-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... własna baza adresowa, w której właściciele kont pocztowych wyrazili chęć otrzymywania korespondencji marketingowej z danej firmy. Co więcej, określili na przykład podczas wypełniania ... kontaktów z klientami, zwiększenie liczby odwiedzin strony WWW oraz niskie koszty komunikacji za pomocą korespondencji elektronicznej [SA06]. W związku z powyższym ...
-
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
... Ukierunkowanie przedsiębiorstw zaczęło ewoluować przez orientację sprzedażową do obecnie panującej marketingowej. Orientacja marketingowa, często też nazywana rynkową, jest w obecnych ... już nie wystarczy. Trzeba stworzyć między klientem a organizacją skuteczną platformę komunikacji, która pozwoli nam wsłuchać się w jego potrzeby oraz poznać motywy ...
-
Portfel spółek: jak zbudować architekturę?
... , skalę i kierunki rozwoju. Dział Public Relations może wykorzystywać opracowania architektury portfela do komunikacji skomplikowanych relacji między firmami w sposób prosty i zrozumiały dla otoczenia. Dla działów handlowych ... alokowania środków marketingowych, które nie są tam ulokowane, gdzie są możliwe największe zwroty z inwestycji marketingowej ...
-
Ewolucja spamu 2007
... zawiera następujący punkt: "Przetwarzanie danych osobowych w celu promocji marketingowej towarów, pracy i usług poprzez bezpośredni kontakt z potencjalnym ... lipca 2006 r.): "Dystrybucja reklamy za pośrednictwem sieci telekomunikacyjnych, w tym z wykorzystaniem telefonu, faksu oraz komunikacji poprzez telefonię komórkową jest dozwolona jedynie pod ...
-
Pozycjonowanie marki - koncept
... i po co jest nasza marka), jest podstawą tworzenia planów aktywności marketingowej dla marki, które powinny realizować ideę zawartą w koncepcie strategicznym ... powinniśmy się posługiwać, mówiąc o naszej marce, o produktach (umożliwia właściwe odkodowanie komunikacji marki), ułatwia komunikację i popularyzację marki wewnątrz firmy (pomaga rozumieć, o ...
-
Insight czyli zrozumienie konsumenta
... ”. Dlaczego warto poszukiwać? Dlaczego insight jest tak istotny w planowaniu strategii marketingowej? Odpowiednio określony pozwala osiągnąć sukces. Należy jednak pamiętać, że ... Także te, które są nie w pełni uświadomione. Wykorzystanie insightu w komunikacji przynosi wiele korzyści. Konsument identyfikuje się z daną sytuacją, rozpoznaje w niej ...
-
Strategia brand butler
... Informacja na oczekiwanym poziomie i w odpowiednim czasie może stać się istotnym elementem marketingowej gry z klientem. Nie do przecenienia okazuje się możliwość zdobycia jej w ... – opadach, grubości pokrywy śnieżnej – doceniają ją szczególnie narciarze. Komunikacja Ideę komunikacji najlepiej oddają serwisy społecznościowe. Wiele firm posiada już ...
-
Bezpieczeństwo Internetu 2010
... oraz szkodliwą optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Do prowadzenia działalności biznesowej, komunikacji z rodziną i znajomymi, śledzenia aktualności oraz rozrywki, Internetu używa obecnie ... takich jak Twitter i Facebook, co jest efektem nasilonej kampanii marketingowej na podziemnym rynku. Dział Internet Security firmy CA Technologies odnotował ...
-
Jest praca w mediach społecznościowych
... angażować społeczność. Doświadczenie w tworzeniu tekstów, kreatywność oraz umiejętność komunikacji to podstawowe czynniki, które decydują o zatrudnieniu potencjalnego kandydata”, ... . Jednak coraz więcej firm poszukuję własnych specjalistów nie tylko odnośnie działalności marketingowej, ale także kadrowej. Media Społecznością odgrywają tez coraz ...
