-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
... jest wystarczający? W USA już ponad 80% internautów w korzysta z sieci poszukując tematów związanych ze zdrowiem. Co ciekawe, eksperci wypowiadają się, iż Internet stał się bardziej wiarygodnym źródłem informacji o lekach niż telewizja i radio oraz sami aptekarze. Czy wraz ze wzrostem wymagań użytkowników Internetu ...
-
Polski rynek telekomunikacyjny
... w zakresie usług w sieci stacjonarnej, ruchomej, usług dostępu do sieci Internet oraz usług odbioru programów telewizyjnych. Badanie przeprowadzono na 1616 osobowej ... Dostępność Internetu jest w Polsce zróżnicowana. Niespełna połowa Polaków korzystała z sieci Internet w ciągu ostatniego miesiąca (45%), z czego najwięcej osób łączyło się z siecią we ...
-
Klienci a rynek telekomunikacyjny 2008
... posiada w swoim gospodarstwie domowym komputer. Prawie cztery piąte (79,6%) gospodarstw domowych posiadających komputer ma w domu dostęp do sieci Internet. Większość Polaków korzystała z sieci Internet w ciągu ostatniego miesiąca (59,1%), z czego najwięcej osób łączyło się z siecią we własnym domu lub w pracy. Polscy użytkownicy Internetu ...
-
Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana
... Ta kopalnia wszechstronnej wiedzy pozwala pozyskać specjalistyczne materiały niezbędne do pracy i nauki. Internet zorientowany jest na wygodę użytkownika. Umożliwia dokonanie zakupów, przeprowadzenie aukcji czy skorzystanie ... pomiędzy użytkownikami a właścicielami serwisów internetowych. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Wydatki na reklamę online wzrosną
... 1-4) – są to najlepsze wyniki wśród wszystkich mediów. Powyższe wskaźniki odnoszą się do ogółu respondentów, natomiast wśród ankietowanych aktywnie wykorzystujących Internet w swojej strategii komunikacji reklamowej są jeszcze lepsze. Celem badania, które Związek chce przeprowadzać cyklicznie, jest określenie częstotliwości wykorzystywania różnych ...
-
Jak zachować prywatność w sieci?
... społecznościowym kierowanie wysyłek z wirusem zaszytym w pliku mp3 do osób zainteresowanych np. muzyką stało się dziecinnie proste. Cyberprzestępcy delegalizują marketing? Ustawa z 2002 roku, która uregulowała zasady masowego rozsyłania e-maili, znacznie utrudniła pracę marketerom, niewiele bardziej powstrzymując cyberprzestępców. Prawo ...
-
E-branding: kreowanie marki w Internecie
... . Spowodowane jest to zarówno przez szybki rozwój technologii cyfrowych, jak i przez Internet, który stał się w dzisiejszych czasach „wszechobecnym” medium. Branding w tym ... podobnym profilu, a także linki sponsorowane. Coraz popularniejszy staje się także tzw. marketing wirusowy, czyli forma promocji polegająca na zapoczątkowaniu sytuacji, w której ...
-
Social media w różnych branżach
... Badania Internetu, Internet stanowi medium najczęściej wykorzystywane przez polskich użytkowników Internetu w celu znalezienia informacji na temat zdrowia, chorób i leczenia. Dotarciem do potencjalnych klientów poprzez serwisy mediów społecznościowych są zainteresowane firmy farmaceutyczne, gdyż wydają ponad 32% budżetu na marketing na pozyskiwanie ...
-
Nowe oferty pracy V 2010
... ofert dotyczących zatrudnienia w tych branżach było o jedną czwartą więcej niż w kwietniu. Na przeciwnym biegunie – spadkowym – znalazły się takie branże jak marketing / reklama / PR (miesięczny spadek liczby ofert o 17 procent), badania i rozwój (spadek o 16,5 procent), Rolnictwo / Leśnictwo / Ochrona środowiska (spadek o 16 procent ...
