-
Co wpływa na komfort mieszkania?
... to dodatkowy atut. - Dla wielu osób układ mieszkania to kluczowy czynnik decydujący o komforcie, a co za tym idzie podjęciu decyzji o zakupie. Ważne jest zwrócenie uwagi na zastosowanie funkcjonalnych rozwiązań, które uwzględniają zróżnicowane potrzeby kupujących. Klient powinien otrzymać możliwość wyboru układu mieszkania, a tym samym ...
-
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... którym informujesz o nowinkach branżowych i metodach optymalizacji działań klientów.Twój klient będzie ci wdzięczny, że przesyłasz mu pomocne informacje i nie będzie ... porównania różnych baz zewnętrznych i ich efektywności. Zgoda – twój test kreatywności Kluczowy dla twojego e‑mail marketingu moment zbierania zgody jest jednocześnie doskonałym ...
-
Click & collect przyszłością e-commerce?
... od 2-3 tygodni, może być dostępny dla użytkownika. Oznacza to, że nowoczesny klient, zainteresowany ograniczeniem procesu zakupów do minimum, będzie mógł realizować zamówienie online w ... romantycznej kolacji dla dwojga, czy wieczór robienia pierniczków świątecznych, klient może zawsze mieć pewność, że zakupił wszystkie, niezbędne produkty, wraz z ...
Tematy: Click & collect, handel detaliczny, handel, e-commerce, zakupy online, sklepy online, sklepy -
Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?
... . 2. Dbałość o każdego klienta Indywidualne podejście i spersonalizowana oferta powodują, że odbiorca staje się lojalny w stosunku do marki. 3. Mobilność zakupów Współczesny klient chce kupować na swoich warunkach. W dowolnym miejscu i czasie. Aby sprostać wymaganiom odbiorców, warto wykorzystać oprogramowanie, zapewniające mobilność jak LS Omni ...
-
Walka o customer experience musi trwać
... tle underperformers. High performers 1,9 razy częściej uznają customer experience za kluczowy wyróżnik konkurencyjności, a także 3,9 razy częściej prowadzą inicjatywy związane z ... Dzieje się tak, ponieważ według DMA, hiperpersonalizacja pozwala na działanie „w tle”, klient nie czyje się więc śledzony i zarzucany spamem, co ułatwia budowanie relacji ...
-
3 top trendy na rynku centrów handlowych
... , która uzupełnia szeroką ofertę obiektów zakupowo-rozrywkowych o aspekt biznesowy. Z kolei ogromna oferta e-commerce wywiera na sklepy stacjonarne presję rozszerzania listy produktów – klient widząc rzecz w internecie chce ją sprawdzić na żywo, co nie zawsze jest możliwe i może wywoływać frustrację – mówi Magdalena Frątczak, szefowa ...
-
Sprawdź, czy potrzebujesz systemu ERP. 4 przesłanki wdrożenia
... , kluczowy staje się bieżący dostęp do danych i łatwa wymiana informacji – także dzięki mobilnemu dostępowi do nich, niezależnie od lokalizacji. Systemy, które pozwalają na akceptację dokumentów czy przekazanie ich poprzez przeglądarkę bądź urządzenie mobilne, mogą znacząco wpływać na efektywność pracy i oszczędzać czas. Klient ...
-
Pandemia podnosi innowacyjność biznesu. Na czym skupiać innowacje?
... w czasie rzeczywistym, co w szczególności dotyczy ich zdalnej obsługi; Kompleksowa analiza danych: decyzje biznesowe podejmowane w oparciu o dane jako kluczowy element funkcjonowania organizacji; „Pancerna” ochrona danych, w szczególności danych klientów; Inwestycje strategiczne: świadome podejmowanie ryzyka i akceptowanie porażek jako części ...
-
CAPTCHA nie zabezpiecza przed zautomatyzowanymi cyberatakami
... kliknięć - rozwiązywanie CAPTCHA Aby osobiście przekonać się, jak działają obie strony tego biznesu, zarejestrowałem się jako pracownik (wystarczy podać e-mail) i klient w rosyjskiej firmie 2Captcha. Zarobki takiego pracownika stanowią ułamek stawek zakupowych dla hakerów tj. ok 3-4%. Zapłatę za pracę otrzymują za ...
