-
Obniżki cen: czy warto je stosować?
... widoczna na pierwszy rzut oka. Tymczasem ten pierwszy rzut oka jest kluczowy. Dlaczego? Chodzi o efekt substytucji – jedno ze skrzywień poznawczych opisanych m.in. ... , zyskujesz możliwość żądania wyższej ceny – konsument będzie chciał zapłacić więcej. Kiedy klient płaci mniej? Wiele firm stosuje obniżanie ceny jako metodę walki z konkurencją lub ...
-
CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta
... między oczekiwaniami konsumentów względem obsługi klienta, a przygotowaniem przedsiębiorstw do ich realizacji. Wyniki dowodzą, że nieefektywne systemy informacyjne stanowią kluczowy czynnik warunkujący niski poziom obsługi klienta w Europie. Najważniejsze wnioski z badania: Mimo że podtrzymywanie zadowolenia klientów jest niemal jednomyślnie ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... takie pytanie, ale na pewno można wykonać kilka działań, które spowodują, że klient pomyśli o konkretnym sklepie, za każdym razem gdy będzie chciał zakupić dany towar. W ankiecie Ceneo ... , pomimo tego, że aż ponad 60% badanych wskazało na nią jako na kluczowy czynnik przy wyborze sklepu przez klienta. Warto pamiętać, że bez dbałości o bezpieczeństwo i ...
-
Oprogramowanie dla firm: 5 priorytetów na rok 2015
... , czy rejestracja czasu. Rok 2015 będzie rokiem mobilnego rozwoju w oprogramowaniu biznesowym. Klient ważniejszy od usługodawcy Tradycyjne oprogramowanie biznesowe wymaga wysokich początkowych inwestycji. ... jednak jakość usług świadczonych klientom nabierze większego znaczenia niż funkcjonalność – jako kluczowy priorytet oprogramowania, do czasu ...
-
Facebook rządzi turystyką?
... ofert on-line czy media społecznościowe przez wielu wykorzystywane są przy wyszukiwaniu atrakcyjnych ofert oraz porównaniu ich cen. Żyjemy w erze, gdzie klient jest coraz bardziej świadomy i coraz lepiej poinformowany” - wyjaśnia Jakub Wróbel, Starszy Menedżer w Dziale Konsultingu, ekspert Technology, Media and Telecommunications Group ...
-
Czy automatyzacja to jedyna droga do cyfrowej transformacji?
... o tym, czy proces przyniósł korzyści, jest też poczucie zmian w przedsiębiorstwie. I choć trudno go zmierzyć, często jest to czynnik kluczowy, który decyduje o tym, czy klient firm takich jak Capgemini, które przeprowadzają procesy transformacyjne w przedsiębiorstwach, jest z wyniku procesu zadowolony. Korniichuk wspomina jeden z procesów ...
-
Przemysł 4.0 - podstawa produkcji przyszłości
Przemysł 4.0 stał się kluczowym, choć niełatwym do osiągnięcia celem branży produkcyjnej. Producenci muszą stawić czoła oczekiwaniom klientów, które rosną szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a także presji wynikającej z ciągłej niepewności rynkowej. Stąd też na drodze do nowej epoki w sektorze produkcji stawiają na transformację cyfrową. Od ...
-
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
... jako miarę doświadczenia klienta i przyjmie CES (Customer Effort Score) jako kluczowy miernik satysfakcji i sukcesu ścieżki konsumenta (Customer Journey)1. CX należy do niematerialnych ... , kierowanie się potrzebą zakupu kolejnego dobra/usługi. CX bezpośrednio sprawia, że klient wróci do firmy, która w sposób uczciwy, rzetelny spełniła jego potrzeby ...
-
Opowieść chirurga mózgu
... . Myślisz, że tak będzie zawsze. Nagle coś się zaczyna dziać. Czujesz się wytrącony z równowagi. Zmieniasz pracę. Szef ma wypadek samochodowy. Kluczowy klient rezygnuje ze współpracy. Historia opisuje subiektywne oczekiwania bohatera kolidują z bezduszną obiektywną rzeczywistością. W dobrej historii usłyszymy jak czuje się osoba zmagająca ...
-
Bea Systems przejmuje SloarMeric
... Kodo - oznacza to, że w jednej aplikacji można łączyć oba te standardy. Klient może wykorzystać standard JDO, zastosować wczesną wersję standardu EJB 3.0, bądź ... też łatwe współużytkowanie obiektów biznesowych w obrębie sieci. Jest to kolejny kluczowy składnik naszej wizji BEA SOA (Service-Oriented Architecture - architektura zorientowana na ...
-
Co shopper ma w koszyku?
... jak również mogą się na niej znajdować konkretne marki, a nawet warianty produktów. Kluczowy jest jednak fakt, iż nawet pomimo posiadanych szczegółowych zapisków na liście, w ... kupujemy?” Paco Underhilla, który mówi: „Marketing, reklama, promocja i lokalizacja mogą sprawić, że klient przyjdzie do sklepu, ale już tylko towary, pracownicy i sam sklep ...