-
Mass mingling daje wiele możliwości
... i anonimowość. Obecnie sieć sprzyja łączeniu i kontaktom z innymi ludźmi. Wydaje się, że nowy trend, w którym internet inicjuje spotkania w świecie rzeczywistym, zostanie łatwo i ochoczo przyjęty. Wiele milionów, zwłaszcza młodych ludzi, ... zaczną się przenikać na niespotykaną dotąd skalę... Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Sezon turystyczny 2010: podsumowanie
... kultury i cywilizacji egipskiej, to śmiało mogą je przełożyć także na nowoczesny marketing i turystyczną sprzedaż. W 2008 roku do Egiptu poleciało 600 tys. ... W sezonie LATO 2010 widać wzrosty w wylotach z portów regionalnych. Analizując oferty sprzedawane przez Internet, Wakacje.pl i EacyGo.pl wyłoniły kolejne porty lotnicze z największymi udziałami ...
-
Bezpieczne świąteczne zakupy online
... internetowej. Pierwszy nie zawsze jest lepszy: nie ograniczaj się wyłącznie do pierwszych stron znalezionych przez wyszukiwarkę Osoby odpowiedzialne za reklamę i marketing robią wiele, aby ich oferty znalazły się na samym początku wyników wyszukiwania. Liczą na to, że konsumenci potraktują pierwsze wyniki ...
-
Strony internetowe - technologia flash
... coraz bardziej przyzwyczajeni do treści audio i wideo on-line. Przekazy te – łatwe i atrakcyjne w odbiorze, o ile tylko nie nazbyt natrętne – stopniowo opanowują Internet. Większe możliwości kosztują Barwna, dynamiczna strona WWW może świetnie sprawdzać się w wielu branżach. Faktem jest jednak, że zbudowanie serwisu we ...
-
Pinterest a sprzedaż w e-commerce
Jest takie miejsce w Internecie, gdzie liczba zdjęć kotów przekracza granice zdrowego rozsądku, a wszechobecna słodycz leje się strumieniami. Chodzi oczywiście o Pinterest, internetowy fenomen, który ostatnio zyskał bardzo na popularności. Najnowsze badania pokazują, że może on być dobrym narzędziem do zwiększania sprzedaży w sklepach ...
-
Pinterest wzbudza emocje
... zareagował poprzez lepszą ekspozycję dla zdjęć w aktualnościach oraz profilach firm i użytkowników. To trochę patetyczne, ale internet pokazuje, że obraz mówi więcej niż 1000 słów. Nie trzeba daleko szukać serwisów internetowych ... nowych i innowacyjnych zastosowań tej platformy w przyszłości. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Tablety napędzą ruch w Internecie
... cyfrowe o elementy mobilne, tablety są urządzeniami coraz częściej wybieranymi przez klientów” – powiedział Brad Rencher, wiceprezes i dyrektor generalny działu Digital Marketing Business firmy Adobe. „Dyrektorzy ds. marketingu cyfrowego najpierw optymalizują swoje treści cyfrowe i inicjatywy marketingowe pod kątem technologii mobilnych, ze ...
-
Dynamiczny remarketing
Internet dla reklamodawców jest źródłem możliwości, z których istnienia nie zawsze zdają sobie sprawę. Rozwój nowych technologii oraz postępująca innowacyjność wywarły ... się że PRP i RTB będą coraz częściej wykorzystywanymi narzędziami przez domy mediowe i sklepy internetowe. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Tożsamość w sieci
... ochronę. Typowy zakupowicz. Ten typ osobowości charakteryzuje się tym, że traktuje internet jako podstawowe narzędzie, jeśli chodzi o zdobywanie informacji o produktach i dokonywanie zakupów. ... , jak np. płatności mobilnych”- komentuje Luiza Derek, Business Leader Marketing & PR Head, Poland. Metodologia W okresie od listopada 2012 do marca 2013 ...
