowych, natomiast ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... Oprócz tego, w Niemczech otworzyliśmy kolejnych 30 stacji z naszym logo. Postawiliśmy na marketing, będąc widocznym na wydarzeniach branżowych, ale także promując markę ... i przedświątecznym oblężeniem sklepów, prezenty pod choinkę kupujemy już od sierpnia. Internet a karty paliwowe Rafael Wroński (Hempelmann Wittemoeller) - Moja logistyka kupowania ...
-
7 trendów technologicznych. Co nam przyniesie IT?
... - jest bez wątpienia rozwój elektroniki użytkowej w kierunku Internetu Rzeczy - IoT (z ang. Internet of Things). Szacunki wskazują, że do 2020 roku w moduł umożliwiający wymianę ... który do tej pory rozwijał się w sieci. Dziś już widzimy, jak z online’u marketing przenosi się na platformy mobilne. Firmy pracują nad najlepszą, komercyjną personalizacją ...