-
Pięć błędów marketingu internetowego
... sieci wywodzi się z podstawowego założenia, że projektowanie i budowanie strony internetowej, marketing Twojego produktu/usługi i mierzenie efektów są osobnymi, oddzielonymi od siebie działaniami. ... zakupowe po obejrzeniu jej. To rewolucyjne sprawy. Niestety zaledwie kilka firm stale mierzy i udoskonala swoje kampanie marketingowe. Możesz zacząć od ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... masową najbezpieczniej jest, gdy marketing bezpośredni prowadzony jest za zgodą odbiorców (permission marketing), którzy dobrowolnie przystąpili do subskrypcji ... funkcjonalność programów. Ważnym elementem kampanii mailingowej są także usługi firm specjalizujących się w dotarciu do konkretnego klienta o wybranych cechach (reklama targetowana ...
-
Jakość obsługi klienta a pokolenie Y
... . Zadziwiające, ale 42% sądzi, że większość inwestycji w marketing i obsługę powinno koncentrować się na pokoleniu Milenium, podczas gdy 39% faworyzuje starszych konsumentów. Jakby na potwierdzenie tego rozdźwięku w stanowiskach respondentów, badanie wykazało, że kilka firm utwierdziło się w swoim przekonaniu albo już wprowadziło strategię w życie ...
-
Dział marketingu a zarządzanie wiedzą
... wiedzy i pomysłów dostępnych dla wszystkich pracowników. Z badania wynika, że systemy do publikacji dokumentów w sieci intra- bądź internetowej istnieją w 46% badanych firm. Podobnie jest z obiegiem dokumentów (45%). W przedsiębiorstwach, w których takich systemów na razie nie ma, ankietowani chętnie widzieliby takie narzędzia (27% badanych ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... mogą nawet być one połączone z ofertą okazjonalną. Problem w tym, że większość firm emituje swoje reklamy tylko ze względu na sytuację rynkową. Załóżmy ... historię to znaczy zaangażować się w nią. Zaangażować całą firmę. W wielu przedsiębiorstwach marketing stanowi nieco hermetyczny dział, gdzie mało mówi się o produkcie, o jego udoskonalaniu, ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... reklamy, która pozbawiona jest długofalowego i spójnego myślenia o komunikowaniu marki. Marketing spełnia rolę wykonawcy promocji, zamiast katalizatora pomiędzy planami sprzedażowymi, a potrzebami ... a nawet wzrost ich wynagrodzeń, aby zatrzymać nieopłacalną dla wielu firm fluktuację. Utarło się, że młodzi swoją pierwszą pracę zaczynają w ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... firm (51%) posiada swój profil w jednym bądź większej liczbie portali społecznościowych. Wśród firm aktywnie kreujących wizerunek w sieci dominują branże HR, Kadry i Płace – 22,22% oraz marketing ... ponad 20% ankietowanych firm. Są to głównie firmy zatrudniające powyżej 250 pracowników (13%) oraz działające w branżach: IT, marketing, promocja, PR, ...
-
7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016
... zadbać o to, aby ich wiadomości były w pełni responsywne. 4) Predictive marketing staje się rzeczywistością Wykorzystanie sztucznej inteligencji w e-mail marketingu staje się coraz ... firmy podążały w kierunku rozwoju technologicznego. Dotyczy to szczególnie tych firm, których działania i procesy wychodzą poza standardowe wymagania. Marketerzy stoją ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... firm nie posiada strategii marketingowej*. Z kolei aż 50% osób błędnie utożsamia strategię marketingową ... z największym prawdopodobieństwem identyfikują się z twoją marką i korzystają z jej produktów lub usług. Istnieją marki, które wykorzystują marketing masowy (ich oferta jest skierowana do wszystkich), jednak pozwolić na taki zabieg mogą sobie ...
-
Największe błędy w marketingu
... kampaniami reklamowym w Internecie przez strony WWW wiążą się kwestie sposobu zapłaty. Dla firm oferujących usługi reklamowe w Internecie najkorzystniejszym miernikiem może być ilość kliknięć ... tylko cześć czynników, na które należy zwrócić decydując się na marketing poprzez Internet. Kolejne czynniki przedstawię w następnym artykule, za miesiąc. Ten ...
Tematy: -
MLM - rewelacyjny system sprzedaży czy oszustwo?
... od tego "jedno" lub "dwu" poziomowego. Każda firma stosuje marketing - to chyba oczywiste i nie wymaga wyjaśnień. Marketing "jednopoziomowy" - w ogromnym uproszeniu rzecz jasna - ma miejsce ... pieczywem, a część w ogóle uzna że woli ryż, itp. Właściciele większości firm działających w systemie MLM doskonale o tym wiedzą. Zresztą - im przecież tak ...
Tematy: -
K2 tworzy dom mediowy
... wcześniej odpowiedzialna za strategiczne wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej największych firm w zespole Media Contacts (część Media Planning Group). ACR ... związane z innymi formami obecności marki w Internecie, m.in.: marketing afiliacyjny, Search Engine Marketing, e-mail marketing oraz public relations online. Jak twierdzi Janusz ...