-
Branża e-commerce a Gwiazdka 2013
... 44%, a w 2010 było to odpowiednio 40% ankietowanych. Ponad 36% prowadzących sprzedaż przez internet szacuje, że obroty i wyniki sprzedaży będą na zbliżonym poziomie, jak w roku 2012 ... dodatkowych kosztów – mówi Tomasz Tybon, odpowiedzialny w DreamCommerce za sprzedaż i marketing. Z badań wynika, że właściciele sklepów działających na rynku ponad 3 ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
... są dla nas wskazówką do dalszych działań, a naszym głównym celem jest tworzenie aktywnej społeczności wokół samej marki – mówi Łukasz Kuleta, Marketing Manager w Ferratum Bank Ltd. Najwięcej pozytywnych ocen fanów (49 pozytywów) zebrało Kredito24.pl, które działa zarówno na Facebooku, gdzie ma ...
-
Jak polscy internauci postrzegają e-handel?
... proc.) i problemy z dostawą (28 proc.). ─ Nadal najczęściej wymienianym powodem niekupowania przez internet jest obawa o bezpieczeństwo i choć problem w istocie jest marginalny, to ... o jego prawach i nie mam tu na myśli samego regulaminu, ale marketing aspektu bezpieczeństwa. ─ Dobrym pomysłem jest informowanie klientów na każdym kroku ścieżki ...
-
Big Data? Nie, to już Hellabytes, czyli piekielnie dużo bajtów
... Sieć aktualnie liczy ponad 6 ZB (zettabajtów) danych. Po przeczytaniu tego tekstu Internet rozrośnie się o kilkanaście petabajtów. Zetta, Yotta, Hella – czyli Sieć w bajtach ... 120 proc. Otwieramy nową epokę, jeśli chodzi o reklamę w Internecie: Big Data Marketing. Kończy się era masowych ataków reklamowych i strzelania na oślep, gdzie popadnie, ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... przez nie ceny. Lektura raportu nasuwa jeden kluczowy wniosek: Internet nie przyczynił się do zamknięcia aptek stacjonarnych - okazuje się, że zaledwie ... z aptek internetowych. Największy udział ruchu na stronach aptek ma SERP (marketing w wyszukiwarkach) i związane z nim bezpośrednie działania reklamowe. Na to stawiają najwięksi gracze. Największy ...
-
Programmatic nie tylko dla e-commerce
... komórkowej. Przekaz reklamowy dostarczony konkretnemu internaucie, we właściwej chwili i miejscu, może szybko zaowocować pożądaną przez marketera akcją. Turystyka a real time marketing Dostępność i ceny biletów lotniczych czy wyjazdów organizowanych w ramach biura podróży potrafią zmieniać się z minuty na minutę. Dla klientów oznacza to ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... ponieśli przedsiębiorcy reprezentujący branżę modową. Z analizy wynika, że najwięcej w marketing, podobnie zresztą jak w analogicznym okresie ubiegłego roku, zainwestowali producenci odzieży. Tuż ... największych portalach ogólnotematycznych: Wp.pl, Onet.pl i Gazeta.pl. Internet jest jednym z najważniejszych kanałów sprzedaży dla tej branży dlatego ...
-
7 innowacji, które pozytywnie wpływają na rozwój firmy
... rozwój firmy, musi być na czasie z technologią. W czasach czwartej rewolucji przemysłowej możliwości Internetu i związane z nim automatyzacja, analiza danych czy Internet rzeczy (Internet of Things) są głównymi obszarami, na których powinno koncentrować się każde przedsiębiorstwo w myśleniu o swojej przyszłości. Analiza Big Data, czyli ogromnych ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... wybierane w zależności od określonych celów. Na koniec dnia każdy menadżer odpowiedzialny za marketing on-line chciałby osiągnąć jak najwyższy wskaźnik ROI, ale powinien przy ... mediach społecznościowych, a nawet na temat tego, z jakich urządzeń korzysta przeglądając internet. Następnie, algorytm uczenia się maszyn określa, kiedy jest największe ...