-
Liderzy opinii a preferencje zakupowe
... proces, osłabiając znaczenie roli liderów opinii. Można śmiało przyjąć, że w praktyce marketingowej należy wykorzystać do maksimum obie te teorie, łącząc w całość płynące z ... w grupie odniesienia, a na tym bardzo mu zależy. Poza odpowiednim tonality i merytoryką w komunikacji z liderem kluczową sprawą są wszelkie narzędzia pozwalające mu możliwie ...
-
Marketing miejsc - promocja miasta jako marki
... regionów czy nawet miast prócz hasła reklamowego ma solidny fundament w postaci strategii marketingowej. Marketing miejsc, jak innych produktów nie może być tworzony z przypadku, a niestety ... studenci oraz mieszkańcy. Do każdej jednak z tych grup trzeba dostosować odpowiedni kanał komunikacji. By wiedzieć do kogo i co się chce mówiąc potrzebna jest ...
-
Reklamy dla kobiet
... może być coś bardziej podniecającego dla męskiego marketera niż formatowanie kampanii marketingowej dla grupy docelowej o drżąco-wibrującej nazwie „kobieta”? Uwodzenie marketingowe ... „kobieta” jest przepojona ambicjonalnością i konkurencyjnością, wobec czego poziom zaufania w komunikacji na rynku kobiecym jest niezwykle niski. Dlatego szukając ...
-
Zakupy grupowe jako technika sprzedaży?
... , szczególnie w sektorze MSP, nie posiada przemyślanej strategii marketingowej (rynkowej), to znaczy nie analizuje rynku, poczynań konkurencji, nie zastanawia się, która grupa docelowa jest najbardziej korzystna z ekonomicznego punktu widzenia oraz w końcu – nie podkreśla w swojej komunikacji wyróżnika rynkowego, bo i też nie ma pomysłu na ...
-
Marketingowcy tracą czas pracy
... do zarządzania projektami dużo rzadziej narzekają na marnowanie czasu”. Niemal w połowie firm w branży marketingowej (47%) nie stosuje się żadnej metodyki prowadzenia projektów. Aż 7% ... 2.0, promującej nowoczesne, oparte na wykorzystaniu nowych technologii narzędzia komunikacji w biznesie. Patronat medialny nad badaniem objęły: IAA (Międzynarodowe ...
-
Konsumenci a usługi ubezpieczeniowe
... , ale… Badanie Ernst & Young potwierdza, że Internet staje się niezastąpiony w komunikacji firm ubezpieczeniowych z klientem. W skali globalnej aż 2 razy więcej klientów niż dotychczas ... fakt, który trzeba wziąć pod uwagę przy budowaniu strategii marketingowej i sprzedażowej. – dodaje Maja Mandela. Polacy do ubezpieczycieli: „Nie dbacie o lojalnych ...
-
Wartość dodana marki nie tylko materialna
... uzupełniania istniejących. Marka stała się wyznacznikiem i składową strategii marketingowej coraz większej liczby przedsiębiorstw, które często… zaprzestawały ich ... ważnych elementów. Jednocześnie wiedza o marce pochodzi nie tylko z oficjalnych kanałów komunikacji, ale również z serwisów społecznościowych czy innych stron internetowych. „Poznaj!” ...
-
Big Data w firmie
... skuteczny oraz jaka forma reklamy display generuje więcej konwertującego ruchu. Poza tym, gdziekolwiek możesz, wykorzystuj personalizację. Zwłaszcza w swojej komunikacji e-mail marketingowej nie może zabraknąć tego kluczowego elementu. Jeżeli prowadzisz działania e-commerce’owe, warto pomyśleć nad systemem rekomendacji (w Polsce polecam Gravity ...
-
Prowadzenie bloga: jakich widgetów, wtyczek i dodatków używać?