-
Branża mięsna i rozwiązania IT
... . Marcin Bondara, prezes zarządu Lawson Software Polska, wskazuje na zdolność do sprawnego przetwarzania informacji jako kluczowy element rozwiązań IT w sektorze mięsnym. Według niego, systemy informatyczne powinny zapewniać pełną obsługę ... rynku, trafniej przewidują zachowania klientów, szybciej wykonują ruch w jego stronę, nie czekając, aż klient ...
-
Motywowanie pracowników: system kafeteryjny
... praktyce system kafeteryjny można porównać do oferty kawiarni, w której każdy klient może wybrać, w identycznej cenie, inny zestaw – na przykład kawę z lodami lub sok z ... Słomczewska, Senior Product Manager Sodexo Motivation Solutions „W systemie kafeteryjnym kluczowy jest dobór zróżnicowanych benefitów. Przy wyborze powinniśmy brać pod uwagę między ...
-
Polskie firmy a ochrona danych
Według raportu Głównego Urzędu Statystycznego dotyczącego społeczeństwa informacyjnego, jedynie 10 procent polskich firm prawidłowo chroni strategiczne dane własne oraz swoich klientów. Zły stan zabezpieczeń kluczowych danych firmowych potwierdzają specjaliści odzyskiwania danych oraz informatyki śledczej firmy Kroll Ontrack i wskazują pięć ...
-
Top Marka 2011 - ubezpieczenia
Wizerunek i rozpoznawalność firm ubezpieczeniowych szczególnie mocno przekładają się na pozyskiwanie klientów. To branża, w której zaufanie jest pojęciem kluczowym. Pięć najlepiej radzących sobie w medialnym świecie graczy to PZU, Allianz, Aviva, Generali oraz ING - wynika z badania Top Marka przeprowadzonego po raz czwarty przez "PRESS SERVICE ...
-
Ewolucja spamu VII-IX 2011
... Ukraina i Polska zachowały swoje pozycje z drugiego kwartału. Widoczny był również inny kluczowy trend charakterystyczny dla 2011 roku: stabilność. Udział poszczególnych regionów w ogóle ... anonimowość wszystkim uczestnikom procesu: właściciel programu partnerskiego, spamer oraz klient nie znają siebie nawzajem. Spam a polityka Na specjalną wzmiankę w ...
-
Relacje inwestorskie: zarządzanie poprzez raportowanie o kapitale intelektualnym
... danych pozafinansowych, gdzie informacja o potencjale kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa stanowi kluczowy czynnik cenotwórczy, a pomiar kapitału intelektualnego o ile w ogóle ... wewnętrznej - tworzenie i utrzymanie w pełnej gotowości potencjału kapitału intelektualnego, za którą klient nie jest gotowy zapłacić, ale bez której nie było by ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 10/2015
... sprzedaż, przez co obie strony będą partycypować w przyszłych zyskach – tłumaczy Lutkiewicz. Kluczowy dla spółki pozostanie rynek niemiecki. Liczymy, że w perspektywie kilku lat ... rynek w Europie: bardzo trudny, bardzo konkurencyjny, ale i bardzo obiecujący, ponieważ klient niemiecki ma wysoką siłę nabywczą. Cały rynek jest ośmiokrotnie wyższy, ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2015
Cyfryzacja banków staje się kluczowym narzędziem w walce o udziały rynkowe – wynika z najnowszego raportu GFT Group, The Secrets of Digital Banking Success. Tym co skłania 90 proc. podmiotów do inwestowania w tym obszarze, jest zwiększenie lojalności i satysfakcji klientów. Jednak pomimo że 9 na 10 banków stworzyło bądź pracuje nad cyfrową ...
-
Gwarancja zwrotu pieniędzy - to się liczy w e-commerce
Co liczy się dla klientów e-commerce? Jednym z kluczowych czynników jest wiarygodność sprzedawcy, a na nią składają się m.in.: znak jakości, gwarancja zwrotu pieniędzy oraz pozytywne opinie wyrażane przez innych konsumentów. To główne wnioski, jakie nasuwa lektura raportu z najnowszego badania, zrealizowanego przez instytut opinii publicznej Infas ...
-
Internet Rzeczy - o krok przed rewolucją
... Wyszyński Dyrektor Zarządzający rynkami DACH, CEE oraz MEA w Sociomantic Labs. Klient 3.0 Współczesny konsument staje się coraz bardziej wymagający. Kupuje kiedy i gdzie chce ... Wyszyński z Sociomantic Labs. – Podobnie jak w przypadku znanej już reklamy programmatic kluczowy będzie konsument i jego zainteresowania oraz bieżące potrzeby, a nie kanał ...
-
Wolne zawody w spódnicach, czyli kobiety skaczą na głęboką wodę
... ułatwiające tej grupie klientów pozyskanie finansowania – zapewnia Waldemar Jarek. Zadowolony klient to podstawa Tak jak ona, ogół badanych przez Deutsche ... na szkolenia (26 proc.) lub sprzęt komputerowy (16 proc.). Profesjonalistki zapytane o kluczowy aspekt, umożliwiający dalszy rozwój działalności, częściej niż mężczyźni wskazywały na dobrą ...