-
Jak przygotować sklep internetowy na Czarny Piątek?
... płacenia kartami debetowymi lub kredytowymi. 3. Narzędzia zwiększające efektywność Doskonałym przykładem na zwiększenie świadomości klientów o świątecznych okazjach może być e-mail marketing, który należy do jednych z najbardziej skutecznych sposobów dotarcia do konsumenta. Warto przy tym pomyśleć o partnerstwie z wyspecjalizowaną firmą oferującą ...
-
Mobile coraz silniejszym trendem w zakupach online
... na całym świecie, a w Europie Północnej oraz w Japonii stanowi już ponad połowę całej sprzedaży przez internet. W zestawieniu nie zabrakło również Polski. Czy i w naszym przypadku można mówić o boomie na mobilne kupowanie? Rezultatom ... zakupu za pomocą smartfona, samą płatność woli wykonać korzystając z komputera – mówi Piotr Anuszczyk, Marketing ...
-
Czy zmiana pracy kogoś jeszcze interesuje?
... – mówi Tomasz Ślęzak, Wiceprezes Work Service S.A. – Z tego względu na znaczeniu zaczyna zyskiwać marketing rekrutacyjny, który pozwala m.in. za sprawą mediów społecznościowych nawiązywać bezpośredni kontakt z potencjalnymi kandydatami – dodaje Ślęzak. Internet wygrywa ze znajomymi Polacy, którzy aktywnie planują poszukiwać nowej pracy, w pierwszej ...
-
Seniorzy na łowach, czyli najstarsi internauci też kupują online
... , w którym aż 62% osób deklarowało, że nie robi zakupów przez internet. Centrum Badania Opinii Społecznej podaje, że w grupie wiekowej 55-64 lata odsetek ... chętniej korzystają z dostępu do sieci niż jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu. Jednak marketing zdaje się tego nie dostrzegać. Pojawiają się w reklamach farmaceutyków, finansów i żywności. W ...
-
Sklepy internetowe wychodzą z garażu
... jak i za granicą. Taki kierunek rozwoju podyktowało podążanie za klientami i praca nad ich zadowoleniem. Główne działy w firmie to logistyka, analityka i marketing - wyjaśnia Łukasz Szeląg ze sklepu Desportivo. - Tegoroczny raport Shopera pokazuje, że według sprzedawców najlepsze przełożenie na sprzedaż ma systematyczne wzbogacanie ...
-
6 rzeczy, o których muszą pamiętać e-sklepy, ruszając na podbój świata
... zamiarem nosi się co siódmy właściciel e-sklepu. I wprawdzie internet daje dziś ogrom możliwości, to jednak ekspansja za granicę wcale nie ... automatyczne pojawienie tych opcji dostawy przy wyborze odpowiedniej wersji językowej strony. 4. Marketing i reklama W prowadzeniu e-biznesu za granicą dodatkowych trudności przysparza brak znajomości lokalnego ...
-
Jakie sklepy internetowe dominują na polskim rynku?
... to nominalnie kilkaset nowych sklepów tylko w tych dwóch kategoriach! - podkreśla Oliwia Tomalik, Marketing Manager w Shoper - Ewidentnie mamy do czynienia z efektem pandemicznym. Internetowi ... wynalazkach, które podbiły rynek dzięki obejściu tradycyjnych kanałów dystrybucji przez internet, co stwarza mylne wrażenie, że e-handel napędza sprzedaż ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... czyli poniżej 1%). Sytuacja w poszczególnych mediach jest jednak zróżnicowana. Niekwestionowanym liderem wzrostów jest internet, którego wzrost w stosunku do roku 2020 przekroczy 12%, zaś w stosunku ... .6% udziału tego medium w torcie reklamowym. To kolejny rok kiedy internet zbliża się do bycia największym medium reklamowym na rynku polskim. Wzrosty ...