... pasywni od subskrybentów e-mail. Wielu z nich preferuje jednak właśnie taki sposób komunikacji. Posiadanie dużej liczby subskrybentów RSS zapewni Ci te same korzyści, które ... artykułami. Taka informacja zwrotna umożliwi przemyślenie stosowanej strategii content marketingowej, lepsze jej dostosowanie do potrzeb konsumentów i kolekcjonowanie nowych ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2014 r.
... będącej częścią Grupy SMT – holdingu firm działających w obszarach innowacyjnych technologii, komunikacji cyfrowej oraz e-commerce. Pozostałe 20% udziałów zostało przejęte od udziałowców będących pracownikami spółki. JWT Warszawa sp. z o.o. jest częścią grupy marketingowej WPP. Lemon Sky sp. z o.o. S.K.A. zatrudnia obecnie 70 osób w dwóch biurach ...
-
Jak usprawnić SEO na Google+
... Twoja strona na Google+ to coś więcej niż tylko kolejny kanał komunikacji. W ciągu ostatnich dwóch lat, Google wprowadziło wiele zmian w algorytmach - w szczególności w zakresie ... chcesz zwiększyć ruch). Poniżej widać sekcję linków Mari Smith, autorki i konsultantki marketingowej: Korzyści SEO: Wklejenie tych linków bezpośrednio do profilu nie tylko ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 23/2015
... z elektroniczną kontrolą dostępu, oferującym klasyczne moduły trudniej jest stworzyć atmosferę sprzyjającą wzajemnej komunikacji i wymianie myśli. Mniejsze budynki zapewniają do tego lepsze warunki i często bardziej ... znaczenie w warunkach dużej konkurencji rynkowej. Takie działania to często składowa nakreślonej strategii marketingowej – dodaje ...
-
Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku
... z nim w sposób zdecydowany. - Z jednej strony wśród osób odpowiadających za obszar komunikacji wzrasta świadomość ich wpływu na skuteczność i poziom sprzedaży. Z drugiej - ... sobie sprawę czym jest, aż 66% ocenia udział tego podejścia w ich strategii marketingowej jako żaden (0%). - Czy polskie firmy przenoszą ciężar działań komunikacyjnych z pustych ...
-
PKPP Lewiatan: Czarna Lista Barier 2015
... tzw. kwalifikacji miękkich, jak umiejętność pracy zespołowej czy komunikacji. Potrzebne jest wprowadzenie dualnego systemu kształcenia opartego na łączeniu nauki w szkole ... na gruncie innych przepisów, zgodę np. na przekazywanie informacji marketingowej. Przyjęcie restrykcyjnej interpretacji tego przepisu zakwestionowałoby możliwości kontaktów z ...
-
10 sposobów na świąteczny e-mail marketing
... czy też wysyłki online. 5. Stwórz serię mailingów: w celu zachowania spójności komunikacji, rekomendujemy stworzenie zautomatyzowanej serii świątecznych mailingów, spójnej pod kątem ... Narodzeniem a Sylwestrem na przygotowanie ciekawej, angażującej kampanii e-mail marketingowej, skierowanej do użytkowników, którzy planują zrobić w tym czasie prezent ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... performers 12,8 razy częściej niż underperformers koordynują działania we wszystkich kanałach komunikacji z klientem, a 93% z nich twierdzi, że są bardzo zadowoleni ze swojej ... wszystkich punktów kontaktowe i kanałów ma decydujące znaczenie dla powodzenia strategii marketingowej. Korzyści związane z ujednoliconą customer journey mówią same za siebie ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 42/2018
... wysoce zautomatyzowanych funkcji jazdy i zorientowanej na przyszłość komunikacji pojazd-infrastruktura. Audi udowodniło w wielu wydarzeniach na całym świecie, ... autonomicznej jazdy zgodził się z przedmówcą William Xu, dyrektor zarządu i dyrektor strategii marketingowej Huawei. Mobilne Centrum Danych Huawei (MDC - Mobile Data Center) jest zintegrowane ...
-
Jakie błędy popełniamy w marketingu online?
