-
Polacy chcą otrzymywać SMS-y o promocjach
... SMS-y z ofertą promocyjną mogłyby ich skłonić do odwiedzenia strony internetowej sklepu lub punktu usługowego w celu bliższego zapoznania się z ofertą. „Direct marketing nie jest już novum, jednak wciąż wielu marketerów ma z tą dziedziną styczność po raz pierwszy. Szczególnie jeśli chodzi o mobilną komunikację ...
-
Nadchodzi reklama osobista
... IAB, sieć staje się coraz ważniejszym narzędziem umożliwiającym dotarcie do klienta. Tylko w zeszłym roku marketerzy wydali o 10,2 proc. więcej na marketing w tym kanale. Co ważne, największą popularnością cieszyła się reklama display, czyli wszelkie formy wizualne, jak np. banery. Stanowiła ona 43 ...
-
Polskie e-sklepy najlepsze?
... opinii były dla nas wskazówką i podpowiadały, jakie zmiany należy wdrożyć w serwisie, aby przyspieszyć i ułatwić proces obsługi klienta” – komentuje Katarzyna Górska, Marketing Manager w Motoricus.com Informacje o badaniu W badaniu satysfakcji zrealizowanym przez Trusted Shops przeanalizowane ponad 2 miliony opinii klientów spośród 12 974 sklepów ...
-
Handel zagraniczny online mocno do przodu
... udało się stworzyć dobrze prosperujący sklep na lokalnym rynku, to 90% pracy ma już za sobą” - tłumaczy Paulina Wardega Chief Marketing Officer w PIXERS i dodaje - „Sprzedaż w swoim kraju i za granicą, różni się tylko kilkoma kwestiami, z których najważniejszą i jednocześnie najłatwiejszą do rozwiązania, jest ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... to odbiorca słysząc ją w radiu automatycznie przypomina sobie spot telewizyjny), jednak, aby to zjawisko wykorzystać trzeba dobrze zaplanować całą akcję, Internet – medium, które zyskuje na znaczeniu w tej kategorii, ale nadal w większości przypadków nie jest wykorzystywane, a szkoda, bo ma dwie duże zalety ...
-
Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy
... ten cel mniej przeznaczają nawet Niemcy, 4,9 mld euro. Polskie firmy na promocję w sieci przeznaczyły w ubiegłym roku 315,2 mln euro. Jednak marketing internetowy nad Wisłą ciągle się rozwija. – Roczne tempo wzrostu szacowane jest na nawet 20 proc., co przy uwzględnieniu mniejszych proporcjonalnie ...
-
Jaka reklama zyskuje zaufanie?
... w gazetach. „Badanie pozwoliło zaobserwować ogólny trend, zgodnie z którym młodsi konsumenci są bardziej ufni w stosunku do reklam powiązanych z nowymi technologiami jak internet, mailing, czy reklama w kinie, zaś u starszych większe zaufanie budzą prasa i programy z produktami lokowanymi” – podsumowuje Weronika Niżnik, Digital Research Manager ...
-
Najlepsze linie lotnicze według podróżujących
... najlepiej spisujące się firmy, ale także pomóc usprawnić usługi tym liniom, które nie znalazły się na liście – mówi Magdalena Greloff, marketing manager Skyscanner Informacje o badaniu W rankingu pod uwagę brane były linie, które w ciągu miesiąca przewiozły ponad tysiąc pasażerów korzystających ze Skyscanner ...
-
Wybory parlamentarne: o wynikach zdecydowała aktywność w social media?
... stylu, trzeba także nauczyć się korzystać z możliwości, jakie w tym względzie dają nowe media . Przypomnijmy, że głównie dzięki datkom zbieranym przez Internet oraz spotom na Youtube z poparciem celebrytów w 2008 r. Barack Obama uzyskał przewagę nad Hilary Clinton – dodaje CEO Prime Time PR. A o tym ...
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
... , że skuteczność takich działań promocyjnych marki jest łatwa do zmierzenia. Siła dobrego contentu Badania pokazują, że w porównaniu z kampaniami reklamowymi, content marketing generuje o 62 proc. mniejsze koszty, a jednocześnie może zapewnić nawet 3 razy więcej leadów sprzedażowych. Stąd też przemyślane działania content marketingowe są ...
-
Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?
... banner przedstawiający wspomniane modele okularów przeciwsłonecznych. Niedługo potem, otrzymuje wyczekiwaną premię i postanawia wydać ją na planowany zakup. Przeglądając internet, napotyka na spersonalizowany banner z oglądanym wcześniej modelem okularów przeciwsłonecznych wraz z informacją o limitowanej czasowo promocji. Dysponując gotówką i mając ...
-
Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?
... kontaktu klienta z firmą, ale również te odpowiedzialne za sprzedaż. Mobilny klient Podstawą we wprowadzaniu omnichannel w e-sklepie jest dostosowanie kanałów wykorzystujących internet do obsługi przez urządzenia mobilne. W tym celu należy zastosować technologię responsywną (RWD) lub stworzyć specjalną aplikację sklepu. Jest to niezwykle ...
