-
Konkurencyjność branży w wymiarze lokalnym
... konkurencyjności danej gminy, jej potencjał i pozycję konkurencyjną warunkując koszty dostępu do zasobów będących w polu zainteresowania działalnością człowieka ... pokrewne mogą dzielić się doświadczeniami ze względu na podobieństwo techniczne, produkcyjne czy marketingowe, co jest tym bardziej wartościowe, im lepszą pozycję zajmuje dana branża ...
-
Sektor MŚP: ocena III kw. 2010 i prognoza IV kw. 2010
... i IV kw., kiedy kryzys przekładał się na redukowanie zakupów, firmy cięły koszty i dominowały nastroje przygnębienia. Analizując przewidywania ankietowanych dotyczące kondycji własnej firmy ... kratki”. Obszarem realizacji zakupów będą w ostatnich miesiącach roku, także wydatki marketingowe, na promocje i reklamę (-26,44). Informacje o badaniu Skaner ...
-
Agencja Nieruchomości Rolnych w 2010 r.
... oraz przyczyniły się do poprawy ich konkurencyjności. W konsekwencji obniżono koszty hodowli, równocześnie zwiększając udział produkcji tych spółek w rynku. ... nabycia w przetargach i w trybie bezprzetargowym. Będą także intensyfikowane działania prosprzedażowe, w tym marketingowe, w odniesieniu do terenów inwestycyjnych, których sprzedaż ma istotne ...
-
Franczyza w Polsce 2011
... przyłączają się do sieci, aby móc poprawić warunki zaopatrzenia i otrzymać wsparcie marketingowe. Liderem w tym segmencie jest sieć „abc” należąca do notowanej na GPW ... jest organizator systemu. Inni franczyzodawcy także próbują wspierać parterów dzieląc z nimi koszty uruchomienia placówki, np. w DDD Dobre Dla Domu franczyzobiorca inwestuje 1/3 ...
-
Architektura marek i strategie portfolio ofertowego
... marż? Jaka jest optymalna liczba marek i submarek w portfolio? Jak alokować środki marketingowe pomiędzy poszczególne elementy portfolio? W które marki i oferty inwestować, które ... pożądany, bo przynosi bardziej stabilne zyski niż sprzedaż, a poza tym, koszty uzyskania przychodu są niższe niż w przypadku działalności produkcyjnej. A co z komputerami ...
-
Google a trendy internetowe
... , ale projektem). Marketingowcy mają otrzymać do dyspozycji ciekawe i innowacyjne narzędzia marketingowe. Specjaliści uczulają na fakt, że Google Plus to na razie zestaw ... przejściem z FB na Plusa. Ułatwi to firmom wszelką aktywność oraz zmniejszy koszty ich promocji. Z jednego poziomu będzie można kierować działaniami marketingowymi na wielu ...
-
Mobilne SEO i pozycjonowanie "long tail"
... oscyluje w granicach kilku tysięcy i wymaga kilkunastu miesięcy wytężonej pracy. Jednakże wysokie koszty pozycjonowania fraz ogólnych nie są jedynym argumentem za pozycjonowaniem „ ... od opłat za wejścia na opłaty za konkretne, zrealizowane już cele marketingowe lub reklamowe. Oczywiście trend ten będzie w głównej mierze dotyczył dużych przedsiębiorstw ...
-
Marketing mobilny a nowe technologie
... rokiem mobilnych aplikacji. Nieustanie przybywa deweloperów specjalizujących się w programowaniu tego typu rozwiązań, co automatycznie wymusza spadek cen. Niższe koszty oraz olbrzymie możliwości marketingowe aplikacji mobilnych będą skłaniać marketerów do ich wykorzystania w komunikacji z klientem. Nie bez znaczenia jest także wprowadzanie coraz ...
-
Sektor BPO/SSC stawia na innowacyjność
... przedsiębiorstwa” – tłumaczy Anna Wójt, menedżer w dziale SSC w PwC. Niskie koszty pracy jako przewagę konkurencyjną przy w wyborze lokalizacji wskazało w badaniu tylko 38 ... widzi szansę rozwoju w przejęciach centrów usług, szczególnie tych świadczących usługi marketingowe oraz obsługi klienta. Jako strategiczne centrum służące wejściu na nowy rynek, ...