-
Jakie zmiany w m-commerce w najbliższym czasie?
... oraz dostępności ofert i promocji. Z tego względu ich rozwój staje się coraz bardziej kluczowy. Współpraca z firmami, które mają już spopularyzowane swoje aplikacje mobilne i ... np. korzystanie z podobnych warunków zakupu, niezależnie od metody, którą klient wykorzystuje w celu zrobienia zakupów. Aplikacje można też dowolnie modyfikować i rozwijać ...
-
Zakupy online: jak odzyskać porzucone koszyki?
... utraty klienta. Jeśli marka osadzi w swojej witrynie stronę, na której klient może sfinalizować płatność, zapewni mu rozpoznawalny check-out. Ciekawe, że w oczach ... i zabezpieczone są przez dostawcę płatności dzięki technologii tokenizacji. Płatności ekspresowe – jeśli klient chce przykładowo zamówić płaszcz, który ma być dostarczony do domu, ...
-
Jak optymalizować stronę na WordPress, aby zwiększyć liczbę klientów?
... stronie nawet o 88%, co może przyczynić się do lepszej konwersji. Jak zwiększyć bezpieczeństwo strony na WordPress? Bezpieczeństwo strony internetowej to kluczowy aspekt, zwłaszcza jeśli gromadzi ona dane użytkowników. Instalacja certyfikatu SSL zapewnia szyfrowanie danych, co nie tylko zwiększa bezpieczeństwo, ale także ...
-
Projektowanie stron WWW: co irytuje internautów
... użytkowników serwisu; 2. Chciwość – pojmowana w kategoriach internetowego akwizytora natarczywie przypominającego gościom witryny o zakupie produktów; 3. Zazdrość – postrzegana jako kluczowy determinant budowy serwisu www („bo konkurencja/ inni mają…”); 4. Gniew – prowadząca do zamieszczania nieetycznych/ ryzykownych treści (np. negatywne ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... ponad 3,5 mld zł. W roku 2007 ma być rozpoczęta realizacja 16 projektów na kwotę ok. 2,2 mld zł. Plan Informatyzacji Państwa stanowi kluczowy element mechanizmów absorpcji środków Unii Europejskiej przewidzianych na informatyzację i rozwój społeczeństwa informacyjnego w Polsce, które na lata 2007 - 2013 mają wynieść ...
-
Zakupy online: sposób oszczędzania w święta
... wpływ trudnej sytuacji gospodarczej na zakupy w tegorocznym okresie świąt Bożego Narodzenia. Klienci tłumnie podążają do sklepów... internetowych Stan gospodarki ma kluczowy wpływ na przyzwyczajenia klientów w czasie zakupów. 61% z nich będzie musiało dołożyć wszelkich starań by ograniczyć wydatki w tegorocznym sezonie świątecznym. 97 ...
-
IBM otwiera ZCDU we Wrocławiu
... innowacyjnej gospodarki i odgrywają duże znaczenie w jej rozwoju. W oparciu o osiągnięcia Polski w dziedzinie IT, rozwój centrów takich jak to we Wrocławiu, jest kluczowy dla dalszego wzrostu gospodarki naszego kraju" - mówi Waldemar Pawlak Wicepremier, Minister Gospodarki. IBM zwiększy liczbę swoich pracowników poprzez zatrudnianie absolwentów ...
-
Światowy rynek energetyczny: trendy
... osiągnie wartość 61 miliardów USD. Ostatnim ważnym trendem jest liberalizacja rynku energetycznego, ograniczająca monopol i otwierająca rynek energetyczny dla konkurencji. Klient powinien mieć możliwość wybrania dostawcy energii elektrycznej. Idea międzynarodowego handlu energią, wspierana przez Komisję Europejską i wdrażana na całym świecie, może ...
-
Czy Internet zabija świat kultury?