-
Public relations dla banku
... amerykańskiego Institute of Crisis Management, aż 71 proc. dramatów wizerunkowych firm da się przewidzieć. Dlatego tak ważny jest stały monitoring otoczenia, ... swoje przemyślenia na temat public relations w bankach: "Problem powstaje, gdy PR i marketing działają zupełnie oddzielnie. Skuteczność to przede wszystkim współpraca." Monika Jasłowska ...
-
Imprezy firmowe w opinii pracowników
... Z dokładnej analizy wynika, że taka odpowiedź udzielały najczęściej osoby z małych firm zatrudniających do 30 pracowników. Bankiety się przejadły Najpierw aktywnie, później relaks ... Ile powinna kosztować impreza? W analizie przeprowadzonej przez how Service Events Marketing, bardzo ważnym aspektem była również próba zbadania wydatków na imprezę ...
-
Sieci detaliczne w Polsce: Tesco liderem
SBK Marketing opublikowało ranking firm handlowych prowadzących sieci detaliczne w Polsce. Dość niespodziewanie wygrało Tesco przed Biedronką i Carrefourem. W rankingu SBK Marketing dokonano oceny sieci detalicznych według 15 kryteriów marketingowych, z których każde zostało podzielone na pięć podkryteriów. Wszystkim nadano rangę ważności. Każda ...
-
Etnografia organizacji: co to takiego?
... funkcjonowanie i które swoje zarządzanie opierają na wartościach. Dawno, dawno temu, kiedy marketing nie był jeszcze najważniejszym działem w organizacji, chodziło o to, żeby ... etnografia organizacji. Z czasem jednak tempo rozwoju wszystkiego: marek, produktów, firm było tak ogromne, że zaczęto poszukiwać metod mniej głębokich, mniej dokładnych ...
-
Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?
... branży finansowej - E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta Jak pozyskiwać leady? Firmy mają różne sposoby na pozyskiwanie leadów. Może to być np. marketing w wyszukiwarce Google ... rozwiązań świadczą liczby. Np. z Oferteo.pl jak dotąd skorzystało prawie milion firm i osób prywatnych, którym złożono za pośrednictwem serwisu ponad 2,3 mln ofert ...
-
Polska zaściankiem e-commerce?
... do cyfrowej transformacji. Z naszego, już ponad 10-letniego doświadczenia wynika, że w Polsce wiele firm nie potrafi się w erze takich zmian odnaleźć, a przecież dotykają one całej organizacji: od sprzedaży, poprzez marketing, a na sposobie organizacji pracy kończąc (lean/agile management, turkusowe zarządzanie etc.). Większość przedsiębiorstw ...
-
Internet w procesie marketingowym
... zwiększa się liczba firm wykorzystujących marketing on-line. Wielu menedżerów uważa, że jest to potężna broń w walce z konkurencją. Ze względu na motywy, ... jest relacja pomiędzy wysyłającym informację, a jej odbiorcą, lecz interakcja z samym medium. Literatura: Janusz Wielki, "Elektroniczny marketing poprzez Internet", Wydawnictwo naukowe PWN, ...
Tematy: -
Jest praca w marketingu
... na dotąd zamrożone projekty, ale oferują także nowe wakaty. Marketing Internetowy w usługach i FMCG Według HAYS, ożywienie dotyczy zarówno marketingu produktowego i ... społecznościowymi, na które organizacje ochoczo wydają pieniądze. „Firmy, które najchętniej inwestują w marketing związany z social media, to organizacje z sektora usług oraz dóbr ...
-
Łódź, czyli coraz większy potencjał biznesowy
... 6,5 wskazuje na szczególną atrakcyjność tego regionu. Nie dziwi zatem fakt, że sporo firm np. produkcyjnych stawia na rozwój swoich struktur sprzedażowych właśnie w tym regionie” – Krzysztof Borkowski, Konsultant Antal Sales & Marketing. Informacje o raporcie Raport „Łódź miastem nowych inwestycji” jest drugą publikacją w ramach szeroko ...
-
Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?
... proc. procesów myślowych i emocjonalnych zachodzi w podświadomości. Na decyzje zakupowe mogą wpływać bodźce, z których istnienia bardzo często nie zdajemy sobie sprawy. Marketing sensoryczny to działania, które wspierają proces zakupowy, wpływając na podświadomość konsumenta za pomocą bodźców odbieranych przez zmysły. Mimo iż nadrzędnym ...
-
Sektor MŚP tnie wydatki. Na czym oszczędza najwięcej?
... zwiększania zatrudnienia (27%), nakładów na szkolenia (20%), wydatków na reklamę i marketing (18%) inwestycji w innowacje (18%). zakupu towarów (13%), zakupów sprzętu elektronicznego ... już pierwszego dnia izolacji społecznej niemal przestała istnieć. Wiele firm zablokowało budżety związane z kształceniem pracowników. Był to element polityki redukcji ...