-
Sektor MSP a finansowanie innowacji
... wdrażania innowacji: wysokie ryzyko niepowodzenia takiego projektu (29,8 procent) oraz duże koszty wdrożenia nowoczesnych technologii (25,8 procent) to czynniki, które ... rzadziej respondenci planują wprowadzać nowatorskie rozwiązania organizacyjne – 12,4 procent oraz marketingowe – 8,8 procent. Polscy przedsiębiorcy chcą być innowacyjni, jednak nadal ...
-
Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.
... pozostaje in plus i generowane marże pozwalają na silne wsparcie marketingowe marek produktów farmaceutycznych. Stąd na pierwszym miejscu w wydatkach ... segmencie nastąpiło również nasycenie i odbieranie klientów innym operatorom zwiększa koszty działania stawiając pod znakiem zapytania opłacalność inwestycji reklamowej. Z pozostałych sektorów ...
-
Rynek dóbr luksusowych: kryzys im nie straszny
... luksusowe należące do międzynarodowych koncernów posiadają wielkie budżety na reklamę, wsparcie sprzedaży i koszty obsługi nowych kanałów dotarcia do klienta. Przykładem mogą być międzynarodowi producenci kosmetyków, gdzie szeroko rozumiane nakłady marketingowe sięgają rzędu 20% -30% wielkości sprzedaży. Jednak na tak wysokie nakłady na ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... jest obsługa online to rozważ budowę dedykowanej platformy elektronicznej z informacjami i transakcyjnością. A koszty? No cóż, jeżeli nie stać nas na profesjonalną agencję interaktywną ... firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz ...
-
Zintegrowana kampania marketingowa musi być dobrze zaplanowana
... kampanii zintegrowanej. Pomysł na kampanię zintegrowaną Wszystkie duże tematy marketingowe mogą być skutecznie wsparte kampanią zintegrowaną – od budowy świadomości marki ... której serca (i portfele) chcemy podbić, no i oczywiście budżet, który chcemy zainwestować. Koszty dotarcia są niezmiernie ważnym elementem oceny doboru mediów, ale pomysł jest ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... trzecią ankietowanych. W tym samym okresie, według raportów IAB badających budżety online marketingowe w Polsce, wydatki na e-mail marketing spadły ze 140 mln zł ... strony docelowej w zależności od wyszukiwanej frazy. Pozwala także minimalizować koszty emisji reklamy, na przykład wykluczając zarejestrowanych już użytkowników reklamodawcy z ...
-
Marketing bezpośredni - direct mailing
... formę reklamy. W pojęciu marketingu bezpośredniego mieszczą się rozmaite działania reklamowe i marketingowe, a wśród nich: reklama pocztowa (adresowa i bezadresowa, choć ta ostatnia jest ... zaletą reklamy mailowej w porównaniu do wysyłki pocztowej (papierowej) są dużo mniejsze koszty. Za te same pieniądze można dotrzeć do dużo większej grupy klientów ...
-
Bezpieczne zakupy online w 10 krokach
... współpracę z tego typu serwisami. Podejrzanych sprzedawców, stosujących nieczyste strategie marketingowe, próżno tutaj szukać. Na stronach porównywarek cen użytkownicy mogą ... głównym zadaniem jest zwabienie konsumentów i zachęta do zakupu, ukrywają się koszty dodatkowe. Umieszczane na stronach sklepów ceny produktów powinny być cenami końcowymi ...
-
Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?
... 2013 roku wynika, że Polskę na tle innych gospodarek wyróżniają: ciągle nieco niższe koszty pracy, wysokie umiejętności informatyków, zaangażowanie pracowników w projekty, hobby wpisane w ... w Polsce. Polskie firmy z kolei z tej współpracy mogą wynieść doświadczenie marketingowe jak te pomysły sprzedawać i promować, aby stawały się modne globalnie - ...