... . Ostatnia – i zarazem najliczniejsza, bo obejmująca aż połowę aktywnych internautów – grupa twierdzi, że nieformalny obieg po prostu poszerza ich horyzonty. Za kluczowy uważają fakt, że dzięki Internetowi znają więcej i wiedzą więcej – a nie, że mogą pozyskiwać treści za darmo. Informacje o badaniu Badanie sondażowe ...
-
Trend Micro Deep Security i OfficeScan Intrusion Defense Firewall z virtual patching
... do eliminowania różnych błędów i luk – w tym do ochrony systemu przed rosnącą cyberprzestępczością. Szybkie uaktualnienia fragmentu kodu programu można uznać za kluczowy mechanizm służący utrzymaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa użytkowników i ich danych. Niestety, poprawki coraz częściej nie nadążają za tempem narzuconym przez wirtualnych ...
-
Strony mobilne to ciągle rzadkość
... nie spostrzegli, jak duży potencjał niosą za sobą urządzenia mobilne, a podstawowym problemem wydaje się być brak wiedzy o ich użytkownikach. Wniosek kluczowy 93% stron internetowych małych i średnich firm nie jest przyjazna urządzeniom mobilnym na 2937 stron internetowych zaledwie 207 ma stronę dostosowaną ...
-
Kroll Ontrack: odzyskiwanie danych w 2014
... , bądź tworzenia nowych narzędzi odzyskiwania danych. Współpraca z producentami pozwala na zdecydowanie sprawniejsze opracowywanie skutecznych rozwiązań przydatnych szczególnie w sytuacji, gdy klient potrzebuje natychmiastowej pomocy. Przykładowo – umowa zawarta pomiędzy SanDisk, a Kroll Ontrack, doprowadziła do wymiany know-how, a tym samym do ...
-
Konkurencyjność przedsiębiorstw do poprawy
... w tych krajach mocno zorientowane na klienta (pogląd taki jest wśród najrzadziej wyrażanych w całym badaniu), przyjazne stosunki z odbiorcami są postrzegane jako kluczowy element sukcesu. Relacje międzyludzkie są ważne również wewnątrz firm, gdzie „otwarta wymiana poglądów jest często utrudniona, bowiem komentarze są odbierane ...
-
Nadchodzi spersonalizowana obsługa klienta
... aplikacje branżowe, które pomogą im osiągać lepsze wyniki w pracy. Liderzy stawiają na personalizację Kolejnym dowodem na to, że elastyczność to kluczowy element rozwoju biznesu, jest fakt, że przedsiębiorstwa, które w ubiegłym roku zwiększyły swoje przychody o ponad 10%, znacznie wyprzedzają konkurencję pod względem ...
-
Ustalanie ceny produktu, czyli pricing i jego zalety
... było zwiększenie sprzedaży. Czy te wydarzenia miały wpływ na ustalanie cen produktów? O to m.in. firma KPMG zapytała brytyjskich przedsiębiorców. Pricing kluczowy dla wielu zarządów Badanie dowodzi, że aż 87% firm deklaruje posiadanie wyraźnie określonej strategii, na której opiera się pricing. To ...
-
3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel
... użycia”/ use case’y, wspomagane tradycyjnymi i cyfrowymi zbiorami danych. Znaczna liczba uczestników badania – 48,6 proc., wskazała na kanał mobilny, jako kluczowy dla obsługi klienta, a także sprzedaży krzyżowej (cross-sell) i dodatkowej (up-sell) – 32,4 proc. Filar 3: Organizacja – koordynacja customer experience w celu osiągnięcia maksymalnych ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... najbliższego sklepu czy punktu usługowego. To determinuje rolę kanału mobilnej komunikacji jako „wsparcie sprzedaży w POS”. Bardzo istotną rolę odgrywa tutaj kluczowy wyróżnik smartfona, czyli możliwość precyzyjnej geolokalizacji. Powyższy schemat prezentuje różnicę w realizacji sprzedaży: w przypadku desktopu konsument cały czas działa w jednym ...