-
Aplikacje mobilne. Jak będzie wyglądać ich przyszłość?
... podejmowanie optymalnych decyzji) Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe będą miały kluczowy wpływ na kierunek rozwoju przyszłych aplikacji. Rozwój w ... roku. Idea zdecentralizowanych aplikacji współgra z rosnącym apetytem na rozwiązania typu peer-to-peer (p2p, klient do klienta), pobudzanym przez brak zaufania do instytucji i chęć do dążenia ...
-
Projektowanie UX w instytucjach. Teoria vs rzeczywistość
... , czy prezentacji dla zainteresowanych danym obszarem użytkowników ten aspekt pozostaje kluczowy, choć schodzi na dalszy plan. Użytkownik oczekuje, że otrzyma produkt, ... ponad wszystko Niezależnie od strategii zawsze liczy się owo „dopasowanie”. – Klient potrafi często zmieniać wymagania. Największym wyzwaniem jest przekonanie go, w naszym przypadku ...
-
Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów
Wysoka jakość obsługi klienta to jeden z kluczowych czynników pozwalających utrzymać wysoką konkurencyjność - wynika z ostatniego badania Salesforce. Nie powinno być zatem zaskoczeniem, że jest to obszar działalności, w którym firmy na potęgę wręcz inwestują nie tylko w najnowocześniejsze technologie, w tym m.in. w sztuczną inteligencję, ale ...
-
Co rynek magazynowy sądzi o e-commerce?
... niezmienionym poziomie. Zarówno deweloperzy, jak i operatorzy logistyczni jako kluczowy trend na rynku magazynowym dla e-commerce wskazują ... , Partner, Dyrektor w Dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych, Cushman & Wakefield. - To klient determinuje obecnie miejsce i czas realizacji transakcji. Konsumenci chcą mieć możliwość dokonywania ...
-
CIO o najważniejszych trendach technologicznych w biznesie
Przed nami wyniki opracowanego przez Salesforce raportu „Enterprise Technology Trends 2019". Opracowanie rzuca światło na 10 kluczowych trendów technologicznych w biznesie i pokazuje główne cele firm z perspektywy działów IT. Okazuje się, że dziś priorytetami CIO nie jest ani bezpieczeństwo informacji, ani też zintegrowanie używanych systemów i ...
-
Masz sklep internetowy? Zobacz, po co ci CXM
... inne zanotowały wzrost nawet o 50 proc. r/r . Z czego to wynika? Klient to nie rekord w tabeli ani lead sprzedażowy W co inwestują właściciele sklepów ... zakupowe konsumenta. Jednak to interfejs użytkownika, struktura witryny i jej użyteczność mają kluczowy wpływ na zarządzanie doświadczeniem zakupowym internauty. Współczesne technologie pozwalają na ...
-
Ochrona danych osobowych klientów priorytetem instytucji finansowych
Ochrona prywatności to zagadnienie, które zyskuje na znaczeniu wraz z rozwojem technologicznym czy pojawianiem się nowych regulacji, jak chociażby RODO. Nie bez znaczenia dla niej jest również pandemia, która przełożyła się na znaczny wzrost naszej aktywności w Internecie. Kwestie związane z prywatnością są niezwykle istotne również z punktu ...
-
Odporność i optymizm - sektor MŚP nie poddał się COVID-19
W dobie pandemii kluczowymi wyzwaniami dla sektora MŚP okazały się brak kapitału oraz konieczność wychodzenia naprzeciw potrzebom klientów i zatrudniania odpowiednich specjalistów. Znacznym utrudnieniem było również obniżenie przychodów i zmniejszony popyt. To niektóre z wniosków, jakie płyną z najnowszej, czwartej edycji Raportu Trendów Małych i ...
-
Centra handlowe wybierane dla promocji i wyprzedaży
... rodzin, wśród kryteriów wyboru na pierwszym miejscu pojawiają się promocje i wyprzedaże – kluczowy czynnik dla połowy klientów centrów handlowych (49%). Na kolejnych miejscach ... w internecie (30% wskazań), a także od znajomych i rodziny (28%). Co piąty klient zasięga informacji ze strony internetowej centrum handlowego lub z oficjalnego kanału ...
-
Czy NIS2 to potrzebne regulacje czy biurokracja?
W październiku 2024 roku upływa termin przyjęcia przez wszystkie państwa członkowskie Unii Europejskiej dyrektywy NIS2. Oznacza to, że do tego dnia firmy należące do kluczowych, określonych przez UE, sektorów muszą wprowadzić szereg procedur związanych z cyberbezpieczeństwem. Czy tak szczegółowe regulacje są potrzebne firmom i ich klientom? Czy ...
-
T-Mobile wprowadza Cyber Guard® Lite
... , co sprawia, że wybór odpowiednich narzędzi do ochrony staje się kluczowy. Nowej dyrektywie podlegać będzie nawet kilkanaście tysięcy polskich firm, które będą musiały ... . T-Mobile oferuje także pełny outsourcing usługi, co oznacza, że klient nie musi martwić się o zarządzanie ani utrzymanie rozwiązania. Wszystkie aspekty związane z ...