-
Telemarketer: wizerunek w mediach
... jako natrętnych i niechcianych rozmówców. Media branżowe częściej aniżeli inne przedstawiały zawód jako dobrą podstawę do przyszłej kariery handlowca, czy marketingowca. Internet najaktywniejszym źródłem informacji o call center Na temat branży call center w roku 2015 opublikowano 7299 informacji. Największy udział w przekazie miały publikacje ...
-
E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?
... przychody e-biznesu poprzez aktywizację tej grupy? Prawdopodobieństwo sprzedaży danego produktu stałemu klientowi wynosi od 60 do 70 proc – wynika z danych Marketing Metrics. Z kolei w przypadku użytkownika, który odwiedza sklep po raz pierwszy wynosi ono od 5 do 20 proc. Jak podkreślają eksperci z Sociomantic ...
-
Czy e-payment to już norma?
... płatności e-payment oraz którzy oferenci są najczęściej przez nich wybierani. O komentarz do wyników badań zespół idealo poprosił Igę Mrowińską, PR & Marketing Specialist w Przelewy24 – jednym z wiodących systemów płatności internetowych na polskim rynku. E-payment w 82% polskich sklepów Powodów, dla których konsumenci tak chętnie ...
-
Domeny internetowe. Koniec z .com?
... po prostu zarezerwować domenę dla siebie i przekierować ją na główny adres w celu zwiększenia ruchu na stronie, jak to zrobił sprawny.marketing czy gastop.group. Zmiana postrzegania domeny Co to wszystko oznacza dla zwykłych użytkowników Internetu? Pojawiające się nazwy z nowymi domenami zmuszają ...
-
Omnichannel. Tego nie można lekceważyć
... doskonałe przykłady na media służące obsłudze klienta lub informowaniu konsumentów o nowych okazjach i funkcjach sklepu. Z social media wiąże się również content marketing, który także może być ważną wartością dodaną dla konsumentów. W nieznacznym stopniu może on zwiększyć zaufanie klientów. Według 3% konsumentów o wiarygodności sklepu ...
-
Ślub od pierwszego wejrzenia: hit czy kit? Trwa dyskusja internautów
... internetowych komentatorów, dają solidną podstawę do wykorzystania programu w komunikacji mediach społecznościowych: choćby przez działania marketingu w czasie rzeczywistym i związany z tematem programu marketing treści. Czytaj także: - Trwa sezon "nie mam się w co ubrać". Co na to media społecznościowe? - Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki ...
-
E-zakupy: co najchętniej kupujemy przed świętami?
... są traktowane na równi z otrzymaniem prezentu tradycyjnego, a często nawet jako coś bardziej atrakcyjnego ─ wyjaśnia prof. Grzegorz Mazurek, kierownik studiów podyplomowych marketing w internecie w Akademii Leona Koźmińskiego. Grudniowe zakupy rok temu Jak pokazują dane Gemiusa, w ostatnim miesiącu 2015 roku niemal trzy czwarte użytkowników ...
-
Call center walczy o dobre imię
... (451), mazowieckim (397) i kujawsko-pomorskim (373), najmniej – w lubuskim (59), opolskim (74) i świętokrzyskim (107). Zdecydowanie najpopularniejszym źródłem informacji był internet – 84 proc. Najczęściej monitorowano materiały w branżowych mediach call center: Forumcallcenter.pl, Ccnews.pl i Outsourcingportal.eu. - W dalszym ciągu najwięcej ...
-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... Internet rzeczy, Big Data, cyfryzacja i w końcu sztuczna inteligencja to terminy, bez których trudno mówić o codzienności. ... takich jak rozpoznawanie mowy, identyfikowanie obrazów lub tworzenie prognoz). Motoryzacja, medycyna, HR, IT, finanse, marketing, e-commerce, retail, handel - niemalże w każdej branży AI może pomóc rozwijać biznes. Uczenie ...
-
Fake news nie tylko w social media
... twórca czytanych przez nas treści. Powód jest prosty – często to, w co wierzymy, tłumaczy sposób, w jaki rozumiemy świat. Karolina Matyska, Content Marketing Manager w
-
Phishing: czym jest, jak mu zapobiec i co robić, gdy się nie uda?
... stronach i unikanie otwierania podejrzanych linków. Dzięki temu phishing może być problemem, którego uda się nam uniknąć. Marcin Zmaczyński, Head od Marketing CEE w
-
Chmura obliczeniowa zyska narodowość? Rządy podejmują działania
... się do myśli, że Internet jest jedną wielką, globalną wioską, to co raz częściej dostajemy dowody na to, że takie wyobrażenie nie zawsze jest prawdziwe. ... Strategia multicloud może pozwolić uniknąć problemów z dostępem i bezpieczeństwem danych jednocześnie umożliwi dostęp do unikalnych oferowanych usług. Marcin Zmaczyński, Head of Marketing CEE w ...
-
Świat żegna pliki cookies. Co nas czeka bez ciasteczek?