-
Sektor MŚP: ocena IV kw. 2015 i prognoza I kw. 2016
... nowy rząd zmian. Między innymi zmian w podatku bankowym, którego koszty wpłyną, zdaniem przedsiębiorców, na dostępność i obciążenia finansowania działalności oraz zmian ... kwartał zakupach służbowych samochodów oraz inwestycjach w reklamę i działania marketingowe. W nadchodzących trzech miesiącach istotnie częściej wydatków nie planują mikro firmy ...
-
Myślisz o własnym biznesie? Postaw na sklep internetowy
... zapłacimy więc czynszu. Początkowo nie potrzebujemy także pracowników, a więc odpadną koszty wynagrodzeń. Co natomiast będzie nam potrzebne na początku? Sklep internetowy = ... potencjalnych, które bez trudu kupimy w sieci. Na bardziej kosztowne działania marketingowe przyjdzie pora, kiedy nasz sklep zacznie przynosić stały przychód. Wskazówka na koniec ...
-
Sektor MŚP: ocena I kw. 2016 i prognoza II kw. 2016
... urządzenia oraz modernizację już istniejących, a także oprogramowanie oraz tak jak zawsze na działania marketingowe i podnoszenie kompetencji pracowników. Firmy średnie zamierzają także odnowić hale i pomieszczenia oraz ponieść koszty na infrastrukturę telekomunikacyjną i serwis www. Informacje szczegółowe z badania „Skaner MŚP” KRAJOWA GOSPODARKA ...
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
... z kluczowych trendów w marketingu, a o jego skuteczności najlepiej świadczą liczby. Dobre jakościowo treści mogą pomóc w sprzedaży – generują o 62 proc. mniejsze koszty niż inne działania marketingowe oraz zapewniają 3 razy więcej leadów sprzedażowych. Choć niektórzy eksperci uważają, że content marketing wkrótce przejmie również rolę, którą do ...
-
Nowoczesny e-commerce nie istnieje bez Big Data
... (47%) udało się dzięki odpowiedniemu przetworzeniu i wykorzystaniu danych obniżyć koszty w firmie. Zdecydowana większość zaczęła podejmować trafniejsze decyzje dotyczące strategii ... zakupy robi młody mężczyzna. Taka obserwacja oczywiście wpłynęła na działania marketingowe sieci, w tym na adekwatne rozmieszczenie produktów na półkach. Druga ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... pytanie: co skłoniło marketerów sieci dyskontowych, które z natury starają się redukować koszty, do inwestycji w kanał komunikacji, który przez inne marki traktowany jest ... np. listy zakupowe, archiwum paragonów], umożliwia darmową komunikację nowych ofert [oszczędności marketingowe], lojalizację poprzez systemy benefitów czy loterii, powracalność, ...
-
240% wzrostu w 1 rok. Oto polski rynek danych
... są w stanie znacznie lepiej poznać potencjalnego klienta. Tym samym mogą ograniczyć koszty działań, przy znacznie wyższej skuteczności kampanii. Dzięki profilom behawioralnym, są ... enrichment. W praktyce oznacza to, że nie tylko działania marketingowe, ale wszystkie kluczowe aktywności i decyzje strategiczne podejmowane są w oparciu o zaawansowaną ...
-
Marketing etniczny: jakie korzyści płyną z segmentacji klientów?
... dodaje. Korzyści płynące z segmentacji rynku Jednym z głównych powodów, dla których kampanie marketingowe odnoszą sukcesy jest fakt, że ich twórcy naprawdę starają się ... uwagi najszerszego – możliwego wyboru konsumentów niesie za sobą olbrzymie koszty. Marketing etniczny i ostrożna segmentacja ogranicza obszar klientów i pozwala efektywniej ...
-
SMS-y pomogą ci wdrożyć RODO
... danych naszych klientów czy też tworzyć ją od nowa, warto zminimalizować koszty tej operacji. Zwłaszcza w sytuacji, gdy dysponujemy dużymi bazami danych. W takim ... dotyczące osób fizycznych, zarówno duże korporacje jak np.; instytucje finansowe, agencje marketingowe czy też niewielkie firmy rodzinne takie jak salon fryzjerski lub sklep internetowy. ...