-
Najcenniejsze marki świata 2022. Apple na szczycie
... są zazwyczaj najcenniejszymi składnikami majątku firm, stanowiąc ogromną pozycję w ich bilansach. W niepewnych czasach menedżerowie mogą oprzeć decyzje dotyczące inwestycji w marketing na sprawdzonych danych i wskaźnikach. Wyceny marek dokonywane w ramach badania Kantar BrandZ wyraźnie pokazują, że doskonały marketing jest nierozerwalnie powiązany ...
Tematy: ranking najcenniejszych marek, najlepsza marka, ranking marek, marki, rok 2022, Apple, Google, Amazon -
e-CRM i e-PR na mojej stronie
... ... Jedną z technik, które dobrze wkomponowują się w ideologie e-CRM jest marketing wirusowy (ang. viral marketing). Wirusowy, ponieważ podobnie do zarazków choroby Twój program ... elektronicznej do 130 polskich firm i instytucji. W rezultacie uzyskała średnio 48% odpowiedzi: najwięcej od firm telekomunikacyjnych i prasy, a (o zgrozo) najmniej z ...
Tematy: -
Gemius: rynek internetowy w 2006r.
... i telefonu, wykorzystywało w 2006 r. blisko 2/3 przedsiębiorstw w Polsce. Najbardziej powszechną formą marketingu interaktywnego była komunikacja mailingowa, stosowana w 8 na 10 firm wykorzystujących marketing interaktywny. Inne popularne działania marketingowe to reklama internetowa w formie banerów, layerów itd. (57 proc.) oraz promocje sprzedaży ...
-
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... własną bazę sklepów internetowych, liczącą ponad 7 tys. unikalnych adresów. Oferta firm handlujących w sieci jest bardzo zróżnicowana, w asortymencie polskich e-sklepów można znaleźć ... respondentów przede wszystkim obniżka marż, redukcja zapasów i zmniejszenie wydatków na marketing. Jak wynika z raportu, recesja daje się we znaki sklepom komputerowym, ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... wiarygodną ofertą. Są oni również doskonałym celem strategii rozszerzenia marki firm internetowych. Skoncentrowani klienci to konsumenci, którzy podchodzą do zakupów w Internecie ... interaktywnej reklamy telewizyjnej serwowanej jedynie osobom z danego segmentu docelowego. Marketing w Internecie to przede wszystkim szereg działań mających na celu ...
-
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
... wszystkich reklamy word-of-mouth... Zjawisko angażowania konsumenta w proces powstawania produktów i usług oraz w zarządzanie marką z całą pewnością będzie przybierało na sile. Marketing przyszłości nie będzie miał nic wspólnego z wciąż dzisiaj popularną formułą monologu przedsiębiorstwa skierowanego do konsumentów. Obowiązującą formułą stanie się ...
-
Ciemne strony internetu
... site’y, czyli zasoby internetu wyrażające wyłącznie negatywne odczucia w stosunku do marek, firm, osób, organizacji, idei itp., oznaczają kres ery, kiedy to swoje ... odwiedzających anty site’y z pewnością przekazy te oddziałują tak, jak zamierzyli ich autorzy. „Marketing nie jest walką na wyroby. Jest walką na percepcje” – twierdzą Al Ries ...
-
Opinie konsumentów istotne dla firmy
... i właściwa reakcja na te ostatnie może w ostatecznym rozliczeniu wywołać bardzo pozytywny szum. Marketing wymaga, by informacje na temat produktu były wyłącznie pozytywne? Nieprawda ... przekonywać do pozytywnych wartości produktu, jeśli posiada on złą reputację. Marketing żywi się przekonaniem, że wszelkie defekty i skazy produktowi usług powinny ...
-
Portale społecznościowe w biznesie
... firm zauważa wpływ sieci społecznościowych na biznes i stara się wykorzystywać takie narzędzia ... możliwość nieformalnej dyskusji i kontaktu z klientem. Właściwie wykorzystane, stanowią kopalnię nowych idei dla firmy. Sprzedaż i marketing Zespoły sprzedażowe na całym świecie szukają potencjalnych klientów na portalach takich jak Twitter czy LinkedIn ...
-
Branża budowlana a social media
... firm z sektora budowlanego korzysta z rozwiązań marketingu internetowego. O mediach społecznościowych mówi się, że jest i będzie ... czterech z dziesięciu menadżerów reprezentujących producentów i dystrybutorów branży budowlanej zgadza się ze stwierdzeniem, że marketing internetowy nie sprawdza się w sektorze budowlanym to jednak sama branża podjęła ...
-
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
... na formę i możliwości interakcyjne blog firmowy zdecydowanie lepiej nadaje się do prowadzenia działań PR. I do takich działań w większości jest wykorzystywany. Marketing na blogu firmowym W początkowej fazie blogi firmowe były głównie wykorzystywane przez firmy jako forma marketingowej promocji. Szybko jednak stwierdzono, że ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010
... o badaniu Oceny w Rankingu dokonywane są na podstawie wszelkich dostępnych źródeł, w tym danych i informacji poszczególnych firm, źródeł internetowych, publikowanych badań i analiz. W znacznym stopniu Kondej Marketing opiera się również o obserwacje dokonywane bezpośrednio w sklepach. Jednakże nie wszystkie dziedziny aktywności poszczególnych sieci ...