-
Sklepy internetowe powinny dbać o świąteczny spokój klientów
... IAM), technologii szyfrowania i deszyfrowania (SSL/TLS), a także zwalczania i łagodzenia skutków ataków DDoS oraz oszustw internetowych. Także Web Application Firewall (WAF) jest kluczowy dla e-firm, opierających swoje działanie na aplikacjach internetowych. Możliwy do wdrożenia w dowolny sposób oraz dostępny jako samodzielne rozwiązanie, silny WAF ...
-
Biura inwestują w nowe technologie i zadowolenie pracowników
... i przyszłymi celami zastosowania innowacji w nieruchomościach. Kiedyś najemcom chodziło przede wszystkim o zwiększenie wydajności operacyjnej (62% wskazań). Dziś ten aspekt jest kluczowy dla 42% badanych przedsiębiorstw, a 56% twierdzi, że technologie stosować będzie głównie po to, aby zwiększyć „user experience” oraz zadowolenie pracowników ...
-
Ruszyły wyprzedaże. Czy Polacy oszaleją na punkcie promocji?
... sześćdziesięciolatków oraz mieszkańców dużych miast (250-500 tys.). Znaczenie marki wyraźnie też koreluje z wykształceniem. O ile w przypadku osób z wykształceniem podstawowym markę jako kluczowy czynnik decyzji zakupowej wskazuje 30 proc. badanych, w grupie osób z wykształceniem wyższym już 45 proc. – mówi Agnieszka Kociemska z Santander Consumer ...
-
Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży
... otwierać, sprzedawcy detaliczni i firmy będą musieli ponownie przemyśleć rolę sklepu (i pracowników sklepu) oraz to, w jaki sposób może on służyć jako kluczowy element obsługi klienta cyfrowego w 2021 roku. Perspektywy na przyszłość W ubiegłym roku sprzedawcy detaliczni musieli wykazać się nie lada odwagą, reagując ...
-
Obiekty handlowe coraz bardziej zielone
... w kierunku minimalizacji zużycia torebek foliowych są tzw. sklepy bez opakowań. W tego typu lokalach wszystkie produkty przechowywane są w opakowaniach od producenta. Klient natomiast może przyjść na zakupy z własnym pojemnikiem wielokrotnego użytku lub nabyć taki w sklepie. Dużą popularnością wśród klientów cieszy się przychodzenie ...
-
12 najważniejszych metod optymalizacji konwersji w e-commerce
... internetowym. Jeśli proces płatności jest zbyt długi, skomplikowany lub nietypowy, możesz stracić wielu klientów, którzy są gotowi do zakupu. Ten kluczowy etap lejka jest miejscem, w którym powinno odbywać się wiele testów A/B i strategii personalizacji. Używaj voicebotów. Zaproszenie prospektów do rozmowy za ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... więc, wiele elementów sklepu internetowego wpłynie na szybki przepływ informacji, a to z kolei kluczowy element logistyki. Aspekty logistyczne sklepu internetowego Przed właścicielem ... Taka strategia jest możliwa tylko w środowisku sklepów wirtualnych lub sklepów, w których klient zamawia towar i czeka na realizację zamówienia. Podstawowa zaleta tej ...
-
E-faktury niedoceniane w Polsce
... tylko wśród urzędników. Przodują w nim zwłaszcza osoby starsze, dla których kluczowy jest sformalizowany sposób dokonywania opłat. Trudno jest im pokonać nieufność do ... , jakie wynikają ze stosowania takich rozwiązań. Natomiast jeśli klient zdecyduje się na ofertę promocyjną usług (w tym usługi internetowej) automatycznie otrzymuje możliwość ...
-
Reklama nieruchomości - wizualizacje
... atrakcyjne dla klientów, będą zmuszone wspierać się zaawansowanymi technologiczne rozwiązaniami. Klient, mając do wyboru dewelopera prezentującego tylko projekt architektoniczny oraz ... też wizualizacje budynków tworzone na podstawie projektów architektonicznych, to kluczowy oraz bardzo skuteczny element nowoczesnego marketingu nieruchomości. Należy ...