-
Sztuczna inteligencja nie odbiera pracy handlowcom
... o utrzymanie pracy – również w działach sprzedaży. Jednak w AI nie jest wdrażana, by ograniczyć koszty pracy, ale by lepiej zrozumieć potrzeby klientów, móc szybko na nie reagować i ... konieczność wyposażenia partnerów w rozwiązania wspomagające sprzedaż oraz odpowiednie budżety marketingowe. Podobnie jak w poprzedniej edycji: Customer Experience nadal ...
-
Rekrutacja 2.0. Employer branding i co jeszcze?
... sukcesu odpowiada już nie tylko zręcznie skrojona strategia rozwoju i działania marketingowe, ale również stworzenie pozytywnej, spójnej i dobrze kojarzącej się marki pracodawcy ... . Jak dodaje Agnieszka Surowiec, działania pozwalające zbudować markę pracodawcy obniżają koszty prowadzenia rekrutacji oraz skracają czas trwania tego procesu. Wyniki ...
-
Dlaczego innowacje w MŚP to ciągle rzadkość?
... I nie chodzi tu tylko o kosztowne nowe technologie produkcji, ale także zmiany w obsłudze klienta, innowacje marketingowe, czy efektywność energetyczną. – Polskie firmy świetnie utrzymują się na powierzchni i do perfekcji mają ... . – W tym sensie jest to strata szansy na rozwój i ekspansję ze względu na zbyt duże koszty zabezpieczania obecnych ...
-
Ile jest warta branża ślubna?
... Ile kosztuje zatem cała organizacja wesela? U większości par młodych wszystkie koszty zamkną się w przedziale 41 - 60 tysięcy złotych. Co trzecia para ... w niedalekiej perspektywie coraz większe znaczenie dla usługodawców będą miały działania reklamowe i marketingowe - komentuje Kamil Kopka, CEO w Wedding.pl. Już teraz 69% par młodych szuka ...
-
Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?
... maksymalizować zaangażowanie podczas kontaktu użytkownika z reklamą (i dzięki temu też koszty). Zbieraj opinie i pokazuj innym! Pięknie „wysmażony” slogan, grafiki przejrzyste i przyciągające ... Świetnie do tego posłużą choćby kampanie display i/lub content marketingowe, w których celem może być zasięg i liczba kontaktów z marką. Pomyśl, gdzie mogą ...
-
Jak stworzyć skuteczny program partnerski?
... marki mogą być ogromne. Bez dodatkowych nakładów na działania marketingowe można stworzyć zewnętrzną sieć wspierającą sprzedaż. Poszerza się wtedy zasięg geograficzny oraz demograficzny klientów – o ofercie dowiadują się coraz większe rzesze odbiorców, a firma ponosi koszty tylko w sytuacji, w której faktycznie dochodzi do sprzedaży, dzieląc ...
-
Polska Ekstraklasa: rekordowe przychody i realna szansa na 1 mld zł
... transmisji – otrzymywane głównie z Ekstraklasy S.A. za prawa telewizyjne, scentralizowane prawa marketingowe oraz z UEFA za grę w europejskich pucharach. Z tego tytułu kluby ... dotkliwiej odczuwają rosnące ceny energii, ciepła czy paliw. Według deklaracji klubów, koszty utrzymania infrastruktury w sezonie 2022/2023 wzrosną o min. 31 proc. rok do roku ...
-
Przemysłowy metaverse i sztuczna inteligencja, czyli TOP trendy w technologiach
... społecznościowych, a także wiodące firmy badawcze, telekomunikacyjne i marketingowe wdrażają własne procesory graficzne. Jednak w przypadku mniej rozwiniętych przedsiębiorstw prawdopodobnie najpowszechniejszym podejściem będzie wykorzystanie procesorów graficznych w chmurze. Redukują one koszty szkolenia modeli AI nawet sześciokrotnie w porównaniu ...