-
Zakupy grupowe: trzecia fala Internetu
... r., wspierany przez trzech głównych niemieckich inwestorów – Otto Group, Holtzbrinck Ventures oraz Samwer Brother’s Rocket Internet. Są to firmy, które wcześniej z powodzeniem zainwestowały w m.in. takie portale, jak Facebook, LinkedIn czy ... grupowe będą trzecią falą Internetu również w Polsce. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... do robienia zakupów, natomiast w Indiach spodziewany jest rozwój zakupów biletów przez Internet, dzięki czemu internauci unikają długich kolejek na dworcach. W wymiarze globalnym ... ) marketerzy mogą lepiej planować, monitorować i dostosowywać swoje działania do potrzeb. Marketing wirusowy nie jest już postrzegany jako „fajny dodatek”, lecz staje ...
-
Zmiany w Google w 2010
... wynikach wyszukiwania. Także według pierwszych analiz podsumowujących te zmiany, możemy powiedzieć, że marketing w Google i z Google będzie „nieco” droższy. Czy skuteczniejszy, to się okaże w ... wprowadza zdjęcia do reklam – Product Ads W 2010 roku Google zrozumiało, że Internet to świat obrazu. Poza już wyżej opisywanym podglądem stron w wynikach ...
-
Google Plus goni Facebooka
... firmy i internautów Eksperci wskazują, że pozycja monopolisty daje FB potężną siłę. Chce kontrolować prawie wszystko (A. Małkowska – Szozda, Prawo monopolisty, Media & Marketing Polska, Nr 07-08/2011, s. 61-63.). Niedawno FB dopasował swoje własne zasady do lokalnego prawa polskiego. Reguły prowadzenia działań komercyjnych na platformie ...
-
Wizerunek w Internecie a szukanie pracy
... w tzw. realu – czyli poznaliśmy osobiście. To również ludzie, których znamy poprzez Internet. Czytamy prowadzone przez nich blogi, wymieniamy się informacjami w serwisach społecznościowych ... lub wpisów. 17% używa jedynie pseudonimów w trakcie Internetowej komunikacji. Przemysław Bemben, marketing developer w Praca.pl zwraca uwagę na to, że pseudonimy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... być kontynuowany. Internet od dłuższego już czasu jest tym medium, które napędza wzrost całej branży mediowej w Polsce. W pierwszej połowie 2011 internet odpowiadał za ... w torcie w pierwszym półroczu 2011. Na kolejnych miejscach znalazły się odpowiednio: marketing w wyszukiwarkach (SEM – 34%), ogłoszenia (18%) oraz e-mail (7%). Wszystkie typy reklam ...
-
Znane marki a SEO
... , to jednocześnie prestiż. W przypadku przedsiębiorstw, których zasadniczym kanałem sprzedaży nie jest Internet, pierwsza pozycja to głównie prestiż. Należy pamiętać, że w Internecie firmy nawet ... . SEO to niezbędny element każdej kampanii marketingowej dla firm, które Internet traktują jako główny kanał sprzedaży. Ale nie tylko. SEO pomaga ...
-
Czy jesteśmy gotowi na nowe technologie?
... mówi Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej S.A. odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. – Dlatego usługi cyfrowe uczyniliśmy jednym z naszych priorytetowych celów. Stąd takie ... potrzebny do załatwienia spraw – dodaje. Najmniej skorzy do załatwiania spraw przez Internet są mieszkańcy wsi, jednak i w tej grupie prawie połowa badanych jest ...