... także mieć sieci reklamowe oferujące reklamę kontekstową, a także specjalistyczne serwisy internetowe, które ów kontekst do wyświetlanie reklam będą dostarczać. Content marketing stanie się więc bardziej istotny nie tylko jako element działań „typowego” SEO, rozumianego wąsko, jako pozycjonowanie w wynikach organicznych, ale także ...
-
Sklepy internetowe. Intensywny rozwój i co dalej?
... dla sklepów internetowych dość wymagającym okresem ze względu na obowiązujące od maja 2018 roku rozporządzenie RODO. Jak podkreśla Oliwia Tomalik, Marketing Manager w Shoper: – Unijne przepisy wymusiły na sprzedających podjęcie realnych kroków, zwiększających bezpieczeństwo i komfort kupujących. Jak to wszystko wpłynęło na sprzedaż ...
-
Zakupy na raty popularniejsze niż przed pandemią. Dlaczego?
... . potwierdziło, że co dziesiąta osoba w ciągu ostatnich dwóch miesięcy kupowała coś na raty. Co siódma osoba dokonała swoich zakupów przez internet, tylko 3% badanych wybrało się w tym celu do sklepów stacjonarnych. Najwyraźniej zakupy online to trend, za którym podąża coraz więcej konsumentów ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... pozór jeszcze prostsze w obsłudze). Reklama z algorytmami w tle Niejako po drugiej stronie spektrum względem SEO znajduje się SEM, czyli Search Engine Marketing. Pierwotnie oba pojęcia były bardzo wyraźnie odseparowywane, ponieważ technologie reklamy internetowej były na tyle jednowymiarowe, że w żaden sposób nie mogły ...
-
Komunikatory internetowe: szczyt popularności już za nimi?
... też ze sobą integrować. Nawet Meta (dawniej Facebook), mimo zapowiedzi, nie wprowadziła wysyłania wiadomości z Messengera na Instagramie - zauważa Maja Wiśniewska, Marketing Manager SMSAPI. Zwykłym użytkownikom już teraz trudno spamiętać wszystkie miejsca, gdzie mogą czatować, biznesy mają jeszcze trudniej, bo w obecność w każdym ...
-
Kryptowaluty w sieci 2022: o czym mówią internauci?
... narodem na świecie. Influence Score, który wskazuje najbardziej wpływowe treści w Internecie, wyniósł w tym wypadku 10/10 - mówi Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne. Połowa wypowiedzi dotyczy Bitcoina Kryptowalutą, o której w polskim Internecie mówi się najwięcej, jest zdecydowanie Bitcoin, którego dotyczyła co druga wypowiedź ...
Tematy: kryptowaluty, Bitcoin, inwestowanie w kryptowaluty, Ethereum, Twitter, Facebook, TikTok, social media -
Twórcy internetowi stawiają na lifestyle i media społecznościowe
... jest też podróżników relacjonujących w mediach społecznościowych swoje wojaże. Rośnie również grupa profesjonalistów, dzielących się w wiedzą ze swojej branży, takiej jak marketing i sprzedaż czy rozwój biznesu online. Zróżnicowanie tematyczne tworzonych treści pokazuje, że aby wybić się w gąszczu internetowych treści nie trzeba, a być ...
-
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
... proces zakupowy, oferując natychmiastowe odpowiedzi na pytania kupujących oraz przedstawiając spersonalizowane rekomendacje produktów. Sztuczna inteligencja w połączeniu z marketing automation pozwoli na tworzenie w pełni zautomatyzowanych, ale jednocześnie spersonalizowanych ścieżek zakupowych. Sprzedawcy, którzy zaimplementują te rozwiązania ...
Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online, sprzedaż internetowa, handel internetowy, sklepy internetowe, handel transgraniczny, cross-border shopping, influencer marketing, AI, chatboty, automatyzacja, omnichannel, SEO, content marketing, CRM, sprzedaż subskrypcyjna, platforma marketplace, rok 2025 -
Czy ktoś jeszcze klika banery reklamowe?
... w jego kręgu zainteresowań, tylko go poirytuje i sprawi, że zainstaluje w przeglądarce adblockera. Marketing masowy jest dziś nie tylko technologicznym archaizmem, lecz także marnotrawieniem ... 30 GB nowych danych. Mniej więcej tyle „ważył” cały Internet blisko 20 lat temu. W ciągu kwadransa Internet rozrasta się średnio o 20 biliardów bitów danych ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... smarfonów i tabletów sprawia, że rosną także inwestycje w mobile marketing. Zwiększają się również budżety na kampanie w social media, w szczególności na ... przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet zapewni 68% wzrostu ...
-
Opinie internautów a decyzje zakupowe
... w częstszym zadawaniu pytań o interesujące ich marki, produkty, czy usługi (31 proc.). Marketing szeptany, czy koleżeńska pomoc Internauci, którzy kupują w sieci są w bardziej podatni ... prawdziwości tych komentarzy osobiście. Internet i co więcej Prawie 85 proc. badanych użytkowników sieci zaznaczyło internet jako miejsce, gdzie szukają informacji o ...