... wszyscy są zgodni, że treści wysokiej jakości są gwarancją dwustronnej komunikacji, niezbędnej dla dzisiejszych udanych relacji konsumenckich. Dlaczego? Z punktu widzenia dzisiejszych ... . – Chodzi o podanie treści pod ściśle ukierunkowane założenia strategii marketingowej - tłumaczy Bartosz Zieliński z Commplace – Opinie o tym, że same działania SEO ...
-
Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki
... potrzeb. Zatem określenie ich jest bardzo pomocne w tworzeniu strategii komunikacji. Naturalnie w zależności od rodzaju produktu czy usługi strategie będą się ... must have jest obecność marki w mediach. Zaczynamy od odpowiednio przygotowanej strategii marketingowej dostosowanej do branży, w której chcemy zaistnieć. Nie zawsze najlepszym rozwiązaniem ...
-
Jak sieć 5g zmienia zachowania konsumentów?
... braku nowych i innowacyjnych aplikacji i usług w pakiecie, które w ich odczuciu były obiecane w marketingowej kampanii 5G – tłumaczy Jasmeet Singh Sethi, Head of ConsumerLab, Ericsson ... Ericsson. Polska u progu 5G Polska jest już na drodze do upowszechnienia komunikacji w sieciach 5G, które dzięki dużej przepustowości łącza i praktycznie zerowym ...
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
... . W ten otrzymujesz jedną z podstaw, na której możesz zacząć budować spójną strategię komunikacji swojej marki – nie tylko w wynikach wyszukiwania Google. Poprawa jakości witryny Chcąc ... . Wnioski można w stosunkowo łatwy sposób przenieść na inne elementy strategii marketingowej, nie tylko w internecie, ale również poza nim. Dobra widoczność w sieci ...
-
E-commerce powoli hamuje
... potrzebuje jednak paliwa – w postaci kapitału, ale także wiedzy i świetnej egzekucji marketingowej, w której rolę odgrywa zarówno kreacja, marka jak i sprawny performance marketing. ... pochwalić się świetnym produktem i są w stanie przekazać to w swojej komunikacji. Lejki zakupowe (proces akwizycji) się wydłuży a klient będzie potrzebował więcej ...
-
Zrównoważony rozwój: greenwashing wzbudza podejrzliwość konsumentów
... chce zapewnić sobie długofalowy sukces. Zrównoważony rozwój już teraz jest nową platformą komunikacji i potencjalnej lojalizacji klientów, niezależnie od kategorii czy wielkości sektora, w jakiej firma operuje. Wygrają ... jak konsumenci postrzegają działania poszczególnych sektorów przez pryzmat czterech kluczowych wymiarów działalności marketingowej ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... na swoim urządzeniu mobilnym, a tylko 37% na komputerach i laptopach. Brak strategii marketingowej uwzględniającej małe ekrany to błąd nie tylko ze względu na ... się przekładać na sprzedaż. Ale wspólnie z dobrze wykorzystywanymi własnymi kanałami komunikacji – stroną internetową, social mediami, newsletterem itp., pozwalają budować markę i zacieśniać ...
-
Influencer marketing bez influencera: o co chodzi w tym trendzie?
... czy promowania produktów lub usług, są już nieodłączną częścią branży marketingowej. W ostatnim czasie w sieci coraz większą popularność zyskują twórcy, których podstawą ... babasierzuca i pansierzuca. Kampania Trade Influencer marketingowa powinna uwzględniać zarówno strategię komunikacji marki, jak i specyfikę twórcy reklamującego promocję. Ciekawym ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... też gotowi zapłacić więcej niż w sieciówce – mówi Agnieszka Borek z agencji marketingowej Fika. To dobry znak dla restauratorów i tendencja, którą już zauważają. ... Butchery & Wine, Kieliszki na Próżnej i Le Braci. Marcin Wajda, szef komunikacji i marketingu Winterhalter Polska, jednego z partnerów raportu, podkreśla rolę ekologicznych rozwiązań ...