-
E-commerce: czekam na e-galerię
... ? Cóż, wciąż jeszcze czekamy na powszechny system szybkich i bezpiecznych mikropłatności, zwłaszcza przez telefon. Wciąż jeszcze internet w urządzeniach mobilnych jest na tyle słaby i chwiejny, że zniechęca do zawierania transakcji tą drogą. ... z tym w biznesie czasem jest właśnie najtrudniej. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Szybkość Internetu przyczyną frustracji
... okazały się być stabilniejsze. Po podłączeniu wielu urządzeń do jednego łącza najwolniejszy internet mieli Hiszpanie i Włosi. Taki stan rzeczy wywołał irytację odpowiednio u ... w satysfakcję stosując intuicyjne i proste w konfiguracji routery Wireless AC – mówi Kamil Rusjan, Marketing & PR Manager z D-Link Polska. - Umożliwiają one nie tylko szybsze ...
-
Jak pozyskać klientów za pomocą strony www
... wiadomo do końca co z nimi zrobić, aby uzyskać realne korzyści biznesowe. Niestety, tyczy się to znacznej część osób odpowiedzialnych za marketing internetowy – wielu po prostu nie wie do końca co zrobić z nowo utworzonymi treściami (oprócz umieszczenia ich na stronie internetowej i zamieszczenia ...
-
Wybory samorządowe 2014: internetowa walka o wyborcę
... posiada obecnie Internet. Wydaje się więc czymś oczywistym, że partie polityczne w walce o pozyskanie wyborców ... jak partie polityczne wykorzystują w przedwyborczych działaniach email marketing, komunikację w mediach społecznościowych oraz promocję w wyszukiwarce Google. Email marketing nie jest popularnym narzędziem komunikacji partii politycznych ...
-
Reklama w Internecie górą
... – 66 proc., a na końcu jednoosobowe działalności gospodarcze – 53 proc. Internet to potęga! Najczęstszą formą reklamy jest pozycjonowanie własnej ... targach (6 proc.), w telewizji (4 proc.), w trakcie bezpośredniego kontaktu z klientem, przez marketing szeptany (2 proc.), media społecznościowe, podczas eventów i konferencji, przez stronę internetową, ...
-
Chcesz założyć sklep internetowy? Sprawdź, od czego zacząć
... Obecnie wszystko jest uproszczone. Poszczególne etapy założenia działalności można sfinalizować przez Internet. Aby założyć swój biznes należy zarejestrować swoją firmę, uzyskać ... np. tworząc grafiki do mediów społecznościowych lub do kampanii Google AdWords. 5. Marketing przede wszystkim! W przypadku sklepu internetowego walka o klienta nie różni ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... – w tym roku będzie wart 33 mld zł. Sprzedaż detaliczna poprzez Internet rozwija się w błyskawicznym tempie. E-handel notuje prawie co roku wzrosty rzędu kilkunastu ... jako że poszerzenie kręgu odbiorców wymagało sporych pieniędzy, przede wszystkim na marketing. Tymczasem obecnie autorskie stroje można wystawić na aukcji internetowej i sprawdzić, czy ...
-
Nowe technologie w firmach: jak przebiega cyfrowa transformacja?
... następujące oceny: (Skala: 1–100. 1 = bez znaczenia, 100 = duże znaczenie). Internet rzeczy: 59 Przetwarzanie w chmurze: 59 Kognitywne przetwarzanie danych: 55 Uczenie ... strategie, aby wykorzystać cały potencjał cyfrowej transformacji” — mówi Mark Boulton, Chief Marketing Officer (CMO) w korporacji IFS. Informacje na temat ankiety W ankiecie wzięło ...
-
Black Friday okazał się chwytem marketingowym
... wytłumaczalna. Po pierwsze Polacy cenią sobie wygodę, po drugie zakupy przez internet to niemal zawsze gwarancja atrakcyjnej ceny. Warto jednak podkreślić, że tegoroczne Black ... Zebrane dane pozwolą stwierdzić, kto realnie zaoszczędził: ci, którzy na zakupy przez Internet zdecydowali się w listopadzie, czy też mniej zapobiegliwi, którzy odłożyli je ...
-
Sklep internetowy w epoce Amazona. Jak to zrobić?
... produktów brakuje w sieci - wystarczy odpowiednio posortować wyniki wyszukiwania. Skuteczny marketing Aby skutecznie przyciągać klientów do sklepu, sprzedawcy muszą odpowiednio ... zachowań klientów i automatycznego skierowania do nich działań marketingowych służą narzędzia marketing automation. Pozwalają one na wykonanie akcji na podstawie wcześniej ...
-
Rewolucja przemysłowa pełną parą
... nabiera czwarta rewolucja przemysłowa. Odpowiedzi udzielone przez ankietowanych producentów wyraźnie pokazują, że Przemysłowy Internet Rzeczy (Industrial Internet of Things – IIoT) traktowany jest jako szansa na zwiększenie widoczności ... procesów operacyjnych i zwiększy jakość produkcji” – mówi Jeff Schmitz, Senior Vice President and Chief Marketing ...
-
Obalamy 6 mitów nt. programmatic buying
Wprawdzie programmatic buying to dość młode narzędzie, dopiero od kilku lat przecierające swoje szlaki w marketingu internetowym, to jednak ten czas wystarczył, aby narosło wokół niego wiele mitów. Oto 6 najczęściej spotykanych i nie do końca słusznych opinii. 1. Automatyzacja wypiera ludzi z rynku pracy Mit. Zadaniem automatyzacji jest wspieranie ...
-
E-commerce w Europie - realia, trendy, szanse
... promocyjne. 86% z nich wskazuje na rozbudowaną obecność w mediach społecznościowych, 70% - na marketing treści (poza wideo) i na dedykowane kampanie displayowe, 62% natomiast współpracuje z influencerami. Nieco mniej popularne są wideo marketing (48%) czy własna aplikacja (37%). W mediach społecznościowych króluje Facebook (korzysta z niego 90 ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... temat otaczającego ich świata właśnie z mediów społecznościowych. W Polsce wg naszych badań (Attention Marketing Reserach – Skąd Polacy czerpią informacje?) jest to ok 21 proc. To ... A tak w dużej mierze się w Polsce dzieje, co pokazały nasze kolejne badania „Marketing i PR w Polsce w 2017 roku”. Podsumowanie Aby skutecznie dotrzeć do odbiorców poza ...
-
Jak reklamują się małe firmy?
... firmy radzą sobie na rynku? Okazuje się, że bardzo popularny wśród firm jest marketing szeptany. W przypadku 91% małych i 92% mikro firm, głównym narzędziem komunikacji produktów i usług jest tzw. marketing szeptany. Oprócz tego ok. 30% mikro i małych firm korzysta z materiałów drukowanych, czyli ulotek ...
-
Dzieci w sieci: potrzebna zwiększona kontrola rodzicielska
... dziecko konta/profilu np. FB, Instagrama, TikToka itp. – wskazuje Anna Falkowska Marketing Manager CEE z Trend Micro Polska. Bezpieczeństwo dzieci w sieci Nowa rzeczywistość, w której ... ok. 40% 8-12 latków i ok. 70% 13-16 latków – dodaje Anna Falkowska Marketing Manager CEE z Trend Micro Polska. Dobre praktyki dla rodziców w zakresie bezpieczeństwa ...
-
Shoper: listopad ucieszył e-commerce?
... co do tego, jak będą wyglądały tegoroczne święta, skłania do zakupu prezentów wcześniej - ocenia Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper. W ubiegłym roku nasilenie zakupów trwało kilka dni przed i kilka dni po Black Friday. W ... pierwszy niemal zrównała się z liczbą zakupów dokonanych za pomocą komputerów - zauważa Oliwia Tomalik, Marketing ...
-
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
... w wybrane posty w mediach społecznościowych (zainteresowania) lub wpisując pytania w wyszukiwarkę (stąd „internet wie”, jakich produktów poszukujemy). Również aplikacje lojalnościowe w sieciach handlowych ... sprzedaży umieścić więcej małych wózków lub koszyków. Drugi cel – to marketing. Z technicznego punktu widzenia nic nie stoi na przeszkodzie, aby ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... rynek reklamy internetowej w najbliższym czasie? Agencja Spicy Mobile przedstawia raport "Trendy w reklamie cyfrowej 2024", a w nim sześć najważniejszych wydarzeń, które zrewolucjonizują marketing w tym roku. Raport Spicy Mobile rzuca światło na dynamiczne zmiany w branży internetowej, podkreślając, jak istotne dla marketerów jest zrozumienie ...
-
Najwięcej grają kobiety
... największych na świecie dostawców Internetu, firmy AOL. Z przygotowanego przez Digital Marketing Services raportu dotyczącego demografii użytkowników gier sieciowych widać, że stereotypy dotyczące osób poświęcających najwięcej czasu na gry przez Internet mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. Grupą najbardziej zapalonych graczy okazały się być ...
-
Nowy serwis IAB
... współpracy Stowarzyszenia z agencją interaktywną OS3 multimedia i firmą RSI internet. Interactive Advertising Bureau to założona w USA w 1996 roku, działająca ... polskiego, indywidualnego charakteru. Jak mówi Dominik Kaznowski, Wiceprezes IAB, odpowiedzialny za marketing "Serwis będzie dalej rozwijany, zwłaszcza w zakresie publikacji nowych treści ...
-
Postanowiłem włożyć kij w mrowisko!
... jest nasz polski Internet. Gdzie głupota miesza się z cwaniactwem, a bezmyślność z indolencją? Kto na tym zarabia, a kto traci? ... powód wyjawił, ze wyłącznie dlatego, iż serwis tego niemieckiego producenta w odpowiedzi na zapytanie przez Internet przysłał mu instrukcję obsługi do jego samochodu - w kilku wersjach językowych, w ciągu tygodnia i na ...
Tematy: -
Skuteczny link sponsorowany
... / PricewaterhouseCoopers: Internet Ad Revenue Report for Q2 2003, http: //www.iab.net/ 2 Raport Consumer Preferences to Paid Search, Nielsen Reel Research, czerwiec 2003, http://www.iab.net/ 3 za Google, więcej: https://adwords.google.com/select/faq/network.html#1 Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce ...
-
Blog jako narzędzie marketingowe
... polskojęzycznych, polecam adresy: , oraz niedawno udostępniony . Grzegorz Mazurek, pracuje w firmie K2 Internet jako Project Manager. Jest specjalistą w zakresie e-PR oraz badaczem zjawiska wirtualnych społeczności i społeczeństwa informacyjnego, kontakt: grzegorz.mazurek@k2.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
E-urząd w Polsce i Europie
... pracy sektora publicznego. Badania, których sponsorem była firma Cisco Systems przeprowadziła Momentum Research Group należąca do firmy konsultingowej Incepta Marketing Intelligence z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Podstawowym wynikiem badań jest spostrzeżenie, że wdrożenie wszystkich najlepszych procesów zidentyfikowane w ramach Net Impact 2004 ...
-
Reklama internetowa VII 2005
... internetowych, przeprowadzono na terenie Polski w lipcu 2005 roku. Zdecydowanie dominującą branżą na rynku reklamy internetowej w lipcu 2005 była branża „Finanse i marketing”. Okazuje się, że 40,15% reklam emitowanych na stronach WWW to reklamy produktów i usług należących do tej branży. Kolejne branże ...
-
Jakie webmaster robi błędy
... to stron, zawierających dużo zdjęć, konstruowanych w technologii Flash, szczególnie jeżeli obraz zawiera dużo skomplikowanych elementów animacyjnych. Zbyt nowoczesna technologia Internet rozwija się bardzo szybko, jest więc coraz większy wybór przeglądarek, z których korzystają Internauci. Może się okazać, że użytkownicy starszych przeglądarek ...